home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 619 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1743 1744 [1745] 1746 1747 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4739710 gange)
korzika
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26160: 15 Jul 2009, 21:42 »

Mit håb på startopstilling:

SA
AR - JJ/MB - MVS - TS
SH - (MN) - MKD - (AF)  
      OS - Ny spiller

Spillere i parentes, er hvor jeg gerne ser udskiftninger. Men vi ville godt, kunne klare os uden.
Har også to bud på den nye spiller: Bernburg eller M. Diouf.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26161: 15 Jul 2009, 21:44 »

Skuffende hvis ikke der kommer nogle ordenlige indkøb Ubeslutsom Så virker det sgu lidt som om AB og co. har sovet på jobbet. Men nu må vi se - tiden er så småt ved at rende ud.

En spiller som Ilsø burde da forhelvede være mulig at hente for et symbolsk beløb.

Der er da masser af tid? Bare ikke til ligastart. Som jeg har sagt et par gange, så håber jeg, at det er fordi man prøver at hente spillere, som måske vil prøve at få en aftale med større klubber end BIF. Altså spillere fra en anden hylde, end der hvor vi normalt henter spillere. (Den famøse overligger skal hæves!)

-LFC-
Manager

« Svar #26162: 15 Jul 2009, 21:49 »

Puha, sæsonen står for døren og jeg er ærligt talt en smule mellemfornøjet og halv-negativ. Jeg har ikke fulgt frygteligt meget med i opstarten, men det fact, at vi kun har hentet Nilsson og ikke nogen Bernburg gør, at jeg er meget pessimistisk. Jeg har en masse spørgsmål som skal besvares, og det bliver de forhåbenligt søndag, hvor jeg atter indfinder mig på Faxe Tribunen formegenligt. Smiley

Gosser
Manager

« Svar #26163: 15 Jul 2009, 21:49 »

Mener også til ligastart. Nye spillere skal vel gerne køres ind på holdet hurtigst muligt. Men ja, kunne være fedt hvis grunden til at vi ikke har set eller hørt det store endnu, er at de potentielle spillere er af en helt anden kaliber. Desværre er det bare ikke sådanne spillere der har været rygtet til os (ikke sagt at jeg ville være utilfreds med Bernburg, Ilsø eller deslige), og samtidig ville det ligne AB og co. dårligt. Håber jeg bliver positivt overrasket.

Mit håb på startopstilling:

SA
AR - JJ/MB - MVS - TS
SH - (MN) - MKD - (AF) 
       OS - Ny spiller

Spillere i parentes, er hvor jeg gerne ser udskiftninger. Men vi ville godt, kunne klare os uden.

To spørgsmål: Hvorfor er Mikael Nilsson på den centrale midtbane, og hvorfor ser du gerne at han udskiftes med en anden?
« Seneste Redigering: 15 Jul 2009, 21:51 af Gosser » Logged

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26164: 15 Jul 2009, 21:52 »

Man skal ikke lade sig slå ud af rygter.. Medierne ved ikke meget, og det de påstår at vide, er opdigtet. (aka hemmelig intern kilde)
J. Jönsson blev hentet ud af det blå. Farnerud var på vej til FCK i følge medierne. MKD var også en overraskelse.

Lad os ikke male fanden på væggen! Samme trup har trods alt slået OB et par gange i sidste sæson.

Bimmand
Gæst

« Svar #26165: 15 Jul 2009, 22:11 »

vil også sige at MN skal ned og spille højre kant Peace

korzika
Gæst

« Svar #26166: 15 Jul 2009, 22:17 »

Mener også til ligastart. Nye spillere skal vel gerne køres ind på holdet hurtigst muligt. Men ja, kunne være fedt hvis grunden til at vi ikke har set eller hørt det store endnu, er at de potentielle spillere er af en helt anden kaliber. Desværre er det bare ikke sådanne spillere der har været rygtet til os (ikke sagt at jeg ville være utilfreds med Bernburg, Ilsø eller deslige), og samtidig ville det ligne AB og co. dårligt. Håber jeg bliver positivt overrasket.

To spørgsmål: Hvorfor er Mikael Nilsson på den centrale midtbane, og hvorfor ser du gerne at han udskiftes med en anden?

Jeg mener naturligvis, at han har en defensivt orienteret rolle. Jeg kender ikke vanvittigt meget til ham, og vil derfor gerne se ham an.

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26167: 15 Jul 2009, 22:25 »

Jeg mener naturligvis, at han har en defensivt orienteret rolle. Jeg kender ikke vanvittigt meget til ham, og vil derfor gerne se ham an.

Giver ikke meget mening at se en højremidtbane (tildels højreback) an på en plads han ikke er vant til at spille!  Rullende Øjne

korzika
Gæst

« Svar #26168: 15 Jul 2009, 22:27 »

Det er da offentligt kendt, at Nilsson kan spille på den defensive midtbane..

verdenskrig
Manager

« Svar #26169: 15 Jul 2009, 23:49 »

Nilsson kan sagtens spille midtbane.. Men at bruge ham der mener jeg simpelthen igen igen er en falliterklæring.. Nilssons bedste position er back, og for mig at se har vi en langt bedre def midt i Jon.. Nilsson vil imo blive en gisla 2!

Navnligt at bruge ham på kanten er forrykt.. Hvorfor må vi slet ikke spille med bare den mindste kreativitet på kanterne crazy

En anden ting jeg ikke forstår er hvorfor vi altid skal hente så aldrende spillere Huh.. I stedet for at hente dem omkring 29 burde vi nogengange hente dem på 23-25 år, sådan at vi kan bygge en stamme gennem flere år op..

Problemet med vores nuværende strategi er at mange andre hold kan køre med den samme stamme flere år, mens vi må udskifte den hele tiden.. Det er kun to år siden at vi købte Madsen og gisla og de er allerde komplet ubrugelige.. der går nok ikke meget mere end 1 år til før Max også begynder at miste lidt hurtighed og sådan..

Savner et vingaard køb.. Vi henter en glimrende spiller fra egen liga som endnu ikke er oppe i årene.. Her mener jeg naturligvis bernburg og ilsø.. men i stedet ender vi sikkert igen med at hive en gamel rotte op af hatten, eller en eller anden tidligere Brøndby spiller.. Eller slet ingen..MODBEVIS MIG FFS!!!

Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26170: 16 Jul 2009, 00:33 »

Det er da offentligt kendt, at Nilsson kan spille på den defensive midtbane..

Hvorfor har han så ikke gjort det i sin karriere? Kan godt være at han prøvet det, men det har aldrig været fast. Kan slet ikke se hvad vi skal med ham på en def. midt... Der har vi brug for en spilstyrer, der kan fører bolden frem fra forsvaret.

Er uenig med dig Verdenskrig, mener nu ikke vi hente specielt mange aldrende spillere. Vi har hentet Holmén, Jatta, Toby, Jallow osv. i en ung alder. Gisla mener jeg ikke er faldet i niveau, han har bare aldrig været specielt god. Max er måske ikke helt ung, men hans rutine har været rigtig gode at have i et ellers ungt forsvar.

Men ja, er dog generelt også tilhænger af, at vi henter spillerne unge. Gerne danske unge, med henblik på at mange af vores spillere skal skydes af til udlandet. Desuden er unge spillere nok også ofte billigere i løn. Hverken Jan K. eller Madsen har været specielt heldige (og er rutinerede kræfter) og de hæver kæmpe summer.

Desuden er unge ofte sultne.. Noget man i sæsonafslutningen kan mistænke vores trup for ikke at være.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #26171: 16 Jul 2009, 05:32 »

Nå men så er det den store dag i dag hvor sæsonen starter. Trist nok kan jeg ingen kampe se fra nu og frem til 9. August da jeg rejser til en anden by herovre i Pakistan og bagefter formentlig skal til Kina Thumbs Up
Tror på 3-0 i dag og sammenlagt 5-0 over Tallin! Thumbs Up
GOD SÆSONSTART TIL ALLE!! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #26172: 16 Jul 2009, 05:36 »

I øvrigt lidt om den sidste træning:

http://brondby.com/article.asp?aid=51524&id=145

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst

« Svar #26173: 16 Jul 2009, 10:58 »

Lawan starter i FCN - kunne det være et tegn på, at Bernbrug er på vej væk fra Nordsjælland?

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #26174: 16 Jul 2009, 11:20 »

Jeg ville selvfølgelig gerne konkludere meget hurtigt at Bernburg er på vej til Brøndby.

Men under alle omstændigheder udløber hans kontrakt til nytår  Peace så de skal jo bruge en ny angriber.

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Sider: 1 ... 1743 1744 [1745] 1746 1747 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010