home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2297 2298 [2299] 2300 2301 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171084 gange)
plutonium
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34470: 12 Sep 2011, 20:21 »

Slap dog lige af, hvor i flaber over at man hader Zanka på Vestegnen. Man skulle da ikke tro i selv kommer på stadion, når vi møder PS&E. Zanka er det største usympatiske svin, og jeg er fuldstændig ligeglad med ham. Sgu da godt i kommer fra lille harmløse Danmark, hvor man som fodboldfan ikke må sige sin mening, uden at blive fremstillet som en kold morder. I ville da aldrig kunne klare at være fans i f.eks. Grækenland, Tyrkiet, Argentina osv..Fuck hvor er vi i DK pivet.

Jeg synes, ja, at det er usmageligt at man laver et banner til en kamp der ikke engang er imod FCK. Det indrømmer jeg blankt. Pivet eller ej, så er det lavt at synke i min optik. At man accepterer det i andre lande er for mig et tegn på en utroligt koldhjertet og usympatisk opførsel blandt fangrupperinger. Så vil jeg sgu hellere leve i et land hvor man har en vis respekt for hinanden.

Jeg accepterer had mellem klubber, men derfor kan man godt optræde med bare et minimum af værdighed. Ellers fremstår man dum og smålig, uden at henlede på resten af den her debat. Jeg ved udmærket godt at det er en klar minoritet af Brøndbys fans der står for det banner, og jeg anfægter ikke brøndbyfans som helhed. Men jeg vil stadig tillade mig at kalde de ansvarlige for nogle klaphatte uden situationsfornemmel se.

Skal vi så køre den over på at 'man bare siger hvad man føler', så kan vi meget passende tage fat på en af ytringsfrihedens svøber. Bare fordi du MÅ tilsvine andre, og bare fordi du MÅ fremstå som et respektløst fjols, så betyder det ikke at du SKAL. Lidt respekt koster ikke noget, og kan give en meget mere harmonisk tilværelse. Ja, jeg er romantiker, men der skal vel også være plads til sådan nogle som mig, når der jo skal være plads til folk der ønsker død og ødelæggelse for enhver der ikke hører til i 'deres lejr'.

Det er hvad jeg som privatperson har at sige om sagen.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #34471: 12 Sep 2011, 20:22 »

Jeg er enig i at FCK-showet med kastning af romerlys er direkte horribelt, fuldt ud. Men dette illustrerer blot at FCK, til en vis grad, kan sidestilles med Brøndby. Hvad med alle de andre klubber?
Der var vidst en der følte sig ramt. Jeg tillader mig at udforme et svar, der dækker over begge forklaringer der stort set fortæller det samme. Ja FCK laver også hærværk, bla. i Næstved forrige år(eller hvornår nu det var), og ja FCK og Brøndby har flere uderejsende fans end de resterende klubber i ligaen, men dette retfærddiggør overhovedet ikke de episoder der har været.  Du får det til at lyde som om at blot fordi Brøndby har mange fans, så må man forvente hærværk til en vis grad. Dette siger lidt om at du har erkendt at i er de bedste, eller dårligst om man vil, til dette i landet. Og ja, "skraldet" som du kalder dem, når jer noget hen af vejen til sokkeholderne, men Brøndby er dog stadig de mest usympatiske fans i Danmark. Og usympatisk kan selvfølgelig forklares ud fra rømning af tankstation, og alle de tidligere situationer jeg nævnte.

flot !! at kalde os usympatisk.. du kender osse ikke engang... så jeg er osse åbenbart usympatisk fordi jeg er brøndby fan..

ptrN
Manager

« Svar #34472: 12 Sep 2011, 20:26 »

flot !! at kalde os usympatisk.. du kender osse ikke engang... så jeg er osse åbenbart usympatisk fordi jeg er brøndby fan..
Jeg skriver at Brøndby har de mest usympatiske fans i Danmark, hvilket de i min optik har, hvilket også afspejler sig i ekstreme episoder. Jeg har dog ikke sagt at du er en af de fans, jeg benævner blot at det er sådan det står til.

welbz is dat guy

patrick J
Manager

« Svar #34473: 12 Sep 2011, 20:26 »

Så hvis politiet havde gjort deres arbejde "godt nok", kunne skaderne så være blevet begrænset til eks. 200.000 kr? Hvor trøstende, så gjorde fansene jo næsten intet forkert.
Okay, så lad mig erstatte ordet med usympatisk, svinske eller destruktive. Du kan frit vælge. Samtidigt er jeg ret sikker på at du godt vidste det var det jeg mente.

