home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1752 1753 [1754] 1755 1756 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4745413 gange)
mgk-99
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26295: 16 Jul 2009, 23:08 »

Jeg kan sådan set godt se pointen med dit indlæg..

Hvis jeg kunne spore fremgang fra kamp til kamp ville jeg mene præcist det du siger her.. Tålmodighed er en dyd..

Men når tingene praktisk talt bliver værre fra gang til gang, så kan jeg ikke se hvorfor man skal være tålmodig.. Så er det i min verden blot et udtryk for at Kent ikke er den rette mand... Synd for ham at klubben hentede ham!

Er helt enig, men jeg vil til gængæld mene at vi har været tålmodige i en 3-4 år nu, og det kan ikke blive ved sådan, det kan heller ikke være rigtigt at man skal bruge en hel vinterpause, en forårssæson, og en lille sommerpause på at få sine "Metoder" til at fungere. Synes desuden ikke det var nødvendigt at ændre på det taktiske, som TK havde indført.

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Kaptajnkjaer
Lilleputspiller
*

« Svar #26296: 16 Jul 2009, 23:09 »

Var det derfor vi tabte 4-0 i parken, og 0-1 til agf ugen efter?

Hvis du mener vi er klasser bedre end FCK og AGF må jeg vist først lige hive dig ud af drømmeland. Vi er et langt bedre hold en Talinn, og derfor jeg er overbevist om vi nok skal vinde samlet.

Til ham den anden der skrev, FCK bliver sikkert mestre, men man har vel lov at beholde sit håb..

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #26297: 16 Jul 2009, 23:10 »

Vi skal ha' 2 kanter og 1 spids. Kanterne skal kunne udfordre og drible, samt en god teknik.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #26298: 16 Jul 2009, 23:15 »

Hvis du mener vi er klasser bedre end FCK og AGF må jeg vist først lige hive dig ud af drømmeland. Vi er et langt bedre hold en Talinn, og derfor jeg er overbevist om vi nok skal vinde samlet.

Til ham den anden der skrev, FCK bliver sikkert mestre, men man har vel lov at beholde sit håb..

Troede du mente vi kunne banke et hold når det brændte på fordi vi var klasse  crazy.. Skriv så man forstår det Smiley

Men vi er åbenbart ikke klasser bedre end tallin når de kun skal score på et lucky punch for at knække hele vores hold.. På papiret ja.. På banen nej!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #26299: 16 Jul 2009, 23:17 »

Jeg bider meget mærke i at du Andersen siger han skal ha' arbejdsro med holdet, men nu er det jo faktisk sådan at Ferguson overtog United, hvor ingen havde forventninger vi var et fucking midterhold. Du siger også at spillerne ikke kan klare at publikum buher af dem, så ved jeg da ikke hvad vi gør, hvis OBs fans buher hver gang vi har bolden på søndag.
En af Fergusons kendetegn er også at han satser for at vinde, hvilket man ikke just kan sige KN gør.

Vi er dominerende i første halvleg, effektivitet mangler bare. Kan skyldes mange forskellige ting, træning behøves det ikke være.
Jeg synes KN, skal spille efter et koncept og bruge de spillere han har til rådighed istedet for at bruge ACH stilen, vi har ikke de samme spillere. Der skal nye spillere til.

Hvis jeg læser dit indlæg rigtigt siger du, at United var et midterhold, da Ferguson kom til?

HOLDT - HOLDT - HOLDT - og få styr på din historie.

United var ganske vist ikke et tophold - men så absolut ikke noget midterhold!  Tredjeplads i både 81-82, og 82-83, og fjerdeplads i 83-84, 84-85 og 85-86. I 86-87 starter de så ganske vist elendigt og ligger sidst, inden Ferguson overtager dem og fører holdet til en 11.plads.

Det kalder du ikke et midterhold.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26300: 16 Jul 2009, 23:18 »

Først og fremmest:
Nossespark! <3 FUCK YEAH. WANT MOAR.

MarkAndersen speaks the truth.

@FC-Sjælland, du ved vist ikke hvad du snakker om. Grunden til at United var et midterhold var, at man havde svært ved at finde en arvetager for Busby. Ferguson var en klassemanager allerede dengang, som mere end havde bevist sit værd. Der var skam pres på.. pres for at komme tilbage til toppen af engelsk fodbold.

Desuden er der en kæmpe forskel på om OB-fans buher (haha, OB fans GLOR bold i stor stil.. not likely to happen) og at EGNE fans buher. Folk der buher fordi de er utilfredse med 1. halveg skulle smutte i biografen hvor de betaler for at blive underholdt. Fodbold er så meget mere end underholdning.

