Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 663 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2339
2340
[
2341
]
2342
2343
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5173165 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #35100:
29 Okt 2011, 09:26 »
Citat af: plutonium 29 Okt 2011, 02:49
Det skræmmer mig, at der er nogen der ligefrem kan virke stolte af at 'hade'. For det første, så er had et stærkt ord. For det andet, så bør en så negativ og ubrugelig følelse som had aldrig nogensinde kunne give ophav til stolthed. Det er jo at sammenligne med Irland/Nordirlands fjendskab, hvor far bliver stolt når søn for første gang sviner en af 'de andre' til uden anden grund end hadet til den anden side.
Jeg er 100 % på bølgelængde med flere af de øvrige i tråden, når de siger at nogle Brøndby-fans der ytrer sig på nettet lyder direkte dumme. Det er åbenbart sejt at ønske svie og smerte for andre mennesker. Jeg ved godt, at rivalisering hører fodbolden til, og det er en del af de her derbys. Det kan ikke undgås, og det skal det heller ikke. Men at ønske personlig ulykke for mennesker der passer deres arbejde er noget af det mest håbløse og forkastelige jeg overhovedet kan forestille mig. Jeg kan godt sætte mig ind i tanken 'yes, han blev skadet - det svækker deres chancer og indirekte styrker vores'. Men ikke ét sekund fryder jeg mig over hans ulykke. Tværtimod, så synes jeg det er pisseærgerligt, at det skal finde sted. Jeg havde sgu undt af Peguero i sin tid - scorer et mål og bliver voldsomt skadet i samme ombæring. Lignede et angrebshåb i Brøndby, men blev en fuser på grund af noget så uheldigt som det han kom ud for. Nej, jeg begræd da ikke at det gik ud over Brøndbys chancer. Men jeg synes sgu da det var synd for manden bag logoet på brystet.
For min skyld kan fans ønske deres rival-klub til helvede og det der er værre - man kan synes en spiller er svinsk eller provokerende - men man kan sateme ikke tillade sig at juble over en anden mands ulykke. Det er småligt, afstumpet og i mine øjne pinlig opførsel.
Det er korrekt, at der er meget mere gang i den i Brøndbytråden end i FCK-tråden, men skal vi kigge på den stemning der er i trådene, så må jeg indrømme at jeg synes Brøndbytråden har haft en ualmindeligt hård og dårlig stemning det sidste stykke tid. Der er ikke meget at være glade over - korrekt - men man kan give udtryk for frustrationer på mange måder, og nogle gange skal man overveje hvordan man fremstår når man har skrevet et indlæg. Der er mange her der fejlagtigt er stolte af deres måde at opføre sig på.
Og ja, jeg virker som en kedelig, peace-loving whiner med et indlæg som det her, men det er egentlig også fint nok med mig. Jeg mener i langt højere grad man kan være stolt af at være et menneske der ønsker andre mennesker det godt og udviser tolerance - og stolt, det er jeg!
Og som en lille kommentar til det med Osama Bin Laden - Jeg kan aldrig nogensinde juble over at en mand bliver slået ihjel. Uanset hvad han har bedrevet af grusomheder. Ikke engang Osama Bin Laden. Selvfølgelig skulle han slås ihjel - det var et vigtigt eksempel at statuere for omverdenen - at terrorister som ham bliver jagtet til han bliver fundet. Men fandeme nej om jeg kan juble over det faktum at han mistede livet. Det gjorde ikke min verden til et bedre sted - det gjorde ikke at jeg føler jeg kan sove mere trygt om natten og det betyder helt sikkert ikke at der er mindre had og fjendskab i verden fremover. Tvært imod, kan man sige. Had er en stærk følelse - og had avler mere had
Lige i øjet! Meget enig i din betragtning.
DeBuur
Manager
«
Svar #35101:
29 Okt 2011, 10:27 »
Plutonium - jeg kan ikke være mere enig.