Parken? Ødelæggelse for 600.000 kr. Er det eksempel nok? Går sådanne tilfælde da i glemmebogen når de er over et år gamle?
Igen beviser du bare at intet fatter. Har du fulgt ordentligt med i sagen? Nej jeg tvivler. Folk lytter kun på de magtglade svin, og hvis de havde lyst kunne de slå fans ihjel og stadig var det tilskueren som var den onde. Fortæl mig lige hvad problemet netop var denne dag, siden du ved så meget?

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34474: 12 Sep 2011, 20:28 »

Så hvis politiet havde gjort deres arbejde "godt nok", kunne skaderne så være blevet begrænset til eks. 200.000 kr? Hvor trøstende, så gjorde fansene jo næsten intet forkert.
Okay, så lad mig erstatte ordet med usympatisk, svinske eller destruktive. Du kan frit vælge. Samtidigt er jeg ret sikker på at du godt vidste det var det jeg mente.

Parken? Ødelæggelse for 600.000 kr. Er det eksempel nok? Går sådanne tilfælde da i glemmebogen når de er over et år gamle?

Næh men mere aktuelt er fcks fans afbrænding af bil og raseren af esbjerg stadion or et lignende beløb, men det afholder du dig fra at forholde dig til, for du er jo forblændet af onsides skræmmebilleder.

ptrN
Manager

« Svar #34475: 12 Sep 2011, 20:29 »

Igen beviser du bare at intet fatter. Har du fulgt ordentligt med i sagen? Nej jeg tvivler. Folk lytter kun på de magtglade svin, og hvis de havde lyst kunne de slå fans ihjel og stadig var det tilskueren som var den onde. Fortæl mig lige hvad problemet netop var denne dag, siden du ved så meget?
Hvad er det jeg ikke fatter? Er der et scenarie der tillader ødelæggelser for omkring 600.000 kr, for så må du da endelig fortælle.

Næh men mere aktuelt er fcks fans afbrænding af bil og raseren af esbjerg stadion or et lignende beløb, men det afholder du dig fra at forholde dig til, for du er jo forblændet af onsides skræmmebilleder.
Netop FCK har jeg tidligere benævnt som en fanskare i samme genre som Brøndbys. Hvis du kigger tilbage, reflekterer jeg, efter en brugers benævnelse af sagerne, og erkender at deres fans har samme tendenser. Men at FCK i din optik er "lige så slemme", retfærdiggør da ikke Brøndbyfansenes opførsel i givne situationer.
« Seneste Redigering: 12 Sep 2011, 20:31 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

patrick J
Manager

« Svar #34476: 12 Sep 2011, 20:32 »

Jeg synes, ja, at det er usmageligt at man laver et banner til en kamp der ikke engang er imod FCK. Det indrømmer jeg blankt. Pivet eller ej, så er det lavt at synke i min optik. At man accepterer det i andre lande er for mig et tegn på en utroligt koldhjertet og usympatisk opførsel blandt fangrupperinger. Så vil jeg sgu hellere leve i et land hvor man har en vis respekt for hinanden.

Jeg accepterer had mellem klubber, men derfor kan man godt optræde med bare et minimum af værdighed. Ellers fremstår man dum og smålig, uden at henlede på resten af den her debat. Jeg ved udmærket godt at det er en klar minoritet af Brøndbys fans der står for det banner, og jeg anfægter ikke brøndbyfans som helhed. Men jeg vil stadig tillade mig at kalde de ansvarlige for nogle klaphatte uden situationsfornemmel se.

Skal vi så køre den over på at 'man bare siger hvad man føler', så kan vi meget passende tage fat på en af ytringsfrihedens svøber. Bare fordi du MÅ tilsvine andre, og bare fordi du MÅ fremstå som et respektløst fjols, så betyder det ikke at du SKAL. Lidt respekt koster ikke noget, og kan give en meget mere harmonisk tilværelse. Ja, jeg er romantiker, men der skal vel også være plads til sådan nogle som mig, når der jo skal være plads til folk der ønsker død og ødelæggelse for enhver der ikke hører til i 'deres lejr'.

Det er hvad jeg som privatperson har at sige om sagen.
Fair nok. Det er din mening, den har du lov til. Smiley

Men når medfans, går ud og "beskytter" Zanka og ønsker ham god bedring osv. Det kan jeg sgu ikke tage seriøst. Hvis man er ægte Brøndby fan, så hader du FCK helt ind i hjertet, og jeg er selv fuldstændig kold overfor hvad der sker med FCK spillerne. Bare kald mig kold og kynisk, men jeg synes det er så taberagtigt, at gå ud og sige til sine medfans "Ha dog lidt respekt for manden". Jeg er intet respekt for Zanka, og det er der især én grund til. Han spiller for FCK.

Kom ikke og sig, at de fleste FCK fans fryder sig over at Mike har fået sig en slem skade. Det kan godt være, at de ikke har losset et bander op. Det kan der være flere grunde til. Enten så tør de ikke, eller også har de slet ikke tænkt på det. Men man skal ikke komme og sige, at de hardcore FCK fans ikke fryder sig over hans skade.

ptrN
Manager

« Svar #34477: 12 Sep 2011, 20:34 »

Men når medfans, går ud og "beskytter" Zanka og ønsker ham god bedring osv. Det kan jeg sgu ikke tage seriøst. Hvis man er ægte Brøndby fan, så hader du FCK helt ind i hjertet, og jeg er selv fuldstændig kold overfor hvad der sker med FCK spillerne. Bare kald mig kold og kynisk, men jeg synes det er så taberagtigt, at gå ud og sige til sine medfans "Ha dog lidt respekt for manden". Jeg er intet respekt for Zanka, og det er der især én grund til. Han spiller for FCK.

Kom ikke og sig, at de fleste FCK fans fryder sig over at Mike har fået sig en slem skade. Det kan godt være, at de ikke har losset et bander op. Det kan der være flere grunde til. Enten så tør de ikke, eller også har de slet ikke tænkt på det. Men man skal ikke komme og sige, at de hardcore FCK fans ikke fryder sig over hans skade.
Props til Brøndbys fans for at have tænkt på det, og tør at gøre det.

P.S. Ironi kan være anvendt.

welbz is dat guy

patrick J
Manager

« Svar #34478: 12 Sep 2011, 20:35 »

Hvad er det jeg ikke fatter? Er der et scenarie der tillader ødelæggelser for omkring 600.000 kr, for så må du da endelig fortælle.
Prøver lige at få dig i gang igen. Wink
Fortæl endelig lige først hvad du ved omkring denne sag?
Jeg siger ikke, at det berettiger folk til at smadre for 600.000. Men at hvis politiet havde gjort deres arbejde ordentligt, så var det aldrig kommet så vidt.

patrick J
Manager

« Svar #34479: 12 Sep 2011, 20:36 »

Props til Brøndbys fans for at have tænkt på det, og tør at gøre det.

Woow fedt at få at vide, af en som holder med de vilde ÅB. Fedt, fedt, fedt!

plutonium
Manager

« Svar #34480: 12 Sep 2011, 20:40 »

Jeg vil nu betegne mig selv som FCK-fan helt ind i kernen, men mennesker holder ikke op med at være mennesker af den grund. Jeg kan godt se bag klublogoet og ind på manden bag og sige 'det er sateme synd for ham at blive skadet'. Det er klart, at fra et rent fanmæssigt synspunkt vil tanken være, 'fedt, det svækker en modstanders chancer for at vinde', men det er ikke at sidestille med at jeg fryder mig over hans ulykke. Jeg fryder mig over klubbens ulykke.

Der er en ret væsentlig forskel på at sige 'Fryd, Zanka' og på at sige 'Fryd, FCK'. Hvis du kan se hvor jeg vil hen?

Jeg er enig med dig i at en Brøndby fan ikke skal føle sorg over at FCK mister en spiller. Men jeg mener til gengæld at det er et dejligt sympatisk træk at sige, at ønske død over en spiller er at gå over stregen. Had på klubplan er sgu fint med mig. Men had på et personligt plan er grimt. Meget grimt endda.

