home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1183 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1934 1935 [1936] 1937 1938 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4215524 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29025: 29 Aug 2010, 19:09 »

hehe tror de har adhd:d.. stik dem nogle ritalin piller:D

Det håber jeg ikke du mener seriøst Tunge.

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #29026: 29 Aug 2010, 19:18 »

jeg er begyndt at tænke på om brøndby mon henter nogle forstærkninger.jeg vil personligt mene at vi skal have forstærket os i forsvaret da det6 er der jeg synes vi er svages. hvis vi ellers skal handle ind skal vi have en angriber, jeg synes dog ikke at vi mangler nogle. vi omskoler da bare Remco til angriber ser ud til at han er den eneste der kan score Wink. nå men hvis vi nu manglede en angriber, har jeg altså siddet og tænkt på om det ikke kunne være spændende og se hvad en spiller som Gilberto Macena ville kunne gøre i en størrere klub, da jeg altid har set ham som en god spiller. hvad syns i ??

Gosser
Manager

« Svar #29027: 29 Aug 2010, 19:22 »

Tror ikke du skal regne med, at vi henter forstærkninger. Desværre.

Mht. Gil, så ved jeg ikke helt. Han gør det jo ganske godt i Horsens, og har gjort det i længere tid, men spørgsmålet er om han passer ind i vores system, og om han kan spille på et højere niveau (godt nok har vi ikke højere niveau en Horsens pt., men på sigt skulle vi gerne).

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29028: 29 Aug 2010, 19:23 »

0 mål i 7 kampe indtil nu. Han er ikke på Niveau med Jallow og Bernburg (når han vel og mærke er klar). Han er heller ikke en boksspillertype som vi imo. skal have hvis vi skal have en angriber.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #29029: 29 Aug 2010, 19:31 »

ved godt han ikke er startet godt ud i denne sæson, men det kan du ikke altid tage efter, men kan godt se hvad du mener med en mere centralt angriber, altså boksspillertype

Zone 43
Manager

« Svar #29030: 29 Aug 2010, 20:44 »

Synes de sidste par kampe meget godt viser, vi mangler en forstærkning eller to, i hver kæde. Kom i gang, PER!

Ellers er der ikke det store, at skrive om dagens kamp. Til tider vild stemning, og et uventet Remco hattrick - den mand bliver sgu topscorer i år. :Q

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #29031: 29 Aug 2010, 21:05 »

Stefan Andersen virkede meget lad i dag

Thaurat al Shabab

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29032: 29 Aug 2010, 21:52 »

Jeg håber Henrik Jensen mener det han udmeldte med at enten rejser vi os idag mod Lyngby ellers spiller man danmarkseriebold.. For der var sq mange der fortjente blive fjernet fra det hold der spillede idag.

Anders Randrup i det centrale forsvar siger sig selv, elendig
Stephan Andersen skal snart op i gear igen.... ellers sidder der en sulten Tørnes og gerne vil vise sit værd

Generalt forsvaret igen idag er væk, jeg kunne ikke tro mine egne øjne da Lyngby scorede til 2-0...
3 mand står og kigger bold imens Patrick Mortensen uden nogen modstand kan sparke bolden i mål...

Men det er glædeligt man kunne mærke på Henrik J han ikke var tilfreds idag.. håber spillerne får noget afvide..

selvom jeg ikke tror det, så håber jeg snart forsvaret og angrebet bliver forstærket!

Med 3 uafgjorte kampe i træk er vi allerede 7 point bagud til FCK... lugter sq ikke af guld.. FCK ligner ikke nogle der smider point, desværre.

Alt andet lige så skal en kamp mod Lyngby give 3 point.. så skuffende! og endnu mere skuffende de score 3 gange... til grin.
Vi kan håbe mod sønderjyskE der kommer 3 point der..

DeBuur
Manager

« Svar #29033: 29 Aug 2010, 22:00 »

Græder Det var altså skidt idag, at komme bagud 2-0 var bare ikke godt nok - ok at Remco scorer 3 kasser men for fanden hvor var defensiven slap.

Jeg frygter for næste kamp, hvis ikke de kommer voldsomt op i gear så tager SønderTyske sgu også point fra BIF

YNWA

absalonsen
Gæst

« Svar #29034: 29 Aug 2010, 22:11 »

Med undtagelse af Randers-kampen, var forsvaret ellers kommet fint fra land i denne sæson anført af Max. Men dømt ud fra de seneste kampe, ser det ud til at tilstandene fra sidste sæson er tilbage. Vi lukker et hav af mål ind og det er det, der koster i sidste ende.. Vi laver jo tre kasser i dag, hvilket normalt er nok til at vinde en fodboldkamp, men ikke når man har så hullet et forsvar.
Som TMazz skriver, så står der tre spillere og piller næse mens Patrick Mortensen let kan sparke bolden ind.. Det er sku for latterligt!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29035: 29 Aug 2010, 23:12 »

Kunne generalt også bare godt tænke mig at BIF havde et meget større bundniveau... Har lagt mærke til når vi ikke spiller ret godt, så kan alle hold i Superligaen vinde over os...eller bare få point.
Ked af at skulle sige det men et godt eksempel er FCK, selvom de spiller skidt så vinder de alligevel...bare et ekspempel idag mod Horsens.

Det irritere mig når vi ikke spiller godt så ramler det hele og først og fremmest defensiven. Det er ligesom om at vores modstander skal score 2 eller 3 mål imod os først når vi har en dårlig dag, før spillerne vågner op.

Ved ikke om det er bredden på truppen der er forskellen her, men det viser jo meget godt i dag at når man skifter Agger og Bruno ind så sker der ikke noget, de hæver ikke ligefrem niveauet.

Gosser
Manager

« Svar #29036: 30 Aug 2010, 08:53 »

http://www.bold.dk/nyt/Hattrick-helt-paa-vej-vaek-fra-Broendby

Ville ikke gøre mig noget. Men det skal da gå hurtigt, hvis vi skal nå at hente en 'erstatning'.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29037: 30 Aug 2010, 10:01 »

Det bliver sq nok ikke i det her transfervindue han ryger afsted, så skal det godt nok gå stærkt.
Henrik Jensen burde overveje smide ham i angrebet istedet for i forsvaret, han er mere målfarlig end nogle af vores angribere er.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29038: 30 Aug 2010, 10:20 »

Synes det er vildt irriterende at se FCK hente spiller på spiller ind i dette vindue. Godt nok henter de mest spillere til bredden, men uden at gøre vores hold dårligere end det er ville deres indkøb altså have været gode hos os (Sölvi, Claudemir, Bergvold).

Jeg ved naturligvis godt at de har nogle andre muligheder mht. Champions League og sådan, men jeg er sku rimelig skuffet over dette vindue. Havde virkelig gerne set forstærkninger. Specielt i angrebet havde jeg set frem til forstærkning, og så lejer vi en brasilianer der mest af alt ligner en old-boys spiller når han løber. Kunne godt tænke mig at vide hvad bestyrelsen har set i ham siden de mente han ville være manden der kunne bombe. Hmm.

Og derudover ville det da være forfærdeligt hvis Remco røg væk inden vinduet lukker. Ikke fordi han er god, men fordi vi ikke har andre back-ups i midterforsvaret. Randrup er en skandale når han spiller derinde.

Puha jeg føler vi går endnu en skuffende sæson i møde Skuffet

absalonsen
Gæst

« Svar #29039: 30 Aug 2010, 11:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Remco-foelger-sit-hjerte-Bliver-i-BIF

Respekt! Dejligt med en spiller, der følger sit hjerte og ikke bare går efter pengene.. Flere af dem, tak.

Sider: 1 ... 1934 1935 [1936] 1937 1938 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010