Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 553 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2338
2339
[
2340
]
2341
2342
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5173077 gange)
PH23
Ynglingespiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #35085:
28 Okt 2011, 22:35 »
Til Hamza: Nyder at læse dine indlæg på Sydsiden, du formulerer dig fantastisk (Har ikke en bruger på SSO så jeg skriver det bare her)
Zone 43
Manager
«
Svar #35086:
28 Okt 2011, 22:35 »
Citat af: Seller95 28 Okt 2011, 22:27
Jeg synes det er sjovt, når Brøndby taber. Det du linker til er bestemt ikke sjovt. Jeg er i mod alt hvad der har med vold at gøre i fodbold, om det er FCK eller BIF er igen ligegyldigt.
Lad den ligge her. Er godt klar over, at mit indlæg ikke var klog, men jeg kunne ikke lade vær med at skrive, da jeg så mange af jeres meget dumme kommentarer.
Godt så, skulle såment bare hører ad en gang. :-)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #35087:
28 Okt 2011, 22:36 »
Citat af: PH23 28 Okt 2011, 22:35
Til Hamza: Nyder at læse dine indlæg på Sydsiden, du formulerer dig fantastisk (Har ikke en bruger på SSO så jeg skriver det bare her)
Tusind tak, PH, det er jeg glad for
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
JKJ
Gæst
«
Svar #35088:
28 Okt 2011, 22:37 »
Citat af: TheX 28 Okt 2011, 22:35
Medierne skal bringe historier. Det er jeg da godt klar over. Det er det de lever af.
Men det virker bare så åbenlyst. I sær når man befinder sig herinde.
Forskellen på intelligente indlæg i denne tråd og så i FCK tråden er enorm. Der er snart ikke en side inde i denne tråd, som ikke er fyldt med minimum 1 fuldstændig idiotisk indlæg.
Således virker det også hvis jeg sætter FCK op mod BIF andre steder rundt omkring på nettet.
Brøndby fans virker bare som om de har så mange frustrationer og skuffelser indeni at de bliver nødt til at fyre det af sammen med alt muligt lort.
+1
Der er efterhånden til at alle hader jer bortset fra jer selv selvfølgelig.
Men det skal dog siges at det er ganske god læsning og underholdning på højeste plan at læse denne tråd efterhånden
U-4-E
Manager
«
Svar #35089:
28 Okt 2011, 22:37 »
Stensikker "Månedens Tråd".
verdenskrig
Manager
«
Svar #35090:
28 Okt 2011, 22:41 »
Citat af: TheX 28 Okt 2011, 22:35
Men det virker bare så åbenlyst. I sær når man befinder sig herinde.
Du har ikke overvejet at det kunne være fordi der er langt flere Brøndby fans herinde som er aktive.. Jo flere indlæg der skrives, jo større er chancen for at der kommer et med hul i hovedet..
FCK tråden sker der jo nærmest aldrig noget i.. Så bla at drage din konklusion ud fra det synes jeg er tyndt. Men igen.. Det du finder idiotisk er for andre normalt.. Man kan så vælge at spørge sig selv om du er nærtagende eller om vi andre er til at indlægge.. Gad vide hvor min holdning er
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
HansenLFC
Gæst
«
Svar #35091:
28 Okt 2011, 22:42 »
Citat af: verdenskrig 28 Okt 2011, 22:21
Så TheX krænker ikke mig ved at kalde mig idiot.. Javel den må jeg tage til efterretning.. Jeg synes i øvrigt ikke mine udtalelser( udover den med død som var helt forkert skrevet af mig) er syge.. Jeg vil mere kalde det regel frem for undtagelse at folk jubler over en fck spiller der får en hård tackling.. Har aldrig oplevet andet på faxe, og gætter på det ikke er et hak anderledes på sektionen
edit: I øvrigt heller ikke med hensyn til skader.. Vi håner Zanka, de håner Mike.. Det er bare en del af det, og jeg ville ikke miste ET GRAM af det had der er mellem FCK og Brøndby.. Det er noget som har været en del af hele min ungdom, og en af de grunde til at jeg altid glæder mig til derby
Jeg blander mig lige her.