Bl.a. er det SAMMENHOLD... noget man ikke ligefrem viser ved ikke at støtte holdet, når de har brug for det. Det er nok ikke uden grund, at BIF i foråret lavede de fleste af vores mål foran FAXE-tribunen. Fordi de bliver støttet...

Vores angreb passer ikke ind i konceptet, Det er jeg sådan set enig i.. Har jeg også skrevet 3-4 gange her i tråden allerede.. Men vi kører igen lidt i ring og vi står i hvert vores ringhjørne.

Men lad os nu se, FCK er favoritter til mesterskabet ja.. men der er altså 33 spillerunder og bolden er rund. Vi var da også kollosale favoritter, men alt kan som sagt ske.. ufortjent eller fortjent. Det er i hvert fald på papiret i et bedre hold nu, end det hold der lå nr. 1 i vinters.

Lad os nu se.. Jeg håber på en angriber med mål og selvtillid. Så tror jeg, at det ser markant bedre ud.

« Seneste Redigering: 16 Jul 2009, 23:24 af Andersen » Logged

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26301: 16 Jul 2009, 23:18 »

Jeg vil vædde min højre arm på at FCK bliver mestre ..

Igår spillede de god fodbold og vandt 6-0 . Jeg mener endda de kunne spille bedre ( ikke negativt ). Ja de scorer hurtigt og møder et ringe mandskab . Men man kan ikke tage sejren fra dem og de spillede godt. De har en bred trup og som vi så igår har de 2 kæder i angrebet : Santin/Ailton og så N`Doye/Nordstrand . De har en klasse midtbane . Deres fløje er også klasse. De har nogle offensive backs som holder niveau hver kamp . Jesper C står også solidt . Deres Midterforsvar kunne nogle gange godt være bedre men det er solidt . Det taler for at FCK bliver mestre i år .

Ja det kan godt være Brøndby manglede 5 mand idag men ingen af dem som manglede idag har vist sig at være livsnødvendige . Truppen er langt fra bred nok . Når Brøndby skifter en god spiller ud så kommer der en middelmådig spiller ind . det holder ikke i længden . Dog er der kun Jan Frederiksen og Duncan som jeg synes er gode indskiftningsmuligh eder men nu er duncan skadet og så var der kun Jan Frederiksen hvis nu Thomas Rasmussen skulle blive skadet.

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #26302: 16 Jul 2009, 23:30 »

Ej men jeg gider heller ikke den her debat mere.. Fair nok at der er visse fans der nægter at være så kritiske som man burde når man lige har tabt til en klub fra verdens nr 112 ... Det er op til jer...

Men så gider jeg heller ikke høre vrøvl når vi ender som nr 6-7.. Sagde ledelsen ikke at i år skulle være vores år.. HA HA HA HA jeg har kun latters til over!.. Vores trup er MÅSKE på niveau med Randers.. Ikke på papiret... Men på banen!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #26303: 16 Jul 2009, 23:33 »

Hvis jeg læser dit indlæg rigtigt siger du, at United var et midterhold, da Ferguson kom til?

HOLDT - HOLDT - HOLDT - og få styr på din historie.

United var ganske vist ikke et tophold - men så absolut ikke noget midterhold!  Tredjeplads i både 81-82, og 82-83, og fjerdeplads i 83-84, 84-85 og 85-86. I 86-87 starter de så ganske vist elendigt og ligger sidst, inden Ferguson overtager dem og fører holdet til en 11.plads.

Det kalder du ikke et midterhold.
Jeg vil nu kalde dem et midterhold i den tid, det ved jeg, at jeg ikke er alene om at synes, faktum er at KN overtager et tophold som ligger nr. 1 og skubber dem tilbage på 3. pladsen.
Først og fremmest:
Nossespark! <3 FUCK YEAH. WANT MOAR.

MarkAndersen speaks the truth.

@FC-Sjælland, du ved vist ikke hvad du snakker om. Grunden til at United var et midterhold var, at man havde svært ved at finde en arvetager for Busby. Ferguson var en klassemanager allerede dengang, som mere end havde bevist sit værd. Der var skam pres på.. pres for at komme tilbage til toppen af engelsk fodbold.

Desuden er der en kæmpe forskel på om OB-fans buher (haha, OB fans GLOR bold i stor stil.. not likely to happen) og at EGNE fans buher. Folk der buher fordi de er utilfredse med 1. halveg skulle smutte i biografen hvor de betaler for at blive underholdt. Fodbold er så meget mere end underholdning.