Uvidenhed og primitiv adfærd bliver desværre værdsat og bliver indimellem mistolket som mod og handlekraftig adfærd i visse grupper i det danske samfund.
IMO har FmFreaks et juridisk og moralsk ansvar for at sætte en grænse for hvor lavt et niveau I vil acceptere her i Brøndby tråden og på sitet som helhed.
Jeg vil derfor opfordre crewet til at forholde sig til det der forgår i øjeblikket og give en klar melding om hvad I vil acceptere fremover her i denne tråd og på sitet som helhed.
MvH DeBuur
YNWA
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #35102:
29 Okt 2011, 10:29 »
Citat af: DeBuur 29 Okt 2011, 10:27
Plutonium - jeg kan ikke være mere enig.
Uvidenhed og primitiv adfærd bliver desværre værdsat og bliver indimellem mistolket som mod og handlekraftig adfærd i visse grupper i det danske samfund.
IMO har FmFreaks et juridisk og moralsk ansvar for at sætte en grænse for hvor lavt et niveau I vil acceptere her i Brøndby tråden og på sitet som helhed.
Jeg vil derfor opfordre crewet til at forholde sig til det der forgår i øjeblikket og give en klar melding om hvad I vil acceptere fremover her i denne tråd og på sitet som helhed.
MvH DeBuur
+1
Hvis I blot går en side tilbage kan I se, hvordan der nærmest bliver truet og krænket, hvilket ikke er acceptabelt.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #35103:
29 Okt 2011, 12:05 »
Selvom der er mange ting på de sidste sider i denne tråd, som absolut ikke er sjove at læse, kunne jeg alligevel ikke lade være med at trække på smilebåndet over at Brøndby tilsyneladende er Danmarks mest historiske klub... I nyere tid.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #35104:
29 Okt 2011, 12:44 »
Citat af: Brøndby_4ever 28 Okt 2011, 11:00
Det var først, de fuckerne kom på 3-0, man kunne høre deres "fans". Indtil da, var der sgu en del lyd på de fantastiske Brøndby-fans!
Du er blændet af dit had, fyr. Der var virkelig smæk på på vores tribune de første 25-30 minutter, men så døde stemningen sgu desværre fra ca. 30 til målet. Sådan føltes det i hvert fald for mig, det kan være at det var fordi jeg forlod fæzten nede for enden og gik lidt over i siden i stedet. Alt for mange stod og kogte, og capoerne havde slet ikke held med at vælge de rigtige sange. Så kom der heldigvis gang i den igen efter scoringen, hvor jeg også væltede ned foran igen. Så vi må vel bare være plastik.
Citat af: Zone 43 28 Okt 2011, 22:23
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1647461.ece
Igen, lad nu være med at det med dødsfald seriøst. Dernæst, når nu din reaktion er sådan overfor Brøndby, så vil jeg gerne din reaktion, og om du så også glæder dig over fck nederlag, på baggrund af denne artikel.
Casper, jeg troede ikke du var typen der hoppede på alt EBs overdramatisering. Samme EB som i også hævder overdramatiserer jeres ballade. Det var et af de fredeligste derbies hos jer de sidste par år, og Københavns politi havde godt styr på de 5000 fans på vej ud. EB sælger på deres overskrifter og overdramatisering, og det synes jeg sgu er ok, det er bare ikke altid lige troværdigt.
Det med vagterne var selvfølgelig ikke okay, historien der ligger bag mener jeg var at der var nogle biffere på neutralt der prøvede at få sat noget gang i gaden mod en FCK fan på samme afsnit. Vagterne gjorde så ikke noget som helst, og derfor var der så nogle fra vores afsnit som mente at de kunne komme over og hjælpe medfanen. Deraf kom slagsmålet så. Det er det jeg mener at have læst, men hvis der er nogen der kan være mere præcise, så råb endelig op. Det gør det selvfølgelig ikke okay at der kom slagsmål, men jeg synes nu nok at der var brug for at sætte det lidt i perspektiv.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #35105:
29 Okt 2011, 13:11 »
Og, så synes jeg også lige jeg vil joine den her diskussion om Hamzas indlæg, had og alt muligt andet. For det første, så kan jeg kun nikke genkende til dine følelser langt henad vejen, Hamza. Det der med at være dybt opslugt af en fodboldklub, følge den, føle med den osv. Det der med at kunne skrive flere sider om hvorfor fodbold er så fantastisk, og hvorfor ens klub(eller firma) er så fantastisk, hvorfor man er knapt så glad for rivalen, men også hvor meget man alligevel elsker rivaliseringen.
