home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1021 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1942 1943 [1944] 1945 1946 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216474 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29145: 08 Sep 2010, 20:00 »

Det har ikke noget at gøre med at vi ikke kan opnå spænding uden romerlys, jeg siger bare det giver et ekstra kick. Og ja, England er England, de kan ikke sammenlignes med nogen andre, hvis bare vi havde tilstrækkeligt med fans der gad åbne munden til en fodbold kamp, så ku vi nærme os, men ikke engang hele faxe tribunen synger, hvilket er hel til grin.  (en lille sviner til dem der vælger at stille sig på faxe uden at synge)

Men se bare på franske og italienske fans? De laver tifoer, hvor de involverer meget mere pyro-teknik end der nogensinde er set i DK. Og de skaber en fantastisk stemning. Man behøver ikke altid sammenligne med andre lande, alle lande har forskellig mentalitet.

Og jo Sporting kampen var en hel fantastisk oplevelse, stemningen gik op i en højere enhed. Og SAMTLIGE på stadion var med hele vejen igennem. Men det kan man jo ikke forlange til en ligakamp mod Horsens eller pokal-kamp mod Skive!

I Silkeborg er vi heller ikke mange der gider åbne kæften, men os der gør det giver den så også gas når vi endelig er der. Vi er måske ikke så spændende og vilde i Silkeborg men jeg hygger mig kraftedme på stadion uanset hvad.

blomvikings
Manager

« Svar #29146: 08 Sep 2010, 20:06 »

I Silkeborg er vi heller ikke mange der gider åbne kæften, men os der gør det giver den så også gas når vi endelig er der. Vi er måske ikke så spændende og vilde i Silkeborg men jeg hygger mig kraftedme på stadion uanset hvad.

Det jo ikke fordi jeg ikke kan hygge mig uden romerlys og lightere på banen. Alt kasteskyt er jeg imod, men romerlys giver bare et gear mere.

Og jeg hygger mig uanset om jeg sidder ned på stadion og ser kamp, eller står på faxe. Det har INTET med hyggen at gøre det her !

Zone 43
Manager

« Svar #29147: 08 Sep 2010, 20:18 »

Synes det er lidt sjovt, at sammenligne denne pyro snak kontra den i Østrig (mener jeg det er) og deres PikV. :-)

Selvom jeg er ikke er enig i de regler, DBU har lavet omkring dette, så bør det respekteres trods alt. Når det er sagt, så forstår jeg ikke, hvorfor der er kommet et 'gult kort'/bøder ifm. AaB og FCM-kampene. Dét giver for mig ingen mening, men okay, DBU skal vel have lidt penge i kassen efter at have ødset 200-300k væk pr. mand ved VM. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29148: 08 Sep 2010, 20:21 »

Det kunne være nice hvis man i fællesskab med fck kunne blive enig om at ingen sang i 15 minutter og at der både på stemningstribunen hos fck og på udeafsnittet vil være et kæmpe "Pyrotechnik ist kein verbrechen" banner Opstemt

Dem der siger at de kan hygge sig ved at være til fodbold på alle mulige måder.. måske er det fordi det er 'hyggeligt' at være til fodbold når man sidder med kammeraterne og snakker på langsiden/familie tribunen. Eller sidder ned på en af de såkaldte "stemningstribuner" i Jylland. Det skal ikke være hyggeligt at være til fodbold. Det er for pensionister. Det skal være vildt at være til fodbold. Vildt på den gode måde. Sang, hop, stemning, vildskab fra lægterne og ja.. pyroteknik. Har selv fulgt med i hele "Pyrotechnik ist kein verbrechen"-sagen og i Norge har de da lovliggjort det i en periode for at se hvordan det går? i Østrig må man antænde romerlys på de nederste tre rækker. Det virker fremragende og alle er glade. Måske vi kunne indføre nogle blå streger på FAXE (så har vi både de gule og de blå) hvor der måtte affyres romerlys indenfor de streger. På den måde kan alle dem som ikke gider står midt i det hele blive ude i siderne. Også vil der også være flere pladser til dem der vil yde noget! det har været et stort debatemne på SSO og i stedet for at dem der vil synge bliver spredt ud og folk kigger underligt på dem kan vi allesammen stå inde på midten i pyro-lovligt område også kan alle andre stå og glo i siderne.. eller smutte over på langsiden.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29149: 08 Sep 2010, 20:28 »

U17 holdet har i øvrigt lige slået fck 2-0 Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #29150: 08 Sep 2010, 20:30 »

Dem der siger at de kan hygge sig ved at være til fodbold på alle mulige måder.. måske er det fordi det er 'hyggeligt' at være til fodbold når man sidder med kammeraterne og snakker på langsiden/familie tribunen. Eller sidder ned på en af de såkaldte "stemningstribuner" i Jylland. Det skal ikke være hyggeligt at være til fodbold. Det er for pensionister. Det skal være vildt at være til fodbold. Vildt på den gode måde. Sang, hop, stemning, vildskab fra lægterne og ja.. pyroteknik. Har selv fulgt med i hele "Pyrotechnik ist kein verbrechen"-sagen og i Norge har de da lovliggjort det i en periode for at se hvordan det går? i Østrig må man antænde romerlys på de nederste tre rækker. Det virker fremragende og alle er glade. Måske vi kunne indføre nogle blå streger på FAXE (så har vi både de gule og de blå) hvor der måtte affyres romerlys indenfor de streger. På den måde kan alle dem som ikke gider står midt i det hele blive ude i siderne. Også vil der også være flere pladser til dem der vil yde noget! det har været et stort debatemne på SSO og i stedet for at dem der vil synge bliver spredt ud og folk kigger underligt på dem kan vi allesammen stå inde på midten i pyro-lovligt område også kan alle andre stå og glo i siderne.. eller smutte over på langsiden.

