|
claus-vest
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Aug 2009, 11:35 af claus-vest »
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Hvor er det vigtigt mand  Så kan vi sgu begynde at drømme om medaljer igen 
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Sgu fint nok vi kommer af med Toby  Han passer slet ikke ind i Brøndby pt. Han er alt for offensiv en kant, til at spille på vores hold.. Held og lykke i fremtiden Toby 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Det er rigtig godt de byttede sig frem til ham nu  Han får nr 10 i Brøndby men på den anden side synes jeg også FCN fik en god handel .. Tror han vil passe godt i FCN Tobias Mikkelsen.
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
sgu bare bange for han laver en Absalonsen eller Zimling og virkelig bliver en profil...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
ja det er smukt og også at finde på forrige side hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Det er så lækkert! At de får ham nu.. Desuden er Kim Aabech tæt på en kontrakt i SønderjyskE.. det kunne meget vel betyde Ken Ilsø er på vej væk.. evt et skifte til BIF 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
kunne være dobbelt op på nice hvert fald  men Bernburg er rigeligt for mig i denne omgang.. klasse at vi ikke skal vente til det nye år..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Start 11er:
--------------------------- Stephan Andersen ---------------------------
Mikael Nilsson - Max Von Schlebrugge - Mikkel Bischoff - Thomas Rasmussen ------------------------------- Mike -------------------------------------------
Samuel Holmen ---------------------------------------------- Alexander Farnerud
-----------------------------------MKD--------------------------------------------
----------- Morten "Duncan" Rasmussen - Martin Bernburg ----------
Er jeg den eneste der savler lidt ?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
Nej, det ser sgu godt ud  , men tror bare ikke at kent vælger den opstilling, desværre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
nej for han insisterer på at svenskeren er angriber :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Kun en kommentar til Bernburghandelen: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA! Og er ligeglad med at toby røg. Vi fik jo $ for ham! 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|