Men det er jo ikke bare i denne debat VK at du flyver op som om der var nogen som havde været på din dame. Du går jo konstant amok herinde når Brøndby ikke vinder. Indse dog at det hold i voksede op med som vandt alt er over, glæd jer dog for satan over at i blev fanget af Brøndby bølgen tilbage hvor det gik godt så i har de oplevelser. Vi andre som kun har oplevet op og nedrykninger på stribe, I er nogle forklæde tosser.
I tror satme i har det så hårdt og ih og åååårh. Men nej, i har det satme som en fuldstændig normal fodboldfan udenover det førende hold herhjemme. En gang var det jer, nu er det FCK.
Nogen gange kan man komme til at skrive dit og dat rent impuls, hvis man f.eks har set den på tv. Men i går jo også fuldstændig amok flere timer efter, fald dog ned og indse forhelved i er lort.
«
Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 22:44 af HansenLFC
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #35092:
28 Okt 2011, 22:46 »
Sændende vinkel.. Men når først fansene begynder med taberholdningen " Åh vi var gode engang, men er lort nu, det må vi acceptere" så har vi for alvor tabt.. Fansene er og bliver de eneste i Brøndby der stadig holder et højt niveau med hensyn til stemning og ikke mindst ambitionsniveau..
Jeg vil og kan ikke affinde mig med at tabe til FCK hver gang,, Beklager men det kan jeg ikke.. Kan dog godt se hvor du vil hen, det kan bare ikke ske
.. Så kan spillerne sgu gøre hva de vil.. I bund og grund er de fleste nok ligeglade.. De hæver jo stadig deres løn i brøndby, det gør vi ikke.
edit: selvom din vinkel er anderledes og spændende, kan jeg ikke se hvorfor du citerer det citat du gør.. Synes ikke det du skriver har noget med det jeg skrev, at gøre?
«
Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 22:48 af verdenskrig
»
HansenLFC
Gæst
«
Svar #35093:
28 Okt 2011, 22:50 »
Citat af: verdenskrig 28 Okt 2011, 22:46
Sændende vinkel.. Men når først fansene begynder med taberholdningen " Åh vi var gode engang, men er lort nu, det må vi acceptere" så har vi for alvor tabt.. Fansene er og bliver de eneste i Brøndby der stadig holder et højt niveau med hensyn til stemning og ikke mindst ambitionsniveau..
Jeg vil og kan ikke affinde mig med at tabe til FCK hver gang,, Beklager men det kan jeg ikke.. Kan dog godt se hvor du vil hen, det kan bare ikke ske
.. Så kan spillerne sgu gøre hva de vil.. I bund og grund er de fleste nok ligeglade.. De hæver jo stadig deres løn i brøndby, det gør vi ikke.
Jamen kære Verdenskrig.
Gode engang, ja. Men at i ikke vil indse det er jo sådan set jeres problem, alle kan se det. De eneste som ikke kan se det er klubben og jer. Det er derfor i er så pisse god underholdning weekend efter weekend, månede efter månede og sæson efter sæson. I tror i er som i gamle dage, men er sat med flere længder at forvente man slår FCK når man faktisk pt. kæmper med om nedrykning er jo direkte til grin.
Kald det en taberindstilling eller ej. Jeg går altså ikke at regne med at Vejle spiller CL om 2 år. Vi rykker op til sommer og vinder ligaen året efter, fordi vi har jo trodsalt vundet 5 mesterskaber en gang, så kan vi jo alt endnu? Neeeeeej. Ting tager desværre tid, og sådan er livet sku.
edit: Jeg brød forkert ind ja, men ville blot indskyde det!
«
Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 22:52 af HansenLFC
»
verdenskrig
Manager
«
Svar #35094:
28 Okt 2011, 22:54 »
Jeg vil meget gerne fortsætte debatten, men har en aftale med sengen nu
.. Vi tager den i morgen... Ikke fordi det har noget med den forhenværende diskussion at gøre, men det er stadig en aktuel og spændende vinkel
HansenLFC
Gæst
«
Svar #35095:
28 Okt 2011, 22:56 »
Det gør vi, godnat !
JKJ
Gæst
«
Svar #35096:
28 Okt 2011, 22:59 »
Citat af: verdenskrig 28 Okt 2011, 22:46
Sændende vinkel.. Men når først fansene begynder med taberholdningen "
Åh vi var gode engang, men er lort nu, det må vi
acceptere
" så har vi for alvor tabt.. Fansene er og bliver de eneste i Brøndby der stadig holder et højt niveau med hensyn til stemning og ikke mindst ambitionsniveau..
edit: selvom din vinkel er anderledes og spændende, kan jeg ikke se hvorfor du citerer det citat du gør.. Synes ikke det du skriver har noget med det jeg skrev, at gøre?
Undskyld VK, men i er altså lort nu. For nu at bruge dine egne ord.
Man har jo lyst til at skrige til jer engang imellem, eller ret tit faktisk at i bør se virkligheden i øjnene og indse at i bare ikke er så gode som i rent faktisk tror i er.
Når man læser om hvor meget i slår det og det hold og læser hvor gode i faktisk er vil jeg ikke engang kalde jer optimister mere men simpelthen hamrende naive og helt uden føling med virkligheden.
Tror det var Thyge der sagde det. Det var noget i stil med at der var engang, med tryk på engang, at alle hold frygtede jer - både hjemme og ude - det er der bare ingen der gør i dag!
Der var engang at jeg hellere så Brøndby vinde et derby mod FCK. Det gør jeg slet ikke mere og de er i selv skyld i med jeres opførsel.
«
Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 23:06 af JKJ
»
Zone 43
Manager
«
Svar #35097:
28 Okt 2011, 23:42 »
Citat af: HansenLFC 28 Okt 2011, 22:50
Gode engang, ja. Men at i ikke vil indse det er jo sådan set jeres problem, alle kan se det. De eneste som ikke kan se det er klubben og jer. Det er derfor i er så pisse god underholdning weekend efter weekend, månede efter månede og sæson efter sæson. I tror i er som i gamle dage,
Citat af: JKJ 28 Okt 2011, 22:59
Når man læser om hvor meget i slår det og det hold og læser hvor gode i faktisk er vil jeg ikke engang kalde jer optimister mere men simpelthen hamrende naive og helt uden føling med virkligheden.
Det er jeg så ikke enig i. For jeg mener bestemt, at vi kan sagtens kan tillade os at sige, at forventer et bestemt antal point mod en bestemt modstander. Uanset hvordan verdenssituationen så måtte se ud.
Jeg kan kun svare for mig selv, men min opfattelse, er, at man har accepteret at man ikke længere er et tophold baseret på antal point (bare kig på sidste sæson, hvor stor en forskel der alene var mellem 1 og 2.), men at man ender i toppen og kæmper med om medaljer til sidste spillerunde. Personligt stiller jeg mig tilfreds nok med en plads i top 4 - hvis man til gengæld kan se forbedringer, både på banen og på ledelsesgangene. For jeg også klar over at de øvrige hold udvikler sig, to fine eksempler er Nordsjælland og Horsens, hvor tingene er gået fra at være sikre på de tre point til at der nu skal kæmpes for dem.
Den tabermentalitet som PER og drengene har fået igennem fra ledelsesgangene og helt ned til grønsværen, er ikke noget jeg ønsker at være en del af. Jeg vil ikke accepterer, på noget som helst tidspunkt (som udgangspunkt, for jeg er klar over at tingene kan ændre sig på ingen tid), at stille mig tilfreds med blot ét point mod hold som SønderjyskE, Silkeborg, AaB, Nordsjælland, Horsens, GF og naturligvis Lyngby og Køge. På hjemmebane vel og mærke, udebane er lidt en anden sag, hvor bl.a. Silkeborg, Horsens og GF traditionelt er svære, og alt efter situationen føler jeg godt at man sælge kampen på forhånd for et enkelt point.
