home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1712 1713 [1714] 1715 1716 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4745486 gange)
Modric
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25695: 17 Jun 2009, 10:36 »

Glæder mig til at se Paul Jatta spille det siges han er god fysisk Peace

patrick J
Manager

« Svar #25696: 17 Jun 2009, 10:58 »

Fandeme en god nyhed: http://onside.dk/node/35309

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #25697: 17 Jun 2009, 11:29 »

Genialt Smiley.. En spiller med fart, teknik, flair, og visionært spil.. Lige præcis den type vi mangler nu hvor kent har gjort MKD til boldflytter.. Lad os håbe han ikke formår at gøre det samme med ilsø..

Henter vi bernburg kunne man måske ligefrem forestille sig en frontduo med ilsø-bernburg?.. Eller også skal ilsø ud og ligge på kanten fordi Holmen bliver solgt..

For kent er åbenbart gået væk fra diamanten ud fra det jeg har kunne se her i foråret Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25698: 17 Jun 2009, 11:33 »

Hvis jeg skulle blande mig, og det skal jeg jo Peace

Så syntes jeg først og fremmest brøndby skal få løst problemerne i angrebet, syntes vi har set de seneste par sæsoner, at de angribere som er i truppen nu, faktisk slet ik kan holde niveaue! og det er altså et gigantisk problem hvis man vil være i toppen af dansk fodbold (Stor kado til dansk fodbold!) og man vil vinde mesterskaber! Til trods for det, så har man valgt at forstærke et i foHvrvejen (Syntes jeg) Ganske stærst forsvar. Syntes måske ik det gør noget at man kigger lidt ud over de Skandinaviske Grænser og de Gambianske, og så forsøger at få noget sydlansk til klubben, med lidt tempo og lidt kreativitet Smiley Hvis jeg også lige skal smide en kommentar til Lorentzen så tja, WTF, for han har ik kunne præstere for skader og manglende kampform, og hvis jeg skal være ærlig, så kan jeg simpelthen ik se hvem han skulle erstate på det brøndbyhold, og har jeg ikke kunnet længere Smiley

Så fik man også blandet sig lidt, men det er vel også pointen! Smiley GD!

Fuldstændigt som talt ud af min mund... Jeg forstår ikke alle dem der hænger med mulen over at han er skiftet.. Face it manden var ikke god nok længere.. Folk snakker om at han måske skulle have erstattet Jan K men som jeg husker Lorentzen så var han ret så ubrugelig ude på kanten, fordi hans hurtighed ikke er skyggen af hvad den var engang..

Lorentzen er stadig dygtig teknisk men det er der også andre der er.. Køber vi f.eks ilsø og smider lorentzen ud har vi gjort en KÆMPE forskel i truppen da Lorentzen ikke er skyggen af ilsøs niveau..

Jeg må ærligt erkende at jeg savner at folk tager lorentzen brillerne af, for ja han var et godt menneske, og ja han var brøndby dreng, og ja han var god engang.. Men han kan være nok så meget brøndby dreng, et godt menneske og god engang..

For han er ikke god nok mere! Peace. Og er en spiller i Brøndby ikke god nok mere, så skal han ud.. Og det kan imo ikke gå hurtigt nok!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #25699: 17 Jun 2009, 15:03 »

Nu hvor jeg kender en journalist indenfor BT og han til dagligt snakker med 20-35 folk indenfor dansk fodboldsverden, har jeg opsuget med lidt viden. Der huserer rygter om et Ilsø-skifte og alt skulle være på plads, selv lægetjekket, så det er bare offentliggørelsen der mangler.
Jeg ser Ilø om en klasseangriber, der arbejder hårdt og er meget kreativ. Han vil virkelig løfte jeres angrebsspil sammen med MKD. Han slår gode afleveringer og afslutter godt.

