home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 571 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1940 1941 [1942] 1943 1944 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4215819 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29115: 02 Sep 2010, 11:27 »

Lettere sagt end gjort Wink

Ja det ved jeg godt, men den inaktivitet der er i Brøndby, er jo nærmest skræmmende. Med alle de millioner der er blevet pumpet i klubkassen de sidste par år, må da give noget luft til at købe spillere! FCK henter den ene spiller efter den anden, på trods af en tvivlsom økonomi. (Jeg ved godt det er PSE og ikke klubben FCK der er i økonomisk krise) Men igen, det er Brøndby i en nøddeskal. Man burde hente nogle spillere man kendte i forvejen og vidste havde noget kvalitet, spillere som Elmander, Skoubo osv. Istedet for at hente en oppustet Brasiliener og en gammel hollænder der på ingen måde har niveauet!

DeBuur
Manager

« Svar #29116: 02 Sep 2010, 11:38 »

Thumbs Up Brøndby har ikke andre muligheder end at satse på at få det bedste ud af det de har... indtil de kan komme af med deres løntunge folk og måske endda sælge en spiller... der sker jo nærmest intet på transfer markedet... medmindre det er en klub som har en eller anden rig araber eller russer som smider penge i klubben.

Brøndby skal satse på det de har - det er sgu da ikke Superligaens ringeste trup.... og med de talenter klubben har så er det tid til at få dem spillet ind...det koster måske en sæson..so what.... finans krisen forsvinder ikke de første år... så kom nu i arbejdstøjet og os Fan vi må sgu tørre øjnene og lade være med at flæbe som nogle gamle kællinger også ellers gøre hvad der skal gøres...bakke Brøndby op.... der er sgu da noget godt nyt...deres nye trøje er sgu nice også spiller de ikke i klamme lyserøde trøjer.... Første gang jeg hoppede på Brøndby toget var da Laudrup var en ung gut.... og Brøndby blev til grin fordi de havde mål og visioner.... de kom til at holde og der har været gode tider og dårlige tider...sådan er livet...men Brøndby er her endnu... se på Anfiled Road.... sådan skal vi agere....

YNWA

blomvikings
Manager

« Svar #29117: 02 Sep 2010, 11:47 »

Brøndby
IND: Stefan Gislason (lejeslut, Viking), Pierre Kanstrup (lejeslut, Lyngby), Bruno Cardoso (Leje),

UD: Jon Jönsson (Elfsborg), Samuel Holmén (Istanbulspor), Jacob Berthelsen (Fredericia)m Mark Leth Pedersen (Udlejet), Mustafa Hassan (Fri transfer)

DET ER SÅ UIMPONERENDE!!

Støtte Brøndby? Jeg har haft sæsonkort de sidste 5 sæsoner, så synes nu nok jeg støtter dem, er på udebaneture, var sågar med i Lissabon. Generelt fejler støtten i Brøndby ingenting, vi er stadig den klub, sammen med FCK, der har flest fans både hjemme og ude, men folk har lov til at være utilfredse når der INTET sker derude. Brøndby er ikke en midterklub, eller en udviklingsklub som FCN. Brøndby er og skal være en TOPklub, og skal derfor også agere derefter.

United-styrer
Gæst

« Svar #29118: 02 Sep 2010, 11:59 »

Det er ellers ikke verdens mest nuancerede debat, der foregår herinde. Folk mangler lidt forståelse for, at man altså ikke bare lige henter tre-fire profiler ind ved at knipse med fingrene. Dansk fodbold er i en skrøbelig økonomisk situation, og Kasi-kompensation eller ej, så er vi ikke gået ram forbi. Man er nødt til at agere ansvarligt, og når vi stadig har løntunge reserver som Farnerud og Gislason i truppen, er det begrænset, hvor meget man kan føje til lønbudgettet.

Jeg er ikke i tvivl om, at klubben gerne har villet forstærke truppen, men som Henrik Jensen siger har der bare ikke været nogen oplagte emner. Det har vi jo set overalt, ikke kun i dansk fodbold, i dette transfervindue. Der sker ikke en skid nogen steder.

Vi bør have truppen til at konkurrere med OB og FCM om de sekundære medaljer. FCK kan ingen røre. Hvis Bernburg kommer op i noget, der minder om topformen, kan vi ikke få en meget bedre angriber, og så er det kun det centrale forsvar og den manglende bredde på midtbanen, der udgør et problem. Så galt er det heller ikke.

blomvikings
Manager

« Svar #29119: 02 Sep 2010, 12:06 »

Det er ellers ikke verdens mest nuancerede debat, der foregår herinde. Folk mangler lidt forståelse for, at man altså ikke bare lige henter tre-fire profiler ind ved at knipse med fingrene. Dansk fodbold er i en skrøbelig økonomisk situation, og Kasi-kompensation eller ej, så er vi ikke gået ram forbi. Man er nødt til at agere ansvarligt, og når vi stadig har løntunge reserver som Farnerud og Gislason i truppen, er det begrænset, hvor meget man kan føje til lønbudgettet.

Jeg er ikke i tvivl om, at klubben gerne har villet forstærke truppen, men som Henrik Jensen siger har der bare ikke været nogen oplagte emner. Det har vi jo set overalt, ikke kun i dansk fodbold, i dette transfervindue. Der sker ikke en skid nogen steder.

Vi bør have truppen til at konkurrere med OB og FCM om de sekundære medaljer. FCK kan ingen røre. Hvis Bernburg kommer op i noget, der minder om topformen, kan vi ikke få en meget bedre angriber, og så er det kun det centrale forsvar og den manglende bredde på midtbanen, der udgør et problem.Så galt er det heller ikke.

Du siger det selv, "Så galt er det heller ikke" Det burde slet ikke være galt i så stor en klub. Tænk at en klub der vil spille med om mesterskabet, har så ringe et midterforsvar. Det er KUN og KUN max der har niveauet. Drop nu det der med at nedtone situationen. For den er GAL i Brøndby, og det har den været de sidste 3 år minimum.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #29120: 02 Sep 2010, 12:08 »

jeg mener netop at det centrale forsvar er et problem, hvad hjælper det at score 3 mål, hvis modstanderne scorer 4?

United-styrer
Gæst

« Svar #29121: 02 Sep 2010, 12:24 »

Du siger det selv, "Så galt er det heller ikke" Det burde slet ikke være galt i så stor en klub. Tænk at en klub der vil spille med om mesterskabet, har så ringe et midterforsvar. Det er KUN og KUN max der har niveauet. Drop nu det der med at nedtone situationen. For den er GAL i Brøndby, og det har den været de sidste 3 år minimum.

Igen: Hvorfor er det så svært at tro, at de spillere, vi har været interesserede i, ikke har været til salg? Vi har ikke uanede midler. Og det er kun klubber med uanede midler, som for alvor har handlet i dette vindue (City og Real). Og så lige FCK, men vi må bare erkende, at ingen klubber i Danmark kan konkurrere med dem pt. Hverken på banen eller udenfor.

Det er altså ikke lige så nemt som i Football Manager.
« Seneste Redigering: 02 Sep 2010, 12:49 af United-styrer » Logged

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #29122: 02 Sep 2010, 12:27 »

hold nu op hold som OB FCM ja selv frederecia har oprustet..

DeBuur
Manager

« Svar #29123: 02 Sep 2010, 12:28 »

Ja den er gal i Brøndby.... klubben fører ikke og det er forlænge siden mesterskabet kom hjem.... men der er ingen lette løsninger her... eneste alternativ er at låne nogle spillere som måske kan styrke klubben.... men stadig skal det være nogle som er bedre end dem vi har alt andet er håbløst.... den eneste vej frem er talent udvikling og det tager tid... men lige netop her mener jeg nok Brøndby er godt med... denne sæson bliver hård, men det det kan også blive her at situationen vender...

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #29124: 02 Sep 2010, 12:30 »

hold nu op hold som OB FCM ja selv frederecia har oprustet..

Korrekt.... men OB har så også en mere stabil økonomi... og de går ikke ud og bruger løs af penge de ikke har...der har de været...

YNWA

Don AA
Manager

« Svar #29125: 02 Sep 2010, 12:45 »

Brøndby har hvad jeg lige kan se 24 spillere i deres førsteholdstruppen, det er en meget godt antal, man kan så diskuterer kvaliteten. Derfor er der heller ikke bare råd til at gå ud og købe spillere ind, i det der også er meget løntunge spillere i truppen, spillere som Jan Kristiansen og Alexander Farnerud får over 400.000 kr. om måneden, det er de slet ikke værd i min verden, ud fra det de har præsteret pt.

Derudover har Brøndby også et par gamle spillere som Max von Schlebrügge, Mikael Nilsson, Peter Madsen, Thomas Rasmussen som alle er mellem 32 og 33 år. Altså 4 spillere som snart stopper eller skal skiftet ud med ny folk, og kunne godt forstille mig at de 4 også får en god løn.

Der er også Stefan Gislason, som ikke ser ud til at have nogen fremtid i klubben, samt van der Schaaf og Bruno som begge er lejet, og det blive næppe til nogen permanent aftale.

Så der skal nok snart en ”større” trup udskiftning i gang i Brøndby.  Det kan nok blive svært at komme af med Jan Kristiansen og Alexander Farnerud, hvis man altså vil det? Men de to smiler helt sikkert hver gang der kommer penge ind på deres konto, og som United-styrer siger, så er det ikke bare så let at sælge/købe i den virkelige verden som det er i FM.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29126: 02 Sep 2010, 12:53 »

Alt andet lige så er der jo meget rigtigt i det både blomvikings, DeBuur & United Styre.
Det er ikke så nemt som i Football Manager at finde en spiller også købe ham, Superliga klubberne er ramt af finanskrise og det er BIF også. Som så meget andet så er fodbolden jo desværre blevet pengedrevet forretninger.. Hvis udgifterne er større end indtægterne så kan man ikke handle.. Og når man har spillere som Farnerud som tjener 420.000,- plus div. tillæg om måneden og Gislason som måske tjener det halve, måske en små 210.000,- om måneden og begge sidder på bænken, ja så fortæller det meget. Jeg er sikker på at hvis man kunne komme af med de to så ville der måske være en lille mill. i løn til andre spillere (Der tæller jeg alt med som bonuser) og der ville man kunne gøre truppen meget breder man ville måske kunne hente 4 spillere ind som er bedre og der ville man holde sig indenfor lønnen som Gislason og Farnerud fik.

Som der er sagt så har Brøndby kommet ned med små 20. mill af deres gæld, hvilket jo er godt og positivt.
Og hvis Henrik Jensen siger de ikke var gode nok eller for dyre, så syntes jeg måske det er bedst at måske prøve skabe noget kontinuitet i den nuværende trup. Ellers ville det nok bare være klassiske panik køb i stil med Rector, Hannes, Esckerley osv.

Men når det så er sagt så må de også tænke over hvad de melder ud i pressen og det gælder også spillerne.
"Vi smadre Lyngby" og er sekunder fra at tabe.. og det kommer lige efter at nogle melder ud at "Nu tager vi guldet" efter nederlaget til Sporting.

Og det er da forståeligt at Brøndby fans har frustrationer når man ser specielt FCK bare købe efter behag, OB og FCM forstærker sig markant imens BIF står stille. Det irritere mig meget iværtfald..

Det er trods alt gået fremad når man tænker på hvor vi har været.. Men det bliver iværtfald ikke guld i år heller med nuværende trup, lad os håbe Danmark får et hold mere med i CL kval også vi måske tar 2. pladsen..

fc-hansen
Manager

« Svar #29127: 02 Sep 2010, 14:04 »

Må også sige at jeg er ekstremt skuffet over at i er så passive i dette vindue, specielt fordi, at i flere steder på banen, godt kunne bruge noget forstærkning. Med jeres niveau pt, så vurderer jeg jer ikke til meget mere end en 4. plads, da jeg både syntes at vi, FCM og OB er bedre hold, men okay, det er jo ikke altid det bedste hold der vinder, så måske med den rigtige Brøndby spirit, og et par forstærkninger til vinter, så kan i måske tale med om medaljer, men jeres spillermateriale pt. er imo slet ikke godt nok til at udfordre os, og måske kan i på en god dag, matche både OB og FCM, men syntes også deres trupper er stærkere end jeres, men okay, sæsonen er stadig ung osv. men må nu ærligt erkende at det ser lidt tyndt ud for jer Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #29128: 02 Sep 2010, 14:42 »

BIF skal sælge ud før de kan begynde at købe.. De har nogle rigtigt dyre drenge som ikke er det halve, af deres løn, værd.. Kan der ikke være to meninger om.. Er Farnerud 450.000 kr værd ?? Det synes jeg ikke . Pt. må man bare erkende at der er finanskrise i hele sas ligaen og at klubberne ikke har de samme penge at handle for som for 3-4-5 år siden.. BIF er også lige kommet ud med et rødt regnskab men tilgengæld er det positivt for dem at de har barberet 20 mio af gælden væk.. Vi (FCK) skal være glade for at vi kom i CL og får i omegnen af 100 mio kr for at være med i gruppespillet bare for ellers så havde vi lavet endnu et katastrofalt års regnskab.. Det bliver dog reddet af CL og en smule af Lalandia.. Faktum er bare at klubberne ikke har pengene og derfor bliver de nødt til at sælge før de kan købe .. Fx Midtjylland der solgte Winston Reid og fik nogle penge ind til indkøb af den vej, og mht. OB så har de bare Kim Brink der er HELT FANTASTISK til at finde nogle scoops rundt omkring for ingen penge .. Det er jo ikke fordi OB ligger og pumper 2-cifrede million beløb afsted fx ;-)

Tilgengæld synes jeg BIF har været ekseptionelt dårlige til at forvalte alle Kasi-millionerne og jeg synes ikke de har købt gode nok spillere i forhold til hvad de kunne ha fået for samme penge.. Men det er blot min mening .. Smiley

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #29129: 02 Sep 2010, 15:32 »

Alt andet lige så er der jo meget rigtigt i det både blomvikings, DeBuur & United Styre.
Det er ikke så nemt som i Football Manager at finde en spiller også købe ham, Superliga klubberne er ramt af finanskrise og det er BIF også. Som så meget andet så er fodbolden jo desværre blevet pengedrevet forretninger.. Hvis udgifterne er større end indtægterne så kan man ikke handle.. Og når man har spillere som Farnerud som tjener 420.000,- plus div. tillæg om måneden og Gislason som måske tjener det halve, måske en små 210.000,- om måneden og begge sidder på bænken, ja så fortæller det meget. Jeg er sikker på at hvis man kunne komme af med de to så ville der måske være en lille mill. i løn til andre spillere (Der tæller jeg alt med som bonuser) og der ville man kunne gøre truppen meget breder man ville måske kunne hente 4 spillere ind som er bedre og der ville man holde sig indenfor lønnen som Gislason og Farnerud fik.

Som der er sagt så har Brøndby kommet ned med små 20. mill af deres gæld, hvilket jo er godt og positivt.
Og hvis Henrik Jensen siger de ikke var gode nok eller for dyre, så syntes jeg måske det er bedst at måske prøve skabe noget kontinuitet i den nuværende trup. Ellers ville det nok bare være klassiske panik køb i stil med Rector, Hannes, Esckerley osv.

Men når det så er sagt så må de også tænke over hvad de melder ud i pressen og det gælder også spillerne.
"Vi smadre Lyngby" og er sekunder fra at tabe.. og det kommer lige efter at nogle melder ud at "Nu tager vi guldet" efter nederlaget til Sporting.

Og det er da forståeligt at Brøndby fans har frustrationer når man ser specielt FCK bare købe efter behag, OB og FCM forstærker sig markant imens BIF står stille. Det irritere mig meget iværtfald..

Det er trods alt gået fremad når man tænker på hvor vi har været.. Men det bliver iværtfald ikke guld i år heller med nuværende trup, lad os håbe Danmark får et hold mere med i CL kval også vi måske tar 2. pladsen..

Nu var Eckersley jo altså kun lejet i United.... Det var mark Howard de købte...
Og når man nu taler om de ikke var gode nok, spiller de, så vidt jeg ved, i AGF begge to..... Men er alligevel enig i de fleste af dem du nævner, ikke havde niveauet Smiley

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 1940 1941 [1942] 1943 1944 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010