home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1150 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242380 gange)
superpew
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #435: 21 Okt 2008, 09:38 »

Det lyder sku spændende med Sampson Cudjoe.. Lad os håbe vi ser ham i OB trøjen (hvis han er noget værd, men det lyder da sådan Opstemt)

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #436: 22 Okt 2008, 16:17 »

Ja, det lyder bestemt spændende. Lidt nyt om Håland:

Tvivlsom Håland maskeres mod FCK

Håber virkelig at Håland når at få lavet en maske, men hans skade kan også blive en fordel så Troest smutter ind i forsvaret, og Troest er en del hurtigere end Håland og Christensen, og speed har vi brug for mod Cesar Santin og Nordstrand Smiley!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #437: 26 Okt 2008, 19:32 »

God kamp, der kunne have gået begge veje. Men fornuftigt med en uafgjort, og en 1. plads Smiley. Utaka og Troest var i mine øjne nogle af de bedste OB'ere Smiley.

JKJ
Gæst

« Svar #438: 30 Okt 2008, 13:19 »

Jeg tror David Nielsen er en færdig mand, i hvert fald i dansk fodbold efter at have udtalt at har har prøvet at tabe med vilje... Hvem vil dog have en sådan spiller som tænker noget sådan højt... I Ob er han i hvert fald historie nu vil jeg næsten tro, alt andet vil da være mærkelig...

DBU vil nu også kører en sag om dette...

http://sporten.tv2.dk/article.php/id-17454787.html?forside

Edit: dette kunne også have været langt i AaB tråden, da det jo skete som AaB spiller, men nu er han jo OB'er så derfor smider jeg det her Wink

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #439: 31 Okt 2008, 13:52 »

Så trak vi BIF, og det bliver jo intet problem! Og lækkert med revanche, og endda på hjemmebane Smiley!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #440: 31 Okt 2008, 13:53 »

Så trak vi BIF, og det bliver jo intet problem! Og lækkert med revanche, og endda på hjemmebane Smiley!

Lorte trækning.. Men det undrer mig ikk at det IGEN flasker sig for FC-LORT ! De får altid et lavt-rangeret hold... -.- ! COME ON LYNGBY ! Opstemt

BIF skal vi nakke ! Vi er hjemme, og jeg skal personligt sørge for at der er én mere på stiften !!! Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

verdenskrig
Manager

« Svar #441: 31 Okt 2008, 13:55 »

Ja for vi er jo rigtigt dårligt kørende for tiden, så tror da klart i slår os... Det bliver nok en ren walkover for jer Smiley

Vi tabte jo også til jer sidste år i pokalen på samme bane!

( der kan muligvis være brugt en snært af ironi i dette indlæg)

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #442: 31 Okt 2008, 13:58 »

Jaja, man kan ikke sige at Brøndby er bedre end OB. Og ja, i er rigtig dårligt kørende, 1-2 ude mod Holstebro, godt klaret :-)!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #443: 31 Okt 2008, 13:58 »

Ja for vi er jo rigtigt dårligt kørende for tiden, så tror da klart i slår os... Det bliver nok en ren walkover for jer Smiley

Vi tabte jo også til jer sidste år i pokalen på samme bane!

( der kan muligvis være brugt en snært af ironi i dette indlæg)

jeg sagde ikk det blev let... Men jeg tror på det... Jeg sys det var ufortjent i vandt 1-0 her sidst... Vi spillede jer ud af banen med 10 mand... Men lad os nu se.. Alt kan ske... Men dejligt med en kamp hvor vi får fyldt op på stadion.. Smiley ( GO GO FC NORDVEST !!! Opstemt )

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #444: 31 Okt 2008, 14:02 »

Pokalfinalen 2009:

OB - FC Nordvest

Opstemt Opstemt Opstemt

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #445: 31 Okt 2008, 14:04 »

Pokalfinalen 2009:

OB - FC Nordvest

Opstemt Opstemt Opstemt

Man kan håbe.. Haha.. Opstemt Men hvem tar fck ? Skal vi la nordvest om det ? haha Opstemt Jeg er at finde i Parken når vi er finalen igen, næste gang.. Var det de to seneste gange mod fck.. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #446: 31 Okt 2008, 14:15 »

Jaja, man kan ikke sige at Brøndby er bedre end OB. Og ja, i er rigtig dårligt kørende, 1-2 ude mod Holstebro, godt klaret :-)!

Så kan jeg spørge lige så dumt... Hvor mange point har i hentet i mod top 4 holdende Smiley?

Nej det var elendigt, men vi kom da videre... Danmark kom også til vm i 02, efter knebent at have slået Malta hjemme 2-1 ... Der var dk også bagud og i store vanskeligheder... Du kan jo ikke bedømme det på en kamp, hvordan styrkeforholdet er crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #447: 31 Okt 2008, 14:18 »

Så kan jeg spørge lige så dumt... Hvor mange point har i hentet i mod top 4 holdende Smiley?

Nej det var elendigt, men vi kom da videre... Danmark kom også til vm i 02, efter knebent at have slået Malta hjemme 2-1 ... Der var dk også bagud og i store vanskeligheder... Du kan jo ikke bedømme det på en kamp, hvordan styrkeforholdet er crazy

Ej, LOL, gider du li... Kig på tabellen, der har du dit svar.. Top 4 skifter... Det kan man ikk bruge til en skid !

- Hvis du vil vinde 1-0 i Odense og så spille 1-1 i SønderjyskE, så held og lykke med sæsonen !
« Seneste Redigering: 31 Okt 2008, 14:20 af simonob » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #448: 31 Okt 2008, 14:21 »

Ej, LOL, gider du li... Kig på tabellen, der har du dit svar.. Top 4 skifter... Det kan man ikk bruge til en skid !

Man kan vel omtrent bruge det til det samme som at bedømme vores styrke ud fra at vi havde problemer med holstebro.. Vi havde problemer men gik videre.. I har problemer med topholdende, men ligger stadig nr 1...

Så kan jeg spørge lige så dumt...

Læs lige hvad jeg skriver næste gang Peace

Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #449: 31 Okt 2008, 14:23 »

Hvordan har det gået mod hold der lå på plads 12-5?

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010