home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2179 2180 [2181] 2182 2183 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4850597 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32700: 20 Jun 2011, 17:33 »

Nå - øv. Troede lige den gode mand havde forladt redaktionen. Og ja, artiklen varn ok for lang til hans pølsefingre.
Det er jo ikke ligesom når han bare lige kan bruge google translate.

Nu har jeg med stor interesse fulgt U21 landsholdet under slutrunden.. Og selvom de skuffede så massivt var der alligevel en spiller jeg bed mærke i..

KASPER POVLSEN! Hold kæft hvor er han ubegribeligt god og komplet.. Jernhårde tacklinger, gode placeringer, relativt hurtig, fysisk stærk, , koldblodig.. Han har jo ALT det vi mangler på vores midtbane, og det er mig en gigantisk gåde hvorfor vi går efter en nulbon som Rasmus Lindgren som ingen aner noget om, når et af de største danske midtbanetalenter længe, render rundt i AGF..

Det er lige præcis en spiller som ham som vores hold SKRIGER på.. Han må og skal simpelthen til vores klub!

Jeg må indrømme at jeg blev dybt imponeret af Povlsen. Nu har jeg aldrig set det store AGF (medmindre de har mødt Brøndby), men det er da en spiller der bliver spændende til næste sæson.

Tror ikke det er en knægt vi kan få til Brøndby.
Prisen vil AGF nok sætte afsindigt højt - de er trods alt en af vores største rivaler - samt Povlsen har nok et stort hjerte i AGF  og så har de jo formodentlig et dreamteam.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Dan60
Lilleputspiller
*

« Svar #32701: 20 Jun 2011, 17:38 »

Nu har jeg med stor interesse fulgt U21 landsholdet under slutrunden.. Og selvom de skuffede så massivt var der alligevel en spiller jeg bed mærke i..

KASPER POVLSEN! Hold kæft hvor er han ubegribeligt god og komplet.. Jernhårde tacklinger, gode placeringer, relativt hurtig, fysisk stærk, , koldblodig.. Han har jo ALT det vi mangler på vores midtbane, og det er mig en gigantisk gåde hvorfor vi går efter en nulbon som Rasmus Lindgren som ingen aner noget om, når et af de største danske midtbanetalenter længe, render rundt i AGF..

Det er lige præcis en spiller som ham som vores hold SKRIGER på.. Han må og skal simpelthen til vores klub!

Ja han ser utrolig spændende ud fra de U21 landskampe. Tror også godt han ville kunne bide sig fast på BIF's centrale midtbane. Han ville sikkert heller ikke kræve ret meget i løn, men mon ikke AGF vil have en del for ham.

Brøndby IF
Manchester United
FC Barcelona

verdenskrig
Manager

« Svar #32702: 20 Jun 2011, 17:40 »

Prisen vil AGF nok sætte afsindigt højt - de er trods alt en af vores største rivaler -

Vi kunne få Duncan fra dem, så kan vi også få ham.. Vi kan alt andet lige tilbyde mere både økonomisk, sportsligt, og facilitetsmæssigt end de kan Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #32703: 20 Jun 2011, 17:44 »

Vi kunne få Duncan fra dem, så kan vi også få ham..

Dengang havde vi penge, nu må vi smadrer Anders' pondus for at have nok til Emils frokost.. Ellers må den rige onkel Benny punge ud, selvom det vil ende i et selvmord før eller siden. Men jeg er helt enig, han er dygtig spiller, og sandsynligvis til en billigere penge end Lindgren.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32704: 20 Jun 2011, 17:56 »

Vi kunne få Duncan fra dem, så kan vi også få ham.. Vi kan alt andet lige tilbyde mere både økonomisk, sportsligt, og facilitetsmæssigt end de kan Smiley

Så synes jeg da bare vi smider 10 millioner - det lykkedes jo med Duncan (Wink)

Ej men du har ret. Men vi har jo ikke pengene til at købe ham. Derudover så ville han formodentlig dog heller ikke koste 10 millioner. Nok tættere på halvdelen end det.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

korzika
Gæst

« Svar #32705: 20 Jun 2011, 18:54 »

Kasper Povlsen er en fin spiller, men jeg frygter, at der er lidt for meget Gislason over ham. Han er heldigvis ikke ligeså langsom som Gisla, men hans boldomgang er på samme niveau, og spørgsmålet er, om det ville være bedre med en spiller, der har en lidt bedre teknik? Han fungerer rigtig godt som en skraldemand, men er modsat heller ikke fantastisk på bolden.

Chakana
Manager

« Svar #32706: 20 Jun 2011, 20:09 »

Arsenal Football Club

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32707: 20 Jun 2011, 20:13 »

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32708: 20 Jun 2011, 20:17 »

Fantastisk... så mangler vi bare at han rent faktisk skifter... nervøsiteten er først ovre når Brøndby bekræfter det Peace

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32709: 20 Jun 2011, 20:17 »

Ja man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, men det ser da ret lovende ud! Grin

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #32710: 20 Jun 2011, 20:19 »

hvis vi skal købe en midtbanespiller fra U-21 landsholdet, så synes jeg da mere at Mads Albæk skulle til klubben. Mads og Mike hyavde et godt samarbejde i U-21 landskampen og synes de passer bedre sammen og ind i vores spillestil. er dog i tvilv om han er god nok endnu.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #32711: 20 Jun 2011, 20:24 »

Hun virker da fuldstændig sikker! Det lover godt, håber virkelig snart at han bliver præsenteret. Smiley

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32712: 20 Jun 2011, 21:45 »

http://www.bold.dk/nyt/Lindgren-paa-proeve-i-Salzburg

Så ser Lingren vidst ikke ud til at være et emne for vestegnen længere.

Zone 43
Manager

« Svar #32713: 20 Jun 2011, 22:04 »

Omg, omg, omg.. Det kan ikke galt nu!!1
http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=351358

Kom så med den defensive midtbanespiller, så vi kan vinde det lotr!!1

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32714: 20 Jun 2011, 22:08 »

Omg, omg, omg.. Det kan ikke galt nu!!1
http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=351358

Kom så med den defensive midtbanespiller, så vi kan vinde det lotr!!1

Det lader dog til at i får kamp til stregen af de der Brombi!

Sider: 1 ... 2179 2180 [2181] 2182 2183 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010