Nu skal i høre noget! Hvis jeg kunne vælge en verden uden Brøndby, eller en med Brøndby, så ville jeg uden tvivl vælge den med Brøndby. Og det har, tro det eller ej, ikke kun noget at gøre med at jeres krise er noget af det sjoveste nogensinde, og at jeg ikke kan undvære de grin i mit liv. Det har i endnu højere grad noget at gøre med, at vi jo dybest set ikke kan undvære hindanden. Jeg hader Brøndby, og selvom mange af mine bedste venner er Brøndby-fans, så "hader" jeg dem i visse situationer - I 90 minutter når der er kamp, og i de øjeblikke, hvor de bekræfter mine fordomme om Brøndby-fans. Men i og med at i er så harmløse pt, så er jeg mere begyndt at gøre grin med jeres retorik, i stedet for at blive rasende over den.
Men hvor kom jeg fra? Når ja, altså jeg er så meget imod meget af det i står for, men jeg kunne ikke undvære jer, da vi har brug for en rivaliseringen mellem to vidt forskellige kulturer. Det er sgu også den forskellighed, og de punkter hvor vi adskiller os fra hindanden der gør at vi kan hidse os op over at tabe til jer, eller glæde os helt vanvittigt over at have slået jer. Det har aldrig faldet mig ind at slå på jer - selv ikke når jeg har været allermest arrig, for jeg synes bare ikke det hører hjemme. Sang, stemning, lys, had, vildskab og alt muligt andet skal der til, men jeg har aldrig fattet dem der tager det skridtet videre, for det er også derfor jeg elsker fodbold, og ikke kampsport.
Det blev sgu meget generelt lige pludselig... Men for at komme tilbage til Hamzas indlæg, så er jeg som sagt enig på flere punkter i det han skriver. At han kommer med de sædvanlige kvalmende Brøndbyske metaforer er så hvad det er. Respekt for at skrive så åbent om det i dine indlæg før kampen. Dit indlæg efter kampen synes jeg til gengæld langt henad vejen er ret.. ja ikke latterligt, men jeg synes sgu du smører for meget på. Ikke nødvendigvis med din episode med FCK-fansene, men det virker bare som om at du i det indlæg prøver og promovere dig selv som fan, og skal fortælle andre hvor meget mere ægte du er. Det var selvfølgelig også lidt tilfældet i det første indlæg, men der blev det gjort på en meget mere personlig måde, hvor det bare fangede mere. Man kan også køre for meget på det samme, og derfor synes jeg det ender med at du smører for tykt på, men sådan er det jo.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #35106:
29 Okt 2011, 14:03 »
Citat af: plutonium 29 Okt 2011, 02:49
Det skræmmer mig, at der er nogen der ligefrem kan virke stolte af at 'hade'. For det første, så er had et stærkt ord. For det andet, så bør en så negativ og ubrugelig følelse som had aldrig nogensinde kunne give ophav til stolthed. Det er jo at sammenligne med Irland/Nordirlands fjendskab, hvor far bliver stolt når søn for første gang sviner en af 'de andre' til uden anden grund end hadet til den anden side.
