home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  FCU Poli ---> Danmark til VM 2010?
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: FCU Poli ---> Danmark til VM 2010?  (Læst 24929 gange)
Kaas
Reserveholdsspiller

Sv: FCU Politehnica Timisoara, mænd i lilla!
« Svar #45: 19 Maj 2007, 14:18 »

Mega god Blog. Godt sat op - gør det let at læse.
Keep it up !

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 19 Maj 2007, 15:32 »

God blog dusty...

som altid fristes man jo næsten til at sige.. bliver spændende at læse om den nye sæson glæder mig helt sikkert.. kutgw

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 20 Maj 2007, 15:42 »

AUGUST & SEPTEMBER 2007 – UPS & DOWNS

Første kamp i sæsonen er selvfølgelig supercuppen mod de forsvarende mestre Rapid Bucharest. Så den lilla spillerbus tager turen til hovedstaden hvor en intens kamp markerer at sæsonen begynder. Vi kommer foran 2-0 i løbet af første halvleg og styrer alting, men så finder mestrene et ekstra gear frem og udligner til 2-2. Noget tyder på at FCU Poli stadig har problemer med den defensive organisation. Men i den forlængede spilletid tager FCU Poli’s spillere sig sammen og vi ender med at vinde 5-2. Tre kasser på 10 minutter i den forlængede spilletids anden halvleg giver os sejren og jeg vinder på den måde mit trofæ nr. 2.

Starten på sæsonen i Divizia A er fantastisk. De første tre kampe ender med sejr til Rumæniens bedste hold iklædt lilla trøjer, og det er først i 8. spillerunde at vi løber ind i vores første nederlag, nemlig 0-1 på udebane mod Steaua Bucharest, hvilket må siges at være helt i orden. Der er stadig problemer med det defensive, men problemerne er ikke nær så udtalte som i første sæson. Det går voldsomt fremad for de forsvarende pokalmestre i ligaen. Blandt andet fordi Daniel Sten er den optimale makker for Oprea oppe foran. De to skiftes til at score den ene kasse efter den anden.

FCU Poli deltager som sagt også i UEFA Cup’en denne sæson. Vi træder ind i første runde og skal derfor kun besejre ét hold for at komme med i gruppespillet. Men vores lodtrækning bliver nærmest så svær som overhovedet muligt, da vi ender med at få Galatasaray. I første kamp dominerer vi massivt hele første halvleg, men taber alligevel 2-3 på hjemmebane. Meget skuffende, specielt fordi reservekeeperen Motta burde have taget alle tre mål. I returkampen tager tyrkerne det med ro og FCU Poli dominerer igen. Alligevel taber vi 0-2 – to kontramål i løbet af de sidste 10 minuter af kampen. Det europæiske eventyr er slut for de lilla drenge, og det endda på en meget bitter måde. Holdet er mentalt set simpelthen ikke godt nok til at bide skeer med de store i Europa, og min motivation til at blive i klubben er blevet et hak mindre.

Nu er der kun ligaen at koncentrere sig om. FCU Poli er kommet godt ud af starthullerne, men kan formen holde? Følg med i næste update. 

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #48: 20 Maj 2007, 16:01 »

Endelig lidt succes til de Lilla'e. Godt godet Dusty! Smiley

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #49: 20 Maj 2007, 19:24 »

MEGA NICE BLOG DUSTY!

Zone 43
Manager

« Svar #50: 20 Maj 2007, 20:27 »

Ærgeligt med Europa.. Go for the gold!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Dusty78DK
Manager

« Svar #51: 20 Maj 2007, 22:29 »

OKTOBER – DECEMBER 2007 – GRUS I MASKINERIET

Alle er slukørede efter nederlaget i UEFA Cup’ens lilleputrunde. Men der er ikke andet at gøre end at trække i arbejdstøjet og holde fast i drømmen om medaljer i denne sæson. Det viser sig dog snart at blive en svær mission, da holdet mentalt er dybt påvirket af kampene mod det tyrkiske tophold. Efter to skuffende 0-0 kampe på hjemmebane taber vi både til de forsvarende mestre Rapid på hjemmebane og bundholdet UTA på udebane. Sejrene er der også, men vi skal arbejde noget hårdere end i starten af sæsonen. Selv i pokalturneringen kan vi ikke holde dampen oppe. De forsvarende pokalmestre taber i pokalturneringens 5. runde (ottendedelsfinalen) til Steaua Bucharest, og det betyder at medaljer er den eneste sikre vej til at komme ud i Europa i næste sæson og hævne vores tidlige exit.

