home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1714 1715 [1716] 1717 1718 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4742881 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25725: 18 Jun 2009, 14:44 »

Jeg siger bare... NEJ TAK!!

Han har været i Brøndby én gang, og det syntes jeg var én gang for meget..
og hvis han ikke kan spille sig på holdet i Gladbach, så er han heller ikke god nok til vores hold.

verdenskrig
Manager

« Svar #25726: 18 Jun 2009, 14:51 »

Umidelbart siger jeg nej tak, og kan han ikke bruges i gladbach kan han heller ikke bruges her..

Og dog... Som def midt i stedet for vores hadeobjekt gisla, tror jeg måske han kunne blive en succes.. Han spillede dog højre back sidst han var her, men jeg mener at kunne huske at midtbanen er hans fortrukne placering, hvor han har sine største styrker i at være boldvinder og placeringsstærk spiller Smiley

sååå  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

korzika
Gæst

« Svar #25727: 18 Jun 2009, 14:56 »

Jeg føler han har niveauet til start 11. Iøvrigt hvis nogle skulle være i tvivl, mente jeg han skulle købes til den defensive midt. Hvor Gisla ikke har spillet imponerende.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #25728: 18 Jun 2009, 15:02 »

Jeg føler han har niveauet til start 11. Iøvrigt hvis nogle skulle være i tvivl, mente jeg han skulle købes til den defensive midt. Hvor Gisla ikke har spillet imponerende.

Vi skal i hvert fald have oplagte alternativer til Gislasons plads. Jönsson ser Kent som midterforsvarer så den papegøje er vidst skudt. Kent har hentet garderinger til hver back, hvor vi haltede. Overordnet set har vi garderinger hele vejen rundt, undtaget den defensive midt. Derfor SKAL vi have en defensiv midt og eventuelt en angriber i dette vindue.

Echoes, Silence, Patience and Grace

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #25729: 18 Jun 2009, 15:12 »

Vi skal i hvert fald have oplagte alternativer til Gislasons plads. Jönsson ser Kent som midterforsvarer så den papegøje er vidst skudt. Kent har hentet garderinger til hver back, hvor vi haltede. Overordnet set har vi garderinger hele vejen rundt, undtaget den defensive midt. Derfor SKAL vi have en defensiv midt og eventuelt en angriber i dette vindue.

Eventuelt??

Jeg mener det er absolut nødvendigt, at vi henter i hvert fald én angriber.

Bimmand
Gæst

« Svar #25730: 18 Jun 2009, 15:20 »

enig vi skal have en ny angriber vis DUMCAN blir solgt

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25731: 18 Jun 2009, 15:21 »

Vi er godt igang, hvis Kent Nielsen, vil bruge Ilsø på toppen.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #25732: 18 Jun 2009, 15:23 »

Svärd ville imo være en genial breddespiller. Smiley

Bimmand
Gæst

« Svar #25733: 18 Jun 2009, 15:25 »

Vi er godt igang, hvis Kent Nielsen, vil bruge Ilsø på toppen.

Jeg ser mere en Ilsø som reserve for Farnerud

BenMusalho
Gæst

« Svar #25734: 18 Jun 2009, 15:34 »

Jeg ser mere en Ilsø som reserve for Farnerud
Nærmere omvendt imo.

Men hvis vi får ham, ser jeg gerne denne opstilling:

Stephan
Randrup - Jönsson - Schlebrugge - Rasmussen
Nilsson - Holmén - Dehli - Farnerud
Jallow - Ilsø

Med Holmén som den defensivt orienterede midtbanespiller, som skal erobre boldene, så der bliver skabt lidt balance. Peace Noget a lá den ihf.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #25735: 18 Jun 2009, 15:39 »

Mjah.. Jeg synes nu også det er et okay transfervindue hvis vi ender med Ilsø, og kan præsentere denne formation:

Bænk:
Jan F
Tørnes
Agger
Gislason
Bischoff
Randrup
Mike

S.A

Nilsson  Max   Jönsson   Thomas R

Krohn-Dehli   Holmén   Jan K   Farnerud

Jallow   Ilsø

Spørgsmålet er så bare om vores bredde er GOD nok.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Bimmand
Gæst

« Svar #25736: 18 Jun 2009, 15:40 »

Jeg ser den heller sådan her .

SA
Nilsson- Jonsson - MAX VON - Rasmussen
Krohn Dehli - Holmen - ? - Jan K
Jallow - Farnerud

verdenskrig
Manager

« Svar #25737: 18 Jun 2009, 15:41 »

Enig med Santon!

Vores angrib er imo decideret pinligt, og slet ikke et tophold værdigt..

