home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 983 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1935 1936 [1937] 1938 1939 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4215380 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29040: 30 Aug 2010, 11:52 »

Synes det er vildt irriterende at se FCK hente spiller på spiller ind i dette vindue. Godt nok henter de mest spillere til bredden, men uden at gøre vores hold dårligere end det er ville deres indkøb altså have været gode hos os (Sölvi, Claudemir, Bergvold).

Jeg ved naturligvis godt at de har nogle andre muligheder mht. Champions League og sådan, men jeg er sku rimelig skuffet over dette vindue. Havde virkelig gerne set forstærkninger. Specielt i angrebet havde jeg set frem til forstærkning, og så lejer vi en brasilianer der mest af alt ligner en old-boys spiller når han løber. Kunne godt tænke mig at vide hvad bestyrelsen har set i ham siden de mente han ville være manden der kunne bombe. Hmm.

Og derudover ville det da være forfærdeligt hvis Remco røg væk inden vinduet lukker. Ikke fordi han er god, men fordi vi ikke har andre back-ups i midterforsvaret. Randrup er en skandale når han spiller derinde.

Puha jeg føler vi går endnu en skuffende sæson i møde Skuffet

Jeg er forvirret hvad angår indkøb,salg og generalt økonomi..

FCK får konstateret mega underskud 250 mill. og har en samlet gæld på 1,4 milliarder, men alligevel kan hente spillere efter behag næsten.
Og ja som BIF fan bliver man da en slags jaloux (hvis der er nogle FCK fans der skulle læste dette og kommentere det)
Og de sælger jo ikke rigtig nogle spillere.
Ved ikke om der er noget vi ikke kender til i offentligheden, men noget må der da være siden de kan få lov til at købe og købe.

Jeg undre mig derudover hvad der forgår i Brøndby, ledelsen har meldt ud at økonomien sund og som den eneste klub kom ud med overskud (Selvom det er med penge fra Kasi Jesper) og de siger der bliver først købt når der bliver solgt, logisk nok... MEN hvor bliver de af?
Holmén, Morten "Duncan" Rasmussen, Jon Jønsson er solgt, hvilket med garanti gav et stort luft i løn budgettet og nogle gode kroner i kassen. Men man lejer spillere som man mener er gode og kan løfte truppen..... og påstår at de har fulgt ham længe, men det er sikkert ikke mere end et kig på Youtube! Her tænker jeg på Bruno...godt han kun er lejet.

Midlerne er der ikke åbenbart, hvad sker der? - Hvor er alle de penge som f.eks spillere som Daniel Agger, Thomas Kahlenberg, Johan Elmander, Morten Skoubo, Jonas Kamper, Andreas Jakobsson, Martin Retov.. og sidst men ikke mindst Kasi-Group...skaffede til klubben for bare 5 år siden..... og frem til nu.

De spillere man hentede istedet for kunne alene købes for Aggers 60 millioner... og her tænker jeg på Rector, Hannes og alle de der fejlkøb der har været efter stjerneholdet fra 2005.

Simpelthen er gåde hvad der sker i den økonomiske situation i BIF... Tror sq ikke den ser så god ud som ellers har været.. det er sløset væk! Hvis der ingen indkøb kommer, så håber jeg ledelsen kommer med en god forklaring på hvad der sker og hvad fremtiden vil bringe.
For der kommer ikke noget guld med det her BIF hold, det tror jeg ikke på.. man vinder ikke noget når man ikke har nogle angribere der score og et forsvar der sejler, det må de da kunne se.

Og de bliver ved med at forsvare sig med at pga. kampen i Midyjylland i slutningen af sidste sæson at truppen har potientale.. Der skal åbenbart kun 1 kamp til at overbevise dem..

Nu må der snart ske noget.. kom ind i kampen.. Ellers meld ud til fans, så vi ved hvad mange af vores penge går på.. billetter, sæsonkort, mechendise og hvad der nu ellers er...

Men det bliver sq nok en sæson enten med sløjt bronze eller ingenting...

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #29041: 30 Aug 2010, 12:23 »

grunden til at FCK kan købe, er at FCK ikke kører med underskud, der gør derimod PSE som FCK er en del af.
men ja det er til at få lange hængeløg af, at der ikke sker noget eller sandsynligvis, (vis mig jeg tager fejl PB) ikke kommer til at ske noget... Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #29042: 30 Aug 2010, 12:23 »

Selvom man håber og håber og håber og håber ................... ....
Så tror jeg desværre ikke, at der sker en skid positivt derude før Bjerregaard smutter... Trist men det er realiteten!!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29043: 30 Aug 2010, 12:29 »

Så må man bare håbe han er væk i 2015.. Hvor Kasi Jesper vil have en indflydelsesrig post i direktionsgangen.. Og allerede har planer om at logge Laudrup til igen.

Men på den anden side, man bliver også nød til at vise (selvom det er mod min vilje) respekt for Per Bjerregaard. Det er manden der har været med fra starten, har været igennem alt der er at komme igennem med en fodboldklub. Og med det gigantiske pres der var i den sidste krisetid både fra medier og fans, hvor det blandt andet var trusler mod sin søn (prøv sæt jer i hans sted) hvis det var din egen søn der fik trusler pga. en fodboldklub.
Men alligevel er han der stadig, hvilket jo viser hvor meget han elsker den klub.
Og han er også den eneste der kan få BIF tilbage igen... det må man jo bare indse, om man vil det eller ej.

blomvikings
Manager

« Svar #29044: 30 Aug 2010, 12:34 »

Så må man bare håbe han er væk i 2015.. Hvor Kasi Jesper vil have en indflydelsesrig post i direktionsgangen.. Og allerede har planer om at logge Laudrup til igen.

Men på den anden side, man bliver også nød til at vise (selvom det er mod min vilje) respekt for Per Bjerregaard. Det er manden der har været med fra starten, har været igennem alt der er at komme igennem med en fodboldklub. Og med det gigantiske pres der var i den sidste krisetid både fra medier og fans, hvor det blandt andet var trusler mod sin søn (prøv sæt jer i hans sted) hvis det var din egen søn der fik trusler pga. en fodboldklub.
Men alligevel er han der stadig, hvilket jo viser hvor meget han elsker den klub.
Og han er også den eneste der kan få BIF tilbage igen... det må man jo bare indse, om man vil det eller ej.

Der er jeg DYBT DYBT uenig, hvordan kan du på nogen måde sige at han er den eneste der kan få dem tilbage igen? Det beviser han jo gang på gang at han ikke kan?
Og ja respekt for det han har opbygget, men hvorfor ikke stoppe mens legen er god? Han er jo igang med at ødelægge alt han har opbygget. Han virker som en desperat mand der ikke kan sige stop.  ticked off

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29045: 30 Aug 2010, 13:01 »

Han er jo den der ved hvad der kræves.
Kommer der bare en ny ind har han sikkert bare en helt anden måde han vil gøre det på også går der endnu længere tid.

Når det så er sagt så tror jeg at han er igang med at lægge en plan for sin afslutning, og i den plan tror jeg Jesper indgår i.
Så lad os håbe.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2010, 13:10 af TMazz » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29046: 30 Aug 2010, 13:59 »

FCK: Kim Christensen, Sölvi Ottesen, Claudemir, Søren Frederiksen, Christian Bolaños

Brøndby: En overvægtig brasilianer... som i øvrigt kun kan spille 20 minutter og ikke kan engelsk... på en lejeaftale.

Lidt svært at se hvem der har en gæld på 1,4 milliard kroner.. det kører for os Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Aug 2010, 14:02 af Altid Brøndby » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

blomvikings
Manager

« Svar #29047: 30 Aug 2010, 14:10 »

PRÆCIS !
Det Brøndby der skulle have haft Sölvi ! Nøj han kunne have udrettet mirakler i det forsvar!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29048: 30 Aug 2010, 14:16 »

Håber på 2 nye men det er urealistisk.. egentlig er én spille også urealistisk når man har en bestyrelse som handler som en flok lammede mongoler. Der er 2 uger til næste kamp og dermed har en eventuel ny spiller et par uger til at lære sine holdkammerater at kende før kampen. Perfekt tidspunkt! men der sker intet...

blomvikings
Manager

« Svar #29049: 30 Aug 2010, 14:19 »

Håber på 2 nye men det er urealistisk.. egentlig er én spille også urealistisk når man har en bestyrelse som handler som en flok lammede mongoler. Der er 2 uger til næste kamp og dermed har en eventuel ny spiller et par uger til at lære sine holdkammerater at kende før kampen. Perfekt tidspunkt! men der sker intet...

Vi kan max, være heldige at de vælger at leje en spiller.
Det kunne fx være Steven Lustü hvis vi er heldige!  funny Cool Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29050: 30 Aug 2010, 14:21 »

Næppe.. han er lige skiftet til Lyn i den norske 6. division... de er mere attraktive end os efterhånden.

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #29051: 30 Aug 2010, 14:22 »

kom lige til at tænke på om man kan købe den nye BIF trøje med lang ærmer?? Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29052: 30 Aug 2010, 14:24 »

Ikke endnu nej. Tror jeg ihf. ikke. Er dog ikke sikker Smiley

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #29053: 30 Aug 2010, 14:32 »

Ak ja, håber sataneme at BIF køber en spiller i dette vindue!

Jeg synes at hente spillere som Farnerud og Jönsson vidnede om ambitioner, men de blev aldrig de stjener man kunne have håbet på. Jönsson var i mine øjne et flop, og Farnerud har heller ikke imponeret mig helt endnu. Bernburg var jo på papiret også en god signing, men han er skadet hele tiden, og når han endelig er inde sker der ikke en skid. Jallow havde også potentiale, (manden slog Djiby Fall af random-araber-hold!), men jeg synes heller ikke Jallow er god nok...

Der skal snart ske noget nyt i BIF, og en kvalifikation til EL kunne have ændret meget tror jeg...

« Seneste Redigering: 30 Aug 2010, 14:38 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29054: 30 Aug 2010, 14:34 »

Ak ja, håber sataneme at BIF køber en spiller i dette vindue!

Jeg synes at hente spillere som Farnerud og Jönsson vidnede om ambitioner, men de blev aldrig de stjener man kunne have håbet på. Jönsson var i mine øjne et flop, og Farnerud har heller ikke imponeret mig helt endnu. Bernburg var jo på papiret også en god signing, men han er skadet hele tiden, og når han endelig er inde sker der ikke en skid. Jallow havde også potentiale, (manden slog Djiby Fall af ungdomslandsholdet!), men jeg synes heller ikke Jallow er god nok...

Der skal snart ske noget nyt i BIF, og en kvalifikation til EL kunne have ændret meget tror jeg...

funny

De er ikke fra samme land. Han slog Fall og en masse andre af Al-Ains hold.

Sider: 1 ... 1935 1936 [1937] 1938 1939 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010