Drengene gør hvad de kan, men der er for mange lette pointtab. 0-0 ude mod bundholdet Gloria ville en ægte guldaspirant have konverteret til en pligtsejr. Nej, FCU Poli har stadig meget svært ved at leve op til mine medaljedrømme, og da vi taber afslutningen på efterårsæsonen 1-2 hjemme mod det kriseramte storhold Dinamo Bucharest kan jeg ikke lade være med at tænke at jeg stadig ikke helt har fået det fulde potentiale ud af holdet. Der er et pænt hul op til nr. 1 og bedømt på holdets præstationer i den sidste måneds tid vil jeg mene at holdet bør kigge nedad i tabellen i stedet for opad.

Med en skuffet mine forlader jeg stadion. Drengene i lilla er også slukørede, og jeg er meget dæmpet i mine udtalelser til pressen efter kampen. To uger inden sæsonafslutningen blev jeg sat i forbindelse med Aston Villa jobbet, og jeg afviste dengang ikke muligheden for et skifte. Noget kunne tyde på at jeg er på vej et andet sted hen, hvilket journalisterne tolker ud fra min reserverede holdning.

Men hvad sker der? Er den eneste dansker i rumænsk fodbold på vej væk? Kommer der nye spillere til i januar? Hvilke danske klubber skal FCU Poli spille opvarmningskampe mod?

Følg med i næste update!

FCK88
Manager

« Svar #52: 20 Maj 2007, 23:35 »

Dusty.. Jeg vil ha en update og det skal være NU Wink... totalt nedern med UEFA-Cuppen og den efterfølgende nedtur.. men kender jeg dig ret så får du holdet op igen Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

mrfair
Gæst

« Svar #53: 22 Maj 2007, 10:23 »

Jeg er lige kommet igennem bloggen. Rigtig spændende. For mig som læser er det faktisk også sjovt, at du ikke bare vinder hele lortet fra første sæson. Der skal kæmpes. Så bliv du nu i Rumænien og gør arbejdet færdigt.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #54: 22 Maj 2007, 22:43 »

Er der en update på vej Huh

Ser frem til at høre om du skal en tur til England? Eller om du giver FCU Poli den sidste chance Ubeslutsom

Dusty78DK
Manager

« Svar #55: 22 Maj 2007, 22:48 »

Er der en update på vej Huh

Ser frem til at høre om du skal en tur til England? Eller om du giver FCU Poli den sidste chance Ubeslutsom

Hæ, man kan jo aldrig vide om der findes en anden klub, der kan bruge en supershopper.  Rullende Øjne

Men grundet arbejdspres og familietamtam næste weekend er I nødt til at være en smule tålmodige.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #56: 22 Maj 2007, 22:53 »

Hæ, man kan jo aldrig vide om der findes en anden klub, der kan bruge en supershopper.  Rullende Øjne

Men grundet arbejdspres og familietamtam næste weekend er I nødt til at være en smule tålmodige.

Nej men tror der findes sådan en klub til dig Dusty Thumbs Up

vi skal prøve at finde lidt tålmodighed.. Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #57: 22 Maj 2007, 22:54 »

Nej men tror der findes sådan en klub til dig Dusty Thumbs Up

vi skal prøve at finde lidt tålmodighed.. Smiley

Fint - så vil jeg også prøve at have tålmodighed med de lilla spillere ... med mindre noget bedre dukker op, selvfølgelig  Wink

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #58: 22 Maj 2007, 23:05 »

Fint - så vil jeg også prøve at have tålmodighed med de lilla spillere ... med mindre noget bedre dukker op, selvfølgelig  Wink

Ligesom alle spiller er til salg bare prisen rigtig kan man jo næsten sige det samme som manager.. hvis den rigtig klub med det rigtige tilbud kommer forbi så smutter mand Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #59: 25 Maj 2007, 12:22 »

Denne blog er hverken død eller på pause!!

Jeg har bare ikke haft tid til at spille FM her de sidste par dage.

Jeg kan tidligst starte på spillet igen på søndag.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010