home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1100 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 86 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1914 1915 [1916] 1917 1918 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4210047 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28725: 19 Aug 2010, 20:07 »

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg i har en okay chance. Mod Nordsjælland synes jeg ikke de spillede prangende, men lad os nu se Smiley Selvom jeg er fck fan, hepper jeg da på brøndby alligevel.  Peace

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28726: 19 Aug 2010, 20:42 »

Dejligt med Schlebrügge tilbage i startopstillingen! Opstemt Og Nilsson selvfølgelig!!!! Opstemt Og for den sags skyld også Jallow! Wink

Aldrig alene!

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #28727: 19 Aug 2010, 22:18 »

Ja! Ja! Ja! Jan Kristiansen!

Skidegodt resultat at få ud af første halvleg, og vi får lukket udmærket ned for dem, selvom det nogle gange lige går lidt for hurtigt for spillerne. Jeg har tro på, det godt kan lade sig gøre, men nu må vi lige se, hvordan det går i 2. halvleg.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28728: 19 Aug 2010, 22:19 »

Ja! Ja! Ja! Jan Kristiansen!

Skidegodt resultat at få ud af første halvleg, og vi får lukket udmærket ned for dem, selvom det nogle gange lige går lidt for hurtigt for spillerne. Jeg har tro på, det godt kan lade sig gøre, men nu må vi lige se, hvordan det går i 2. halvleg.

Tror sgu på det nu!!! Opstemt Opstemt Opstemt Det var sgu et godt mål!  Opstemt

Aldrig alene!

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #28729: 19 Aug 2010, 22:19 »

ja for satan jan k keep this guys det ser godt ud !

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #28730: 19 Aug 2010, 22:40 »

Lækkert med endnu en scoring! Sådan Jallow Opstemt

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #28731: 19 Aug 2010, 22:43 »

Kunne være lækkert med en 3-0 scoring når nu Sporting skal satse ...

Vi skal alle være her.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28732: 19 Aug 2010, 22:45 »

Kunne være lækkert med en 3-0 scoring når nu Sporting skal satse ...

Tror på de får en 3-0'er Opstemt For, som du skriver, skal de jo satse nu! Opstemt

Aldrig alene!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28733: 19 Aug 2010, 23:22 »

FANMDE SYGT BRØNDBY!!!!!!!!!!! Opstemt Det var sgu flot af dem alle sammen! Opstemt

Aldrig alene!

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #28734: 19 Aug 2010, 23:23 »

Nå, det blev da bare 2-0, men fantastisk! resultat til næste gang. Super godt og disciplineret spillet, og de får holdt dem væk fra de største chancer. Lækker indsats, langt mere end forventet! Skide godt drenge.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

N17
Manager

« Svar #28735: 19 Aug 2010, 23:25 »

hvor er det vanvittig godt!! Sporting er jo reelt kun rigtig farlige i 10 minutter af kampen ellers har Brøndby jo fuld kontrol over kampen....

V for VESTEGNEN.... V for VIGTIGT...... V for VERDENSKLASSE!!!! SÅDAN BRØNDBY!!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst

« Svar #28736: 19 Aug 2010, 23:26 »

Bryder mig ikke om Brøndby... Men udmærket præstation ...

Krydser finger for alle danske hold går videre, så Vejle Boldklub i fremtiden har kortere vej i europa ...

Men igen, flot resultat ! - Man kan bare håbe for dansk fodbold og Brøndbys egen skyld, at det ikke bliver en sovepude...

(Håber det var iorden med min lille hilsen/kommentar...Selvom jeg intet har at gøre i denne tråd)

JOHN - V FOR VEJLE BOLDKLUB  Cool

krelle1987
Ynglingespiller

« Svar #28737: 19 Aug 2010, 23:29 »

Tark for en fantastisk oplevelse i aften de sidste 20 min blev godt nok lidt varmt Opstemt  alle mand til brøndby station på torsdag !

søgaard
Gæst

« Svar #28738: 19 Aug 2010, 23:31 »

Det var sgu en overraskelse af dimensioner!
Jeg skrev på forrige side, at Sporting skulle være idioter, hvis de undervurderede jer og det er de åbenbart Tunge

Utroligt, som et hold, som burde være klasser bedre end Brøndby i den grad tror de er sikret videre deltagelse, selvom de i sidste runde var tæt på at ryge ud til FC Nordsjælland. De burde jo have læst på lektie og vide at danske hold ikke er en walkover, men arrogancen i Portugal er åbenbart større end deres viden om dansk fodbold.

Det gør dog ikke præstationen mindre for Brøndbys side. Så må vi håbe, at I følger op med en lignende indsats på hjemmebane Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28739: 19 Aug 2010, 23:39 »

Det var sgu en overraskelse af dimensioner!
Jeg skrev på forrige side, at Sporting skulle være idioter, hvis de undervurderede jer og det er de åbenbart Tunge

Utroligt, som et hold, som burde være klasser bedre end Brøndby i den grad tror de er sikret videre deltagelse, selvom de i sidste runde var tæt på at ryge ud til FC Nordsjælland. De burde jo have læst på lektie og vide at danske hold ikke er en walkover, men arrogancen i Portugal er åbenbart større end deres viden om dansk fodbold.

Det gør dog ikke præstationen mindre for Brøndbys side. Så må vi håbe, at I følger op med en lignende indsats på hjemmebane Smiley

Helt enig. Thumbs Up

Brøndby spillede en stærk defensiv kamp, og kørte bolden rundt, og så var de så effektive at det var helt åndssvagt. Man kan kun sige det modsatte om Sporting. De står elendigt defensivt, og de er så ineffektive at det er helt åndssvagt. De skaber mange halve chancer, og Andersen tager godt fra inde i målet.

Utroligt at det blandt andet blev afgørende, at Jallow var en bedre angriber end Liedson. Havde jeg hørt det før kampen havde jeg ikke troet på det. Opstemt

Men Brøndby skal være vågne, og ikke tro de er videre, selvom det ikke bør gå galt nu. Sporting har trods alt noget i deres spil, og nu er de nok ikke så dumme at undervurdere Brøndby igen, og de kommer nok sultne ud til kampen. Og rammer bare nogen af deres mange offensivspillere dagen, så kan kombinationerne godt gøre ondt på bif. Men så kræver det også at uduelige Liedson eller Postiga kan sparke bolden ind. Wink

Sider: 1 ... 1914 1915 [1916] 1917 1918 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010