Og hvis man ikke må ytre en tro eller et håb, uanset hvor sort tingene måtte se ud, uden at blive kaldt virkeligshedfjern og jeg skal komme efter dig - hvornår så?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #35098:
28 Okt 2011, 23:54 »
En lille film fra i går...
http://www.youtube.com/v/WTlbwfT1ZE8
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
plutonium
Manager
«
Svar #35099:
29 Okt 2011, 02:49 »
Det skræmmer mig, at der er nogen der ligefrem kan virke stolte af at 'hade'. For det første, så er had et stærkt ord. For det andet, så bør en så negativ og ubrugelig følelse som had aldrig nogensinde kunne give ophav til stolthed. Det er jo at sammenligne med Irland/Nordirlands fjendskab, hvor far bliver stolt når søn for første gang sviner en af 'de andre' til uden anden grund end hadet til den anden side.
Jeg er 100 % på bølgelængde med flere af de øvrige i tråden, når de siger at nogle Brøndby-fans der ytrer sig på nettet lyder direkte dumme. Det er åbenbart sejt at ønske svie og smerte for andre mennesker. Jeg ved godt, at rivalisering hører fodbolden til, og det er en del af de her derbys. Det kan ikke undgås, og det skal det heller ikke. Men at ønske personlig ulykke for mennesker der passer deres arbejde er noget af det mest håbløse og forkastelige jeg overhovedet kan forestille mig. Jeg kan godt sætte mig ind i tanken 'yes, han blev skadet - det svækker deres chancer og indirekte styrker vores'. Men ikke ét sekund fryder jeg mig over hans ulykke. Tværtimod, så synes jeg det er pisseærgerligt, at det skal finde sted. Jeg havde sgu undt af Peguero i sin tid - scorer et mål og bliver voldsomt skadet i samme ombæring. Lignede et angrebshåb i Brøndby, men blev en fuser på grund af noget så uheldigt som det han kom ud for. Nej, jeg begræd da ikke at det gik ud over Brøndbys chancer. Men jeg synes sgu da det var synd for manden bag logoet på brystet.
For min skyld kan fans ønske deres rival-klub til helvede og det der er værre - man kan synes en spiller er svinsk eller provokerende - men man kan sateme ikke tillade sig at juble over en anden mands ulykke. Det er småligt, afstumpet og i mine øjne pinlig opførsel.
Det er korrekt, at der er meget mere gang i den i Brøndbytråden end i FCK-tråden, men skal vi kigge på den stemning der er i trådene, så må jeg indrømme at jeg synes Brøndbytråden har haft en ualmindeligt hård og dårlig stemning det sidste stykke tid. Der er ikke meget at være glade over - korrekt - men man kan give udtryk for frustrationer på mange måder, og nogle gange skal man overveje hvordan man fremstår når man har skrevet et indlæg. Der er mange her der fejlagtigt er stolte af deres måde at opføre sig på.
Og ja, jeg virker som en kedelig, peace-loving whiner med et indlæg som det her, men det er egentlig også fint nok med mig. Jeg mener i langt højere grad man kan være stolt af at være et menneske der ønsker andre mennesker det godt og udviser tolerance - og stolt, det er jeg!
Og som en lille kommentar til det med Osama Bin Laden - Jeg kan aldrig nogensinde juble over at en mand bliver slået ihjel. Uanset hvad han har bedrevet af grusomheder. Ikke engang Osama Bin Laden. Selvfølgelig skulle han slås ihjel - det var et vigtigt eksempel at statuere for omverdenen - at terrorister som ham bliver jagtet til han bliver fundet. Men fandeme nej om jeg kan juble over det faktum at han mistede livet. Det gjorde ikke min verden til et bedre sted - det gjorde ikke at jeg føler jeg kan sove mere trygt om natten og det betyder helt sikkert ikke at der er mindre had og fjendskab i verden fremover. Tvært imod, kan man sige. Had er en stærk følelse - og had avler mere had
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Sider:
1
...
2338
2339
[
2340
]
2341
2342
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »