Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1349 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
FCU Poli ---> Danmark til VM 2010?
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Forfatter
Emne: FCU Poli ---> Danmark til VM 2010? (Læst 24873 gange)
Dusty78DK
Manager
Sv: FCU Politehnica Timisoara, mænd i lilla!
«
Svar #75:
28 Maj 2007, 23:57 »
Vil folk allerede have den næste update nu??
Der er nemlig bud efter champ'en
Dusty78DK
Manager
Sv: FCU Politehnica Timisoara, mænd i lilla!
«
Svar #76:
29 Maj 2007, 00:22 »
6. JULI 2008
OVERRASKENDE VALG SOM OLSENS EFTERFØLGER
Dagens pressemøde i DBU var ventet med spænding. Morten Olsens opsigelse for to uger siden kom som lidt af en overraskelse. Ikke kun fordi hans kontrakt løb til sommeren 2010, men ikke mindst fordi den danske indsats under sommerens EM må siges at være godkendt. De danske roligans var tilfredse med at nå kvartfinalen og selv om nederlaget på 1-3 til Frankrig blev et smertende farvel, blev de fleste sportsjournalister overraskede da Olsen smed håndklædet i ringen.
Men alt det er fortid nu. Nu gælder det fremtiden. Første VM kvalifikationskamp er som bekendt 3. september i Oslo og derfor er det af afgørende betydning at DBU finder en afløser hurtigt. Derfor var det med spænding at et større pressekorps mødte op hos DBU i dag. Flere bookmakere havde regnet med at Michael Laudrup ville blive den nye landstræner, men til alles overraskelse var det den tidligere FCU Poli træner Martin Hansen, der sukkede op i døren med et passende afslappet smil. En mand, der har præsteret godt i Rumænien, men måske ikke er særligt kendt i Danmark.
”Jeg er blevet hentet hjem til Danmark for at skaffe resultater. Danmark har en lang tradition for at deltage i slutrunder, men det er ikke den væsentlige årsag til at jeg tog jobbet. Hovedårsagen til at jeg er vendt hjem er at jeg mener at jeg har et fantastisk godt hold at arbejde med, og fordi jeg mener jeg har nogle redskaber som landsholdet kan drage nytte af. Danmark skal med til VM i Sydafrika, og jeg er sikker på at jeg kan gøre de danske roligans, DBU og spillerne stolte af vores alle sammens landshold.”
Næste update: Den nye landstræner går holdet efter i sømmene og kaster et blik på VM-kvalifikationspuljen.
FCK88
Manager
Sv: FCU Poli ---> DANMARK! [Juli 2008]
«
Svar #77:
29 Maj 2007, 09:58 »
Det var sgu NOGET af en overraskelse... Men jeg glæder mig da på dine vegne Dusty og lad os så se dig føre Danmark til VM 2010
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
mrfair
Gæst
«
Svar #78:
29 Maj 2007, 10:44 »
Fint valg. Nu må der resultater på bordet. I mit nuværende spil er Danmark nr 43, eller noget i den stil og har ikke kvalificeret sig til noget som helst. Det er jeg sikker på, at du kan gøre bedre.
Zone 43
Manager
«
Svar #79:
29 Maj 2007, 13:44 »
Lad os få noget dansk VM-guld
Er der planer om også, at arb. i en klub samtidig?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Soccerpop
Gæst
«
Svar #80:
29 Maj 2007, 13:49 »
Udemærket
Og vil gerne vide det samme som Zone
Dusty78DK
Manager
«
Svar #81:
29 Maj 2007, 13:52 »
Citat af: Zone 43 29 Maj 2007, 13:44
Lad os få noget dansk VM-guld
Er der planer om også, at arb. i en klub samtidig?
Den her blog skal jo snart slutte (10. juni), så jeg tror nok jeg nedprioriterer det med klubbolden. Mit mål er at nå at spille VM med Danmark inden bloggen slutter
Soccerpop
Gæst
«
Svar #82:
29 Maj 2007, 13:59 »
Citat af: Dusty78DK 29 Maj 2007, 13:52
Den her blog skal jo snart slutte (10. juni), så jeg tror nok jeg nedprioriterer det med klubbolden. Mit mål er at nå at spille VM med Danmark inden bloggen slutter
ØV!
Dusty78DK
Manager
«
Svar #83:
29 Maj 2007, 17:25 »
AUGUST 2008 – FRA OLSEN-BANDEN TIL HANSEN-BANDEN?
Nye tider har ramt det danske landshold. Den naturlige arvefølge fra Morten Olsen til Michael Laudrup er brudt. Nu er det underdog’en fra Rumænien, der skal give næring til de danske VM drømme. Men hvad kan det blive til? Har Danmark hvad der skal til, eller ender det – som så mange gange før – med lige ved og næsten?
Denne update vil give et indblik i landsholdet som det ser ud nu og mine tanker forud for kvalifikationsturne
ringen
DET NYE DANSKE LANDSHOLD
Det første landshold under min ledelse blev udtaget 28. august og selv om det på forhånd lignede business as usual, var der tale om væsentlige forandringer. I første omgang må jeg se bort fra Jon Dal, der er langtidsskadet, og Christian Poulsen, der har karantæne fra EM-slutrunden (surprise
). Det krævede naturlige udskiftninger, så jeg hentede Rejko Lekic og Mikkel Jensen ind som vikarer.
Derudover bringer jeg en del nye spillere ind på holdet, blandt andet Morten ”Duncan” Rasmussen, Anders Due, Michael Jakobsen, Mikkel Thygesen & Kasper Lorentzen. Nicklas Bendtner var åbenbart ikke med til EM, men det har jeg rådet bod på ved at hente ham ind som makker til Søren ”Der waffe” Larsen.
Men når nogle er inde i varmen, betyder det også at nogle er ude. Jeg har valgt at pensionere Martin Jørgensen, der er 32 og stadig har evnerne, men er langsommere end en astmatisk skildpadde. Derudover måtte Peter Løvenkrands også se sig vraget – mest fordi der er flere spillere der er langt bedre teknisk end ham. Men ellers er det et meget stærkt hold jeg har udtaget. Selvfølgelig vil jeg mangle Christoffer Poulsen, men derudover synes jeg venstre forsvarsside er holdets svageste punkt. Jeg håber Michael Jakobsen kan vokse med opgaven.
Som I måske kan regne ud, er min plan at skifte fra 4-4-2 med flad midtbane og til en 4-4-2 med diamantmidtbane – en formation, der gav ganske gode resultater for det danske landshold i min lange italienske blog (kig gerne ind, hvis ikke I kan huske hvordan det gik i VM 2010
). Hold- og spillerinstruktione
r bliver ikke de samme, fordi FM 2007 kræver mere taktisk snilde end FM 2006 gjorde, og fordi jeg har udviklet min fodboldforståelse en smule siden da.
DANMARKS PULJE
Danmark står godt efter EM. I en dødspulje med Tyskland, Italien og Holland, slog vi både Tyskland og Holland inden vi tabte til Italien. De gode resultater bragte os ikke kun videre til en kvartfinale mod Frankrig, men har også placeret os som nr. 13 på den aktuelle FIFA verdensrangliste, hvilket lover godt.
I den kommende VM kvalifikation er vi kommet i gruppe med
Norge, Tjekkiet, Moldova, Luxemburg og Ungarn
. Det er nr. 1 der er sikret direkte billet til VM, mens alle andre end den bedste 2’er må kæmpe om at komme med til Sydafrika. Jeg vurderer Tjekkiet til at være den suverænt største trussel Danmark står overfor, men vi skal ikke undervurdere et hold som Norge, der defensivt er meget stærkt organiseret og gerne vil give sit fedeste oliefelt for at slå Danmark. Derudover har Danmark og danske klubhold haft det svært mod hårdtarbejdende Østeuropæiske hold, derfor skal vi ikke regne med at kampene mod hverken Ungarn eller Moldova bliver lette.
Opgørelse af holdene i VM kvalifikationsgrupp
e 1 ud fra FIFA’s verdensrangliste pr. 13. august 2008:
Tjekkiet – nr. 10
(nåede til semifinalen i sommerens EM, hvor de tabte 0-2 til de senere sølvvindere Tyrkiet – England vandt EM)
Danmark – nr. 13
Ungarn – nr. 20
(klarede sig ok i EM kvalifikationen, men måtte blive hjemme i sommers efter nederlag til Norge og Grækenland)
Norge – nr. 40
(var ikke med ved sommerens EM)
Moldova – nr. 96
(fik 5 point ud af 36 mulige i EM-kvalifikationen – uafgjort mod Malta og Ungarn ude samt sejr over Ungarn hjemme)
Luxemburg – nr. 174
(ud af 208 lande, tabte alle EM kvalifikationskampe)
Det danske landsholds kampprogram i efteråret 2008:
3. september: Norge – Danmark
4. oktober: Danmark – Ungarn
8. oktober: Tjekkiet – Danmark
8. november: Rumænien – Danmark
(venskabskamp)
12. november: Danmark – Qatar
(venskabskamp)
Så har I baggrunden – det danske landshold som jeg gerne vil se det og en grundig analyse af den turnering Danmark står overfor. Jeg har oprettet en afstemning så I kan gætte på Danmarks præstationer.
I næste update gælder det første kamp og dér vender jeg tilbage til medie-vinklen på bloggen.
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2007, 17:31 af Dusty78DK
»
queencastle
Reserveholdsspiller
Sv: FCU Poli ---> DANMARK! [August 2008]
«
Svar #84:
30 Maj 2007, 15:31 »
Spændende - selvom jeg kommet til at savne dine opdates om fodbolden i Rumænien - go danmark
Læs min blog
Randers FC
Brodtgaard
Manager
Sv: FCU Poli ---> DANMARK!
«
Svar #85:
31 Maj 2007, 08:52 »
Go update (som altid) Dusty
Det bliver spændende at høre om DK kan gå hele vejen...
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
Zone 43
Manager
«
Svar #86:
31 Maj 2007, 12:44 »
Kim Madsen?! What the hell...
Du må have manglet forsvarspillere, eller også har han gjort superb i Ahlen.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #87:
31 Maj 2007, 13:13 »
Citat af: Zone 43 31 Maj 2007, 12:44
Kim Madsen?! What the hell...
Du må have manglet forsvarspillere, eller også har han gjort superb i Ahlen.
Tja, tjo, min erfaring med ham er - også bedømt på mit landshold i min Genoablog - at han faktisk er bedre end sit rygte. Specielt som højre back.
Zone 43
Manager
«
Svar #88:
31 Maj 2007, 13:16 »
Så lad os da håbe, at han ligeledes er bedre end rygtet i denne blog
- Daniel Agger.
Dusty78DK
Manager
Sv: FCU Poli ---> Danmark til VM 2010?
«
Svar #89:
31 Maj 2007, 15:06 »
3. september 2008
INFIGHT I OSLO
I kampen på Ullevål i Oslo, var der meget mere på spil end de tre første point i VM kvalifikationspulje 1. Der er tale om et arvefjendeopgør mellem Norge og deres tidligere kolonimagt Danmark. Men derudover er det også første test for den nye danske landstræner og det nye hold han forsøger at stable på benene. Martin Hansen er lige så opsat som Åge Hareide på at få en god start for at kunne tage kampen op mod gruppens favoritter Tjekkiet. Sidste sekunds afbuddet fra Jesper Grønkjær og udtagelsen Peter Løvenkrands som erstatning kan også få en stor betydning. Løvenkrands blev vraget i første omgang og det nye hierarki på landsholdet kan også give intern uro.
Landstræneren valgte at indføre en ny taktik på holdet, nemlig en 4-4-2 med diamant på midtbanen. Thomas Kahlenberg fik en ny rolle på toppen af midtbanen ligesom Leon Andreasen fik den uvante tjans, nemlig som den defensive oprydder foran angrebet. Bendtner fik, som forudsagt, den anden angrebsplads ved siden af Larsen og Thygesen blev hentet ind som højre wing. Startopstilling signalerede fornyelse og ambitioner, men spørgsmålet var om det hele kunne fungere i første kamp.
Selve kampen blev lige så tæt og chancefattig som man kunne forvente. Selv om Danmark ikke scorede i første halvleg, dominerede de danske drenge spillet, de holdt godt på bolden og skabte en del chancer. Men vi skulle ind i anden halvleg og et norsk pres inden det første mål faldt, nemlig da Ruud begik straffespark mod Kahlenberg og blev vist ud. Udvisningen er blevet diskuteret meget, men Søren Larsens usvigeligt sikre eksekvering fra 11 meter pletten kan ingen sige noget til. Det udlignende mål faldt kort før tid efter et massivt norsk pres, og de to arvefjender kunne forlade stadion med 1 point hver. Men hvem kan egentlig være mest tilfreds?
Landstræneren udtalte:
”Kampen var intens, men i hele første halvleg havde vi overtaget og holdte godt på bolden. Der var enkelte spillemæssige misforståelser, men det er hvad man må forvente når taktikken ændres i forhold til det spillerne er vant til. Men ellers kommer vi fortjent foran. Om det røde kort er på sin plads kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke stod tæt nok på begivenhederne. Efter vores føring presser Norge godt på og har et par rigtig store chancer, men Thomas Sørensen beviser at han stadig er en klassemålmand. Desværre kommer der et udlignende mål kort før tid, og selv om det er ærgerligt ikke at vinde når man har ført så længe i kampen, så kan det uafgjorte resultat dårligt siges at være ufortjent set over hele kampen. Men jeg ville selvfølgelig gerne have vundet.”
MATCHFACTS:
Norge
– Danmark
0 – 1 Søren Larsen (60, straffe)
1 – 1 Kristoffer Hæstad (89)
Rødt kort: Espen Ruud, Norge (59)
Tilskuere:24.327 på Ullevål i Oslo
Boldbesiddelse: 48 % - 52 %
Afslutninger: 19 – 13
Skud på mål: 6 – 8
4. oktober 2008
DAGENS RET: UNGARSK GULLASH!
Til lørdagens kamp var Christian Poulsen vendt tilbage i startopstillingen som den defensive midtbanemand. Bøgelund sidder udenfor, men det skyldes uden tvivl ikke hans præstationer i sidste kamp, men i stedet den skade, der plagede ham op til lørdagens kamp i parken, hvor landstræneren mødte sit hjemmebanepublikum for første gang. I det centrale forsvar har landstræneren valgt at blande kortene fuldstændigt ved at sætte Gravgaard og Leon Andreasen ind på de ultra vigtige pladser lige foran målmanden.
Sikke en velkomst Martin Hansen fik. Den usikkerhed der ellers var at spore i Oslo var ikke til at se i denne kamp. Allerede efter 4 minutter bragte Danmark sig foran, og i det hele taget blev det en mareridtseftermidda
g for det ungarske forsvar. Den danske offensiv kunne stort set gøre hvad de ville og Thomas Kahlenberg, der måske ikke ligefrem imponerede på toppen af diamanten i kampen mod Norge, blomstrede op med to mål. Ja, faktisk var han tæt på hattricket to minutter før tid. Men fem gode mål må siges at være et fantastisk og fortjent resultat. Et resultat, der absolut ikke blev dårligere, da det senere på aften kom frem at Moldova overraskende havde slået Tjekkiet på hjemmebane.
Landstræner Martin Hansen havde følgende analyse af kampen:
”Det var jo en fantastisk kamp. På forhånd havde vi været meget bekymrede over den ungarske offensiv, men vores modstandere havde simpelthen en off-day. Sådan går det nogle gange. Vores spillere fik bevist at de har fundet deres pladser og den indbyrdes forståelse, og hvad vigtigere er, har vi tanket livsvigtig selvtillid før den svære kamp i Prag.”
MATCHFACTS:
Danmark
-
Ungarn
1 – 0 Søren Larsen (4)
2 – 0 Thomas Rasmussen (34)
3 – 0 Nicklas Bendtner (41)
4 – 0 Thomas Kahlenberg (53)
5 – 0 Thomas Kahlenberg (75)
Tilskuere:40.105 i Parken
Boldbesiddelse: 54 % - 46 %
Afslutninger: 17 – 3
Skud på mål: 9 – 1
8. oktober 2008
PRAG-TFULDE DUNCAN!
Optakten til kampen var for Danmarks side dramatisk. Både Anders Due og Per Krøldrup blev skadet og flere sportsjournalister var i tvivl om Bøgelund ville blive klar. I sidste ende valgte Martin Hansen at holde fast i alle de spillere, der var med i Parken i weekenden, med undtagelse af unge Nicklas Bendtner, der fik lov til at starte på bænken. I stedet er der blevet plads til debutanten Morten ”Duncan” Rasmussen, der uden tvivl blev valgt på grund af sine forcer i hovedspillet.
Danmarks taktiske oplæg til kampen var at forholde sig afventende, spille bolden rundt og prøve at frustrere tjekkerne, der uden tvivl var sultne efter det pinlige nederlag i lørdags til Moldova. Hjemmeholdet satte sig fysisk på kampen og tacklede voldsomt igennem. Allerede indenfor 25 minutter havde Tjekkiet fået to gule kort. Men på trods af flere gode chancer fra Tjekkiets angreb, var det Danmark, der to gange i første halvleg slog kontra og scorede. Det blev debutanten Morten Rasmussen, der fik en drømmedebut med de to mål. 2. halvleg udviklede sig til lidt af et stormløb mod det danske mål, men Rasmussen fik lov til at færdiggøre sit ægte hattrick med endnu en kontrascoring midt i 2. halvleg. Måske var resultatet en smule heldigt når man sammenligner med Tjekkiets mange chancer, men alligevel demonstrerede Danmark at de for alvor kan være med sammen med de store.
Martin Hansen var storsmilende da han efter kampen kom med følgende kommentar:
”Åh, ja, hvad skal jeg sige? Det var en fantastisk kamp. Før kampen havde vi det bedst mulige udgangspunkt fordi Tjekkiet var tvunget frem på banen grundet deres dumme nederlag i Moldova. Nu plejer man normalt at sige at det er de østeuropæiske hold, der er bedste til kontrabold, men mon ikke vi fik givet dem en alvorlig lektie i dag? Det er så også en meget flot debut af Morten, som jeg ellers primært havde med på grund af hans evner i hovedspillet, men nu har han altså bevist for mig at han også kan løbe fra forsvaret og sparke bolden i kassen. Nå, men når vi nu er færdige med at glæde os, skal vi ikke glemme at Tjekkiet havde en hel del store chancer. Vi står her og har vundet og alle er glade, men det kunne meget vel være blevet en helt anden kamp hvis ikke Thomas Sørensen havde hentet en fantastisk refleksredning frem efter de første 15 minutter da Milan Baros var fri. Så fantastisk start på kvalifikationen, men der er stadig ting vi kan blive bedre til.”
MATCHFACTS:
Tjekkiet
– Danmark
0 – 1 Morten ”Duncan” Rasmussen (39)
0 – 2 Morten ”Duncan” Rasmussen (45)
0 – 3 Morten ”Duncan” Rasmussen (67)
Tilskuere: 18.191
Boldbesiddelse: 54 % - 46 %
Afslutninger: 10 – 5
Skud på mål: 5 – 3
EVALUERING EFTER DE FØRSTE 3 RUNDER
3 ud af 10 kampe er spillet og gruppe 1 har stort set udviklet sig fuldstændigt som Danmark kunne håbe. Moldova har overrasket alt og alle og Norge, som egentlig ikke rigtig var med i de flestes overvejelser som seriøs bejler til 1. pladsen, ligger á point med Danmark. Tjekkiet må siges at være gået ned med flaget og skal levere en fantastisk indsats for at komme tilbage i toppen. Næste kamp er 21. marts hvor Moldova kommer på besøg i Parken. Her har Danmark en enestående mulighed for at hægte de hårdtarbejdende østeuropæere af, og da Norge samtidig møder Tjekkiet, kan gruppen rykke sig meget tættere på en afgørelse allerede i 4. spillerunde.
Men det er fremtid. Nu kan vi bare glæde os over at Danmark står med rigtig gode kort før forårets kampe i kvalifikationsturne
ringen.
Næste update: Fest eller fuser mod Moldova i Parken? Følg med en af dagene!
Sider:
1
...
4
5
[
6
]
7
8
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »