home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1991 1992 [1993] 1994 1995 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4623812 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29880: 18 Okt 2010, 12:35 »

Synes det er forbavsende tit at man ser en spiller rykke i et hul hvorefter afleveringen kommer et helt andet sted.

En betragtning som jeg også gjorde mig i anden halvleg.. Det er jo simpelthen stort set hver gang vi prøver at sætte det mindste tempo på.. De spillere vi har på holdet nu har spillet sammen i over et år..

Det er fuldkommen utilgiveligt at manden der laver dybdeløbet ikke kan finde ud af at pege hvor han vil have den, og at boldholderen så smider den derhen.. Sådanne fejl er tragisk på superliganiveau!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29881: 18 Okt 2010, 14:40 »

Vil da nærmere sige at ligeså snart nogle af vores spillere har været på landsholdet, spiller de dårligt i Brøndby når de kommer tilbage igen.

Krohn-Dehli spillede da en fin kamp mod Cypern.

Det var sådan set også det jeg mente, men fik bare ikke skrevet det præcist nok  Wink

Tænker på Mike som det værste eksempel.

Zone 43
Manager

« Svar #29882: 18 Okt 2010, 20:19 »

http://sporten.tv2.dk/video/index.php/nodeId-34348809.html

Selvfølgelig skal vi udvise vores utilfredshed når doktoren, eller lejesvendene for den sags skyld, ikke gør deres arbejde ordenligt. Skal vi tilbage, hvor vi hører til bliver det uden doktoren i spidsen.

Bjerregaard raus! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #29883: 18 Okt 2010, 20:32 »

Naturligvis skal vi fortsætte, når tilstandene er, som de er. Også selvom vi af flere bliver gjort til syndebuk for spillernes præstationer.

verdenskrig
Manager

« Svar #29884: 19 Okt 2010, 16:49 »

http://www.bold.dk/nyt/Caca-paa-vej-vaek-fra-OB

Kunne han være noget for os Smiley?.. Jeg synes det er beskæmmende som vi mangler noget som kan tage bolden og skabe nogle sjove ting på egen hånd.. Vi har for mange spillere som løber meget, og som er gode til at spille nærmeste mand, men vi mangler nogle der kan gå op mod en modstander og køre ham på røv og albuer..

Caca er ganske vidst ingen Messi, men jeg synes han har noget flair, noget temposkift, og frækhed i sit spil som jeg tror vi ville kunne få gavn af.. Om ikke andet ville han styrke bredden så alt kreativt ikke behøver komme fra Krohn! Smiley .. Han kan derudover ikke være helt dyr

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #29885: 19 Okt 2010, 16:53 »

Zone og Benja. Er det ikke muligt, at I kan fjerne den røde streg. Doktoren kigger nok ikke her ind alligevel - og den er virkelig belastende, at kigge på

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29886: 19 Okt 2010, 17:01 »

http://www.bold.dk/nyt/Caca-paa-vej-vaek-fra-OB

Kunne han være noget for os Smiley?.. Jeg synes det er beskæmmende som vi mangler noget som kan tage bolden og skabe nogle sjove ting på egen hånd.. Vi har for mange spillere som løber meget, og som er gode til at spille nærmeste mand, men vi mangler nogle der kan gå op mod en modstander og køre ham på røv og albuer..

Caca er ganske vidst ingen Messi, men jeg synes han har noget flair, noget temposkift, og frækhed i sit spil som jeg tror vi ville kunne få gavn af.. Om ikke andet ville han styrke bredden så alt kreativt ikke behøver komme fra Krohn! Smiley .. Han kan derudover ikke være helt dyr

Nej. Om det er fordi jeg ikke kan være enig med dig efter vores FIFA-kamp ved jeg ikke Hævet Øjenbryn Sur

Men nej. Vi kan ikke bruge en mand som er i overskud i OB. Hvor skulle han spille? han er ikke bedre end Krohn og synes ikke vi skal tage pladsen fra Stryger. I hvert fald hvis vi spiller 4-4-2 så skal han ikke til Brøndby. Måske som breddespiller.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #29887: 19 Okt 2010, 17:02 »

Nej. Om det er fordi jeg ikke kan være enig med dig efter vores FIFA-kamp ved jeg ikke Hævet Øjenbryn Sur

Men nej. Vi kan ikke bruge en mand som er i overskud i OB. Hvor skulle han spille? han er ikke bedre end Krohn og synes ikke vi skal tage pladsen fra Stryger. I hvert fald hvis vi spiller 4-4-2 så skal han ikke til Brøndby. Måske som breddespiller.

