home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2395 2396 [2397] 2398 2399 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176712 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35940: 23 Feb 2012, 16:45 »

Spændende!

Jeg har aldrig været fan af Jan Frederiksen, men kender dog heller ikke noget til Norouzi - men han virker lovende.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35941: 23 Feb 2012, 17:05 »

Jeg håber da den bliver overvejet meget seriøst i Brøndby lejren...

Nej tak til Katongo, Medmindre at vi sælger Krohn-Dehli. Han scorer ikke nok, men han har jo en vanvittig (forstå: ud fra liganiveau) boldbehandling. Nu kan jeg ikke huske hvordan hans blik for spillet, men han kunne være en spændende bobler at kunne smide ind og lave ravage.

Jeg tror dog ikke på det - klubben virker til at have indstillet sig på at det er satsning på egne talenter samt yngre spillere der bliver handlet.

Det bringer mig videre til Norouzi. Jeg glæder mig meget til at se om han kan gøre en forskel på VB ift TR og JF. Han får med garanti opbakningen, så må vi se om han skuffer og det ender i ren Wass hetz. Håber jeg ikke - det er jo trods alt Barcelonas kommende VB! Thumbs Up

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #35942: 23 Feb 2012, 17:07 »

Hvilken spiller minder Norouzi om?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35943: 23 Feb 2012, 17:20 »

Jeg håber da den bliver overvejet meget seriøst i Brøndby lejren...

Ja lad os da hente end mand tilbage der scorede i ca hver 4 kamp...

blomvikings
Manager

« Svar #35944: 23 Feb 2012, 18:01 »

Helt enig.. Det ville være tumpe-dumt !

Det er som om at jo længere tid der går, jo bedre synes folk at den enkelte spiller var da han spillede hos os.

EDIT: Og så skal manden formentlig ikke have mindre i løn end sidst han var her.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35945: 23 Feb 2012, 18:15 »

Men inden han kom til Brøndby, blev han da topscorer i den sydafrikanske liga, og blev topscorer, selvom han kun spillede halvdelen af sæsonen....  Peace

Ej, jeg ville også hellere have Elmander, hvis det skulle være... Wink

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35946: 23 Feb 2012, 20:36 »

Lige et hurtigt spørgsmål: Er der nogen som kan fortælle hvad billetpriserne for voksne til sønderjyske kampen Thumbs Up

Mit bud er 120 kr, i hvert fald til Sydsiden Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #35947: 23 Feb 2012, 21:01 »

Fucking ja da..Farvel til Jan Frederiksen.. Han kan konkurrere med Elanga om at være den dårligste venstreback i Brøndbys historie. En spiller med fin indstilling, men i mine øjne totalt blottet for talent, og forstår aldrig hva han har lavet hos os..

Smukt at Norouzi har slået til..En rigtig Brøndbydreng!!! Opstemt.

Gal hvor har vi efterhånden mange spillereaf egen avl i truppen. Det er sgu smukt, og kan vi i fremtiden holde på de store af talenterne så kan vi altså få bygget en god kultur op igen Smiley

ER SÅ FORTRØSTNINGSFULD! Glæder mig allerede til at stå på faxe igen..

Du betyder aaaaaaaaaaalt - Har rejst hele jorden ruuuuundt - Selvom jeg ik har råd og det gør ooooooooondt Opstemt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35948: 24 Feb 2012, 19:08 »

Tørnes-Randrup-Goodson-Stender-Norouzi;Romme-Semou-Mike-Krohn;Agger-Thyge

Så vidt jeg husker, er det startopstillingen fra kampen mod Dacia. 10 ud af 11 er danskere, og 9 af dem har været igennem vores ungdomssystem. Da Clay røg ud, kom Dumic ind. Altså 11 danskere på banen, hvoraf 10 har været igennem vores ungdomssystem. Det er edderhakme at satse på egen avl Smiley

PH23
Ynglingespiller

« Svar #35949: 24 Feb 2012, 19:09 »

Klasse!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35950: 24 Feb 2012, 19:13 »

Fucking ja da..Farvel til Jan Frederiksen.. Han kan konkurrere med Elanga om at være den dårligste venstreback i Brøndbys historie. En spiller med fin indstilling, men i mine øjne totalt blottet for talent, og forstår aldrig hva han har lavet hos os..

Smukt at Norouzi har slået til..En rigtig Brøndbydreng!!! Opstemt.

Gal hvor har vi efterhånden mange spillereaf egen avl i truppen. Det er sgu smukt, og kan vi i fremtiden holde på de store af talenterne så kan vi altså få bygget en god kultur op igen Smiley

ER SÅ FORTRØSTNINGSFULD! Glæder mig allerede til at stå på faxe igen..

Du betyder aaaaaaaaaaalt - Har rejst hele jorden ruuuuundt - Selvom jeg ik har råd og det gør ooooooooondt Opstemt Thumbs Up

Synes Norouzi er alt for dårlig organisatorisk og fysisk, frygter virkelig at han kan få en meget svær opgave... Så måske hellere en Jan F der trods alt ved hvordan det er på det niveau i de første par kampe, så vi kan slippe for at Norouzi koster i de første vigtige kampe og blottes for selvtillid...

Allerede? Jeg har ikke snakket om andet i skolen i snart 3 måneder, har gået og skrålet Brøndbysange højlydt på gaden og især på skolen... går rundt med to Brøndbytrøjer, en Brøndbycap, Brøndby halstørklæde, Brøndby nøglering, Brøndby mobilcover, Brøndbytaske, og hvad ved jeg... Tror mine klassekammerater bliver glade for at jeg får brugt energien på Sydsiden i stedet, og hold op hvor er jeg dog klar til at gå amok Opstemt

Husk i øvrigt at man allerede kan stå på Sydsiden i morgen mod Randers Thumbs Up

U-4-E
Manager

« Svar #35951: 25 Feb 2012, 14:45 »

Hvis man ikke har mulighed for at være på stadion i dag, så streamer http://www.kanalsport.dk kampen kl. 16.

blomvikings
Manager

« Svar #35952: 29 Feb 2012, 08:22 »

http://www.sporten.dk/fodbold/mike-jensen-vraget-i-broendby

Det overrasker mig en del. Nu må vi se om Semou virkelig har løftet sit niveau så meget som det lyder til.
For jeg må da indrømme at han var ekstrem dårlig i de kampe han spillede i efteråret.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #35953: 29 Feb 2012, 08:41 »

http://www.sporten.dk/fodbold/mike-jensen-vraget-i-broendby

Det overrasker mig en del. Nu må vi se om Semou virkelig har løftet sit niveau så meget som det lyder til.
For jeg må da indrømme at han var ekstrem dårlig i de kampe han spillede i efteråret.

Det overrasker mig nu ikke så meget igen, han har været ude et halvt år og bliver vel spillet stille og roligt ind. Men det overrasker mig Semou skal spille, for som du nævner han har ikke spillet godt de gange han fik chancen under Henrik Jensen.
Ellers kan man vel også tro på at selvom man var sikkert valg da hans far var træner, er man det ikke mere og alle skal kæmpe 110% uanset status hos fans og i klubben.

Men er ikke i tvivl om når han er i form igen, så er han første valg igen.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #35954: 29 Feb 2012, 08:57 »

Det ville også være dumt, at smide ham ind for tidligt.

Men så heller ingen Femi? Det lugter af to mand på top.

Sider: 1 ... 2395 2396 [2397] 2398 2399 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010