Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
05 Maj 2025, 19:40
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Maj 2025, 12:50
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 591 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
OB tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
104
105
[
106
]
107
108
...
114
Forfatter
Emne: OB tråden (Læst 269925 gange)
Badefar
Manager
Sv: OB tråden
«
Svar #1575:
23 Maj 2012, 14:29 »
Rygtesmedene siger at der er forlænget med DD. Ved ærligt talt ikke rigtig om jeg synes om det. Det må i det mindste være med en pæn lønnedgang.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #1576:
24 Maj 2012, 12:19 »
http://www.bold.dk/nyt/Viggo-J-stopper-i-Esbjerg
Lidt a la tilbage til LO/Brink-tiden, men kunne Viggo Jensen være en mulighed som cheftræner i OB?
Eller skal han tilbage i den rolle som han var i OB efter sin tid som assistenttræner? Chefscout (?).
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #1577:
24 Maj 2012, 12:53 »
Citat af: Skovlyst 24 Maj 2012, 12:19
http://www.bold.dk/nyt/Viggo-J-stopper-i-Esbjerg
Lidt a la tilbage til LO/Brink-tiden, men kunne Viggo Jensen være en mulighed som cheftræner i OB?
Eller skal han tilbage i den rolle som han var i OB efter sin tid som assistenttræner? Chefscout (?).
Han skal helst ikke være en del af klubben. For konform mandskabspleje, for meget beton-defensiv og tilbage til gamle dyder.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #1578:
24 Maj 2012, 15:32 »
Nu er Troels Bech så officielt ny træner i OB. Held og lykke med ham.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #1579:
24 Maj 2012, 17:29 »
Spændende med Troels Bech som ny cheftræner. Han har leveret et flot stykke arbejde i Silkeborg, og selvom han har haft sine problemer med mandskabsplejen samt mange klubskifte, så ser han ud til at være blevet stabil, og begyndt at vise at han faktisk er en yderst dygtig træner.
Min eneste bekymring, er hvorvidt han og resten af spillertruppen matcher hinanden rent spillemæssigt. Dog siger man at man er ude efter 4-5 spillere, så TB har da god chance for at præge holdet på den måde han ønsker, hvilket helt sikkert letter mine bekymringer lidt.
Men jeg glæder mig til næste sæson, og håber vi formår at spille med i toppen. Jeg føler mig usikker på om vi vil være i stand til at spille med om mesterskabet, men så længe vi formår at komme i Europa League, så vil jeg være tilfreds.
DeBuur
Manager
«
Svar #1580:
24 Maj 2012, 20:30 »
Citat af: Guldbrand 24 Maj 2012, 17:29
Spændende med Troels Bech som ny cheftræner. Han har leveret et flot stykke arbejde i Silkeborg, og selvom han har haft sine problemer med mandskabsplejen samt mange klubskifte, så ser han ud til at være blevet stabil, og begyndt at vise at han faktisk er en yderst dygtig træner.
Min eneste bekymring, er hvorvidt han og resten af spillertruppen matcher hinanden rent spillemæssigt. Dog siger man at man er ude efter 4-5 spillere, så TB har da god chance for at præge holdet på den måde han ønsker, hvilket helt sikkert letter mine bekymringer lidt.
Men jeg glæder mig til næste sæson, og håber vi formår at spille med i toppen. Jeg føler mig usikker på om vi vil være i stand til at spille med om mesterskabet, men så længe vi formår at komme i Europa League, så vil jeg være tilfreds.
Troels Bech er et godt køb for OB, han kan være den der får OB tilbage på sporet og IMO er OB så stor en klub at de skal spille med i Top 3 hvert år og jeg tror vi ser OB i på 3 eller 4 pladsen næste sæson - der er talent på holdet og ikke mindst talenter dar har fået lov af hærde i OB forfærdelige år.
Når så Djemba Djemba ryger ud så bør det give ro på holdet, men samtidig efter lader det en rolle at udfylde og at Bech selv kan være med til at hente afløseren så ser det lyst ud.
Med Bech i Odense så vil jeg være at finde på lægterne igen i Odense tror OB går en spænende tid imøde
YNWA
Ariana Grande
Manager
«
Svar #1581:
24 Maj 2012, 20:32 »
Syntes i ikke at det er meget at give omkring 3 millioner for Troels? (Prisen er hemmelig, men det er deromkring)
Jeg ville synes det var vanvittigt hvis Silkeborg gik ud og gav mange penge for en ny træner.
Vi har fået Bordinggaard. Om det bliver en succes vil tiden vise, men lige nu er jeg meget fortrøstningsfuld.
Jeg vil savne Troels, men når jeg vender det om og kigger på vi har fået så meget for at lade ham gå, så er jeg sgu egentlig meget tilfreds.
