home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2401 2402 [2403] 2404 2405 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176270 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36030: 12 Mar 2012, 10:51 »

Auri er jo helt væk med hensyn til opstillingen.. Enhver idiot kan se at det 4-4-2 system er helt hen i vejret.. Vi har to kanter som er skræddersyet til 4-3-3.. Vi har en tårnhøj centerforward.. Og hvis man propper femi ind på midten med Mike og Thyge, vil både MIke og Thygei langt højere grad blive frigivet til at deltage offensivt og tabe løb ind i feltet. Men nok om det, at vi er lort på banen er der jo intet nyt i..

Jeg kunne skrive en roman om hvor mange fundemantalt forkerte ting vi gjorde i går det var SÅ tydeligt fra min plads på sydsiden(Havde også godt udsyn fordi min række ( Fjerde øverst) var den første række som stod op.
Men okay spillerne må vel bare ud og male en ny gang, eller lave en gryderet sammen.. Så skal det nok komme Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #36031: 12 Mar 2012, 10:52 »

Han var ellers altid godt på plads til at sparke bolden efter os på tilskuerpladserne.

... Ja træfsikker var han heller ikke ligefrem igår Smiley

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36032: 12 Mar 2012, 10:54 »

Er dybt uenig i disse 3 vurderinger; Rommedahl er SÅ sløv at se på, han formår INTET offensivt. Er hans force ikke fart? Han udfordrer måske én gang i løbet af hele kampen... Katastrofe!

Thygesen fighter netop ikke, det er det han har mistet siden efteråret. Han er SÅ anonym at det er uhyggeligt, jeg er virkelig rystet over hans niveau efter de to første kampe.

MJ var måske banens dårligste. Han havde en afleveringsprocent på under 50 %, det er stensikkert. Og det viser bare han slet ikke er klar til niveauet endnu.

Jeg vil tilføje lidt omkring Rommedahl, som han spiller for øjeblikket. Nu sad jeg og så både kampen mod SønderjyskE og i går mod AGF på Loxam øvre, og Auri vælger at bruge ham helt forkert! Han bliver ikke brugt som den klassiske fløj spiller, selvom han spiller på højre midtbane. Han trækker meget ind i banen, ligesom Krohn-Dehli gør det på venstre side. Forskellen er bare at Krohn-Dehli har en fantastisk teknik, hvorimod Rommedahl ikke ejer teknik overhoved. Rommedahls force er hans hurtighed! Med bolde ud på kanten og i dybden, som vi ser det så tit på landsholdet. Auri bruger ham som en ekstra midtbanespiller og der er han slet ikke skabt til. Så den syntes jeg Auri må tage på sin skulder, også få brug ham for pokker da som den klassiske højre fløj.

Thygesen, jamen jeg ved ikke lige hvad der er sket med ham hen over vinteren? Han har slet ikke været sig selv i de to første kampe!

Mike Jensen.. SKANDALE i går! Hold da op!

Semou? Hvordan kan den dreng være fore Femi?!! Det blev endnu værre da han kom ind på vores midtbane som i forevejen var helt væk! 20 minutters spil.. INGEN gode aktioner, fejl på fejl, på boldtab som var ved at koste til sidst!
Nej, han skal ned i hierarkiet!  

blomvikings
Manager

« Svar #36033: 12 Mar 2012, 10:58 »

Auri er jo helt væk med hensyn til opstillingen.. Enhver idiot kan se at det 4-4-2 system er helt hen i vejret.. Vi har to kanter som er skræddersyet til 4-3-3.. Vi har en tårnhøj centerforward.. Og hvis man propper femi ind på midten med Mike og Thyge, vil både MIke og Thygei langt højere grad blive frigivet til at deltage offensivt og tabe løb ind i feltet. Men nok om det, at vi er lort på banen er der jo intet nyt i..

Jeg kunne skrive en roman om hvor mange fundemantalt forkerte ting vi gjorde i går det var SÅ tydeligt fra min plads på sydsiden(Havde også godt udsyn fordi min række ( Fjerde øverst) var den første række som stod op.
Men okay spillerne må vel bare ud og male en ny gang, eller lave en gryderet sammen.. Så skal det nok komme Smiley

Helt enig. Jeg kan slet ikke forstår hvorfor vi lige pludselig skal spille 4-4-2 med det spillermateriale vi har ! Jeg ved godt at 4-3-3 sætter Agger på bænken, men så er han heller ikke bedre.

Og jeg er helt enig med dig omkring MJ, han kan og skal ikke være den sidste skanse på midtbanen, det er han simpelthen for offensivt orienteret til at være.

FØJ !

verdenskrig
Manager

« Svar #36034: 12 Mar 2012, 11:14 »

Men når vi nu endelig skal spille 4-4-2 fatter jeg ikke hvorfor vi gør banen så lille... Bred dog Krohn og Romme ud, så de holder bredden, så backsene kan komme i overlap, og så man får bredt Agf's organisation ud. Rommedahl og MKD løber begge ind over midten, backsene kom ikke konsekvent med i overlap. Og inde midt for i angrebet har vi Makienok og Agger som begge ikke har voldsomt meget teknik, eller evne til at sætte en mand af.. og så prøvede vi ellers at mose os gennem deres forsvar ved spil gennem midten.. Derudover er både Thyge og Mike så låst af deres placering på en tomandsmidtbane at ingen af dem for alvor kan true offensivt. Det overrasker mig at vi overhoved skabte to chancer i går.

Helt ærligt hva tror de selv? Det er virkelighedens verden ikke fifa 12.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #36035: 12 Mar 2012, 11:19 »

Som sagt, jeg er rystet over så få indlæg vi laver når nu vi har de angribere vi har....

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36036: 12 Mar 2012, 11:22 »

Der var så meget i går der var forkert! rent taktisk. Det var meget stift og langsomt! Det skal så siges AGF også spillede os helt rigtigt, det var så tydeligt hvad deres gameplan var og det var med til at smadre vores (hvis man kan kalde) det opspil.
De ved vores backs er vores svageste led i forsvaret, ergo alle målspark blev sparket ud mod Randrup og Nourouzi som ikke vinder noget som helst i luften. De var hele tiden i overtal i mand-mand situationer på kanterne hvor S.Petersen og S.Berg trak ud også kom deres backs op og fik overtal og kom stortset forbi hver gang, indtil Auri så det i 2.halvleg hvor Mike og Thyge havde fået besked på at bakke op.

Problemet med vores taktik er jo at Ole Bjur har bestemt at systemet skal være 4-4-2. Selvom spiller materialet er mere til en 4-2-3-1 eller 4-3-3. Og derfor vil det tage tid for det begynder at flaske sig på banen.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36037: 12 Mar 2012, 11:23 »

Helt enig. Jeg kan slet ikke forstår hvorfor vi lige pludselig skal spille 4-4-2 med det spillermateriale vi har ! Jeg ved godt at 4-3-3 sætter Agger på bænken, men så er han heller ikke bedre.

Og jeg er helt enig med dig omkring MJ, han kan og skal ikke være den sidste skanse på midtbanen, det er han simpelthen for offensivt orienteret til at være.

FØJ !

Ingen tvivl om, at vi skal spille 4-3-3, med de spillere vi har. De passer jo perfekt ind i en 4-3-3!

Aldrig alene!

blomvikings
Manager

« Svar #36038: 12 Mar 2012, 11:42 »

En lille sidebemærkning: Jeg kan ikke og kommer aldrig til, at kunne lide Kenn Hansen.. Frygtelig dommer, og igen igår viste han det.

verdenskrig
Manager

« Svar #36039: 12 Mar 2012, 11:48 »

En lille sidebemærkning: Jeg kan ikke og kommer aldrig til, at kunne lide Kenn Hansen.. Frygtelig dommer, og igen igår viste han det.

Det havde jeg helt glemt.. Men fuldkommen som talt ud af min mund.. Han var en RENDYRKET katastrofe i går.. Alt hva han gjorde var en fejl.. Hver gang en spiller lå ned var der frispark, han havde en simpel linie og det var ødelæg kampens flow.

Vi måtte jo simpelthen ikke tage bolden fra GF spillerne i perioder uden at de fik frispark. .Derudover står han i vejen for MKD da han trækker ind i feltet og skal til at afslutte.. Husker også at Simon C tager bolden ned, ruller af på en AGF'er som holder Simon i trøjen, hvorefter GF'eren får frispark Huh Huh funny

Han burde ganske enkelt lukkes ind på en galeanstalt hvor han så kunne sidde og tænke lidt over hvorfor han er ude af trit med det som foregår i denne verden.

Får han ikke 00 af både BT og EB i dag så har de da siddet på deres øjne under kampen  Rullende Øjne

Cool

DeBuur
Manager

« Svar #36040: 12 Mar 2012, 13:01 »

Så heldigvis ikke hele kampen igår - men udfra det jeg så så blev man sku lige pillet ned på jorden igen Ubeslutsom

Rommedahl har aldrig haft succes når han bruges i en 4-4-2 - det så vi tydeligt igår.

Midtbanen var slem igår - jeg er forbavset over Mike J kan være så ringe og jeg undrer mig over at Auri vælger at stille med en 4-4-2.

AGF burde have vundet den kamp - ufatteligt at vi point - men lad os lige gøre status 4 point i 2 kampe, tja vel ikke så ringe.... jo for lige nu venter nogle stærke modstandere og vi er ikke kommet ret meget længere end i efteråret...vi har bare været heldige og fået lidt point på kontoen..men spillet !  Sur der er sgu plads til forbedring.

YNWA

blomvikings
Manager

« Svar #36041: 12 Mar 2012, 13:04 »

Så heldigvis ikke hele kampen igår - men udfra det jeg så så blev man sku lige pillet ned på jorden igen Ubeslutsom

Må jeg spørge hvor du da har været?  Huh

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36042: 12 Mar 2012, 13:05 »

Det undrer mig ikke, at Auri stiller i en 4-4-2 da han skal ha' plads til SMC og Nico.

blomvikings
Manager

« Svar #36043: 12 Mar 2012, 13:19 »

Det undrer mig ikke, at Auri stiller i en 4-4-2 da han skal ha' plads til SMC og Nico.

Men det fungerer jo tydeligvis ikke. Det er jo ikke Messi og Ronaldo vi snakker om. Bedre er de heller ikke. De SKAL jo ikke begge være på banen 90 min, i hver kamp.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36044: 12 Mar 2012, 13:38 »

Det ville undre mig.
Auri virker som en træner der uden problemer sætter stærkeste start 11'er.
Problemet er bare at han er 4-4-2-mand mens holdet er ideelt til noget som minder mere om landsholdets.

Afvent nu og lad være med at skyd mod Auri. Han skal have chancen. Hvis SMC ikke var klar eller god nok så spillede han ikke. Agger var stærk i optaktskampene. Derfor spiller han. SMC/Agger ligner en spændende duo ud fra kvaliteter og nu har de fået 2 kampe sammen, men uden at det har været fuldtid.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2401 2402 [2403] 2404 2405 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010