home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242707 gange)
David Villa
Reserveholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #180: 13 Jul 2008, 13:08 »

Er der nogen der ved noget mht at Henrik Hansen skulle være på til OB ? Er der hold i det ?
Det ville være et klasse køb og så for omkring 5 mill..

Henrik Hansen et klassekøb? Den tror jeg du skal længere ud på landet med. Han er ganske vist rigtig god i Horsens, men tror ikke på at han kan hæve niveauet til at være så god på OB's hold også. Men okay, nu var OB og Horsens vist på omkring samme niveau sidste sæson, så det kan godt være. Men nej, OB må have større ambitioner - om han så koster 250kr eller 5 millioner.

verdenskrig
Manager

« Svar #181: 13 Jul 2008, 13:13 »

Henrik Hansen et klassekøb? Den tror jeg du skal længere ud på landet med. Han er ganske vist rigtig god i Horsens, men tror ikke på at han kan hæve niveauet til at være så god på OB's hold også. Men okay, nu var OB og Horsens vist på omkring samme niveau sidste sæson, så det kan godt være. Men nej, OB må have større ambitioner - om han så koster 250kr eller 5 millioner.

Henrik Hansen er en god KONTRAspiller... Og mig bekendt vil Ob altid gå ind for at styre kampene... Mener ikke han passer i ob.. Han er da en god spiller, men om han er den offensive strateg som skal gøre ob til guld aspiranter, har jeg mere end umådeligt svært ved at se Smiley

Syntes ik det køb symboliserer de store ambitioner som Ob's fans har... Synd når fans og ledelse ik deler de samme ambitioner...

Det kender vi alt for godt ude på vestegnen crazy Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

schmidt89
Juniorspiller
**

« Svar #182: 13 Jul 2008, 13:21 »

Jeg tror han kunne gå ind gøre det lige så godt så grahn gjorde det.. Den store kreatører især når han kan få lidt bedre spillere omkring sig.. Vi mangler det kreative og jeg har ikk den store tiltro til timm.. og hvis han endelig bliver god nok så tag det næsten et halvt år før han er 100% kamp klar og spillet ind..

verdenskrig
Manager

« Svar #183: 13 Jul 2008, 13:28 »

Jeg tror han kunne gå ind gøre det lige så godt så grahn gjorde det.. Den store kreatører især når han kan få lidt bedre spillere omkring sig.. Vi mangler det kreative og jeg har ikk den store tiltro til timm.. og hvis han endelig bliver god nok så tag det næsten et halvt år før han er 100% kamp klar og spillet ind..

Forskellen er bare at Grahn har vist sig at være en spiller der godt kan lirke et tæt forsvar op Thumbs Up

det har Henrik Hansen endnu ikke bevist, og med den kropsbygning han har, tror jeg har bliver jeres svar på martin ericsson i Brøndby Peace... En spiller som der er kæmpe forventninger til, men som ik har de kvaliteter hverken mentalt, eller fysisk til at gebærde sig på et hold der spiller som brøndby, og ob gør... Men det tekniske er helt sikkert i orden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #184: 13 Jul 2008, 13:33 »

Jeg vil også gerne have en anden spiller end Henrik Hansen. Hvem ved jeg bare ikke. Anyways, det er KB der styrer transferne.

schmidt89
Juniorspiller
**

« Svar #185: 13 Jul 2008, 14:04 »

Jeg mener helt sikkert at han ville være et godt køb.. Der er bedre spillere på OBs hold nu end dengang grahn spillede der og forsvaret er blevet stærkere.. Derfor mener jeg at han kunne forkusere mere på et fremad rettet spil.. Han er spilleren der ligger alle sukker ball'erne.. Klart en forstærkning..

Det er Kim B der har magten.. Pis..

verdenskrig
Manager

« Svar #186: 13 Jul 2008, 14:23 »

Jeg mener helt sikkert at han ville være et godt køb.. Der er bedre spillere på OBs hold nu end dengang grahn spillede der og forsvaret er blevet stærkere.. Derfor mener jeg at han kunne forkusere mere på et fremad rettet spil.. Han er spilleren der ligger alle sukker ball'erne.. Klart en forstærkning..

Det er Kim B der har magten.. Pis..

Syntes sku jeres offensiv stinker lige nu, rent ud sagt, så det er jeg ikke enig i...

Cool

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #187: 13 Jul 2008, 14:27 »

Syntes sku jeres offensiv stinker lige nu, rent ud sagt, så det er jeg ikke enig i...
Bolaños, Absalonsen, Rünstrom og Fall er da udmærkede offensive kræfter?

EDIT: Og jeg har set M. Timm drible 3-4 spillere adskilligede gange når han ikke er skadet.

verdenskrig
Manager

« Svar #188: 13 Jul 2008, 14:30 »

Bolaños, Absalonsen, Rünstrom og Fall er da udmærkede offensive kræfter?

EDIT: Og jeg har set M. Timm drible 3-4 spillere adskilligede gange når han ikke er skadet.
Fall ser jeg ik det store lys i... Absalonsen har hverken slået igennem hos jer eller hos os... Bolanos havde en skidt sidste sæson, men kan blive god, og runjestrøm har jeg aldrig set spille Peace

Cool

schmidt89
Juniorspiller
**

« Svar #189: 13 Jul 2008, 15:53 »

Jeg ser vores offensiv som fantastisk..
Fall giftig, absa hurtig og god afslutter, bolanos teknisk dygtig og så stortalentet runstrøm..
Vi mangler bar lige kreatøeren på en offensive midtbane..

Onyszko

Ruud, Håland, Christensen, Sørensen,

Bolanos, Andreasen, Hansen, Absa,

Runstrøm, Fall,

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #190: 13 Jul 2008, 23:42 »

Fall ser jeg ik det store lys i... Absalonsen har hverken slået igennem hos jer eller hos os... Bolanos havde en skidt sidste sæson, men kan blive god, og runjestrøm har jeg aldrig set spille Peace

Fall er en rigtig god spiller på sas-liga niveau og skal nok score mindst en 8 mål og 3 karantænedage Wink. Runström ser jeg tilgengæld ikke meget i. Jeg har set ham nogle gange efterhånden og ham imponerer virkelig ikke, men okay han har trods alt spillet i Serie a, Premier LEague og bundesligaen. Absa er...... hurtig Rullende Øjne Bolanos er en joker, der på sine gode dage har VM niveau, de dage kommer bare alt alt for sjældent.
Der mangler som sagt en kreatør, og jeg vil synes at det passer bedst med en mand, der har udgangspunkt i en af kanterne, som en Grahn f.eks kunne. PGA at jeg meget hellere ville sætte Absa el. Bolanos af end jeg vil sætte Esben eller HHA af.

So far en OK offensiv, men halter noget efter 3-4 andre klubber.

It's gonna be legendary

sla
Ynglingespiller

« Svar #191: 14 Jul 2008, 11:37 »

Jeg er selv rigtig spændt på denne sæson... Tror OB kan imponere... Ved at vinde lidt flere af deres kampe... Der burde være en medajle til OB denne gang... Siden jeg ikke vandt på mit præsæson odds med OB sidste år... Smiley

Og alle de spændende spillere de har fået sig...

Glæder mig vildt meget til at skulle se den første kamp på stadion på lørdag... OB - Aston Villa...
Selvom det nok ikke bliver til en hjemmesejr... Så skal stemningen nok være mega fed alligevel... Jeg skal gøre mit. Opstemt
- SLA

Fan af OB og FC Barca.

schmidt89
Juniorspiller
**

« Svar #192: 14 Jul 2008, 11:39 »

Det vil sige du mener at OBs hold halter efter Midtjylland, Brøndby, Fck og Aab? Midtjylland har intet samlet i den bagerste kæde, der er ingen der kender hinanden og de er ikk sikre på hvor gode de egentlige er.. Brøndby behøver vi at snakke om dem ? Den eneste der kan noget på det hold er kasper lorentzen og han har været meget skadet.. FCK er kun blevet svækket i forhold til sidste ved så ikk om de går shop amok her til sidst i transfervinduet.. og Aab har jeppe og det er det..

sla
Ynglingespiller

« Svar #193: 14 Jul 2008, 11:41 »

Jeg tror selv top 2 efter denne sæson er FCM og OB... i hvilken rækkefølge ved jeg ikke.. Smiley Håber selvf på OB øverst..

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #194: 14 Jul 2008, 13:00 »

Det vil sige du mener at OBs hold halter efter Midtjylland, Brøndby, Fck og Aab? Midtjylland har intet samlet i den bagerste kæde, der er ingen der kender hinanden og de er ikk sikre på hvor gode de egentlige er.. Brøndby behøver vi at snakke om dem ? Den eneste der kan noget på det hold er kasper lorentzen og han har været meget skadet.. FCK er kun blevet svækket i forhold til sidste ved så ikk om de går shop amok her til sidst i transfervinduet.. og Aab har jeppe og det er det..

Offensivt halter efter, Defensivt er i vel ligaens bedste. FCM har lige købt jeres vel største offensive profil, og har i forvejen rigtig mange kvalitetsspillere, FCK har landsholdsfløje + Norstrand, Junior og Ailton. Aab har liga topscoreren + en flok fremragende midtbanespillere.

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010