DeBuur
Manager
«
Svar #1582:
24 Maj 2012, 20:45 »
Citat af: TheX 24 Maj 2012, 20:32
Syntes i ikke at det er meget at give omkring 3 millioner for Troels? (Prisen er hemmelig, men det er deromkring)
Jeg ville synes det var vanvittigt hvis Silkeborg gik ud og gav mange penge for en ny træner.
Vi har fået Bordinggaard. Om det bliver en succes vil tiden vise, men lige nu er jeg meget fortrøstningsfuld.
Jeg vil savne Troels, men når jeg vender det om og kigger på vi har fået så meget for at lade ham gå, så er jeg sgu egentlig meget tilfreds.
2-3 millioner er sgu en god pris for SIF - men billigt for OB idet de nu skal have en træner der kan få genskabt OB og det tror jeg TB kan.
Personen Bech syntes jeg godt om, han har kant og har en fint syn på positiv fodbold.
Udover det så kan han noget med pressen som ingen andre kan og jeg er stadig forundret over at FCK ikke har haft ham som kandidat.
YNWA
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #1583:
29 Jul 2012, 09:32 »
Har været på ferie i de sidste to uger, og så derfor ikke kampen mod Randers. Alligevel er jeg nød til at smide en kort kommentar om kampen, for det var da simpelthen historiens mest åbenlyse resultat på forhånd. Der er kun to hold der kunne tabe til Randers efter deres 6-1 nedslagtning mod SønderjyskE - Nemlig OB og Brøndby. Føj hvor pinligt!
Når det er sagt, så glæder jeg mig til kampen i aften. Jeg er stadig meget urolig omkring hele det nye spilsystem vi prøver at indfører, da jeg syntes at det virker ekstremt naivt at tro at vi kan spille den slags fodbold, og opnå samme succes som Spanien/Barcelona. Jeg mener at det kræver nogle helt specielle spillere at spille den form for fodbold, og de spilletyper har vi ikke, og er heller ikke nemt tilgængelige i dansk fodbold.
Men nu må vi se, det kan jo være at man bliver positivt overrasket, selvom jeg gerne ser OB gå tilbage til det fysiske spil, med mange nærkampe og høj aggressivitet.
Jeg er dog faktisk rimelig fortrøstningsfuld mht. til dagens kamp, og tror på en 2-0 sejr.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #1584:
30 Jul 2012, 11:54 »
Uafgjort mod de danske mestre, på udebane og på et underlag man ikke er vant til. Tja, man bør vel være tilfreds med gårsdagens resultat, men et eller andet sted er jeg stadig lidt bittert over det. Måske skyldes det, at man normalt er vant til at OB ville vinde denne slags kampe, men vi må vel indse at OB ikke har samme styrke som tidligere..
Jeg er stadig klar fortaler af vores tidligere spillestil som også resulterede i tre sølvmedaljer i træk. Men når det er sagt, så var der da en masse positive ting fra vores spil igår, og det virker til at spillerne er ved at være mere tryg ved den nye spillestil. Dog bekymre det mig rigtig meget, at vi har to så langsomme forsvarsspillere i AMC og Høegh, når vi ønsker at stå højt i banen. Det kommer altså til at koste os rigtig mange mål bagud, frygter jeg...
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #1585:
30 Jul 2012, 13:53 »
Fantastisk med den nye spillestil. Vi mangler stadig en angriber, der er bedre til dybdeløb og hurtigere end Skoubo og mere træfsikker end Gislason. Hvis Anier kan dette ville det være perfekt, men indtil videre ser det lidt tyndt ud deroppe. Vores hold bærer dog præg af at de primitive, gamle dyder stadig huserer i form af AMC, HH og Ruud. Hvis Ruud kommer tilbage til sidste sæsons niveau igen er der dog intet at frygte, selvom hans teknik aldrig bliver rigtig god.
Vores venstreside i går med Kadrii og Larsen var meget bedre og chanceskabende end HH og Ruud. Omvendt fik FCN så også udnyttet denne sides aktuelle defensive udfordringer. Men det må stå klart at HH snart har spillet sine sidste kampe fra start. Han bidrager med absolut intet i boldspillet og er maksimalt bande for de andre. Vi har i N'Koum og Gislason typer der løber mindst lige så meget som HH, men besidder samtidig teknik og hurtighed, så de burde snart banke på til en plads på højrekanten.
I det centrale forsvar mangler vi, som Guldbrand nævner, hurtighed. Hvis ikke AMC var sådan en stærk leder burde Tore spille i stedet. Han har hurtighed og teknik, der er bedre end de fleste midterforsvarer i Superligaen. Daniel Høgh imponerer mig dog. Fremragende med bolden og i opspillet.
