home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 448 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2110 2111 [2112] 2113 2114 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4755259 gange)
3.v evaB
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31665: 20 Mar 2011, 20:55 »

Men sjovt at høre i piver endnu en gang.

Vil du vide hvorfor vi bliver ved AFC?

Marts 2010:

Brøndby og fck spiller i Parken. Fck vinder 2-0. Det, der sætter det hele i gang er, at fck får et yderst tvivlsomt frispark som vingaard sparker ind.

Septmeber 2011:

Brøndby og fck mødes endnu engang i parken. Fck vinder igen 2-0. Det første mål er igen på en tvivlsom kendelse. Bolaños får et straffespark der heller ikke skulle dømmes.

Marts 2011:

Brøndby og fck mødes endnu engang i parken. Endnu engang lader dommeren tvivlen komme fck til gode. Ikke nok med, at Brøndby bliver snydt for et straffespark i starten af kampen. Dommeren undlader også at underkende fcks mål. Det liderlige, sorte, monster der er oppe i fcks angreb, laver et klokkeklart sexovergreb på Daniel Wass og ligger sig derfor ovenpå ham.

Tre på stribe i parken.

Derudover Får vi underkendt et mål imod Lyngby hvor der ikke er skyggen af offside. OG Max von Schlebrügge bliver udsat for drabsforsøg af Jim Larsens albue inden han sparker den ind til 2-2 i December. Det er i hvert fald 4 point vi unden tvivl har fået frarøvet.

Arbejdernes landsbanks reklame:
"Selvom man taber 3 i træk, så er det stadig håbet om at man vinder den næste der gør at man bliver ved"
Dérfor piver vi AFC. Men som i har spillet i foråret kan du vel relatere til vores piveri.

verdenskrig
Manager

« Svar #31666: 20 Mar 2011, 20:56 »

Bare fordi den er diskuteret af kommentatorerne er det jo ikke ensbetydende med, at den går Brøndbys vej. Men fint nok, hvis du vil bruge den som argument, et argument som i følge dig skal være ret.

Men sjovt at høre i piver endnu en gang. I var bedst i første halvleg, vi var bedst i anden halvleg. I lukkede os ind i kampen og i kunne ikke holde det høje niveau fra første halvleg.
Hvad Huh  Det er sgu da heller ikke det jeg skriver.. Men hvis Daniel Wass "bare" kunne være hoppet op ( Han er i øvrigt først på bolden så hvorfor hoppe?) så var den jo ikke blevet diskuteret...

Ja i kommer ind i kampen fordi vi stopper med at spille fodbold.. Så længe vi spiller fodbold så er jeres hold intet værd.. Og det har altid været min pointe omkring FCK.. Ja i er gode, men så snart i møder et hold som spiller på deres præmisser er i ganske ordinære og til at tale med.. Men så snart man stopper med det så får man kniven.. Det er naturligvis vores egen skyld..

Det ændrer bare ikke ved at vi bliver snydt for et oplagt straffe, i får et tvivlsomt 1-1 mål hvor der er klart frispark( Og jeg er ikke i tvivl om hvad der var blevet dømt med omvendt fortegn"

Jeg ser frem til den dag hvor i rent faktisk får en kendelse i mod jer når vi møder jer i parken.. Så kan vi se om du ikke tuder lige så meget.. For taget i betragtning af at der bliver piftet af FCK spillerne da de midt i første halvleg prøver at bygge et angreb op, så er der ikke langt til tud.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AFC
Manager

« Svar #31667: 20 Mar 2011, 20:59 »

Hvad Huh  Det er sgu da heller ikke det jeg skriver.. Men hvis Daniel Wass "bare" kunne være hoppet op ( Han er i øvrigt først på bolden så hvorfor hoppe?) så var den jo ikke blevet diskuteret...

