|
Chakana
|
|
Pyha godt det ikke var ham! Men nu kender jeg naturligvis ikke hans aktuelle niveau, men så vidt jeg husker skulle han have været en ganske god spiller i Tottenham  .. Det kan John Spurs sikkert berette mere om  Det er fortid, heldigvis. Burnley satte ham på fri transfer for to år siden og Toronto er ikke vildt begejstrede for ham nu. 4 mål og 4 assists på 27 kampe er heller ikke noget spektakulært i MLS. Desværre kan jeg fortælle at en bruger på OBs debatforum har insiderviden og har fortalt om en Mr. X som han ikke vil røbe navnet på. Han har dog sagt at han er fra det vestlige Afrika og så tænker jeg straks: John Utaka! Rohan Ricketts er også kun på prøvetræning til på fredag.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Jul 2009, 13:17 af NicolasFelipe »
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Kunne være fedt hvis Kasi Jesper kunne få sin ide igennem .. så kunne det være at de penge fra de store spillere vi har solgt gennem tiderne kunne bruges og at Kasi-Jesper kunne give lidt flere til et par klasse spillere ...
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Ghana er netop Østafrika.  EDIT: Kæft jeg er stiv nu! XD selvfølgelig vestafrika
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 22 Jul 2009, 13:17 af NicolasFelipe »
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Ghana er da i vestafrika...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Kæft hvor er det sørgeligt.. håber også at de strejker og viser deres udtilfredshed. Så kan Per B. den nepotiske spade se hvad han er i gang med at ødelægge: DKs mest stolte klub!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavideSanton
|
|
Haha, det sgu humor, lidt opmuntring i en trist tid 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Jeg læste også at 81 % af nationens læsere er imod fyringen af HH ...
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
http://onside.dk/node/37469Kender ikke manden, men det må da bare være en joke.! En mand der har været med i Anja Andersens dream team, siddet i bestyrelsen i Midtjylland også været med i FC Amager! Hvad skal denne mand i så en stor stilling i BIF!. Håber bare han drømmer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
http://onside.dk/node/37469Kender ikke manden, men det må da bare være en joke.! En mand der har været med i Anja Andersens dream team, siddet i bestyrelsen i Midtjylland også været med i FC Amager! Hvad skal denne mand i så en stor stilling i BIF!. Håber bare han drømmer. Jeg tror faktisk at han kunne være genial for jer
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
http://onside.dk/node/37469Kender ikke manden, men det må da bare være en joke.! En mand der har været med i Anja Andersens dream team, siddet i bestyrelsen i Midtjylland også været med i FC Amager! Hvad skal denne mand i så en stor stilling i BIF!. Håber bare han drømmer. Hvis du så lige tænker tilbage på Anjas Dream Team hold .. så havde de nok nogle ambitioner . Midtjylland havde også ambitioner med at blive dansk mester inden x antal år . og i FC Amager kunne han bare ikke sammen med Todi Jønson .. Så jeg tror da han er fantastisk mand til jobbet hvis ikke det bliver en ny HH ... Jeg vil da hellere have det bliver ham en at det bliver et familie medlem ..
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Sikkert.. også pludselig sidder Anja Andersen som sportsdirektør og todi jonsson som bestyrelsesmedlem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|