home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 954 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1913 1914 [1915] 1916 1917 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4209153 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28710: 18 Aug 2010, 22:12 »

What JS said. Ville være klasse. Thumbs Up

Bjelland ser gerne til, Bischoff og Remco har jeg den store tiltro til pt., og samtidig er MvS (små)skadet hist og her, i tide og utide. Derfor vil han være fantatisk, Bjelland, selvom han vel ikke kan bruges i EL?  Ubeslutsom
Jeg tror næppe Duncan hentes til, imo virker han også kun med en mand ved siden af side, i en 4-4-2, hvorfor han høvlede boldene ind under Kent. En Idehen lader til, at kunne være den rette type, udfra hvad jeg har læst om ham.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #28711: 19 Aug 2010, 11:11 »

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28712: 19 Aug 2010, 14:31 »

Hey!

Så er vi her igen... sidste runde før gruppespillet i Ueafa Cuppen/Europa League. For mig personligt betyder europæisk fosbold så meget at det slet ikke kan forklares med ord. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har siddet og stortudet udover da vi røg ud til først Rosenborg også Hertha. Især fordi vi var så tæt på men alligevel så langt fra. Jeg vil vurdere chancerne til dagens kamp som en 85-15 i deres favør. Vi kommer under et gevaldigt pres hvor vi må formode at de bliver båret frem af deres mange fans. Vi må simpelthen ikke ryge ud for 4. gang i træk i den sidste kval. runde!

For at få et godt resultat med hjem skal der 129% koncentration på igennem minimum 90 minutter. Alle spillere skal levere deres bedste. Rent taktisk skal vi udnytte at deres backer er ekstrem offensive. Her bliver Jan K, Stryger og Nilsson afgørende imo. Det er Nilsson som har rutinen og hjernen der skal sende de to afsted og se om vi kan ramme dem på kontra når de er svagest. Jallow som jeg tror starter på toppen skal VIRKELIG være skarp i dag. Han kommer måske kun fram til en chance eller to og der skal han være klar! Derudover skal vi satse på dødboldssituationer ne. Især Max og Bischoff bliver afgørende på hjørne og frispark da de nok er de to mest hovedstødsstærke i start 11. TR, Max, Nilsson osv. er møghamrende rutinerede og de skal træde i karaktér i dag og dirigere meget og fortælle de unge hvad de skal gøre. Jan K er dog den som lige pt. råber af alle (positivt) og viser vilje så her skal de andre sgu også træde i karaktér!
Mit bud på et resultat er ikke særlig positivt. Jeg tror vi kommer bagud 1-0 midt i 1. halvleg og når der så er en 15 minutter tilbage måske så tror jeg at spillerne tænker at det er et fint resultat og falder i søvn. Tror at Sporting scorer to sene mål og lukker kampen. En 'smal' 3-0 sejr. Det skal dog siges at jeg bestemt tror på en sejr/uafgjort HVIS vi er fuldt fokuserede og lever op til vores bedste. Og der må jeg sige at jeg har en dårlig mavefornemmelse.

BRØNDBY TIL JEG DØR!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #28713: 19 Aug 2010, 15:26 »

3 muligheder for i aften:
1) Hurtigt Sporting mål og en kæmpe øretæve.
2) Knebent nederlag eller uafgjort(hvorefter scenarie 1 udspiller sig om en uge).
3) En god og lige kamp, ender efter et par dommerfejl med 2-0 til Sporting, hvilket reelt betyder exit europa selvom "vi var meget godt med i hele kampen".
Vi kan selvfølgelig også bare vinde, men dét tør jeg ikke tro på...

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #28714: 19 Aug 2010, 16:07 »

Hvor er I bare negative!!! Wink

Håber (og tror lidt) på at vi kan få scoret et mål dernede, måske på en dødbold eller en hurtig omstilling, hvor deres midterforsvar vist ikke er så hurtigt Smiley

Så taber vi måske 2-1 eller endnu bedre hiver en 2-2 hjem, da Jallow er virkelig skarp i dag Opstemt

Herefter trækker vi tempoet ud i anden kamp om en uge og hiver en 1-0 hjem på et dødboldsmål. Wink

Meget optimistisk, men ikke helt urealistisk...

