home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1715 1716 [1717] 1718 1719 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4743599 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25740: 18 Jun 2009, 15:43 »

Tror slet, slet ikke på at Gislason bliver sat af, selvom jeg gerne så det!

verdenskrig
Manager

« Svar #25741: 18 Jun 2009, 15:51 »

Mjah.. Jeg synes nu også det er et okay transfervindue hvis vi ender med Ilsø, og kan præsentere denne formation:

Bænk:
Jan F
Tørnes
Agger
Gislason
Bischoff
Randrup
Mike

S.A

Nilsson  Max   Jönsson   Thomas R

Krohn-Dehli   Holmén   Jan K   Farnerud

Jallow   Ilsø

Spørgsmålet er så bare om vores bredde er GOD nok.

Jan K på midten Shockeret

Det må være din joke.. Hvordan kan vi være tjent med at have en spiller er der så dårlig teknisk og så ukreativ inde på midten.. Ja han kæmper fint men manden smider jo 80 % af alle afleveringer hen til modstanderen(overdrivelse) bare han bliver presset en smule.. Det gør han enda på kanten.. Hvordan vil det så ikke gå derinde hvor det skal gå endnu stærkere crazy..

Jan hører imo til et sted og det er bænken.. Hans tekniske evner er ikke gode nok til Brøndby.. Faktisk minder Jan K mig lidt om duncan.. Han har reelt kun en spidskompetence, og bliver den ikke sat i reelief så er han mere ubrugelig end til gavn  crazy..

den bedste gave klubben kunne give mig er at smide duncan, jan k, og farnerud af h til, og degradere gisla til bænken..

Problemet er bare at de ikke sker da alle de spillere er kents favorit type af spillere.. Derfor bliver de aldrig sat af, om de så spiller på serie 2 niveau.. Trist men sandt, og foråret har vist det!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #25742: 18 Jun 2009, 15:54 »

Jan K på midten Shockeret

Det må være din joke.. Hvordan kan vi være tjent med at have en spiller er der så dårlig teknisk og så ukreativ inde på midten.. Ja han kæmper fint men manden smider jo 80 % af alle afleveringer hen til modstanderen(overdrivelse) bare han bliver presset en smule.. Det gør han enda på kanten.. Hvordan vil det så ikke gå derinde hvor det skal gå endnu stærkere crazy..

Jan hører imo til et sted og det er bænken.. Hans tekniske evner er ikke gode nok til Brøndby.. Faktisk minder Jan K mig lidt om duncan.. Han har reelt kun en spidskompetence, og bliver den ikke sat i reelief så er han mere ubrugelig end til gavn  crazy..

den bedste gave klubben kunne give mig er at smide duncan, jan k, og farnerud af h til, og degradere gisla til bænken..

Problemet er bare at de ikke sker da alle de spillere er kents favorit type af spillere.. Derfor bliver de aldrig sat af, om de så spiller på serie 2 niveau.. Trist men sandt, og foråret har vist det!
I Horsens kørte han jo med to teknisk begavede spillere i angrebet, så er ikke helt sikker på, at du har ret i det med Duncan.. Smiley Men i foråret gjorde han jo, men nu får vi at se i efteråret, hvor han forhåbentlig bliver sat af Thumbs Up

Bimmand
Gæst

« Svar #25743: 18 Jun 2009, 15:55 »

Farnerud ? Nu må du da styrer dig lidt, ifølge mig er han vores bedste spiller sammen med SA, vis vi ikke havde ham var endt på en 7 plads eller noget lign.

verdenskrig
Manager

« Svar #25744: 18 Jun 2009, 15:56 »

I Horsens kørte han jo med to teknisk begavede spillere i angrebet, så er ikke helt sikker på, at du har ret i det med Duncan.. Smiley Men i foråret gjorde han jo, men nu får vi at se i efteråret, hvor han forhåbentlig bliver sat af Thumbs Up

Ja det er muligt, men tør jeg spørge hvorfor han så ikke har gjort det i Brøndby.. Specielt taget i betragtning af at hans spil slet ikke lægger op til at man har en stationær boldmongol oppe i angrebet Grin..

Hvordan kan man som træner nogensinde få den ide at sætte duncan som angriber, når man ik spiller med indlæg.. Det er og bliver et mysterie for mig  crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25745: 18 Jun 2009, 16:00 »

Farnerud ? Nu må du da styrer dig lidt, ifølge mig er han vores bedste spiller sammen med SA, vis vi ikke havde ham var endt på en 7 plads eller noget lign.

Haha så forklar mig venligst hva Farnerud helt præcist bidrager med, som løfter vores hold, og som gør at vores offensiv ser langt farligere ud Smiley

Her er hvad jeg syntes han bidrager med..

En glimrende teknik, som kommer godt til udtryk mod mindre hold hvor han har lidt mere plads og derfor ikke lider under hans egocentrerede spillestil...

Men lige så snart han møder en kompetent modstander varmer han bolden alt for længe.. dermed sænker han tempoet i vores angreb, samtidigt med at han ikke arbejder defensivt på nogen måde.. dertil er hans attitude på banen til grin i modgang, hvor han konstant slår ud med armene, og brokker sig..

Det vi har i Farnerud er altså en spiller hvor personlig succes kommer før holdets!.. Jeg kan slet ikke se hans gavn.. Han blev kaldt den nye Elmander, men ejer ikke SKYGGEN af elmanders niveau..

Hvis Farnerud skulle være vores bedste spiller, står det sku være til end jeg først frygtede  crazy

Cool

zacho35
Gæst

« Svar #25746: 18 Jun 2009, 16:19 »

vi skal af med duncan og martin bernbrug ind i truppen  Thumbs Up

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25747: 18 Jun 2009, 19:39 »

http://www.bold.dk/nyt/Danske-klubber-vil-have-Kenneth-Emil

Det kunne bestemt være en mulighed, han skal ikke gå direkte ind i startopstillingen, men en mulig afløser til krigeren, Max Von Schlebrügge.

verdenskrig
Manager

« Svar #25748: 18 Jun 2009, 19:41 »

Må endnu engang spørge.. Laver du sjov Wink ?

Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25749: 18 Jun 2009, 19:42 »

Nej, det gør jeg ikke. Jeg mener at han har et stort potientiale, og kunne være ganske spændende at have i truppen om to-tre år.

Zone 43
Manager

« Svar #25750: 18 Jun 2009, 19:45 »

Når Max stopper/smutter videre, så kan vi tage den derfra. Vi har pt. Max, Jönsson, Bischoff og Berthelsen, samtidig må Stenderup og Boilesen snart banke på døren så at sige. Jeg kan ikke se, hvad han skulle gøre hos os. Desuden kan Randrup og Gisla, og Gud forbyde ham spille dernede, der kan tage over i nødstilfælde.

En def. midt og en angriber, så er vi klar til 09/10.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25751: 18 Jun 2009, 19:47 »

Når Max stopper/smutter videre, så kan vi tage den derfra. Vi har pt. Max, Jönsson, Bischoff og Berthelsen, samtidig må Stenderup og Boilesen snart banke på døren så at sige. Jeg kan ikke se, hvad han skulle gøre hos os. Desuden kan Randrup og Gisla, og Gud forbyde ham spille dernede, der kan tage over i nødstilfælde.

En def. midt og en angriber, så er vi klar til 09/10.
Ja, det er selvfølgelig rigtig, men tror ikke vi har Boliesen til den tid. Stenderup kender jeg ikke til, og Jönsson vil vel ikke spille særlig lang tid i Brøndby, tager det ikke som et springbræt til at komme videre?

verdenskrig
Manager

« Svar #25752: 18 Jun 2009, 19:49 »

Hva noget helt andet er, er at Jönsson slet ikke har overbevist mig i det midterforsvar.. Jeg har svært ved at nævne nogle kampe hvor han har gjort det upåklageligt..

Imo er han langt bedre som def midt, hvor hans til tider lidt satsede spillestil bedre kan komme til sin ret Smiley

Men kenneth emil er bare ikke god nok til Brøndby og imo bliver han det aldrig.. Når vi enda selv har nogle talenter der banker på ville det være dumt at hente ham crazy

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #25753: 18 Jun 2009, 19:53 »

Shockeret

Muligt at han har scoret 8-9 kasser, eller hvor mange det nu er, i foråret, men hvor mange kunne vi ikke have scoret uden ham? Rullende Øjne Han stopper samtlige kontraangeb op ved at lege Ronaldinho, og vi ser sjældent den AFGØRENDE aflevering, der splitter modstanderens forsvar helt ad.. Han har et godt skud og en god teknik, og hvis han lærte at det ikke er ham der skal vinde, men holdet, så ville han være god. Indtil da er Ilsø, som har det, han ikke ejer, nemlig blik for medspillerne, bedre (imo)

Zone 43
Manager

« Svar #25754: 18 Jun 2009, 19:55 »

Korrekt at Jönsson har været bedre på den defensive midtbane, end i midterforsvar, men han kan stadig bruges dernede, hvorfor han blev nævnt.

Skulle man endelig hente en midterforsvarer, så skulle det være en, som kunne gå ind i start elleveren her og nu, hvilket Kenneth Emil ikke kan. Men med Kent som træner, ved man aldrig hvad der sker. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1715 1716 [1717] 1718 1719 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010