Bl.a. er det SAMMENHOLD... noget man ikke ligefrem viser ved ikke at støtte holdet, når de har brug for det. Det er nok ikke uden grund, at BIF i foråret lavede de fleste af vores mål foran FAXE-tribunen. Fordi de bliver støttet...

Vores angreb passer ikke ind i konceptet, Det er jeg sådan set enig i.. Har jeg også skrevet 3-4 gange her i tråden allerede.. Men vi kører igen lidt i ring og vi står i hvert vores ringhjørne.

Men lad os nu se, FCK er favoritter til mesterskabet ja.. men der er altså 33 spillerunder og bolden er rund. Vi var da også kollosale favoritter, men alt kan som sagt ske.. ufortjent eller fortjent. Det er i hvert fald på papiret i et bedre hold nu, end det hold der lå nr. 1 i vinters.

Lad os nu se.. Jeg håber på en angriber med mål og selvtillid. Så tror jeg, at det ser markant bedre ud.

Ikke det største pres, folk håbede bare på top-3, da han kom.
Hvad angår fans, betaler de penge for at se et såkaldt tophold og man må godt forvente at holdet spiller flot når man betaler 120 tror jeg det er og 25 for en sodavand eller hvad man nu skal ha'. Jeg er da ligeglad om spillerne tuder, de er professionelle og skal kunne præstere selvom alt og alle er imod dem!

GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #26304: 16 Jul 2009, 23:38 »

Jeg vil nu kalde dem et midterhold i den tid, det ved jeg, at jeg ikke er alene om at synes, faktum er at KN overtager et tophold som ligger nr. 1 og skubber dem tilbage på 3. pladsen. Ikke det største pres, folk håbede bare på top-3, da han kom.
Hvad angår fans, betaler de penge for at se et såkaldt tophold og man må godt forvente at holdet spiller flot når man betaler 120 tror jeg det er og 25 for en sodavand eller hvad man nu skal ha'. Jeg er da ligeglad om spillerne tuder, de er professionelle og skal kunne præstere selvom alt og alle er imod dem!

Som taget ud af min mund det hele Smiley

apropos skuffelser.. Er vi egentlig ikke blevet lovet spillere fra en helt ny hylde?.. Hvor er de blevet af.. Tomme løfter er hverdagskost i Brøndby!

Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #26305: 16 Jul 2009, 23:39 »

Jeg vil nu kalde dem et midterhold i den tid, det ved jeg, at jeg ikke er alene om at synes, faktum er at KN overtager et tophold som ligger nr. 1 og skubber dem tilbage på 3. pladsen.

I saa fald er BIF jo lige så meget midterhold som United var. Det er da vist fire år siden, de vandt guld? Aaaarh, kammerat. Tredjepladser og fjerdepladser kendetegner IKKE midterhold. Slet ikke i en liga som den engelske Premier League, hvor der altså er 20 hold med. Det kan du simpelthen ikke mene (og hvis du kan det, så er din definition på midterhold unik og tæt på forskruet).

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26306: 16 Jul 2009, 23:41 »

apropos skuffelser.. Er vi egentlig ikke blevet lovet spillere fra en helt ny hylde?.. Hvor er de blevet af.. Tomme løfter er hverdagskost i Brøndby!

Der er 1½ måned til transfervinduet slutter. Man kan være utilfreds med at de ikke er hentet allerede, men de har stadig masser af tid...

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #26307: 16 Jul 2009, 23:42 »

Ja, altså det ville jo være spillere som var over dansk standard, Jan F, Mikael N og Paul J over dansk standard?
Ja, kig på københavnernes trup og vores, de er stortset bedre end os på alle pladser oveni er deres reserver meget meget bedre end vores. KOM NU STAB, LEDELSE, SPILLERE OG ISÆR ANDERS BJERREGAARD OG KENT NIELSEN!

GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #26308: 16 Jul 2009, 23:43 »

Andersen@

Ja det er der... Men svar mig på hvorfor alting skal være i sidste øjeblik.. I Vinterpausen 07/08 ventede vi til sidste dag med at hente Beckmann og alanzinho.. Begge slog fejl..

Ikke engang ilsø og bernburg er der rygter om.. Hva skal man snart forvente?

Cool

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #26309: 16 Jul 2009, 23:44 »

Måske får vi da nogle lilleputspillere op, de kan forstærke truppen kraftigt!

GLEM DEM!

Sider: 1 ... 1752 1753 [1754] 1755 1756 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010