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28715: 19 Aug 2010, 16:21 »

Tror virkelig på 1-1 i aften, og så henter vi selvfølgelig en 1-0 sejr på hjemmebane! Opstemt

Aldrig alene!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #28716: 19 Aug 2010, 16:38 »

Krydser fingrer for at vi kan få scoret et mål dernede og kun lukker maks to mål ind.

Duncan til Mainz:
http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tysk/bo-svensson-dejligt-med-duncan

Godt for ham, men ville da ikke have noget imod, hvis han havnede hos igen :-)

Fernando
Gæst

« Svar #28717: 19 Aug 2010, 16:43 »

3 muligheder for i aften:
1) Hurtigt Sporting mål og en kæmpe øretæve.
2) Knebent nederlag eller uafgjort(hvorefter scenarie 1 udspiller sig om en uge).
3) En god og lige kamp, ender efter et par dommerfejl med 2-0 til Sporting, hvilket reelt betyder exit europa selvom "vi var meget godt med i hele kampen".
Vi kan selvfølgelig også bare vinde, men dét tør jeg ikke tro på...

Hver dog lidt optimist Smiley Sporting lissabon undervurderede FCN og de FCN kunne jo næsten spille lige op med dem og fik nogle gode kontraangreb. vi skal nok gøre det godt idag.

søgaard
Gæst

« Svar #28718: 19 Aug 2010, 17:20 »

Hver dog lidt optimist Smiley Sporting lissabon undervurderede FCN og de FCN kunne jo næsten spille lige op med dem og fik nogle gode kontraangreb. vi skal nok gøre det godt idag.
Det er nok tvivlsomt at Sporting laver den samme fejl to gange. Selvom de kommer fra sydeuropa, så er de jo ikke idioter Tunge

Jeg tvivler på, at de tage let på opgaven, når de kun vandt knebet over FCN. De bør have respekt for jer, men altså hvis Sporting tager opgaven seriøst, så frygter jeg en røvfuld til Brøndby. Dels fordi I ikke på samme måde er vant til at spille på den måde, som FCN gjorde i de to kampe mod Sporting og som er nødvendigt, når man er underdog.

Lad os dog håbe for dansk fodbold, at de ikke har gidet at læse på lektien fra sidste gang og tror det er en walkover. Jeg har dog store tvivler på det er tilfældet.

Edit. Nordsjælland spillede på ingen måde op med dem, men knoklede røven ud af bukserne rent defensivt og var heldige med at flere af stjernerne blev mere eller mindre sparet og resten ikke virkede opsatte.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28719: 19 Aug 2010, 17:33 »

1-1 ville jo være et drømme resultat!

Men et smalt 2-1 nederlag kan også gå an, det ville ikke ødelægge min dag.

Jeg tror på 1-1, tror nok vi skal få scoret på nogle af vores chancer..

Come On BIF!

Gosser
Manager

« Svar #28720: 19 Aug 2010, 17:42 »

Jeg tror vi får smadder. 3/4-0 ville ikke undre mig. Det ville da være rart med en enkelt kasse, men tror ganske enkelt ikke det hjælper os alligevel.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28721: 19 Aug 2010, 17:47 »

Er der nogle der har en start opstilling?

- Krydser fingre for at Remco Van Der Schaaf ikke er med :O

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28722: 19 Aug 2010, 18:04 »

Remco? Så hellere ikke stille op Grin

Et gæt ville være genvalg fra esbjerg.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28723: 19 Aug 2010, 19:37 »

Rart at høre, at Hjulmand ikke mener vi er uden chancer Opstemt

http://www.bold.dk/nyt/Hjulmand-Broendby-ikke-chanceloese

Aldrig alene!

cjensen94
Gæst

« Svar #28724: 19 Aug 2010, 19:42 »

Et utålmodigt publikum kunne da være herligt. Det vil nok gøre spillerne en anelse nervøse, og lidt bange for at få bolden i farer for at få lavet en fejl. Nu ved jeg ikke helt hvor mange Brøndby tilhængere der er rejst derned, men hvis man så kunne hører dem ind i mellem ville det jo være ren luksus!

Håber på et 2-1 nederlag. Eller håber selvfølgelig på sejr, men det andet virker mere realistisk.

Sider: 1 ... 1913 1914 [1915] 1916 1917 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010