Jeg er 100 % på bølgelængde med flere af de øvrige i tråden, når de siger at nogle Brøndby-fans der ytrer sig på nettet lyder direkte dumme. Det er åbenbart sejt at ønske svie og smerte for andre mennesker. Jeg ved godt, at rivalisering hører fodbolden til, og det er en del af de her derbys. Det kan ikke undgås, og det skal det heller ikke. Men at ønske personlig ulykke for mennesker der passer deres arbejde er noget af det mest håbløse og forkastelige jeg overhovedet kan forestille mig. Jeg kan godt sætte mig ind i tanken 'yes, han blev skadet - det svækker deres chancer og indirekte styrker vores'. Men ikke ét sekund fryder jeg mig over hans ulykke. Tværtimod, så synes jeg det er pisseærgerligt, at det skal finde sted. Jeg havde sgu undt af Peguero i sin tid - scorer et mål og bliver voldsomt skadet i samme ombæring. Lignede et angrebshåb i Brøndby, men blev en fuser på grund af noget så uheldigt som det han kom ud for. Nej, jeg begræd da ikke at det gik ud over Brøndbys chancer. Men jeg synes sgu da det var synd for manden bag logoet på brystet.
For min skyld kan fans ønske deres rival-klub til helvede og det der er værre - man kan synes en spiller er svinsk eller provokerende - men man kan sateme ikke tillade sig at juble over en anden mands ulykke. Det er småligt, afstumpet og i mine øjne pinlig opførsel.
Det er korrekt, at der er meget mere gang i den i Brøndbytråden end i FCK-tråden, men skal vi kigge på den stemning der er i trådene, så må jeg indrømme at jeg synes Brøndbytråden har haft en ualmindeligt hård og dårlig stemning det sidste stykke tid. Der er ikke meget at være glade over - korrekt - men man kan give udtryk for frustrationer på mange måder, og nogle gange skal man overveje hvordan man fremstår når man har skrevet et indlæg. Der er mange her der fejlagtigt er stolte af deres måde at opføre sig på.
Og ja, jeg virker som en kedelig, peace-loving whiner med et indlæg som det her, men det er egentlig også fint nok med mig. Jeg mener i langt højere grad man kan være stolt af at være et menneske der ønsker andre mennesker det godt og udviser tolerance - og stolt, det er jeg!
Og som en lille kommentar til det med Osama Bin Laden - Jeg kan aldrig nogensinde juble over at en mand bliver slået ihjel. Uanset hvad han har bedrevet af grusomheder. Ikke engang Osama Bin Laden. Selvfølgelig skulle han slås ihjel - det var et vigtigt eksempel at statuere for omverdenen - at terrorister som ham bliver jagtet til han bliver fundet. Men fandeme nej om jeg kan juble over det faktum at han mistede livet. Det gjorde ikke min verden til et bedre sted - det gjorde ikke at jeg føler jeg kan sove mere trygt om natten og det betyder helt sikkert ikke at der er mindre had og fjendskab i verden fremover. Tvært imod, kan man sige. Had er en stærk følelse - og had avler mere had
Helt enig!
Jeg synes virkelig det er trist, at det der i gamle dage var venskabelig rivalisering, er blevet til decideret had. Som du siger, had avler had. Men på et eller andet tidspunkt avler det også vold. Så en fodboldfan der er stolt af at hade, er i mine øjne ret afstumpet, og hooligan in spe.
verdenskrig
Manager
«
Svar #35107:
29 Okt 2011, 15:14 »
Citat af: DNE 29 Okt 2011, 14:03
Helt enig!
Jeg synes virkelig det er trist, at det der i gamle dage var venskabelig rivalisering, er blevet til decideret had. Som du siger, had avler had. Men på et eller andet tidspunkt avler det også vold. Så en fodboldfan der er stolt af at hade, er i mine øjne ret afstumpet, og hooligan in spe.
Du synes det er trist.. Jeg synes det er fedt.. Jeg synes det er så vanvittig fedt at vi hader dem så meget og de hader os.. Det er det er bla det jeg kommer på stadion for.. At mærke hadet, passionen, gløden..
Jeg er så evigt lykkelig for at vi har taget den sydlandske fankultur til os, frem for at lege roligans med klaphat, popcorn og rød sodavand, mens vi sidder pænt ned og ser fodbold..
