home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 80 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1884 1885 [1886] 1887 1888 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4210777 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28275: 25 Jul 2010, 00:19 »

Nogle der skal til AaB imorgen og se kampen? Smiley

Ja da! Som altid!!! Bor så godt nok også i Nordtyskland Wink

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #28276: 25 Jul 2010, 00:24 »

Eeeej jeg blev sgu helt glad og tårere var lige begyndt at trille ned Græder Men hvad hvis det nu kun er rygter og der ikke sker noget - Fordi vi kender jo bestyrelsen!

EDIT: Zone vil du være så sød at linke til der hvor der er blevet skrevet at han nok bliver præsenteret imorgen? Kys

Så kender vi dem. For lidt kaf' og kage hos det hemmelige sportsudvalg, eller hvad deres gruppe nu hedder. Håber Baby Doc har fået købt nok, samt opdateret deres FM05 og købt en masse spændende dvd'er, de så kan tjekke ud i den nærmeste fremtiden. Thumbs Up

Kan ikke linke til det, da det står i deres chet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #28277: 25 Jul 2010, 00:30 »

Så kender vi dem. For lidt kaf' og kage hos det hemmelige sportsudvalg, eller hvad deres gruppe nu hedder. Håber Baby Doc har fået købt nok, samt opdateret deres FM05 og købt en masse spændende dvd'er, de så kan tjekke ud i den nærmeste fremtiden. Thumbs Up
Haha, årets kommentar.  Grin

Men tvivler på de kan tage fingeren ud af røven, og skaffe en spiller ind, men umiddelbart ville det ikke gøre mig noget hvis vi fik ham til klubben. Smiley

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28278: 25 Jul 2010, 00:33 »

Det ville være godt med Batata hvis han bliver præsenteret imorgen, han virker som en spændende spiller.
Men udover det så tror jeg det er "bevidst" at Brøndby ikke har været mere aktive på transfer siden og jeg tror heller ikke vi skal forvente det store hvad angår spillere ind i truppen.
Per Bjerregaard udtalte tit i sidste sæson at truppen mangler Kontinuitet (Stav?) og eftersom man har sagt farvel til 3 spillere nu, virker det somom at de vil rydde godt og grundigt op i truppen, hvilket jo er meget godt.
Men jeg tror eller jeg forventer ikke noget af Brøndby før om 2-3 år andet end bronze her og der, måske pokalen.
Og de spillere man kommer til at hente er nogle der er unge og kan enten gå i start 11'eren eller nogle der på sigt kan udvilke sig, samtidig med man får flere op fra egne rækker.

Men det bliver spændende at følge om hvad man henter i dette vindue... Måske bliver man overrasket, man ved aldrig...

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28279: 25 Jul 2010, 00:36 »

Det ville være godt med Batata hvis han bliver præsenteret imorgen, han virker som en spændende spiller.
Men udover det så tror jeg det er "bevidst" at Brøndby ikke har været mere aktive på transfer siden og jeg tror heller ikke vi skal forvente det store hvad angår spillere ind i truppen.
Per Bjerregaard udtalte tit i sidste sæson at truppen mangler Kontinuitet (Stav?) og eftersom man har sagt farvel til 3 spillere nu, virker det somom at de vil rydde godt og grundigt op i truppen, hvilket jo er meget godt.
Men jeg tror eller jeg forventer ikke noget af Brøndby før om 2-3 år andet end bronze her og der, måske pokalen.
Og de spillere man kommer til at hente er nogle der er unge og kan enten gå i start 11'eren eller nogle der på sigt kan udvilke sig, samtidig med man får flere op fra egne rækker.

Men det bliver spændende at følge om hvad man henter i dette vindue... Måske bliver man overrasket, man ved aldrig...

Henrik J har jo også sagt at der skal sælges, inden der skal købes, fordi han ikke vil have for mange spillere i truppen... Smiley

Aldrig alene!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28280: 25 Jul 2010, 00:37 »

Ja præcis..
Nu kan man så håbe der kommer noget ind nu der er 3 ude..
gerne en forsvarsspiller også en angriber, som måske kommer imorgen..

Fernando
Gæst

« Svar #28281: 25 Jul 2010, 00:43 »

Ja præcis..
Nu kan man så håbe der kommer noget ind nu der er 3 ude..
gerne en forsvarsspiller også en angriber, som måske kommer imorgen..

Har hørt det med Batata, men hvem skulle den forsvarsspiller så være?  Rullende Øjne

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #28282: 25 Jul 2010, 00:47 »

Ja måske skrevet forkert, mente bare at batata måske kommer imorgen...

Zone 43
Manager

« Svar #28283: 25 Jul 2010, 00:52 »

Har hørt det med Batata, men hvem skulle den forsvarsspiller så være?  Rullende Øjne

Andreas Bjelland! Den knægt vil i den grad passe godt i vores forsvarskæde, i og med han er lidt af en 'Daniel Agger'-type. Sådan en har vi savnet siden han tog til Liverpool, hverken Remco, Max eller Bischoff er af samme type, Stenderup har jeg vidst aldrig set i aktion før, så vidt jeg lige husker.

Bjelland ind, så mangler der 'kun' en 6'er i dette vindue, så må den tages videre derfra.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Fernando
Gæst

« Svar #28284: 25 Jul 2010, 00:56 »

Jeg glæder mig sgu til imorgen! :-)

EDIT: Det jo imorgen nu! Shockeret

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #28285: 25 Jul 2010, 01:00 »

Jeg glæder mig sgu til imorgen! :-)

EDIT: Det jo imorgen nu! Shockeret

Jeg glæder mig sgu også til i eftermiddag/aften Wink

Aldrig alene!

Fernando
Gæst

« Svar #28286: 25 Jul 2010, 01:04 »

Jeg glæder mig sgu også til i eftermiddag/aften Wink

Håber at Batata kommer ind fordi så gad jeg godt se ham og Jallow i angrebet :-)

En mand jeg synes har været en skuffelse siden han kom til Vestegnen er Bernburg, han har været så skuffende synes jeg, hvor mange mål har han lige scoret siden han kom til? Tunge

Mærkeligt at han ikke har fået kritik endnu, men det har Jan. K åbenbart Tunge

http://onside.dk/nyheder/superligaen/tofting-hvad-er-der-galt-med-jan-k

søgaard
Gæst

« Svar #28287: 25 Jul 2010, 01:07 »

Batata kommer sgu nok ikke til at spille i morgen og I skal vel være heldige, hvis I har ham klar til næste weekend.

Opholdstilladelse og arbejdstilladelse skal først ordnes, ligesom han sikkert lige skal have et par dage til at pakke sammen i sin gamle klub, samt finde en lejlighed i Danmark. Så i morgen er fuldstændig urealistisk, mens næste weekend kan lade sig gøre, hvis der er fart på tingene.

Cencur
Manager

« Svar #28288: 25 Jul 2010, 02:04 »

Hvis han bliver præsenteret idag, så er det meste af de ting sikkert ordnet Søgaard, når han nu har været fjorten dage på vestegnen. Er dog helt enig i at det er fuldstændig urealistisk at tro at han spiller imod Aalborg, eller overhovedet er med deroppe, hvis det holder vand at han bliver ny spiller i truppen i morgen.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #28289: 25 Jul 2010, 11:41 »

Jeg synes det er på tide at der sker noget drastisk i det forsvar.. Synes at både Bissen ligner en der kunne trænge til et ALVORLIGT wakeup call..

Bischoff virker på den måde han spiller, som om han føler sig garanteret fast spilletid hver gang.. Manden er en gigantisk fodboldmæssig katastrofe, og jeg kan ikke forstå hvor den Bischoff der i efteråret 08 bare afviste alt, er blevet af Huh
Jeg synes det er på tide at Bischoff får et gigantisk los i røven og bliver sat på bænken i dag.. Og så synes jeg at Stendrup bør have chancen..

Vi har før haft succes med at smide unge spillere ind i stedet for selvfede startere som føler sig for sikre på deres plads.. Det ville være et sandt wakeup call for Bischoff, og samtidigt vil det være motiverende for Stenderup at få chancen, og måske gribe den.. Who knows?

Jeg er så træt af Bischoff og jeg fatter ikke hvad der er sket med manden.. Efter vi havde Kent som træner er han simpelthen blevet røvelendig, og det niveau han viser pt er imo ikke engang 1.divison værdigt! Det kan umuligt blive værre at smide Stenderup derind..  Shockeret

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1884 1885 [1886] 1887 1888 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010