Men du kan bare spørge dem der kender personligt. Jeg har ikke meget had i mit hjerte, og selvom jeg er brændende FCK-fan, så gør det mig ikke til en brændende BIF-hader. Et citat som jeg elsker en af mine kammerater for: 'selvom man elsker én kan man ikke hade alle andre'. Han bruger det så primært om det at kissemisse med andre damer end hans kæreste, men sådan er der jo så meget xD

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ptrN
Manager

« Svar #34481: 12 Sep 2011, 20:41 »

Prøver lige at få dig i gang igen. Wink
Fortæl endelig lige først hvad du ved omkring denne sag?
Jeg siger ikke, at det berettiger folk til at smadre for 600.000. Men at hvis politiet havde gjort deres arbejde ordentligt, så var det aldrig kommet så vidt.
Jeg ved ikke hvad det er du fisker efter. Men please, enlighten me. Men det alarmerende i min optik, er at det overhovedet starter. Men det er måske også politiets skyld? De passede måske ikke deres arbejde ordentligt?

Woow fedt at få at vide, af en som holder med de vilde ÅB. Fedt, fedt, fedt!

Jeg kan ikke se hvordan det har noget at gøre med "de vilde ÅB". Desuden var mit indlæg faktisk relevant i forhold til problemstillingen omkring banneret, dit var blote t forsøg på at være sjov.

Men at du staver holdets navn således, forbedrer ikke mit syn på Brøndbyfans.

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #34482: 12 Sep 2011, 20:47 »

Hvad vil du sige til det den dag Rome, Thyge, Femi eller hvem det eller kan blive ryger ud med et brag af en skade og resten af fodbold DK fryder sig over dette?

Jeg skulle kende dig ret dårligt hvis du ikke vil blive ret negativ over dette Wink

Jeg synes, og det skal der være mellem jeres klubber, at det er ok at gå tæt på klubberne. Men det skal altså ikke gå ud over en spiller der er skadet.

Jeg håber IKKE at en af jeres bliver langtidsskadet. Men hvis det skulle ske håber jeg næsten at han får tilbage af samme skuffe.

Zanka er bestemt den eneste spiller i superligaen jeg ville sige sådan om.. Han er min top tre over hadespillere i verden, og jeg hader virkelig den arrogante spade som pesten.. At han bliver skadet gør mig absolut intet.. Grænsen går naturligvis ved at jeg ikke ønsker ham død, eller ønsker hans familie død el.. Men at han bliver skadet kan jeg absolut kun fryde mig over, da han er og bliver det værste af det værste i superligaen i mine øjne  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #34483: 12 Sep 2011, 20:47 »

Jeg er helt enig i at had dybest set er en rigtig god ting, der holder en rivalisering igang, og derfor kan jeg sagtens se det "fede" i Zankas skade fra Brøndby-fansenes synspunkt. Det undrer mig bare at de jubler over det, da han jo i deres optik er fuldkommen elendig og absolut intet talent har. Ville det så ikke være mere ideelt for jer at han kunne være med i derbiet? Nå.

Dette beviser hvorfor jeg ikke sympatiserer med Brøndby. De har simpelthen danmarks dummeste fans. At skrive således er fuldstænding usmageligt. Og nej jeg er ikke FCK-fan, faktisk kan jeg slet ikke lide Zanka.

Jeg synes godt nok det er en lidt hård generalisering du kommer med der. Næste gang du generaliserer, synes jeg du skal vælge et lidt andet fokuspunkt, som er lidt mere sandt, som f.eks. at alle Brøndby-fans er jyder.

ptrN
Manager

« Svar #34484: 12 Sep 2011, 20:50 »

Jeg er helt enig i at had dybest set er en rigtig god ting, der holder en rivalisering igang, og derfor kan jeg sagtens se det "fede" i Zankas skade fra Brøndby-fansenes synspunkt. Det undrer mig bare at de jubler over det, da han jo i deres optik er fuldkommen elendig og absolut intet talent har. Ville det så ikke være mere ideelt for jer at han kunne være med i derbiet? Nå.

Jeg synes godt nok det er en lidt hård generalisering du kommer med der. Næste gang du generaliserer, synes jeg du skal vælge et lidt andet fokuspunkt, som er lidt mere sandt, som f.eks. at alle Brøndby-fans er jyder.
Heat of the moment. Men jeg fornemmer at du ikke mener at Brøndby-fans er Danmarks mest usympatiske fans.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 2297 2298 [2299] 2300 2301 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010