Der skal da også være plads til at man kan hygge sig, hvis det er det man vil, selvom jeg personligt også er mere til din model, nemlig at det er vildt. Men jeg hygger mig da også med at det er vildt, for det er et genialt afbræk fra hverdagen hvor man skal så meget, og der er måske frustrationer, og så kan man få dem ud. Men selvom jeg til tider tager mig selv i at tage stor afstand til folk der bare tager til bold for at nyde stemningen, så skal der også være plads til de typer(som desværre er i overtal).

Jeg synes godt man kunne overveje en østrigsk model som du også nævner, eller måske en fransk model. Ret mig hvis jeg tager fejl(gerne dig Zone Opstemt), men jeg mener at de må affyre romerlys af når spillerne går på banen, altså som del af en tifo, og så foregår det altså kun inden kampen, og ikke under den. Og så mener jeg de har ret til et vist antal pyroshows per sæson. Igen, ret mig hvis jeg er galt på den. Men sådan en model kunne man jo også overveje...

Jeg kan også godt selv lide lys, men det er begrænset hvor mange jeg har været del i, grundet mit indtil videre korte liv som stemningssinke. Jeg tænker ærligt talt ikke meget på om lysene er der, og det afgører ikke min dag om de er der, men det er klart at de giver en ekstra visuel effekt som man ikke kan få andre steder, og så giver den også et kick.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29151: 08 Sep 2010, 20:36 »

Derudover kan bare ét romerlys være med til at få det hele op at køre auditivt og også lidt visuelt. Det er en slags kickstarter-ting som er meget fed de fleste gange. Det afgør heller ikke min dag om der er lys eller ej. Men jeg synes bestemt at de skal lovliggøres på en måde hvor der self. er stor sikkerhed omkring det. Det kunne være at man ikke må vifte med dem (hvilket i den grad ikke bliver overholdt i Østrig) eller at der skal indføres de her såkaldte 'spande' som har været nævnt meget men som jeg ikke har fået sat mig så meget ind i.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29152: 09 Sep 2010, 13:03 »

Gosser
Manager

« Svar #29153: 09 Sep 2010, 14:27 »

Stephan Andersen ude resten af året: http://www.bold.dk/nyt/Stephan-Andersen-ude-resten-af-aaret

Det er noget af et tab.

Brodtgaard
Manager

« Svar #29154: 09 Sep 2010, 14:34 »

Suk...   Så må vi se hvad Tørnes kan.
Jeg har da tillid til ham.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Zone 43
Manager

« Svar #29155: 09 Sep 2010, 14:47 »

Jeg tror sagtens Tørnes kan over uden de store problemer, han viste i den korte periode sidste efterår, at han kan sagtens kan begå sig på topniveau. Dog noget røv, at SA er ude i så lang tid. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #29156: 09 Sep 2010, 14:59 »

Det er altid noget vi har så god en andenmålmand! Men fanmde surt med Stephan!! Skuffet

Aldrig alene!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29157: 09 Sep 2010, 15:07 »

Ser denne situation ligesom dengang vi havde Karim Zaza og Casper Ankergren.
Karim blev skadet og Ankergren greb chancen og tog over..

Har helt sikkert tillid til Tørnes.... desuden også lidt fortjent han får en chance nu.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29158: 09 Sep 2010, 16:02 »

Hold da op det var en mavepuster at komme hjem til...

Der er ingen tvivl om at Tørnes er en fin målmand. Nogen gange er det så usikkert som en tændstik det holder en mursten og nogen gange er det ok. Tror bare at chancen for at vi bliver kørt over i siloen er meget større nu. Det bliver hans første kamp foran så mange tilskurere og de har et giftigt angreb. Stephan skal under alle omstændigheder sælges til vinter medmindre vi forlænger. Også skal vi måske hente en ny. Håber Tørnes får sit gennembrud men hvis ikke så skal der en ny ind. Målmandsposten er den vigtigste på et hold. Fejler en angriber så er det ok for der er mange andre der kan score målene på et hold. Fejler en forsvarsspiller er der en målmand, 3 andre forsvarsspillere og en midtbane det bakker ham op og får afværget situationen de fleste gange. Men fejler en målmand, ja så er han skurken og der er ingen der kan nå at redde ham langt de fleste gange. Lad os håbe på det bedste.

DeBuur
Manager

« Svar #29159: 09 Sep 2010, 16:21 »

ticked off ikke godt nyt.... havde defensiven været præget af stabilitet og godt spil så betød det mindre..meeeen det vi nu kan håbe på er at især midter forsvaret påtager sig mere ansvar og dermed løfter deres spil markant..mennesker vokser med større ansvar... eller knækker.. og de må ikke ske... jeg aner intet om Tørnes evner i et mål..men omvendt hvor mange kenste noget til Lindegaards evner i et mål inden kampen mod Island.

YNWA

Sider: 1 ... 1942 1943 [1944] 1945 1946 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010