Ja i kommer ind i kampen fordi vi stopper med at spille fodbold.. Så længe vi spiller fodbold så er jeres hold intet værd.. Og det har altid været min pointe omkring FCK.. Ja i er gode, men så snart i møder et hold som spiller på deres præmisser er i ganske ordinære og til at tale med.. Men så snart man stopper med det så får man kniven.. Det er naturligvis vores egen skyld..

Det ændrer bare ikke ved at vi bliver snydt for et oplagt straffe, i får et tvivlsomt 1-1 mål hvor der er klart frispark( Og jeg er ikke i tvivl om hvad der var blevet dømt med omvendt fortegn"

Jeg ser frem til den dag hvor i rent faktisk får en kendelse i mod jer når vi møder jer i parken.. Så kan vi se om du ikke tuder lige så meget.. For taget i betragtning af at der bliver piftet af FCK spillerne da de midt i første halvleg prøver at bygge et angreb op, så er der ikke langt til tud.
Nu har jeg ikke set situationen igennem et par gange mere, men ved første øjekast syntes jeg nu det lignede Agger havde ligeså meget fat i Antonsson selv. Den er svær.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31668: 20 Mar 2011, 21:01 »

Egentlig lidt sjovt at AFC lige har behov for at skrive i vores tråd hver gang i har vundet over os... hvorfor ikke også de andre hold?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #31669: 20 Mar 2011, 21:02 »

OMG!

Hvorfor ikke bare indrømme at FCK er langt langt langt bedre end alle andre hold i superligaen, inklusiv BIF.

Liverpool F.C

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #31670: 20 Mar 2011, 21:03 »

OMG!

Hvorfor ikke bare indrømme at FCK er langt langt langt bedre end alle andre hold i superligaen, inklusiv BIF.

ENIG !  Thumbs Up

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

verdenskrig
Manager

« Svar #31671: 20 Mar 2011, 21:03 »

Den er svær.

Ja for en dommer som dømmer FCK-Brøndby i parken Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #31672: 20 Mar 2011, 21:03 »

AFC:
Du kan simpelthen ikke forsvare FCK og N'Doye ved det mål. Der er klokkeklart frispark, og jeg forstår til fulde Brøndby-fansne. Det må fandme være frustrerende. Jeg har selv prøvet det 8 gange med AaB i denne sæson. Det er yderst deprimerende.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31673: 20 Mar 2011, 21:04 »

Anders:

Hvis du nu fulgte lidt med, ville du vide, at der ikke er skrevet, at vi er bedre på noget tidspunkt.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #31674: 20 Mar 2011, 21:04 »

OMG!

Fordi Brøndby spillede langt bedre, og Brøndby ville have vundet, hvis der var blvet dømt, hvad der skulle dømmes!

Aldrig alene!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #31675: 20 Mar 2011, 21:05 »

OMG!

Hold nu op. Det handler ikke om at FCK er langt langt bedre, det handler om, at Brøndby gang på gang bliver snydt i Parken. Så er det satme også svært at vinde, og nemt at være gode.

AFC
Manager

« Svar #31676: 20 Mar 2011, 21:07 »

AFC:
Du kan simpelthen ikke forsvare FCK og N'Doye ved det mål. Der er klokkeklart frispark, og jeg forstår til fulde Brøndby-fansne. Det må fandme være frustrerende. Jeg har selv prøvet det 8 gange med AaB i denne sæson. Det er yderst deprimerende.
Igen. Wass kan i det mindste hoppe op og prøve på at forhindre ham i det.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31677: 20 Mar 2011, 21:07 »

Beskriver dagens kamp...

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #31678: 20 Mar 2011, 21:07 »

Hvorfor ikke bare indrømme, at fck "fans" ikke hører hjemme i B R Ø N D B Y   I F's tråd?

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31679: 20 Mar 2011, 21:08 »

Igen. Wass kan i det mindste hoppe op og prøve på at forhindre ham i det.

Det er nu lidt svært at hoppe, når man ligger nederst i en voldtægt.

Sider: 1 ... 2110 2111 [2112] 2113 2114 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010