MERE HAD
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #35108:
29 Okt 2011, 15:21 »
Citat af: verdenskrig 29 Okt 2011, 15:14
Du synes det er trist.. Jeg synes det er fedt.. Jeg synes det er så vanvittig fedt at vi hader dem så meget og de hader os.. Det er det er bla det jeg kommer på stadion for.. At mærke hadet, passionen, gløden..
Jeg er så evigt lykkelig for at vi har taget den sydlandske fankultur til os, frem for at lege roligans med klaphat, popcorn og rød sodavand, mens vi sidder pænt ned og ser fodbold..
MERE HAD
Beklager meget VK, men den indgangsvinkel ser jeg bestemt ikke som vejen frem... Er du lykkelig for det går ud over børn, familier der kommer til kampe, fordi nogle mener det er okay, alt er tilladt fordi man møder FCK?
Tænk på hvis det ramte nogen du kendte, nogen du holdt meget af... Hvad ville du så sige?
Jeg vil gerne mærke passion, lyst, glæde osv når man kommer ind og skal se fodbold... Men skal vi ikke være enige om det er på et rimeligt niveau det skal foregå?
Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
er min blog om FM 26, følg med!
verdenskrig
Manager
«
Svar #35109:
29 Okt 2011, 15:21 »
Citat af: HansenLFC 28 Okt 2011, 22:50
Jamen kære Verdenskrig.
Gode engang, ja. Men at i ikke vil indse det er jo sådan set jeres problem, alle kan se det. De eneste som ikke kan se det er klubben og jer. Det er derfor i er så pisse god underholdning weekend efter weekend, månede efter månede og sæson efter sæson. I tror i er som i gamle dage, men er sat med flere længder at forvente man slår FCK når man faktisk pt. kæmper med om nedrykning er jo direkte til grin.
Kald det en taberindstilling eller ej. Jeg går altså ikke at regne med at Vejle spiller CL om 2 år. Vi rykker op til sommer og vinder ligaen året efter, fordi vi har jo trodsalt vundet 5 mesterskaber en gang, så kan vi jo alt endnu? Neeeeeej. Ting tager desværre tid, og sådan er livet sku.
edit: Jeg brød forkert ind ja, men ville blot indskyde det!
Nå for lige at starte..
Hvis vi ser vores placering i ligaen de seneste tre sæsoner, så synes jeg at det er helt godnat at påstå at vi ikke burde være forventingsfulde.. Vi er kommet i top tre, tre år i træk.. Det virker som om mange glemmer det, for selvom vi stort set alle år har haft vores problemer, så har vi alligevel fået skrabet de point sammen der skulle til for at få medaljer og komme i Europa..
Hvis du ser på vores hold i dag, hvorfor skulle vi så ikke være ambitiøse.. Vi har Thyge, Rommedahl, MKD, Femi,, Goodsoon, Nilsson.. Spillere som på papiret burde være i stand til at agere en fantastisk solid stamme, og som alle har stor erfaring fra landshold eller udlandet,.,. Det har vi så kombineret med Stenderup, Stryger, Ghert, Osama, Fisse Mike som unge sultne spillere.. Vi har jo i virkeligheden et perfekt miks af unge sultne spillere og rutinerede bærende kræfter..
Med den slags spillere i truppen der kan man simpelthen ikke tillade sig at stille sig tilfreds med 1 point hjemme mod SønderjyskE el.
Og som jeg ser det så er fansene de eneste i Brøndby som tvinger ledelsen til at bevare ambitionerne om at blive bedst.. Vi presser år efter år på for at få lavet løsninger der skal sikre at Brøndby i fremtiden kan kæmpe med i toppen..
Alle i og omkring Brøndby ved at vi er i problemer, og at det hele ligner lort pt.. Men det ændrer da stadig ikke på at vi ikke skal stille os tilfredse med det.. Jeg vil aldrig stille mig tilfreds med middelmådighed, for jeg var inde og se samtlige hjemmekampe sidst vi blev mestre.. Jeg har set det smukkeste fodbold der nogensinde er blevet spillet i dansk fodbold, live uge efter uge.. Det vil jeg have igen, og jeg kan slet ikke se nytten i bare at acceptere at vi ikke længere er gode.. For det SKAL vi være, og den eneste måde vi bliver det på, er ved at være ambitiøse og aldrig stille os tilfreds med middelmådighed.
verdenskrig
Manager
«
Svar #35110:
29 Okt 2011, 15:28 »
Citat af: warmon 29 Okt 2011, 15:21
Beklager meget VK, men den indgangsvinkel ser jeg bestemt ikke som vejen frem... Er du lykkelig for det går ud over børn, familier der kommer til kampe, fordi nogle mener det er okay, alt er tilladt fordi man møder FCK?
Tænk på hvis det ramte nogen du kendte, nogen du holdt meget af... Hvad ville du så sige?
Jeg vil gerne mærke passion, lyst, glæde osv når man kommer ind og skal se fodbold... Men skal vi ikke være enige om det er på et rimeligt niveau det skal foregå?
Den er så købt den der.. Hvad er det med at det går ud over familier, børn osv? De sidder stort set alle på familietribunen.. Dem som gir den gas, og som går amok er hovedsageligt unge friske mennesker på min alder og ned til 15 år som står på midten.. Jeg stod f.eks den anden dag med en ung gut på 11-12 år foran mig.. Ham passede jeg da på.. Det er jo ikke sådan at jeg bare kaster romerlys i hovedet på alt og alle el..
Det drejer sig om at man går amok, man hader FCK, man synger sit hjerte ud, og skaber sig..
Og til det sidste - i mine øjne er grænsen at man smider lys på banen.. Kanonslag mener jeg også er lort.. Ellers er jeg ligeglad hva niveau det foregår på, bare det går amok
Zone 43
Manager
«
Svar #35111:
29 Okt 2011, 15:33 »
Citat af: Ghertesteas 29 Okt 2011, 12:44
Casper, jeg troede ikke du var typen der hoppede på alt EBs overdramatisering.
Det er nu heller ikke alt jeg tygger i mig, men når man har kunne læse det også var tilfældet i Hannover, vil jeg mene der sagtens kunne være noget sandhed i det. :-)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #35112:
29 Okt 2011, 15:36 »
Citat af: verdenskrig 29 Okt 2011, 15:28
Den er så købt den der.. Hvad er det med at det går ud over familier, børn osv? De sidder stort set alle på familietribunen.. Dem som gir den gas, og som går amok er hovedsageligt unge friske mennesker på min alder og ned til 15 år som står på midten.. Jeg stod f.eks den anden dag med en ung gut på 11-12 år foran mig.. Ham passede jeg da på.. Det er jo ikke sådan at jeg bare kaster romerlys i hovedet på alt og alle el..
Det drejer sig om at man går amok, man hader FCK, man synger sit hjerte ud, og skaber sig..
Og til det sidste - i mine øjne er grænsen at man smider lys på banen.. Kanonslag mener jeg også er lort.. Ellers er jeg ligeglad hva niveau det foregår på, bare det går amok
Jeg husker i hvert fald en episode, om det var i parken eller brøndby er i grunden mindre vigtigt... Men der blev der jo sjovt nok kastet romerlys og andet ned på en familietribune fra nogle fans ovenfra... Der var jeg ualmindeligt forarget, og mener at den slags er for langt... Vi kan jo ikke garentere noget, da der er typer som desværre ikke kan opføre sig ordentligt... Men er glad for du har samme indstilling på det, at det skal foregå på det niveau hvor det er rimeligt og forsvarligt for alle... Af samme grund skal man ikke ønske folk skadet i en tackling. Desværre sker der uheld som ikke kan forhindres... Det er en del af gamet... Men at gå efter at skade en modstander, er da under niveau... Så må man acceptere at man møder et hold bestående af bedre spillere, og så sige: "Okay, vi tabte sku til et bedre hold, men derfor skal vi jo ikke lægge os ned på forhånd næste gang". Man må jo arbejde sig til at blive bedre
verdenskrig
Manager
«
Svar #35113:
29 Okt 2011, 15:40 »
Det er jo også en engangsforstilling.
. Det er aldrig sket at en fangruppe har kastet romerlys mod en familietribune på dansk jord.. Det var naturligvis ærgeligt, også for de resterende FCK fans da deres lysshow dengang var fedt... Men her går min grænse.. Det ville jeg personligt aldrig støtte. For her går det netop ud over nogle der faktisk ønsker at se en kamp, uden alt det virvar omkring sig.
Det med skader, og tacklinger har ikke så meget med evner at gøre.. Det har heller ikke noget med personen udenfor banen at gøre.. N Doye er ligesom Zanka sikkert ganske rare mennesker der.. Men på banen synes jeg at de begge er nogle arrogante svin.. Generelt gør al slags FCK ulykke mig ikke det fjerneste.. Bliver en af deres spillere skadet, jamen så er det hans problem, og vores fortjeneste..
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #35114:
29 Okt 2011, 16:07 »
Citat af: verdenskrig 29 Okt 2011, 15:40
Det er jo også en engangsforstilling.
. Det er aldrig sket at en fangruppe har kastet romerlys mod en familietribune på dansk jord.. Det var naturligvis ærgeligt, også for de resterende FCK fans da deres lysshow dengang var fedt... Men her går min grænse.. Det ville jeg personligt aldrig støtte. For her går det netop ud over nogle der faktisk ønsker at se en kamp, uden alt det virvar omkring sig.
Det med skader, og tacklinger har ikke så meget med evner at gøre.. Det har heller ikke noget med personen udenfor banen at gøre.. N Doye er ligesom Zanka sikkert ganske rare mennesker der.. Men på banen synes jeg at de begge er nogle arrogante svin.. Generelt gør al slags FCK ulykke mig ikke det fjerneste.. Bliver en af deres spillere skadet, jamen så er det hans problem, og vores fortjeneste..
Men kære VK, vi har da også spillere som til tider optræder... Ja undskyld, pisse arrogante... Det er jo ikke mere rigtigt når vores gør end hvis det er en spiller fra FCK, OB eller Barca. Forskellen er jo, desværre, at et hold som FCK i kraft af deres resultater og præstationer fra sidste sæson, rent faktisk "har lidt" at have deres arrogance i... Men højt at flyve, dybt at falde.
De er jo kommet ned på jorden igen, men nu er arrogance jo noget som de fleste modstandere vil betegne som en skidt ting, og ja det er en kendt sag at ukrudt ikke forgår så let
Vi var vist også temmelig arrogante tilbage i 04/05 hvor vi vandt de fleste kampe, spillede fantastisk fodbold i perioder, og ikke mindst klaskede FCK med 5-0
Det var fede tider, det står jeg da ved.
Men nu er rollerne byttet om, omend vi pt. står i en langt sværere position... Vi har et hold som på papiret burde være rimeligt frygtindgydende...V
ores midtbane kan snildt betegnes som værende den bedste i superligaen
Så nej self. skal vi ikke være tilfredse med vores placering... Vi har jo en tradition og historie der bunder i flot fodbold, talent udvikling, og så at spille med i toppen
Men min ærlige mening til hele situationen er dog rimelig enkel.. Jeg har nu siddet en månedstid med en følelse af at en nedrykning måske ikke ville være så skidt endda... Vi ville få ryddet op i truppen. Vi ville med overvejende sandsynlighed få flyttet PB ud fra kontorerne og få nye friske kræfter ind. Respekt for alt hvad den mand har bragt til klubben. Vi var jo ikke hvor vi var idag, uden ham. Derfor skal han da være æresmedlem
Der er ingen grund til at lave samme stunt som i FCK med Don Ø...
Sider:
1
...
2339
2340
[
2341
]
2342
2343
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »