home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2133 2134 [2135] 2136 2137 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4770663 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32010: 17 Apr 2011, 14:15 »

Ja det fandt jeg ud af. MvS er jo efterhånden for gammel og får for mange dumme skader lige Thomas Rasmussen. Vi kan jo næsten ikke bruge dem til noget længere.

Men tror nu også at unge Stenderup kan klare Duncan/Curth.

Zone 43
Manager

« Svar #32011: 17 Apr 2011, 21:18 »

Vi har hvad.. 5-10 minutter efter Wass' scoring, hvor vi kan ramme hinanden tre gange i træk, tæmme en bold osv. Nej, det er slet og ret ikke godt nok! Jeg forventer at se de elleve udvalgte på torsdag, går ud og leverer deres karrierers kamp, og sender Esbjerg hjem på røv og albuer. Intet mindre!
Udover at oddsene er bedre nu end for tre timer, for en fed Ålborg away næste sæson, så kan man slå tre ting fast efter den mildest talt skandaløse kamp.

- Et så stærkt og dygtig AaB hold, skal man ikke give muligheden for at lugte blod, for så ender det galt. Jeg frygter allerede nu, at sige det samme på torsdag efter Esbjerg kampen, og mandag efter Randers away..

- Vi er alt for afhængige af Krohn-Delhi, hvis vi skal skabe noget som helst - skulle han ryge til sommer, ser det helt fucked ud for os. Alt efter hvordan Bjur kommer til at handle, men stadigvæk, han vil blive savnet rigtig meget. Også det at McGrath, som intet har vist udover et heldigt ping-pong i Farum i efteråret, fremfor en Gehrt, der har vist lovende takter og fint samarbjede med Agger, Wass og Krohn-Delhi tidl.

- HJ RAUS! Alene det faktum vores forårsstatistik hedder 1-3-2 er nok argumentation, taget i betragtning af, at vi har haft fire hjemmekampe og to aways. Han var god som 'brandmand' sidste forår, men han har slet ikke formodet at flytte i den rigtige retning i denne sæson. At vi har et middelmådigt hold er ingen undskyldning for, at få de resultater, der er kommet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32012: 17 Apr 2011, 21:34 »

Ah Zone Gerth var desværre blevet skadet og var derfor ikke med, så den skal HJ trods alt ikke havde skylden for.

Og hvem skal overtage for HJ ? LO ? Erik R ? Keld B ? alle tre vil ende i samme situation, at måtte stille med håbløse spillere som ingen ting har at gøre på et hold der vil spille med i toppen af superligaen.

Vil næppe gavne noget som helst at udskifte HJ på nuværende tidspunkt. Spiller materialet er ganske simpelt ikke til meget mere end det vi viser pt.

Det er nemt at skifte træner ja, men vil det ændre på noget som helst nu og her næppe, på længere sigt måske med de rette spillere, men det samme vil den nuværende træner formentligt også kunne bedrive.

Tror mere vi skal kigge de folk cheftræneren er omgivet af, Kim Daugaard fks hvad bidrager han med ud over at være en legende, som sidder mussestille og ser misfornøjet ud ?. Vores fysiske træner Rene Skovgaard manden har været der i evigheder og vi har altid mange skader og skavanker gør han sit job godt nok ?.
Derudover har vi mon nok folk tilknyttet den daglige træning, hvis vi sammenligner med andre klubber ?.

En træner er trods alt aldrig bedre end det hold af hjælpere han omgiver sig.

HJ overtog de folk Kent havde og vi er nu endt i ca samme båd igen, bortset fra vi aldrig har forsøgt at spille beton fodbold trods alt. Derudover gider spillerne trods alt også ofre sig for HJ, hvilket de bestemt ikke gad under Kent.

Pt mener jeg vi blot må stå stampe og afvente, lade Ole Bjur forsøge at forstærke holdet, og se hvad efteråret bringer, er alligevel håbløst med træner skifte i sommerpausen.

Zone 43
Manager

« Svar #32013: 17 Apr 2011, 21:59 »

Ah Zone Gerth var desværre blevet skadet og var derfor ikke med, så den skal HJ trods alt ikke havde skylden for.

Fair nok, det viste jeg ikke før nu. Og jeg er helt enig omkring trænerstaben. Som ny træner, fra sommer af da det er urealistisk her og nu, kunne jeg godt tænke mig at se Magnus Haglund fra Elfsborg.

Efter hvad jeg læst om ham, synes jeg han er lidt en Mourinho - uden nogen sammenligning - da han er dygtig omkring det taktiske og mandskabsbehandling, eller hvordan man nu vil sige det. End videre har han en stor andel i Elfsborgs succes, da han overtog holdet i '03 var der hverken hoved eller hale i noget som helst der, tre år senere blev de mestre og siden da er de endt mellem 2.-4. pladsen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32014: 17 Apr 2011, 22:03 »

Smiley

Mener nu heller ikke et træner skifte til sommer vil gavne noget, så længe truppen er så sølle som den er. Den nuværende trup rækker altså ikke til mere end en midterplacering.

hvorfor skulle han ville skifte til os ? vi har jo prøvet før, dengang havde vi jo trods alt penge og nogle okay spillere, begge dele er væk nu.

Er næppe mange andre end folk med et Brøndby hjerte der vil tage jobbet, truppen er til en top 6-8 placering fansne forventer sølv, hvorfor tage et job med sådan et pres på.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #32015: 17 Apr 2011, 22:09 »

For første gang nogensinde er jeg enig med Zone. Udslet Esbjerg, tak:-)

Zone 43
Manager

« Svar #32016: 20 Apr 2011, 18:26 »

Truppen til morgendagens kamp mod Esbjerg er udtaget og kan ses her. Efter den katastrofale indsats mod AaB sidst, og med Nilsson og Krohn-Delhi i karantæne, håber jeg virkelig at HJ har blandet kortene godt og grundigt.

Jeg håber således på denne formation: Andersen, Wass, Goodson, Schlebrügge, Frederiksen (af mangel på bedre), Jensen, Jatta, Schaaf, Akharraz, Gehrt, Agger. Jeg tvivler dog på dette, da der nok bliver genvalg til pivelendige Randrup og Jan K., ligesom Remco forbliver på bænken hele kampen igennem. Skuffet

hvorfor skulle han ville skifte til os ? vi har jo prøvet før, dengang havde vi jo trods alt penge og nogle okay spillere, begge dele er væk nu.

Det er så det store spørgsmål, og det eneste jeg umiddelbart kan komme i tanke om, er at prøve sig af andetsteds efter syv år i samme klub.

- Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32017: 20 Apr 2011, 18:39 »

Stephan

Randrup-Clay-Max-Jan F

Wass-Mike-Jatta-Jan K

Agger-Gehrt

Håber lidt at Remco får lov at starte på midten, han har sgu en indstilling der ville få Muhammad Ali til at ryste i bukserne. Det har vi brug for i morgen, og derudover er han også en rutineret ræv, som ofte er indblandet i farlige situationer.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #32018: 21 Apr 2011, 17:42 »

Jeg er faktisk rigtig positiv over vores startopstilling, men har desværre ingen mulighed for at se kampen i fjernsynet, der er vel ikke nogen der kender en hjemmeside vel?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Don AA
Manager

« Svar #32019: 21 Apr 2011, 17:46 »

Jeg er faktisk rigtig positiv over vores startopstilling, men har desværre ingen mulighed for at se kampen i fjernsynet, der er vel ikke nogen der kender en hjemmeside vel?
Hvis du vil betale 49 kr. så er der mulighed her http://viaplay.dk/Sports/Soccer/Superliga-Live/Season-2011/103742/20110421-1600-Brøndby-Esbjerg.product

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #32020: 21 Apr 2011, 20:33 »

Fantastisk kamp i dag, jeg havde i forvejen frygtet kampen, fordi vi tabte mod Aab, Esbjerg var inde i en god periode og at vi manglede Krohn-Dehli. Jeg var også en lille smule skeptisk over vores startopstilling, men samtidig spændt på Akharraz og Remco på midtbanen. Jeg er blevet meget positivt overrasket over Goodson, som jo er helt fænomenal i luften, og Remco gjorde det også meget godt på midten, hvor jeg faktisk hellere ser ham end Nilsson. Gerht og Akharraz spillede også en god kamp i dag. Selvom Munksgaard kun fik omkring et kvarters tid på banen var jeg ikke imponeret, han lignede i mine øjne mest af alt en Brent Mcgrath v.2, men igen han skal nok have mere tid før jeg kan bedømme ham ordentligt Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32021: 21 Apr 2011, 21:16 »

Vandt vi lige en ligakamp med 3-0? vi har så vidt jeg husker ikke vundet en kamp i ligaen med mere end to mål siden 4. oktober 2009 (6-3 over FCN, ret mig hvis jeg tager fejl), og at vi samtidig holder nullet er jo helt surrealistisk! Shockeret

Organisatorisk var vi meget gode i dag, og giver ikke nogle chancer væk udover nogle langskud. Der var den enkelte hjerneblødning, hvor Conboy heldigvis er mere uskarp end en sut, men ellers kommer de ikke frem til noget. I 1. halvleg synes jeg dog at de i nogle situationer kommer alt for let over fløjene, men overordnet en rigtig god præstation defensivt, hvor midtbanen ENDELIG hænger sammen. Nilsson er ikke typen vi mangler i maskinrummet, og håber at man vil rykke ham ned på HB til næste kamp, og rykke kampens spiller efter min mening - Daniel Wass - op på fløjen igen. Wass var helt fantastisk i dag, det var en fornøjelse at følge ham. Det er virkelig et enormt talent vi mister til sommer.

Offensivt var det faktisk ikke til de 3 mål imo, men vi var skarpe! Ozzy kommer ind i start 11 og gør det rigtig godt i dag, og ellers synes jeg at det var en solid præstation. Måske var resultatet lige et mål for stor en sejr, men det var fandme på tide vi fik et sikker sejr!

OB tabte, og har hørt at FCM vandt noget ufortjent, så vi er absolut inde i sølvkampen igen. Tabte vi i dag, ville vi være ét point foran Silkeborg som er 5'er - Dét ville være kritisk. Nu har vi Randers på Mandag, og der skal vi regne med en sindssyg hård kamp, for skal da lige love for, at deres sportschef har været ude og give en ordentlig opsang. Men leverer vi den fight som vi gjorde i dag, kan vi helt sikkert hive en sejr hjem til Vestegnen!

Til sidst: ENDELIG en dommer der kan finde ud af at holde en fair linje og har styr på tingene. Synes han - udover i enkelte situationer, hvor han måske var en smule sød mod os - dømte helt fair. Har syntes, at Jakob Kehlet var en god dommer længe, og det underbyggede han også i dag, hvor han ikke lader sig påvirke.

Så nakker vi Randers - Forza Brøndby!

verdenskrig
Manager

« Svar #32022: 21 Apr 2011, 21:43 »

Fantastisk kamp, FANTASTISK stemning ( Hold kæft hvor er vi geniale på den tribune, hva vi ikke altid har på banen har vi på faxe Grin Opstemt ) og rigtig god indstilling blandt spillerne..

Remco fungerede fantastisk på midten, Agger scorede, Goodsson var kølig, og så gik de små marginaler vores vej..

En intet mindre end fabelagtig dag på stadion, og hvor er jeg dog glad.. Jeg tror OB kan mærke vores ånde i nakken  Djævel  Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32023: 21 Apr 2011, 21:46 »

Fantastisk kamp, FANTASTISK stemning ( Hold kæft hvor er vi geniale på den tribune, hva vi ikke altid har på banen har vi på faxe Grin Opstemt ) og rigtig god indstilling blandt spillerne..

Remco fungerede fantastisk på midten, Agger scorede, Goodsson var kølig, og så gik de små marginaler vores vej..

En intet mindre end fabelagtig dag på stadion, og hvor er jeg dog glad.. Jeg tror OB kan mærke vores ånde i nakken  Djævel  Djævel

Vi kan nok ikke ånde hele vejen til Odense Skuffet

Men det kan i hvert fald koste dem dyrt, hvis de taber igen... Stemningen var god, men hold kæft hvor er jeg dog træt af nyderne. De bør alle køres ned med en firehjulstrækker Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #32024: 21 Apr 2011, 23:24 »

Jeg tror OB kan mærke vores ånde i nakken  Djævel  Djævel

Skummelt sagt, men ikke overraskende det er fra dig. Grin Kys

Standard dag på tribunen, men på banen var det vel noget nær forårets bedste kamp. Defensivt står vi godt, og offensivt kørte det uden problemer, og at det ikke blev både 4 og 5-0 er utur, men 3-0 er bestemt også godkendt. Specialt mod en dygtig modstander som Esbjerg. Alle mand gjorde en ganske god indsats, selvfølgelig begrænset hvad TR, Jatta og Munksgård kunne leverer, men helt dårligt var det ikke fra de tre. Lad dette være standarden for resten af foråret, og så er jeg ikke i tvivl om, at vi nok skal hive anden pladsen hjem! Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2133 2134 [2135] 2136 2137 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010