Thaurat al Shabab

patrick J
Manager

« Svar #25700: 17 Jun 2009, 15:13 »

Nu hvor jeg kender en journalist indenfor BT og han til dagligt snakker med 20-35 folk indenfor dansk fodboldsverden, har jeg opsuget med lidt viden. Der huserer rygter om et Ilsø-skifte og alt skulle være på plads, selv lægetjekket, så det er bare offentliggørelsen der mangler.
Jeg ser Ilø om en klasseangriber, der arbejder hårdt og er meget kreativ. Han vil virkelig løfte jeres angrebsspil sammen med MKD. Han slår gode afleveringer og afslutter godt.
Det ville være gennemført fantastisk! jeg håber helt vildt at du har ret  Peace

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25701: 17 Jun 2009, 16:23 »

Ilsø Brøndbys nye 10'ere! Glæder mig utroligt meget, som jeg også skrevet på forrige side Smiley

cjensen94
Gæst

« Svar #25702: 17 Jun 2009, 16:28 »

Ilsø er en spiller jeg rigtig gerne vil have til Brøndby. Han har en fed personlighed, og så er han jo også dejlig hurtig. En angrebsduo med ham og Bernbug tror jeg der kan blive rigtig rigtig farlig!

patrick J
Manager

« Svar #25703: 17 Jun 2009, 16:59 »

Hvad siger folk til denne nye gruppe som er blevet dannet?
http://fs.brondby.com/default.aspx?error=session-expired

absalonsen
Gæst

« Svar #25704: 17 Jun 2009, 17:29 »

Kigger man på Hermans facebookprofil, kan man se en hilsen på hans væg:

"nice to meet you,,, warmly greetings from Ghana, home of real talents"

Personen hedder Raymond Owusu. Klikker man på hans navn, kan man se, hans profilbilled er et billed med nogle fodboldspillere. Kunne der der være noget i det? Rullende Øjne
Har prøvet både Wiki og Google, men findet ikke lige noget..

patrick J
Manager

« Svar #25705: 17 Jun 2009, 17:31 »

Jeg søger lige på ham i FM Wink
EDIT: Han er ikke med....  Peace

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #25706: 17 Jun 2009, 17:52 »

.

Der er angiveligt andre der også har hørt disse rygter. http://www.onside.dk/node/35330 kig nederst på nyheden.  Hævet Øjenbryn

EDIT: Dette link er bedre http://www.onside.dk/node/35309
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 17:55 af mgk-99 » Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #25707: 17 Jun 2009, 18:34 »

Kigger man på Hermans facebookprofil, kan man se en hilsen på hans væg:

"nice to meet you,,, warmly greetings from Ghana, home of real talents"

Personen hedder Raymond Owusu. Klikker man på hans navn, kan man se, hans profilbilled er et billed med nogle fodboldspillere. Kunne der der være noget i det? Rullende Øjne
Har prøvet både Wiki og Google, men findet ikke lige noget..
Det kunne der sagtens, det lyder ihvertfald sån.. Smiley

.

Der er angiveligt andre der også har hørt disse rygter. http://www.onside.dk/node/35330 kig nederst på nyheden.  Hævet Øjenbryn

EDIT: Dette link er bedre http://www.onside.dk/node/35309
Prøv og se hvor mange der har postet det link der Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #25708: 17 Jun 2009, 18:40 »

Søger man på "Raymond Owusu" på Google, finder man bl.a. denne side: http://www.sportsmarketing20.com/profile/RaymondOwusu

Det virker dog besynderligt, at han skulle kontakte Hermann offentligt. Såfremt der er en kontakt, vil man vel foretrække at hemmeligholde det.
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 18:43 af United-styrer » Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #25709: 17 Jun 2009, 18:46 »

Søger man på "Raymond Owusu" på Google, finder man bl.a. denne side: http://www.sportsmarketing20.com/profile/RaymondOwusu

Det virker dog besynderligt, at han skulle kontakte Herman offentligt. Såfremt der er en kontakt, vil man vel foretrække at hemmeligholde det.

Hvis vi signer ham på billedet, har vi vidst fået en ny Duncan Wink.

Spøg til side. Det er tydeligt at Herman har været i kontakt med denne Raymond, og den side du henviste til US viser at Hr. Owusu er direktør i Skillnet Sports Management - ligger man 2 og 2 sammen, bliver det normalt 4. I dette tilfælde handler det nok om et slags talentsamarbejde så den næste Michael Essien starter sin professionelle karriere på Vestegnen.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1712 1713 [1714] 1715 1716 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010