Grin /drille

Hvorfor ikke det ?.. Kunne vi heller ikke bruge Anders Lindegaard i dag ?.. Hvis manden har noget som vi mangler pt (kreativitet) og kan fås til billige penge så ser jeg ingen grund til at slå til.. Det er jo ikke vores skyld at OB's betonfodbold ikke kan bruge kreative spillere..  Smiley

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29888: 19 Okt 2010, 17:07 »

Grin /drille

Hvorfor ikke det ?.. Kunne vi heller ikke bruge Anders Lindegaard i dag ?.. Hvis manden har noget som vi mangler pt (kreativitet) og kan fås til billige penge så ser jeg ingen grund til at slå til.. Det er jo ikke vores skyld at OB's betonfodbold ikke kan bruge kreative spillere..  Smiley

Messi kunne heller ikke bruges for 10 år siden men det kan han nu Tunge

Caca er bestemt en god fodboldspiller NÅR han vel og mærke er i god form. Synes det er for lang tid siden jeg har set han spille en god kamp. Han kunne godt være en super sub for os. Hvis vi kan få ham billigt og han er villig til at være relativt billig i løn så er han da velkommen.. bare ikke i startopstillingen. Medmindre han self. overbeviser HJ og co. om at han er den bedste. Hvis han er lige så god som Stryger f. eks så hellere starte inde med Jens. Så må han tage til takke med en bænkeplads. Men lad os nu se. Det ender sikkert med at fck køber ham og gør ham til brasiliansk landsholdsspiller crazy

Zone 43
Manager

« Svar #29889: 19 Okt 2010, 17:12 »

Hvis vi skal hente Caca skal der sælges nogen af de dyre lejesvende først, der også kan spille på fløjen. That's for sure.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29890: 19 Okt 2010, 17:15 »

Hvis vi skal hente Caca skal der sælges nogen af de dyre lejesvende først, der også kan spille på fløjen. That's for sure.

Her er et bud: Farnerud amok i Brøndby: "Jag får inte betalt tillräckligt"

Han skal væk. Han er alt for dyr i løn og hører til i Serie 6. Hvis de da vil have ham.
« Seneste Redigering: 19 Okt 2010, 17:22 af Altid Brøndby » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #29891: 20 Okt 2010, 20:46 »

Mame N'Diaye sendt tilbage til Frankrig uden kontrakt.. Til gengæld har jeg fundet et par spillere, som jeg mener man burde kigge lidt nærmere på, også set i lyset af, at de står uden klub for tiden.

- Marko Babic, 29-årig kroatisk venstreback/-fløj. Har over 150 Bundesliga kampe på CVet.
- Jay DeMerit, 30-årig amerikansk midterforsvar. Har spillet fast i Watford, i Championship, de sidste seks sæsoner, heraf de sidste 3-4 sæsoner som anfører.
- Liam Rosenior, 24-årig engelsk midterforsvar. Masser af kampe fra Premier League og Championship
- Gavin Mahor, 33-årig engelsk central-/defensiv midtbane. Over 200 Championship kampe på CVet
- Olivier Kapo, 30-årig fransk/ivoriansk fløj. Erfaring fra PL, Serie A og Ligue 1.

- Daniel Agger.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #29892: 20 Okt 2010, 20:51 »

Tror desværre aldrig vi kan få de spillere :/

maaahhh-h-h-h

Zone 43
Manager

« Svar #29893: 20 Okt 2010, 21:07 »

Nej, sandsynligvis ikke, men man kan i mindste forhører sig ad. :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #29894: 21 Okt 2010, 17:34 »

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Det-Nye-Brondby/131537173563138?v=wall
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1435380.ece

Så kom nyheden om gruppen endelig ud i offenligheden, og med Rød front og Bjerregaard-raus råbene under Horsens-kampen, er modvinden større end nogensinde mod Bjerregaard. Forhåbenlig trækker han sig snart. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1991 1992 [1993] 1994 1995 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010