|
Hamza_BIF
|
|
Andersen Wass-Schaaf-Bischoff-TR Mike-Nilsson Stryger-MKD-Jan K Jallow Det er endnu ikke bekræftet at vi stiller sådan op men har hørt nogen som mener at det er den officielle. 2-1 Jallow Mike 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Nogen som ved om Batata starter inde?  Andersen Wass-Schaaf-Bischoff-TR Mike-Nilsson Stryger-MKD-Jan K Jallow Det er endnu ikke bekræftet at vi stiller sådan op men har hørt nogen som mener at det er den officielle. 2-1 Jallow Mike 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Glæder mig, at Stryger har slået Farnerud af til denne kamp. Det har han sku fortjent. Stryger viser vilje, gejst og energi i hver kamp, hvor Farnerud har en ringere attitude i mine øjne. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hørte jeg forkert, eller er Bruno slet ikke med på bænken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Hørte jeg forkert, eller er Bruno slet ikke med på bænken?
Han er slet ikke med.
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
hold da kæft:o bernburg madsen farnerud og agger på bænken. sikke mange offensive spillere:d
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Han er slet ikke med.
Sikke en skuffelse! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Han er slet ikke med.
Men hvorfor? Nogen der ved det? Havde lige håbet på at se ham i aktion..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hold kæft hvor kan man dog høre Jan K råbe! Dog en halvtynd start.. Man kan streame den på viasatondemand.dk til dem der ikke har 3 puls.. Som mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Dog en halvtynd start.. Og det skal du så gange med 60. Kom nu i gang Brøndby! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26-sorensen-10
|
|
ligner at henrik jensen ikk har læst på lektien:(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rallerfm
Lilleputspiller
|
|
1-0 til bif målscorer stryger
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Sløj første halvleg. Defensivt står vi svagt og offensivt smider vi mange unødvendige bolde væk. Det er dog helt klart et hold, vi skal slå, og forventer også en bedre præstation i anden halvleg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Sløj første halvleg. Defensivt står vi svagt og offensivt smider vi mange unødvendige bolde væk. Det er dog helt klart et hold, vi skal slå, og forventer også en bedre præstation i anden halvleg!
Jeg tror at en Farnerud og Bernburg kommer ind .. Det kunne være Bernburg kan holde på bolden og måske Farnerud kunne drible en masse af dem 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|