Vi har Duncan som imo er en komplet ubrugelig fodboldspiller.. I fødderne er han beskæmmende ringe og jeg fatter faktisk ikke at man kan have en spiller der er så ringe med en bold i startopstillingen når man vil kalde sig nordens bedste klub.. jeg syntes det er totalt uholdbart.. Hvis han så lavede 20+ sæson mål hvert år ville jeg MÅSKE kunne se igennem fingre med det, men når han dårligt runder 10 så er det simpelthen PINLIGT.. Duncan er imo en pinligt ringe fodboldspiller, og hans svagheder bliver bare sat i relief med Kent som træner, hvor der ingen indlæg kommer... Sælg ham for jeg ved ik hvor meget, og lad os få en angriber der kan tage 10 på foden i det mindste, og ikke tæmmer en bold som et træ!

Så har vi Farnerud som åbenbart pludseligt er gået hen og blevet angriber.. Jeg ved ikke helt hvor kent har fået den ide fra.. Farnerud er ikke og har aldrig været angriber.. Han har hverken hurtighed eller kropsstyrke og hans blik for medspillerne er alt for dårligt.. Han er ok  mod de mindre hold, men lige så snart vi møder et bare lidt kompetent hold bliver han jo pakket ind og sendt med posten til vladivostok og så ser man paraktisk talt ikke andet til ham end hans navn og nummer.. Farnerud er ikke god nok som angriber og hvis han EVER skal få succes hos os er det i hvertfald ikke som angriber.. Her syntes jeg han er decideret pinlig, og det ærger mig at han af og til scorer mål for det gør bare at kent ser sig blind på de svagheder han reelt har..

Så har vi madsen/dave/agger.. Alle tre bare ikke gode nok.. Jeg håber man lejer agger eller dave ud og giver dem noget erfaring på den måde... Madsen håber jeg vi fritstiller.. Endnu en komplet ubrugelig spiller der ikke bidrager med andet end en smule vildskab og den løn han tjener..

Det gør imo at vi har en nogenlunde brugbar angriber tilbage i Jallow.. En hurtig kropsstærk og pågående angriber der kender den direkte vej til målet.. Men jallow er stadig ung, og har stadig sine op og nedture som man har i den alder.. Han brænder stadig mange chancer, men modsat Duncan og Farnerud skaber han noget dynamik i angrebsspillet.. Men han er stadig en usleben diamant, der kan og skal blive bedre i alle dele af spillets facetter Smiley.. Han skal dog beholdes og bruges!

Det leder os så hen på at vi har en brugbar angriber i truppen.. En angriber i en trup som vores ledelse kalder en af Danmarks bedste.. Kors i skuret siger jeg bare Huh

Og kald bare det her en hetz i mod Duncan og farnerud fra min side.. For det er det.. Aldrig i hele mit lange liv har jeg været vidne til to mere ubrugelige spillere i vores angreb.. Jeg væmmes, og jeg håber at i hvertfald en af dem ryger i pausen så vi kan få nogle spillere ind som rent faktisk kan spille fodbold og kan gøre det på en måde der gavner holdet!.. det er i hvertfald en god start!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #25738: 18 Jun 2009, 15:43 »

Mjah.. Jeg synes nu også det er et okay transfervindue hvis vi ender med Ilsø, og kan præsentere denne formation:

Bænk:
Jan F
Tørnes
Agger
Gislason
Bischoff
Randrup
Mike

S.A

Nilsson  Max   Jönsson   Thomas R

Krohn-Dehli   Holmén   Jan K   Farnerud

Jallow   Ilsø

Spørgsmålet er så bare om vores bredde er GOD nok.
Nej tak! Så ser jeg hellere, at Jönsson rykkes frem på hans plads, og Bischoff, som imo. er ligeså god som Jönsson i midterforsvaret, puttes ind på hans plads. Ydermere synes jeg, at Randrup har vist klasse, efter han kom tilbage, så han skal ikke ud. Han er også et kæmpe talent!

EDIT: Måske Randrup ind som højreback, Nilsson op som højre midt, og så kan Krohn-Dehli, Farnerud og Jan K. kæmpe om venstre midt.. For hverken MKD eller Jan K. har været i nærheden af et acceptabelt niveau i foråret, og Farnerud tror, at han kan klare det hele selv.. Der skal konkurrence til, for at han præsterer. Det vil imo. være en god løsning. Smiley

Jallow og Ilsø vil være et farligt angreb - Ilsø som den kreative og Jallow som ham der tager dybdeløb og skaber dynamik i angrebet.. Det gør de faktisk begge to.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 18 Jun 2009, 15:50 af BenMusalho » Logged

Brodtgaard
Manager

« Svar #25739: 18 Jun 2009, 15:43 »

enig vi skal have en ny angriber vis DUMCAN blir solgt

Vi skal have en ny angriber selvom Duncan ikke bliver solgt.
Vi mangler da en klasseangriber i klubben, og bredde er der sgu ikke meget af oppe foran...
( I hvert fald ikke sammenlignet med FCK )

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 1714 1715 [1716] 1717 1718 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010