Rasmus Falk viste ligeledes at han er fremtiden. Hans fighterevne kan man aldrig tage fra ham, og så besidder han en fantastisk adrædthed og teknik, der gør at han næsten aldrig mister bolden. En stjerne, og ham får vi nok ikke at se mere end 2-3 år i Superligaen. Derudover er Jacob Schoop også dygtig med bolden længere nede på banen, omend han måske lige mangler lidt fysik. Den får vi så med Traore, der ser ud til at komme op i gear nu her.
Alt i alt er det en positiv sæsonstart og med lidt større træfsikkerhed eller en skarpretter havde vi 9 point.
Guldbrand
Blogmester
«
Svar #1586:
30 Jul 2012, 15:02 »
Høegh er jeg også meget begejstret for. Han er en utrolig spændende spiller, med en lovende fremtid. Dog syntes jeg at han sammen med AMC, bliver udstillet for hans manglede fart. Der kunne jeg godt tænke mig at se Høegh og Tore sammen over en længere periode.
AMC er en spiller som jeg er ved at miste tålmodigheden med. Jeg syntes at han begår mange fejl, og laver nogle dumme beslutninger engang imellem. Men muligvis er hans lederegenskaber så gavnligt for Høegh og resten af holdet, at det er dumt at smide ham af holdet, men jeg ville ikke have noget imod at forsøge mig med det.
Angående HHA, så er jeg enig - han har ikke leveret varen i denne sæson, hvilket nok mest af alt skyldes, at han ikke passer ind i vores nye taktiske setup. Vi mangler noget mere løb på midtbanen, hvor Specielt FCN har flere letbenede spillere.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #1587:
30 Jul 2012, 23:45 »
Citat af: Guldbrand 30 Jul 2012, 15:02
Høegh er jeg også meget begejstret for. Han er en utrolig spændende spiller, med en lovende fremtid. Dog syntes jeg at han sammen med AMC, bliver udstillet for hans manglede fart. Der kunne jeg godt tænke mig at se Høegh og Tore sammen over en længere periode.
AMC er en spiller som jeg er ved at miste tålmodigheden med. Jeg syntes at han begår mange fejl, og laver nogle dumme beslutninger engang imellem. Men muligvis er hans lederegenskaber så gavnligt for Høegh og resten af holdet, at det er dumt at smide ham af holdet, men jeg ville ikke have noget imod at forsøge mig med det.
Angående HHA, så er jeg enig - han har ikke leveret varen i denne sæson, hvilket nok mest af alt skyldes, at han ikke passer ind i vores nye taktiske setup. Vi mangler noget mere løb på midtbanen, hvor Specielt FCN har flere letbenede spillere.
Ja, de blev godt nok udstillet på deres manglende hurtighed mod FCN, men ellers klarede de det udmærkede i duellerne, hvor de begge er stærke, synes jeg. Tror det vil være dumt at ændre for meget på hierarkiet ved at tage AMC af holdet nu. Det er allerede blevet ændret en del i forvejen og hvis man tager ham af holdet, vil det betyde at man har en stor flok nye og unge spillere uden egentlige mentorer. Og der har jo været så mange problemer med hierarkiet i truppen, så det er vel bedre at lade ham spille en sidste sæson på toppen og så ellers fjerne de gamle tidsler og få skabt den nye identitet fuldt ud.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #1588:
11 Aug 2012, 23:16 »
Synes alligevel det går okay for os. Bedre end FCN på deres udebane, og udspillede FCM i 60 minutter igår. Ellers fik vi en sejr mod Brøndby og en mod Silkeborg i kampe hvor vi var tæt på udspillet. Så har vi dog også fået et nederlag til Randers, hvilket bestemt ikke var fortjent, men Randers spillede med de midler de havde, og deres chance, og det blev belønnet.
Liverpool F.C
DeBuur
Manager
«
Svar #1589:
14 Aug 2012, 22:23 »
Dilemma, jeg har netop stået i en umulig situation... skulle vælge at gå til et forældre møde med præsten eller deltage i Odenses Blomster festival...... valgte det sidste og får nu 4 biografbilletter og 2 fri billetter til OB kampe.... så ikke nok med at jeg skal deltage i en blomster festival... nu skal jeg fandme også ind og se OB spille..... sidst jeg så dem spille var mod Sønderjyske og der blev Ob kørt ud af banen... så et godt råd... jeg drømmer om at se OB vinde en kamp... sååå hvilke kampe skal jeg vælge i dette halvår... gode bud modtages... PS hvis der er nogle der ønsker at se mig lide så er jeg til Blomsterfestival på Torsdag aften oppe på Flakhaven... kig efter en rødmende ældre herre med hat, skæg og solbriller...ståend
e ved siden af verdens grimmeste bil som jeg pt har vundet i 3 måneder..en hvis EL Bil... dammm hvad gør man ikke for sine unger...
YNWA
Sider:
1
...
104
105
[
106
]
107
108
...
114
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »