home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1034 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1893 1894 [1895] 1896 1897 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4209077 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28410: 01 Aug 2010, 11:48 »

http://bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=386487&page=0&category=0&order=last_answer

Har lige lavet en lille 'optakt'/'opfordring' forud for kampen Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #28411: 01 Aug 2010, 12:02 »

Flot skrevet AB, det er naturligvis den indstilling man skal tage på Faxe med Thumbs Up
Det er bare svært at opretholde en sådan stemning med alle de skide prettyboys og alle de 13 årige piger der bare står og snakker, som har indfundet sig på faxe gennem de senere år..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28412: 01 Aug 2010, 12:05 »

Det kunne være fedt hvis man kunne få dem rykket over på udebaneafsnittet. Hvilke i øvrigt ville øge antallet af fans på gæsteafsnittet med fem Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28413: 01 Aug 2010, 12:09 »

Det bliver uden tvivl en rigtig spændende kamp i dag, som er meget svær at spå om! Midtjylland har lagt godt fra land, og plejer så vidt jeg ved at være stærke i brøndby, men omvendt så vi sidst hvordan bif skillede dem ad i Herning. Europa-kampen bør næppe være et problem for jer, for så er jeres hold mere fysisk svagt end jeg havde troet, men jeg tror nok de typer DanielN nævner, kan komme til at gøre ondt på jer, specielt på kontra. Men Midtjylland mangler med Franks afbud en mand der kan sparke bolden ind, og vi har set utallige eksempler på at man kan spille nok så godt, men når det sidste mangler kan det være ligegyldigt.

Jeg tror (desværre Wink) at i vinder, men det bliver nok tæt. Smiley

http://bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=386487&page=0&category=0&order=last_answer

Har lige lavet en lille 'optakt'/'opfordring' forud for kampen Thumbs Up

Er helt vild med at du bruger FCK-fansenes motto til at gejle dine medfans op. Grin

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28414: 01 Aug 2010, 12:11 »

Er helt vild med at du bruger FCK-fansenes motto til at gejle dine medfans op. Grin

Haha det vidste jeg sgu ikke en gang at det var Grin

Har bare hørt det et sted før - fedt motto xD crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #28415: 01 Aug 2010, 12:13 »

Det tænkte jeg faktisk også på  crazy  Grin.. Var bare ikke klar over om det kun er jer der bruger det, eller om det er sådan et internationalt ordsprog i fodbold Grin

Men det er første gang i dag at FCM møder en modstander der kan give dem problemer.. Det tror og håber jeg resulterer i et fcm nederlag  Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lavezzi
Gæst

« Svar #28416: 01 Aug 2010, 12:13 »

Flot skrevet AB, det er naturligvis den indstilling man skal tage på Faxe med Thumbs Up
Det er bare svært at opretholde en sådan stemning med alle de skide prettyboys og alle de 13 årige piger der bare står og snakker, som har indfundet sig på faxe gennem de senere år..

Er du ikke selv prettyboy?

AFC
Manager

« Svar #28417: 01 Aug 2010, 12:14 »

Det bliver uden tvivl en rigtig spændende kamp i dag, som er meget svær at spå om! Midtjylland har lagt godt fra land, og plejer så vidt jeg ved at være stærke i brøndby, men omvendt så vi sidst hvordan bif skillede dem ad i Herning. Europa-kampen bør næppe være et problem for jer, for så er jeres hold mere fysisk svagt end jeg havde troet, men jeg tror nok de typer DanielN nævner, kan komme til at gøre ondt på jer, specielt på kontra. Men Midtjylland mangler med Franks afbud en mand der kan sparke bolden ind, og vi har set utallige eksempler på at man kan spille nok så godt, men når det sidste mangler kan det være ligegyldigt.

Jeg tror (desværre Wink) at i vinder, men det bliver nok tæt. Smiley

Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #28418: 01 Aug 2010, 12:16 »

Øhm, det er der delte meninger om  Hævet Øjenbryn  crazy

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28419: 01 Aug 2010, 12:17 »

Nej, nej, nej. VK er en af mine medperkere Hævet Øjenbryn

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28420: 01 Aug 2010, 12:22 »

Haha det vidste jeg sgu ikke en gang at det var Grin

Har bare hørt det et sted før - fedt motto xD crazy

Grin

Du har jo været i Parken et par gange, ikke sandt? Wink Det bliver sagt i den(efterhånden døde) FCK-sang. crazy Men ellers er det vel et meget klassisk udtryk, som man dog nok forbinder med FCK herhjemme, ligesom "Supra Socia-somethingsomething" nok også er ret klassisk, men som man forbinder med Brøndby. Wink

Det tænkte jeg faktisk også på  crazy  Grin.. Var bare ikke klar over om det kun er jer der bruger det, eller om det er sådan et internationalt ordsprog i fodbold Grin

Men det er første gang i dag at FCM møder en modstander der kan give dem problemer.. Det tror og håber jeg resulterer i et fcm nederlag  Wink

Jeg tror det er meget internationalt. Og det passer jo sådan set perfekt til ABs indlæg Opstemt

Det tror jeg du har helt ret i! FCM vil gerne angribe med mange folk, og mister de bolden har i også folk der kan sætte god fart på. Men det kan omvendt også gå lige så galt hvis i mister den Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28421: 01 Aug 2010, 12:27 »

@ Ghert: Jo har sgu været i parken et hav af gange efterhånden men har sgu aldrig lagt mærke til det (xD) Grin

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #28422: 01 Aug 2010, 15:44 »

Så er der ikke lang tid til, at jeg smutter i Vilfort Loungen

Jeg tror og håber på en sejr, hvis jeg skulle komme med et bud, bliver kampen enten 2-1 eller 2-0.

Kom så Brøndby!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28423: 01 Aug 2010, 21:51 »

Mega nice tifo! KÆFT det var gift for ansigtet det røg dér Shockeret

Dejligt med en sejr! JENS STRYGER LARSEN. HAN HEDDER JENS STRYGER LARSEN, JENS STRYGER LAAAAAAAAAAARSEN! Opstemt

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28424: 01 Aug 2010, 22:00 »

Fed Tifo, Godt spillet i defensiven (igen, dejligt at kunne sige det), vigtig sejr!

Jens Larsen ! Ikke så meget at sige der, KÆMPE talent! Og fremtidens mand på landsholdet.

Og hvis Alexander FarligeRuth og Bern snart kommer igang, så ser det lyst ud... Tror det er ved at vende i BIF, til lysere tider.

Og velkommen til Bruno...

Sider: 1 ... 1893 1894 [1895] 1896 1897 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010