home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2111 2112 [2113] 2114 2115 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4755083 gange)
AFC
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31680: 20 Mar 2011, 21:09 »

Det er nu lidt svært at hoppe, når man ligger nederst i en voldtægt.

Wass blev overmandet fysisk. Intet mindre.

3.v evaB
Gæst

« Svar #31681: 20 Mar 2011, 21:10 »

Ja for en dommer som dømmer FCK-Brøndby i parken Smiley
Næppe. Det er i Parken.
OMG!

Hvorfor ikke bare indrømme at FCK er langt langt langt bedre end alle andre hold i superligaen, inklusiv BIF.
Prøver du at toppe mig på en eller anden måde?
Hvorfor skal du blive VED med at skrive retarderede ting i diverse tråde? Hvorfor?
Det handler ikke om at FCK er langt bedre end alle andre hold.
Det handler om at de ikke var det i dag, men alligevel fik tilstrækkelig assistance.

Over hele sæsonen er de måske det bedste hold, men hvad fanden har det at sige i dagens kamp?
Af frygt for du ikke kan svare, så vil jeg gøre det for dig:
"Intet det har intet at sige what so ever"

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #31682: 20 Mar 2011, 21:10 »

Wass blev overmandet fysisk. Intet mindre.

*overfaldet*

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #31683: 20 Mar 2011, 21:11 »

Igen. Wass kan i det mindste hoppe op og prøve på at forhindre ham i det.
Wass har kontrol over situationen, men så kommer N'Doye og skubber ham noget så grusomt. Det er intet med at Wass skal hoppe at gøre. Der er frispark. Så er et hop da ligegyldigt. Han kunne prøve og han kunne prøve, det er jo ikke et argument mod at der ikke er frispark?

Fernando
Gæst

« Svar #31684: 20 Mar 2011, 21:11 »

Hvorfor ikke bare indrømme, at fck "fans" ikke hører hjemme i B R Ø N D B Y   I F's tråd?

De må da godt skrive herninde hvis de har lyst? Jeg har da også før skrevet i F.C København tråden før. Så stop dog det der svagpisseri.

Thore
Manager

« Svar #31685: 20 Mar 2011, 21:12 »

Hvorfor ikke bare indrømme, at fck "fans" ikke hører hjemme i B R Ø N D B Y   I F's tråd?

Fordi det her ikke er en tråd for Brøndby fans, men derimod en tråd hvor man diskutere klubben, fan eller ej  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #31686: 20 Mar 2011, 21:13 »

De må da godt skriver hvis de har lyst? Jeg har da også før skrevet i F.C København tråden før..Så stop dog det der svagpisseri.

Det er bare pisse irriterende, at der kommer til at være disse mudderkastninger, også selvom det er svært at undgå at deltage. Kan man ikke bare ønske tillykke med mesterskabet ved den lejlighed og så ellers undlade at komme ind efter en kamp som denne? Det er lidt frustrerende, fordi de ved udmærket godt, at der er nogen herinde, der har det rimelig træls.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #31687: 20 Mar 2011, 21:13 »

De må da godt skrive herninde hvis de har lyst? Jeg har da også før skrevet i F.C København tråden før. Så stop dog det der svagpisseri.

De kunne jo starte med at skrive noget som ikke kun findes i deres forskruede osteklokke

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

cjensen94
Gæst

« Svar #31688: 20 Mar 2011, 21:15 »

Igen. Wass kan i det mindste hoppe op og prøve på at forhindre ham i det.
Det kan du jo så også sige om samtlige glidende tacklinger. "Der er ikke frispark. Han hoppede jo slet ikke hen over tacklingen!"

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31689: 20 Mar 2011, 21:16 »

Nogen der var ude ved stadion før kampen? Har sgu aldrig prøvet noget lignende. Stod lige ved alle de der romerlys-fætre... hold kæft jeg fik meget røg ned i lungerne. Stemningen der var jo helt unik! Har aldrig prøvet noget lignende Shockeret

Kan se, at Mike og Stephan også har kommenteret på det...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31690: 20 Mar 2011, 21:17 »

C 23: Vi snakkede sguda med hinanden i dag, gjorde vi ikke? Opstemt

AFC
Manager

« Svar #31691: 20 Mar 2011, 21:18 »

Wass har kontrol over situationen, men så kommer N'Doye og skubber ham noget så grusomt. Det er intet med at Wass skal hoppe at gøre. Der er frispark. Så er et hop da ligegyldigt. Han kunne prøve og han kunne prøve, det er jo ikke et argument mod at der ikke er frispark?
Igen... Jeg har ikke set situationen igennem endnu engang. Den er svær at vurdere synes jeg. Lad os bare droppe den her. Ufatteligt man skal høre på Brøndby-fansnes tuderi...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #31692: 20 Mar 2011, 21:19 »

Igen... Jeg har ikke set situationen igennem endnu engang. Den er svær at vurdere synes jeg. Lad os bare droppe den her. Ufatteligt man skal høre på Brøndby-fansnes tuderi...
Det er jo ikke tuderi, når de rent faktisk har en sag. Du skulle måske komme med nogle bedre argumenter, før du udtaler dig sådan.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31693: 20 Mar 2011, 21:21 »

Ufatteligt man skal høre på Brøndby-fansnes tuderi...

Ufatteligt at du skal skrive her hver gang i har slået os fremfor at skrive i jeres egen tråd. Mister du flere hjerneceller for hver dag, eller kan du ikke skelne imellem "Brøndby IF tråde" og "FC København-Tråden"?

verdenskrig
Manager

« Svar #31694: 20 Mar 2011, 21:22 »

funny funny funny funny funny funny
 funny funny
Du siger du ikke har set situationen, men formår samtidigt at beskylde os for at tude.. Christ hvor er du blank, smut i parken og drik din latte

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2111 2112 [2113] 2114 2115 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010