home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 952 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1887 1888 [1889] 1890 1891 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4209154 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28320: 26 Jul 2010, 12:43 »

Mener du en ny backup-målmand? Smiley

Tror ikk du har læst det jeg har skrevet,
Jeg skriver at det eneste sted der mangler en færstærkning mindre end i angrebet er på målmandsposten. Altså mener jeg hverken angrebet eller målmandsposten skal forstærkes.......

Fernando
Gæst

« Svar #28321: 26 Jul 2010, 12:46 »

Nårh okay så forstår jeg det bedre Grin Men jeg gad nu godt se en ny målmand istedet for Tørnes gad gost se ham vi havde på prøvetræning fra Afrika, eller ham Carsten Christensen Thumbs Up

Ville også godt se Paul Jatta i auktion igen.

verdenskrig
Manager

« Svar #28322: 26 Jul 2010, 12:48 »

Hvor får du det med et rigtig godt spark fra?
Jeg var på stadion den dag, og han virkede da okay, men det var begrænset hvor meget man så til ham. Og målet var vel mere eller mindre tilfældigt, det var Aggers mål, 100 %
Men helt sikkert lækkert med endnu en spiller, selvom jeg stadig mener at angrebet er det sidste sted udover målmandsposten der skal forstærkes....

Han havde et rigtig godt spark fra distancen fra utrolig lang afstand, og målet var bare sat sikkert og hårdt ind..
Derudover har jeg også set lidt youtube med ham Smiley

Hans spark fejler intet Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gosser
Manager

« Svar #28323: 26 Jul 2010, 12:49 »

Hvor får du det med et rigtig godt spark fra?

http://www.youtube.com/v/jsWwjhT4sUU

Ganske vidst ikke de mest imponerende modspillere, men det ændrer ikke på, at det ser ganske fornuftigt ud.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28324: 26 Jul 2010, 14:01 »

Haha det tror jeg aldrig bliver et tema.. Det ville være et fuldkommen sindssygt tiltag overfor sådan en lille bagatel, som ikke kun skyldes Brøndbys fans, men lige så meget dommeren og kontrollørenes manglende situationsfornemmel se..
Overalt i europa står fansene på rækværk, og sidder i hegn osv.. Jeg kan ærlig talt ikke se det store problem..

Fedt at vi har fået Batata Smiley.. Af de få højdepunkter jeg så med ham fra Djurgården kampen, der lignede han bestemt en mand vi kan bruge som enlig angriber i front.. Tætbygget, teknisk stærk, og med et rigtig godt spark.. Glæder mig til at se ham i en rigtig kamp Thumbs Up

Jeg tror sgu godt de kunne finde på at gøre det, men det ville da være fuldstændig sygt!!

Den nar til dommeren, burde virkelig ikke dømme flere Brøndby-kampe....

AaB burde da takke os for at betale dem for at komme ind på deres klamme stadion! ticked off

Aldrig alene!

United-styrer
Gæst

« Svar #28325: 26 Jul 2010, 14:08 »

Haha det tror jeg aldrig bliver et tema.. Det ville være et fuldkommen sindssygt tiltag overfor sådan en lille bagatel, som ikke kun skyldes Brøndbys fans, men lige så meget dommeren og kontrollørenes manglende situationsfornemmel se..
Overalt i europa står fansene på rækværk, og sidder i hegn osv.. Jeg kan ærlig talt ikke se det store problem..

Det bliver vel også først et problem, når man nægter at flytte sig, selvom man bliver bedt om det. Jeg er dog enig i, at kontrollørerne ikke håndterede situationen synderlig godt. De burde vide, at man ikke kan rationalisere med fodboldtilhængere, og alligevel står de bare og venter på, at fansene makker ret. Et lidt besynderligt optrin.

Spændende med Batata, selvom jeg ikke helt forstår, hvorfor vi er begyndt at leje vores nye spillere, men økonomien rækker vel ikke til mere.

Ariana Grande
Manager

« Svar #28326: 26 Jul 2010, 14:09 »

Jeg tror sgu godt de kunne finde på at gøre det, men det ville da være fuldstændig sygt!!

Den nar til dommeren, burde virkelig ikke dømme flere Brøndby-kampe....

AaB burde da takke os for at betale dem for at komme ind på deres klamme stadion! ticked off

Det har da intet med dommeren at gøre? Han gør bare det han skal gøre. I må ikke sidde på hegnet derfor får de af vide de ikke må, men det var de jo så åbenbart lidt ligeglade med.

Aab burde bestemt ikke takke jer, for blot at komme for at skabe problemer.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #28327: 26 Jul 2010, 14:11 »

Det er jo bare at indføre engelske tilstande, bøder i 5-6 cifrede beløb, livsvarig karantæne fra alle stadions, klubberne får regningen for sikkerheden.

Det er simpelthen pinligt at der uge efter uge er ballade med fans i Danmark.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28328: 26 Jul 2010, 14:12 »

Spændende med Batata, selvom jeg ikke helt forstår, hvorfor vi er begyndt at leje vores nye spillere, men økonomien rækker vel ikke til mere.

Ellers er Brøndby bare ikke så tiltrækkende mere, efter de mange år med dårlige placeringer, kaos på direktionsgangen, intet spil i Europa... sådan et ry følger vel med et stykke fremad.

Så de spillere Brøndby gerne vil have, vil måske bare lige "prøve" og se...

Man ved jo aldrig...

Men i disse tider er det nok mere økonomien der trykker.

N17
Manager

« Svar #28329: 26 Jul 2010, 14:17 »

Eller også har man bare lært, at man ikke skal skrive lange kontrakter med spillere, som man ikke er 100% sikker på kan bidrage med det man gerne vil. I stedet har man tiden til at se det an. Der er jo lavet en forkøbsret, så det er jo sikret, hvis vi skulle være interesseret i Batata efterfølgende.

Synes det er en meget klog måde at gøre det på, at man ligesom ser tiden om de kan falde til osv. Man har vel lært noget af Hannes, Rector, Madsen osv. som jo ikke har slået til, men havde lange kontrakter og var svære at slippe af med. Desuden er det sikkert, på mange måder, billigere at leje en spiller - og man satser ikke hele økonomien på det.

Jeg er ikke i tvivl om, at var der en spiller, som vi partout skulle have, så kunne vi også sagtens smide både kontrakt og købssum på bordet for denne spiller!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Gosser
Manager

« Svar #28330: 26 Jul 2010, 14:20 »

Eller også har man bare lært, at man ikke skal skrive lange kontrakter med spillere, som man ikke er 100% sikker på kan bidrage med det man gerne vil. I stedet har man tiden til at se det an. Der er jo lavet en forkøbsret, så det er jo sikret, hvis vi skulle være interesseret i Batata efterfølgende.

Synes det er en meget klog måde at gøre det på, at man ligesom ser tiden om de kan falde til osv. Man har vel lært noget af Hannes, Rector, Madsen osv. som jo ikke har slået til, men havde lange kontrakter og var svære at slippe af med. Desuden er det sikkert, på mange måder, billigere at leje en spiller - og man satser ikke hele økonomien på det.

Jeg er ikke i tvivl om, at var der en spiller, som vi partout skulle have, så kunne vi også sagtens smide både kontrakt og købssum på bordet for denne spiller!

+1

Fuldstændig samme tanke jeg havde, omkring hele leje-situationen. Det eneste der taler imod den forklaring, er at at ledelsen og bestyrelsen i så fald har truffet et rationelt og klogt valg Wink

blomvikings
Manager

« Svar #28331: 26 Jul 2010, 14:29 »

+1

Fuldstændig samme tanke jeg havde, omkring hele leje-situationen. Det eneste der taler imod den forklaring, er at at ledelsen og bestyrelsen i så fald har truffet et rationelt og klogt valg Wink

Ja det skulle da være første gang i nogle år.

Desuden er det fedt at både Palmå og HJ støtter fansne, istedet for det sædvanlige pis der altid bliver sagt !

fc-hansen
Manager

« Svar #28332: 26 Jul 2010, 14:57 »

Jeg er ikke i tvivl om at man udemærket godt ved hvad han kan bidrage med, men tror omvendt at prisen på Batata er så høj, at det ville være at gamble alt for meget i disse trængte tider. Som HJ sagde da hans prøveophold var færdigt " Det er også et spørgsmål om økonomi" og det tror jeg har skræmt jer fra at hente ham 100% fra start. Men dermed også en fin aftale i har lavet, hvor i så kan erhverve ham senere, hvis det bliver interessant Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #28333: 26 Jul 2010, 15:37 »

Han koster jo uden tvivl nogle millioner, men tror ikke økonomien har været grunden til man først har lejet ham. Derimod tror jeg, at man som tidligere nævnt har lært af tidligere tilfælde, hvor man har hentet spillere ind, som man ikke har fulgt gennem et stykke tid og derfor har løbet en risiko ved det. Det gør man ikke her, da man ikke på samme måde har mange penge på spil ved at leje ham i første omgang. Derved undgår man endnu en Rector og hvad de ellers hedder. Hvis han skulle blive en fiasko, så har man ham i et år på lønningslisten og så kan man sige, at det var en fiasko frem for at skulle hænge på ham i 3-4 år og have tabt mange millioner på ham.

Det er jo lige før man skulle tro, at handlen var lavet af en af de andre klubber og ikke Brøndby, så fornuftig den er Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #28334: 26 Jul 2010, 16:59 »

http://www.youtube.com/v/pH0bRqx46Gs
Alligevel utroligt, Michael Svendsen skulle bruge så lang tid på, at få øget lidt opmærksomhed omkring sig. Wink Jeg kan fortsat ikke se, hvordan det skulle kunne blive et problem, så længe ingen er kommet til skade?

Spændende med Batata, han virkede ganske lovende i de 15-20 minutter han fik mod Djurgården den anden dag. Det virker som et fint træk, at leje ham for, at se ham nærmere an fremfor at lave en Gio Rector, som skrevet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1887 1888 [1889] 1890 1891 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010