home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1741 1742 [1743] 1744 1745 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216831 gange)
Ani-Kid
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26130: 13 Jul 2009, 07:25 »

Jeg har ikke, så meget positiv ånd igen, men alle indlægne er negative omkring vores spil. Jeg vil gerne hører, hvad folk synes er positivt, og hvad der er evt. kan fører til nogle gode resultater.

Er der ikke en chance for, at vi kommer godt fra start og vinder mod OB, Esbjerg, FCM og AAB i de første kampe?

Brøndby til jeg dør !

Bimmand
Gæst

« Svar #26131: 13 Jul 2009, 18:34 »

Han lyder som et godt køb vis ikke en af de mange andre topklubber henter ham Peace

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-og-FCK-blandt-12-Diouf-bejlere

Og så har Rennes opgivet Samuel Holmen

http://www.bold.dk/nyt/Rennes-opgiver-Broendby-spiller

verdenskrig
Manager

« Svar #26132: 13 Jul 2009, 19:31 »

Jeg har ikke, så meget positiv ånd igen, men alle indlægne er negative omkring vores spil. Jeg vil gerne hører, hvad folk synes er positivt, og hvad der er evt. kan fører til nogle gode resultater.

Er der ikke en chance for, at vi kommer godt fra start og vinder mod OB, Esbjerg, FCM og AAB i de første kampe?

Hvis jeg skal være helt ærligt syntes jeg ikke der er noget positivt omkring Brøndby pt.. Vores spillere er faldet voldsomt i niveau, vi har en træner som ikke kan løfte holdet, og vi har lige smidt både guld og sølv..

Angående det sidste.. Jo det er der mulighed for, men jeg har allerede forberedt mig på worst case scenario.. 1 point efter 2 kampe

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #26133: 14 Jul 2009, 10:35 »

Nogen der kan fortælle mig lidt om hvad der sker i Brøndby, det er lidt svært at følge med fra Italien. Kan se at Max Von Schlebrügge er ny anfører Smiley

Bimmand
Gæst

« Svar #26134: 14 Jul 2009, 10:38 »

Benja :

Der sker squ ikke det store vi har lige tabt 2-1 til PSV, Farnerud scorede på Straffe, men vi spillede en god kamp efter min menning og vi er klar til at banke Flora Tallin på torsdag

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #26135: 14 Jul 2009, 10:42 »

Benja :

Der sker squ ikke det store vi har lige tabt 2-1 til PSV, Farnerud scorede på Straffe, men vi spillede en god kamp efter min menning og vi er klar til at banke Flora Tallin på torsdag

Det jeg sgu også sikker på, i nok skal gøre uden de store problemer Wink

Supra Societatem Nemo

Zone 43
Manager

« Svar #26136: 14 Jul 2009, 12:27 »

Som det har været nævnt, spillede vi en fin kamp mod PSV, der var en tand bedre end vi var. Specialt Afellay var sgu klasse, husker stadig hans finte overfor Holmén..

Man burde have skaffet sig en træner der er mere vant til presset i en større klub som Brøndby.. KN kommer fra Horsens hvor der ikk har ligget pres på ham og det eneste han har kunnet er at imponere

Intet pres i Horsens? De har måtte kæmpe for overlevelse, hvis det ikke er pres, så ved jeg ikke, hvad det er. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #26137: 14 Jul 2009, 17:22 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-maa-undvaere-Gislason

Syntes det er yderst storsindet at den tidligere anfører ofrer sig i holdets tjeneste Smiley ..

Derudover kan det jo undres at han er skadet konstant.. Er det ikke bare endnu en indikation af at vi burde sælge ham Rullende Øjne ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Altid FCK
Manager

« Svar #26138: 14 Jul 2009, 17:26 »

Syntes det er yderst storsindet at den tidligere anfører ofrer sig i holdets tjeneste Smiley ..

Derudover kan det jo undres at han er skadet konstant.. Er det ikke bare endnu en indikation af at vi burde sælge ham Rullende Øjne ?

Hvem vil købe en spiller der er skadet hele tiden Thumbs Up

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Ani-Kid
Reserveholdsspiller

« Svar #26139: 14 Jul 2009, 17:28 »

Det er svært at sælge en skadet spiller, men lyder ellers som en fin ide i mine ører Opstemt

Brøndby til jeg dør !

BenMusalho
Gæst

« Svar #26140: 14 Jul 2009, 17:29 »

Nej, for maskinerne i styrketræningsrumme t står jo og samler støv Thumbs Up gør pokalskabet faktisk også... xD Kom nu i gang!

J-KobZ: Som Mourinho engang sagde: presset ligger ikke på nummer 1, men på nummer 2 og 3..

Zone 43
Manager

« Svar #26141: 15 Jul 2009, 14:20 »

Gisla er sguda næsten aldrig skadet, men det kunne være lækkert, hvis han røg videre mod en bedre mand på pladsen. Peace

Berthelsen og Dave udlejet for denne sæson. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #26142: 15 Jul 2009, 14:26 »

Nu må KN snart komme igang, den mand er ikke mere værd end en spand sand, han er den væreste træner der nogensinde har været i brøndby. Hvis han tror på at Ducan og Alex skal score alle målene igen og stadig spiller sit defensive pis, vinder vi aldrig igen. Kan han ikke bare smutte ned i 1. division til sit hold, den mand holder ikke i en af Danmarks bedste klub! ticked off
Jeg var bare nødt til at komme af med det, har aldrig hadet en træner mere end ham!

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

verdenskrig
Manager

« Svar #26143: 15 Jul 2009, 14:36 »

Nu må KN snart komme igang, den mand er ikke mere værd end en spand sand, han er den væreste træner der nogensinde har været i brøndby. Hvis han tror på at Ducan og Alex skal score alle målene igen og stadig spiller sit defensive pis, vinder vi aldrig igen. Kan han ikke bare smutte ned i 1. division til sit hold, den mand holder ikke i en af Danmarks bedste klub! ticked off
Jeg var bare nødt til at komme af med det, har aldrig hadet en træner mere end ham!

Jeg har skrevet så meget om Kent de seneste uger, og har forklaret til bunds hvorfor jeg mener han er elendig..

Jeg vil bare kort fortalt sige.. Jeg kan ikke være mere enig med dig Thumbs Up

Cool

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #26144: 15 Jul 2009, 14:50 »

Peace

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 1741 1742 [1743] 1744 1745 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010