home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1058 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 107 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1891 1892 [1893] 1894 1895 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4209833 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28380: 29 Jul 2010, 22:57 »

Må man nu ikke juble mere?
Er det ikke dét, chatskakten er til for? Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28381: 29 Jul 2010, 23:00 »

Haha har du fulgt med de seneste 5 år? der er propfyldt med sådanne indlæg. Og sådan har det altid været herinde. På det seneste har der ikke været så meget men det er sgu LANGT FRA første gang det sker. Get over it. Jeg har jo ikke ødelagt din aften eller har jeg? Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DavidMadsen
Manager

« Svar #28382: 29 Jul 2010, 23:07 »

Haha har du fulgt med de seneste 5 år? der er propfyldt med sådanne indlæg. Og sådan har det altid været herinde. På det seneste har der ikke været så meget men det er sgu LANGT FRA første gang det sker. Get over it. Jeg har jo ikke ødelagt din aften eller har jeg? Smiley
Jeg har slet ikke haft en bruger herinde i 5 år, så det er vidst kun noget af tiden, jeg har fulgt med. Jeg ved godt, der er "mange" af disse indlæg - i hvert fald for mange. Men hvis du selv har fulgt med, har jeg også altid været kritisk over for dem. Det er ikke for at være en bitter ko - jeg pointerer det skam også bare. Der er ingen grund til at gå sådan i forsvarsposition.

Ariana Grande
Manager

« Svar #28383: 29 Jul 2010, 23:09 »

Crewet har da også flere gange prøvet at stramme op på de totalt ligegyldige indlæg som ovenstående.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28384: 29 Jul 2010, 23:09 »

Ok skal se om jeg kan holde mig fra at skrive "JAAAAAAAAA" Fremover så.. tror bare ikke der er særlig mange der kan lade være og kommer da nok også til det igen Tunge

DavidMadsen
Manager

« Svar #28385: 29 Jul 2010, 23:11 »

Crewet har da også flere gange prøvet at stramme op på de totalt ligegyldige indlæg som ovenstående.
Jeg er trods alt også tidligere crewmedlem. Tunge

Ok skal se om jeg kan holde mig fra at skrive "JAAAAAAAAA" Fremover så.. tror bare ikke der er særlig mange der kan lade være og kommer da nok også til det igen Tunge
Det var heller ikke noget personligt, synes bare det er træls at bladre igennem indlæg hvor man ikke aner hvad der er sket. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28386: 29 Jul 2010, 23:13 »

Vidste sgu ikke at du ikke så kampen Opstemt

Men no bad feelings herfra heller. Så må vi håbe på en kanal alle har næste gang Tunge

DavidMadsen
Manager

« Svar #28387: 29 Jul 2010, 23:16 »

Vidste sgu ikke at du ikke så kampen Opstemt

Men no bad feelings herfra heller. Så må vi håbe på en kanal alle har næste gang Tunge
Jeg ser kun Brøndby's kampe, hvis de spiller mod United eller Esbjerg. Uanset om jeg har kanalen eller ej. Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #28388: 29 Jul 2010, 23:18 »

Jeg ser kun Brøndby's kampe, hvis de spiller mod United eller Esbjerg. Uanset om jeg har kanalen eller ej. Wink

Det kaldes dårlig opdragelse. Smiley

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #28389: 29 Jul 2010, 23:20 »

Det kaldes dårlig opdragelse. Smiley
Det kaldes god stil  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28390: 30 Jul 2010, 00:12 »

Har du haft en bruger siden du var 9 år? Rullende Øjne Grin

Og ja, der har været mange af de slags indlæg før, men crewet har det seneste års tid eller to sat ind for at fjerne ligegyldige indlæg og tråde - og der er ligegyldige jubelindlæg en af de højeste ting på listen. Det er vel lige meget hvad der er sket for 5 år siden? Det er nu det handler om, du kan ikke bruge det andet til noget som helst!

søgaard
Gæst

« Svar #28391: 30 Jul 2010, 03:22 »

Netop de følelsesudbrud ser vi meget gerne at holdes til chatten. Vi prøver at holde selve forummet rimelig seriøst med nogle gode indlæg og disse udbrud hjælper ikke just til at holde det niveau, som vi ønsker her på siden. Derimod er der tilpas frie tøjler i chatten til at smide disse beskeder der. Direkte forbudt i trådene vil jeg ikke sige, men du skal være god til limbo, hvis du vil under stangen med disse udbrud. Altid Brøndbys eksempel længere oppe hører f.eks. ikke til i tråden og så længe det er i Caps lock, så hører det heller ikke til i chatten Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #28392: 30 Jul 2010, 07:40 »

Lecce raus! :@
Nå, så må vi bare hente Bjelland istedet. :Q

Halvskidt indsats i går, men vi fik det, vi kom efter - en sejr. Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal slå på hjemme på VP, på torsdag. Forhåbenlig ender vi med, at blive seedet til næste, og sidste, kval-runde inden EL-gruppespillet, ellers er vi på røven! Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28393: 30 Jul 2010, 15:00 »

Fernando
Gæst

« Svar #28394: 30 Jul 2010, 15:28 »

Ja du kunne jo lyde fantastisk at synge den når han går på banen eller scorer, det ville helt sikkert give en fantastisk stemning på stadion Smiley

Men er der nogen der er igang med at lave den eller er det kun måske man laver den? hvis man da kommer videre med teksten o.s.v

Sider: 1 ... 1891 1892 [1893] 1894 1895 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010