home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2180 2181 [2182] 2183 2184 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4849618 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32715: 20 Jun 2011, 22:09 »

Omg, omg, omg.. Det kan ikke galt nu!!1
http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=351358

Kom så med den defensive midtbanespiller, så vi kan vinde det lotr!!1
Hold da op! Opstemt Kan næsten ikke vente til at/(om) det bliver bekræftet... men det betyder vel et evt. salg af en stor profil på holdet?

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32716: 20 Jun 2011, 22:09 »

Det lader dog til at i får kamp til stregen af de der Brombi!
funny

cjensen94
Gæst

« Svar #32717: 20 Jun 2011, 22:13 »

Så typisk Brombi.

Zone 43
Manager

« Svar #32718: 20 Jun 2011, 22:15 »

Har hørt de skulle være ret vilde, så han er nok tabt. Så er det altid noget Lekic gerne vil skifte. Ellers må Bruno have en fætter, der har spillet lidt beachsoccer på Copa Cabana. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32719: 20 Jun 2011, 22:21 »

Har hørt de skulle være ret vilde, så han er nok tabt. Så er det altid noget Lekic gerne vil skifte. Ellers må Bruno have en fætter, der har spillet lidt beachsoccer på Copa Cabana. Thumbs Up

Troede Hannes var hans fætter. Wink

Men det kunne vel godt tyde på et skifte, når nu random dude fra SFO og Nicolas har fået det "bekræftet" af søsteren. Det kunne dog være interessant at se hvad hun sagde, hvis man spurgte om Ujah f.eks. skulle til FCK eller en helt tredje klub.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32720: 21 Jun 2011, 01:11 »

Ved ikke, om det ligefrem kan kaldes for en nyhed længere, men nu er vi i hvert fald enige med lillestrøm, prisen er 2 mio euro, om det er med bonusser osv. ved jeg ikke... Så skal vi blive enige med Ujah, men måske han får Rosenborg kampen med...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32721: 21 Jun 2011, 01:20 »

Ved ikke, om det ligefrem kan kaldes for en nyhed længere, men nu er vi i hvert fald enige med lillestrøm, prisen er 2 mio euro, om det er med bonusser osv. ved jeg ikke... Så skal vi blive enige med Ujah, men måske han får Rosenborg kampen med...

Og det har du fra han søster en spåmand fra stammen hans fætter eller hvad er vi ude i :p

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32722: 21 Jun 2011, 11:52 »

En spåkone fra en nigeriansk landsby

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32723: 21 Jun 2011, 11:54 »

En spåkone fra en nigeriansk landsby

Ja så er den sq sikker

verdenskrig
Manager

« Svar #32724: 21 Jun 2011, 14:35 »

Jeg var lige nede i den lokale oddskiosk og læse tipsbladet.. Her var der en stor artikel om Ujah og hans mulige skifte til Brøndby.. Der blev dog også lagt vægt på hva han egentlig indeholder som fodboldspiller.. Her må jeg sige at jeg er blevet MEGET skeptisk over ham, efter at have læst det..

Han beskrives som en spiller der er god til at søge de rette områder i feltet, og som er kold foran mål.. Det i sig selv er jo ganske positivt, og noget vi mangler.. Derudover blev han beskrevet som en spiller der havde sine styrke i omstillingsspillet hvor han kunne bruge sin hurtighed til at rykke i hullerne, hvor han havde større mangler når man er for meget i boldbesiddelse.. Han blev derudover beskrevet som en spiller der er utrolig doven i presspillet og som ikke har den store motivation for at løbe de ekstra meter for holdet.. Derudover skulle han som stort set alle andre afrikanske spillere have sine ustabile perioder i løbet af en sæson, hvor ikke meget fungerer..

Det står i mine øjne ganske enkelt ikke mål med det spil vi vil indføre i Brøndby hvor vi skal være det dominerende hold, og hvor presspillet skal være et af vores varemærker.. Så holder det ikke at have en doven afrikaner i front som kun arbejder når han har bolden..

Det er fint at han kan score af og til, men efter at have læst den artikel kunne jeg godt frygte at han er en type som ikke gør den mindste gavn i kampe hvor han ikke får scoret.. Så kunne vi lige så godt spille med 10 mand som jeg læser det..

Hentes han, så håber jeg godt nok ikke det jeg læste der passer, for så er jeg faktisk direkte i mod at vi henter ham Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32725: 21 Jun 2011, 14:45 »

Ro på VK.
Manden er 20 år.
Han virker som om at han går meget op i at udvikle sig og hvis han nu kommer til klubben, så kan det jo være at han vil forandre sig.

Kan det ikke også være at sådan havde træneren bestemt sig for at Ujah skulle spille? Ikke deltage så meget men tilgengæld være 100% målsøgende?

Men ja - ud fra det især Rosenborgs scout siger, så tyder det ikke på en spiller som passer fuldstændig ind i udtalelserne fra især Bjarne Jensen.

Afsluttende spørgsmål... Hvor meget arbejdede Duncan?

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #32726: 21 Jun 2011, 14:52 »

Nu har vi jo også lige skaffet os en fighter ved navn Thygesen. Vores angribere har sådan set heller ikke leveret det store presspil i det meste af sæsonen, og behøver det i mine øjne ikke, hvis de bare står de rigtige steder og scorer mål (hvilket jeg har hørt han er god til! Thumbs Up). Så håber bestemt han kommer til klubben, og kan vise sig skarp foran kassen, som vi har manglet en der kan Smiley Nogle nye rygter forresten? Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #32727: 21 Jun 2011, 14:53 »

Ro på VK.
Manden er 20 år.
Han virker som om at han går meget op i at udvikle sig og hvis han nu kommer til klubben, så kan det jo være at han vil forandre sig.

Kan det ikke også være at sådan havde træneren bestemt sig for at Ujah skulle spille? Ikke deltage så meget men tilgengæld være 100% målsøgende?

Men ja - ud fra det især Rosenborgs scout siger, så tyder det ikke på en spiller som passer fuldstændig ind i udtalelserne fra især Bjarne Jensen.

Afsluttende spørgsmål... Hvor meget arbejdede Duncan?
Nu er det sjældent at en spiller udvikler sig på den front.. Han kan udvikle sit spil med bolden, sine taktiske evner( Placeringsevne, løbemønstre osv) og sin fysiske styrke, men det med at arbejde for holdet ligger til personligheden.. Og gør han det ikke i Lillestrøm kan jeg godt tvivle på han skulle gøre det i Brøndby..

Men jeg kender ikke Lillestrøms træner, så jeg kan ikke sige om det er en del af det taktiske koncept.. Men helt ærligt, hvor mange trænere nægter angriberne at arbejde for holdet?

Jeg konstaterer sådan set bare at Ujah beskrives som alt andet end en type der passer ind i den stil Bjur og HJ vil indføre i Brøndby.. Det er fint han kan score nogle mål, men hva så i kampe hvor han ikke scorer? Er det ikke meget gavnligt for holdet at han også bidrager med noget der? En angriber vil flere gange i løbet af en sæson opleve at tingene ikke går hans vej.. Så nytter det altså ikke at man bare står og feder den.. Så må man i stedet arbejde stenhårdt og tilbyde andre ting til holdet...

I øvrigt kan jeg da lige tilføje at Duncan aldrig har været min kop te,, Bevares han har haft sine perioder hvor han har lavet mål, men han havde så sandeligt også perioder hvor han var meget skadet, eller hvor tingene ikke fungerede... I de perioder var han aldeles værdiløs i mine øjne, og hans succes eller mangel på samme i middelmådige klubber som Mainz og Celtic underbygger den påstand meget godt Smiley..

Jeg er tilhænger af angribere som kan andet end at stå og se fodbold og så putte den i mål en gang imellem..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #32728: 21 Jun 2011, 15:01 »

Nu er det sjældent at en spiller udvikler sig på den front.. Han kan udvikle sit spil med bolden, sine taktiske evner( Placeringsevne, løbemønstre osv) og sin fysiske styrke, men det med at arbejde for holdet ligger til personligheden.. Og gør han det ikke i Lillestrøm kan jeg godt tvivle på han skulle gøre det i Brøndby..

Men jeg kender ikke Lillestrøms træner, så jeg kan ikke sige om det er en del af det taktiske koncept.. Men helt ærligt, hvor mange trænere nægter angriberne at arbejde for holdet?

Jeg konstaterer sådan set bare at Ujah beskrives som alt andet end en type der passer ind i den stil Bjur og HJ vil indføre i Brøndby.. Det er fint han kan score nogle mål, men hva så i kampe hvor han ikke scorer? Er det ikke meget gavnligt for holdet at han også bidrager med noget der? En angriber vil flere gange i løbet af en sæson opleve at tingene ikke går hans vej.. Så nytter det altså ikke at man bare står og feder den.. Så må man i stedet arbejde stenhårdt og tilbyde andre ting til holdet...

I øvrigt kan jeg da lige tilføje at Duncan aldrig har været min kop te,, Bevares han har haft sine perioder hvor han har lavet mål, men han havde så sandeligt også perioder hvor han var meget skadet, eller hvor tingene ikke fungerede... I de perioder var han aldeles værdiløs i mine øjne, og hans succes eller mangel på samme i middelmådige klubber som Mainz og Celtic underbygger den påstand meget godt Smiley..

Jeg er tilhænger af angribere som kan andet end at stå og se fodbold og så putte den i mål en gang imellem..

Men Ujah kan måske presses til at yde det mere for at få fat i bolden. Kan nu godt se det typisk ligger til personligheden hvor villig man er til at kæmpe.

Lillestrøms træner går ikke ind for det  crazy Hermed bestemt.

Synes ikke det er fair overfor Duncan. Manden fik aldrig chancen i Celtic og Mainz. Begge klubber gjorde han det dog godt i starten indtil træneren så sig sur på ham. I AaB, hvor han fik tillid, blomstrede han jo endnu en gang op - og det var vel og mærke mens AaB stadig var enormt ustabile.

Jeg er også selv glad for en angriber som kan deltage i spillet men Brøndby mangler i den grad en spiller som også kan putte den i kassen. Det virker som om at Ujah kan dette.
Især når man ser på tilgangen af Thygesen, som er en hest, og den forbedrede defensiv, hvor bl.a. Goodson har været inde og gøre en forskel.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #32729: 21 Jun 2011, 15:07 »

Selvfølgelig er det fair.. Der må jo være en grund til at Duncan i begge klubber pludselig ikke fik chancen Smiley.. Det er jo ikke fordi træneren har sagt " arh Duncan det udseende kan vi altså ikke bruge, du skræmmer jo kvindelige tilskuerer væk crazy"..

Duncan var både i Brøndby, Mainz, og Celtic pivelendig med bolden, men havde perioder i løbet af en sæson hvor han scorede meget for os.. Problemet var at hans periode stort set kun strakte sig over en halvsæson alle årene, fordi han den anden halvsæson enten ikke rigtigt fandt målet, eller var skadet.. Og når en type som ham ikke scorer så tilbyder han som jeg ser det ikke rigtigt andet..

Bevares henter vi Ujah så skal han da have chancen for at bevise sit værd.. Men når en spiller koster 16 mio ( og vi er altså ikke FCK der bare låner penge i Nordea når vores egen økonomi sejler) så skal han virkelig kunne andet end at score mål en gang imellem.. Køber en dansk klub en spiller til over 10 mio så skal han i mine øjne være komplet og ufattelig udslagsgivende.. Ud fra det jeg har læst om Ujah tvivler jeg lidt på han vil være det Smiley

Men vi får se.. Jeg ser da gerne han får N'Doye til at ligne en pensionist hvis han hentes Opstemt

Cool

Sider: 1 ... 2180 2181 [2182] 2183 2184 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010