home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1739 1740 [1741] 1742 1743 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216796 gange)
patrick J
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26100: 12 Jul 2009, 00:48 »

her med ilsø : http://www.onside.dk/node/36711

her med bernburg : http://www.onside.dk/node/36168

Dog tror jeg heller ikke Lynge er så nærig når det gælder løn . Bernburg er KB dreng derfor tror jeg også han hellere vil til Aab end BIF ..
Aab har jo hentet en anden angriber end Bernburg.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26101: 12 Jul 2009, 00:48 »

her med ilsø : http://www.onside.dk/node/36711

her med bernburg : http://www.onside.dk/node/36168

Dog tror jeg heller ikke Lynge er så nærig når det gælder løn . Bernburg er KB dreng derfor tror jeg også han hellere vil til Aab end BIF ..

Aab har slet ikke de økonomiske rammer som BIF har. Påtrods af UEFA/CL-succes, så har Aab et par hæmsko i håndbold'en og ishockeyen især.

Med købet af Fredheim Holm, så virker et køb af Bernburg også usandsynligt?

Håber mest på Bernburg, ser ikke det store lys i Ilsø. Men det er vel også kutyme, at de ingen kommentarer har? Ville være dumt hvis de sagde "vil virkelig gerne til Brøndby" og handlen gik i vasken?  funny

verdenskrig
Manager

« Svar #26102: 12 Jul 2009, 00:51 »

Mener nu ikke, at jeg dribler udenom problemerne. Det er fakta at forsvaret ikke fungerede. Vi havde stor udskiftning og Kent havde sjældent mulighed for at stille samme forsvar 2 kampe i træk. Det hæmmer altså en organisation kraftigt. I Horsens får vi en dårlig start, de får et straffespark også ruller lavinen. Det som skræmte mig mest i den kamp var ikke, at Horsens kunne score 3 gange. Men mere, at vi ikke havde noget at spille igen med. Holdet gik mentalt ned.

Nu du nævner papiret. Så sammenlign vores trup med FCKs optil derbyet. Sammenlign vores resultater optil kampen, med FCKs. Alt taler for en sejr. Igen går vi ned og alt går i opløsning. Igen et mentalitetsproblem.

Desuden, hvad er det i Kents fodboldmentalitet som er 'tonserfodbold'. Hentyder du til kick&rush? Kents fodboldstrategi er - i mine øjne - en stærk organisation. Hvor der via hurtige pasninger kan slås kontra/ramme modspillerne ude af deres organisation. Bl.a. derfor har Duncan svære arbejdsbetingelser. Da det betinger hurtige og teknisk udmærkede angribere.

Jeg synes vores trup mangler konkurrence om pladserne. Det er et af vores problemer.

Tja, men igen.. Vi holdt så vidt jeg ved temmelig mange clean sheets.. Det at vi taber 3-0 skyldes ikke alene forsvarsspillet.. Det skyldes at vi ikke har en fis at skyde igen med når vi kommer bagud.. Bortset fra vejle kampen har vi tabt alle de kampe vi er kommet bagud i.. DET er imo tankevækkende, at vi på bænken har en træner der ikke har en plan b når man kommer bagud.. Ganske vidst skal spillerne også tænke selv, men de virker låst fast af taktikken..
Jeg ser intet løb uden bold, eller folk der tager chancer.. Jeg ser kort sagt ingen offensive mekanismer.. DET er vores problem..
At vi så samtidigt har lidt problemer bagud til som du antyder gør jo bare at det problem bliver sat i relief Peace

Ja alt taler for en sejr.. Men når vi møder fck som er et internationalt klasse hold skaber vi intet.. I de to kampe mod fck i foråret skabte vi ikke EN ENESTE 100 % chance.. Jeg mener bare what the fuck is going on crazy?? .. Folk prøver tit at undskylde det med et mentalitetsproblem. . Men det underlige er bare at denne såkladte mentalitet så åbenbart er forsvundet som dug for solen efter Kent er kommet til.. For denne mentalitet var der i efteråret... Selvom jeg slet ikke mener det her er mentalt.. det er en kombination af en ubrugelig taktik, der sætter de spillere vi har's svagheder i fokus frem for at udnytte deres styrker!

Det jeg mener er, at vi har en STRAM disciplin på holdet, hvor midtbanen ikke skal tage vilde chancer, men skal arbejde knald hårdt, og skal holde deres position.. Hvilket er et fint udtryk for vores manglende bevægelse.. Så har vi to angribere oppe foran som absolut ingen speed har, som den skal hurtigst muligt op til..  De skal så skabe noget, eller holde fast i den..

Det magter ingen af dem da Duncan er en boldmongol, og Farnerud spiller for sig selv.. Hermed skal vi kæmpe om andenbolden, og sådan former hele kampen sig, sådan at det ikke er det gode spil men tilfældighederne der afgører hvem der vinder..

Er det vejen til at blive nr 1 skandinavien  Skuffet ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26103: 12 Jul 2009, 00:51 »

Aab har slet ikke de økonomiske rammer som BIF har. Påtrods af UEFA/CL-succes, så har Aab et par hæmsko i håndbold'en og ishockeyen især.

Med købet af Fredheim Holm, så virker et køb af Bernburg også usandsynligt?

Håber mest på Bernburg, ser ikke det store lys i Ilsø. Men det er vel også kutyme, at de ingen kommentarer har? Ville være dumt hvis de sagde "vil virkelig gerne til Brøndby" og handlen gik i vasken?  funny
Ja det er også rigtigt..

Altid FCK
Manager

« Svar #26104: 12 Jul 2009, 00:54 »

Det gjorde Ribery og Ronaldo jo Grin

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26105: 12 Jul 2009, 00:54 »

Det havde været rart med en ny Ebbe Sand, der bare kan banke kasser ind på stribe Smiley

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26106: 12 Jul 2009, 00:56 »

@Verdenskrig

Tror ikke vi bliver enige, og vi har i hvert fald begge fremført vores meninger, så gider ikke lige citerer.
Udover den her del:

Det magter ingen af dem da Duncan er en boldmongol, og Farnerud spiller for sig selv.. Hermed skal vi kæmpe om andenbolden, og sådan former hele kampen sig, sådan at det ikke er det gode spil men tilfældighederne der afgører hvem der vinder..

Det rammer hovedet på sømmet hvad angår vores angrebsspil... De er i den grad fejlcastet.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26107: 12 Jul 2009, 00:58 »

Lige pt tror jeg slet ikke Brøndby kan komme i top 3 ... FCK er helt klar for gode og har en rigtig god trup. OB tror jeg også bliver stærke i næste sæson selvom de ikke har Onyzko .. FC Midtjylland har fået Onyzko hvilket jeg tror bringer dem længere op i tabellen da han er en klassemålmand i SAS Ligaen ...  Og jeg synes ikke vi mangler forsvarsspillere det er mere oppe foran der mangler noget kvalitet ..

Jeg ville godt have vi fik Nordstrand og Bernburg i angrebet , det kunne være for vildt Opstemt

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #26108: 12 Jul 2009, 00:58 »

Det havde været rart med en ny Ebbe Sand, der bare kan banke kasser ind på stribe Smiley

Ham mener ledelsen jo vi har i duncan.. i-g-n-o-r-a-n-t-e-r Thumbs Up

@Verdenskrig

Tror ikke vi bliver enige, og vi har i hvert fald begge fremført vores meninger, så gider ikke lige citerer.
Udover den her del:

Det rammer hovedet på sømmet hvad angår vores angrebsspil... De er i den grad fejlcastet.

Nej fair nok, men vi bliver i hvertfald enige om at spillet skal forbedres efter pausen, ellers holder det selvsagt ikke Peace

Enig, og syntes det er sjovt at alle fans kan se det, mens de alligevel gang på gang bruges deroppe af uddannede folk, som burde være proff til deres arbejde.. Men sådan er der jo så meget Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26109: 12 Jul 2009, 00:59 »

Lige pt tror jeg slet ikke Brøndby kan komme i top 3 ... FCK er helt klar for gode og har en rigtig god trup. OB tror jeg også bliver stærke i næste sæson selvom de ikke har Onyzko .. FC Midtjylland har fået Onyzko hvilket jeg tror bringer dem længere op i tabellen da han er en klassemålmand i SAS Ligaen ...  Og jeg synes ikke vi mangler forsvarsspillere det er mere oppe foran der mangler noget kvalitet ..

Jeg ville godt have vi fik Nordstrand og Bernburg i angrebet , det kunne være for vildt Opstemt
Ja men Nordstrand kan du godt glemme og Bernburg er jo som sagt gammel KB mand Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #26110: 12 Jul 2009, 01:01 »

Enig..

Vi bliver nr 6 i denne sæson, hvis det her spil fortsætter Ubeslutsom.. Pt ser jeg 3-4 spillere plus træneren som må forlade os, før vi atter kan forsøge at genvinde fodboldtronen i dk!

Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26111: 12 Jul 2009, 01:01 »

Ja men Nordstrand kan du godt glemme og Bernburg er jo som sagt gammel KB mand Smiley

Nu var det også ønske tænkning ...

Vi skal alle være her.

J-KobZ
Ynglingespiller

« Svar #26112: 12 Jul 2009, 01:03 »

Nu var det også ønske tænkning ...
Jaja men det kunne være et dejligt angreb Opstemt

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #26113: 12 Jul 2009, 01:04 »

Huntelaar er ude i kulden i Real Madrid. Vil gerne smide de første 100 kr., så vi kan hente ham!

Desuden tror jeg sgu ikke Bernburg nærer de store følelser for FCK. Som jeg tidl. har skrevet, så blev han trods alt vraget der. Desuden, ægte KB-fans holder sgu ikke med FCK........ FCK er fra Glostrup/Frederiksberg. De nægter bare at erkende det selv.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #26114: 12 Jul 2009, 01:05 »

En spiller jeg ville have haft til Brøndby var Thomas Augustinussen fra Aab ... Synes virkelig han er klasse...

lige pt er der rygter om : Jude og Jakob Poulsen , altså hvad skal vi med dem ... Jude er bare en rommedahl udgave i angrebet..

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 1739 1740 [1741] 1742 1743 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010