home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1121 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1915 1916 [1917] 1918 1919 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4209407 gange)
patrick J
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28740: 19 Aug 2010, 23:44 »

Det her er så fantastisk, og lækkert at se at så mange fans har taget turen til Portugal! Wink
Det spil Brøndby leverer idag, er jo helt fantastisk. Kontra spillet er sublimt, og især Jallow var fantastisk som ene angriber, da Madsen kom ind gik det helt skævt. Men kan slet ikke sætte ord på hvor lykkelig jeg er! Helt utrolig for både Danmark og BRØNDBY IF! Alle mand til Vilfort Park på Torsdag, VI SKAL VIDERE! Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

absalonsen
Gæst

« Svar #28741: 19 Aug 2010, 23:47 »

Det er så vildt! På forhånd havde man været nok været tilfredse med et nederlag på f.eks 1-2, men nu står vi her og har vundet 2-0. Det er ubeskriveligt. Fantastisk følelse de to gange bolden går i mål. Sporting var egentligt mindre skræmmende end jeg havde troet... Lige pånær det ene minut hvor de havde tre 100% chancer. Derudover føler jeg, at vi havde fint styr på dem.

I returkampen skal vi for guds skyld holde dem væk fra målet.. Så går vi jo videre. Wink Det vigtigste må være, at de ikke får et hurtigt mål. Men okay, skulle vi tabte 0-3 hjemme, har vi heller intet at gøre i Europa!

Jeg krydser fingre for gruppespil! Så skal vi på eventyr... Smiley

Don AA
Manager

« Svar #28742: 19 Aug 2010, 23:48 »

2-0 i Sporting, det havde jeg ikke set komme, indrømme gerne at når Brøndby spiller i Europa, så set jeg det som en win win kamp, og jeg kan heller ikke juble over en Brøndby scoring  Smiley  men det skal da ikke holde mig fra at sige tillykke, i spillede en god kamp, modsat Sporting som virkelig var dårlige, de havde måske en kort god periode, ellers skabte de ingenting.
Chancen for i komme i EL er rigtigt god nu, hvilket også næsten er nødvendigt for jer rent koefficient mæssigt, da det jo er sidste år i kan bruge den ”gode” sæson fra 2005/2006, hvis I også skal have seednings muligheder fremover, så må vi jo se om i kan holden den hele vejen, når Sporting kommer til Danmark.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #28743: 20 Aug 2010, 01:08 »

Det er så vildt! På forhånd havde man været nok været tilfredse med et nederlag på f.eks 1-2, men nu står vi her og har vundet 2-0. Det er ubeskriveligt. Fantastisk følelse de to gange bolden går i mål. Sporting var egentligt mindre skræmmende end jeg havde troet... Lige pånær det ene minut hvor de havde tre 100% chancer. Derudover føler jeg, at vi havde fint styr på dem.

I returkampen skal vi for guds skyld holde dem væk fra målet.. Så går vi jo videre. Wink Det vigtigste må være, at de ikke får et hurtigt mål. Men okay, skulle vi tabte 0-3 hjemme, har vi heller intet at gøre i Europa!

Jeg krydser fingre for gruppespil! Så skal vi på eventyr... Smiley

hehe fandt du først ud af de ikk var skræmmende efter den kamp?Opstemt

sys det er en dejlig følelse folk snakkede om hvor gode sporting var og de ville vinde over brøndby.. men jeg sagde at brøndby godt kunne  klare dem fordi de ikk er det storhold mere som de har været.
havde siddet og læst om dem..
kan man især se på deres liga stilling sidste år:d.. og 10 spillere ind her i vinduet 7 købte og 3 tilbage fra lån. og man spiller ikk bare en del spillere ind på holdet med det samme

MLL
Manager

« Svar #28744: 20 Aug 2010, 01:32 »

Skide godt, Brøndby! Kan slet ikke få armene ned. Vi kæmper som et hold og det er skønt at ikke én eneste spiller, er for fin til at løbe de ekstra meter, som er nødvendigt når man spiller mod et klasse hold som Sporting.
Jeg er fandme stolt af drengene. Respekt til spillerne, træneren og til det away crew der var nede og støtte dem! Der var tryk på Smiley

Tilbage på FmF Opstemt

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28745: 20 Aug 2010, 02:13 »

What to say ?
Det er så vildt, og den må bare ikke glippe nu! Håber på fyldt Brøndby Stadion om en uge, der bliver vild stemning.

Og mega respekt til alle omkring holdet idag.. spillere, ledere og crew!
Henrik J. med den rette taktik...
Alt er bare perfekt i den her kamp...

ALTID BIF <3

DeBuur
Manager

« Svar #28746: 20 Aug 2010, 05:52 »

Thumbs Up Brøndby viste igen at de har klasse, denne sejr kan blive historisk og nu mangler vi bare at der vises samme fight og fokus i retur kampen... det ser sgu spændende at følge det her hold  Smiley

YNWA

Goikoetxea
Gæst

« Svar #28747: 20 Aug 2010, 08:25 »

Thumbs Up Brøndby viste igen at de har klasse, denne sejr kan blive historisk og nu mangler vi bare at der vises samme fight og fokus i retur kampen... det ser sgu spændende at følge det her hold  Smiley

Det er også et stykke tid siden sidst ;-)

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #28748: 20 Aug 2010, 16:30 »

hold da kæft.... kampen igår kan jo med rette sammenlignes med kampe som 0-1 mod liverpool og kampen mod karlsruhe ...Smiley glæder mig til at se returopgøret... og damn hvor er Stephan Andersen for vild mellem de stænger..Wink

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28749: 20 Aug 2010, 16:44 »

Nu skal de selvfølgelig bare sørge for at Sporting ikke score 2 mål eller derover, for så får tonen end helt anden lyd.
Også kan vi ikke bruge resultatet igår til særlig meget.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28750: 20 Aug 2010, 16:48 »

Sporting må gerne score to mål. For min skyld må de gerne score 10. Så længe vi bare scorer 9 Tunge

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #28751: 20 Aug 2010, 22:00 »

En hurtig scoring til os, og det er (så godt som) sikkert, at vi er i EL gruppespillet. Thumbs Up
Sejren må for Guds ikke stige os til hovedet, for så kan det nemt gå galt, både i Superligaen, men også EL-kval'en.

Jeg havde på forhånd godt turde tro på et ganske godt resultat, og så afgøre tingene hjemme. Deres kæmpe udskiftning i både og med træner, tager sin tid, at få spillet sammen, og det jeg har læst med deres kampe mod Farum og Pacos, har ikke været godt for dem - og det fik vi udnyttet. Og jeg fik en masse penge igen på odds. Wink
Kan vi undgå, at dumme os for meget bagud, som mod Randers og Esbjerg, så kan vi gå en rigtig stor sæson i møde.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

N17
Manager

« Svar #28752: 20 Aug 2010, 22:16 »

Tror det bliver SÅ fedt på Faxe på torsdag... SFF!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager

« Svar #28753: 20 Aug 2010, 22:25 »

Jeg er stolt over at se, godt nok vores ærkefjender inde fra vestegnen, leverer et af de bedste danske resultater i længere tid, det er simpelthen en fornøjelse at se jer dernede igår, og specielt se en ung gut som JSL som bare kværner på, det er ikke alt der lykkedes for ham, men han vil s.... på om det er Brian hamalainen eller Ashley Cole han spiller over for, men bare kører på, simpelthen en fornøjelse!

det er dejligt at vi, på trods af OB's lidt ærgelige slutning, ser ud til at få 3 hold med i gruppespillet, og tror, med den disciplin i spillede med igår, og med både OB og og vores spændende trupper på, at det kan gå hen at blive en fremragende dansk sæson i Europa Wink
)

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

absalonsen
Gæst

« Svar #28754: 21 Aug 2010, 00:15 »

Selv efter at have sovet på det, er jeg helt oppe at køre. Havde slet ikke set en sejr komme. Bare overskrifterne i aviserne... Lang tid siden, der har været så rosende ord. Dejligt. Man skal naturligvis ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, men jeg er overbevist om, vi går videre. Fastholder vi disciplinen som vel nok var opskriften bag sejren, så skal vi nok køre den stille og roligt hjem. Så skal vi ud at rejse!
Håber satme vi kan få 20.000+ på stadion, så vi bliver 12 mod 11. Det bliver vildt...! Opstemt

Nåh ja, der er jo også en kamp søndag. Der vinder vi også. Wink

Sider: 1 ... 1915 1916 [1917] 1918 1919 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010