home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 573 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1704 1705 [1706] 1707 1708 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4751020 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25575: 10 Jun 2009, 12:03 »

Jeg forventer heller ikke de vilde indkøb i år, men så længe Kent ville blive fyret ville jeg være dybt tilfreds Smiley

Som jeg tidligere har sagt.. det skal hellere være i dag end i morgen.. Han er en gennemført destruktiv træner, hvis eneste spillestil går ud på at smadre modstandernes spil, gøre banen til et slagsmål, og håbe at Farnerud laver et eller andet genialt når man losser den op til ham..

Los los los.. Det er sku ikke vejen frem, og Kent Nielsen er omtrent lige så ignorant som Køhlert.. International træner kapacitet der vil spille offensiv bold, og har et navn til klubben! Thumbs Up

At det så ikke sker ved vi alle jo.. Bjerregaard har mere travlt med at revse os fans for at vise utilfredshed, end at ordne det virkelige problem.. Kent!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gosser
Manager

« Svar #25576: 10 Jun 2009, 12:51 »

At det så ikke sker ved vi alle jo.. Bjerregaard har mere travlt med at revse os fans for at vise utilfredshed, end at ordne det virkelige problem.. Kent!

Noget jeg efterhånden mener, er blevet en kedelig tendens i Brøndby. Der er ingen af dem der har noget at skulle have sagt, som har nosser til at gøre det der virkelig er brug for. Ingen der tør sætte sig igennem, men i stedet altid går i forsvarsposition. Vi skulle hellere være lidt mere som AC Horsens, som overvejer at fyre Henrik Jensen, på trods af en (mere eller mindre) forventet udvikling.

Jeg får det dårligt, når jeg ser hvor tøsede og bange vi i Brøndby er, for store ændringer.

United-styrer
Gæst

« Svar #25577: 10 Jun 2009, 12:59 »

Noget jeg efterhånden mener, er blevet en kedelig tendens i Brøndby. Der er ingen af dem der har noget at skulle have sagt, som har nosser til at gøre det der virkelig er brug for. Ingen der tør sætte sig igennem, men i stedet altid går i forsvarsposition. Vi skulle hellere være lidt mere som AC Horsens, som overvejer at fyre Henrik Jensen, på trods af en (mere eller mindre) forventet udvikling.

Jeg får det dårligt, når jeg ser hvor tøsede og bange vi i Brøndby er, for store ændringer.

Helt enig. Inderkredsen i Brøndby IF synes i stadig højere grad at udvikle sig til en indspist forsamling, hvor man i stedet for at forholde sig til de egentlige problemer stedse sender aben videre, i dette tilfælde over på fansene.

Jeg savner handlekraft, mod og professionel kynisme og frygter, at Per Bjerregaard, der efterhånden virker alt for blød, fortsat vækker så megen ærefrygt, at ingen tør sætte sig op imod ham.

absalonsen
Gæst

« Svar #25578: 10 Jun 2009, 13:03 »

Jeg savner handlekraft, mod og professionel kynisme og frygter, at Per Bjerregaard, der efterhånden virker alt for blød, fortsat vækker så megen ærefrygt, at ingen tør sætte sig op imod ham.

Læste faktisk på et tidspunkt på Blok4, at der var en, der kendte en person der arbejder i Brøndby. Vedkomne fortalte, at Per B. er rasende på Herman og hele direktionen. Per er jaloux over, at det er Herman H., der har 'genrejst' Brøndby. Hver gang man snakker om, at Brøndby er genrejst, er det jo Herman H. der får æren. Per B. er jaloux over det ikke er ham, der har gjort det.

Indlægget blev dog fjernet kort efter.

verdenskrig
Manager

« Svar #25579: 10 Jun 2009, 13:05 »

Helt enig. Inderkredsen i Brøndby IF synes i stadig højere grad at udvikle sig til en indspist forsamling, hvor man i stedet for at forholde sig til de egentlige problemer stedse sender aben videre, i dette tilfælde over på fansene.

Enig med dig og Gosser..

Jeg er også decideret skræmt over, hvor lidt handlekræft der egentlig er i den ledelse.. Jeg lover jer alle for at havde Kent Nielsen været træner for en topklub i udlandet, og var kommet til med en 1 plads i hånden samt en semifinale i pokalturneringen, og var endt med bronze og ingen finale var han blevet fyret PÅ STEDET!!!

Savner den samme indstilling i Brøndby.. Manden overtager et hold i RIVENDE fremgang, hvor alt fungerer og alle spiller op til deres bedste.. Han formår så at ødelægge ALT det vi i efteråret havde fået bygget op..

Her savner jeg at ledelsen bare går ind og erkender " at vi har sku lavet en fejl, Kent er ikke den rigtige træner" og fyrer ham..

Nu kan vi IGEN havne i en situation hvor vi kommer langt fra mesterskabet, ja endog komme i krise igen.. Og skal jeg være ærlig, så tror jeg vi havner i krise med kent.. Hvis han kan ødelægge SÅ meget på et halvt år hvor hans klub enda starter med at ligge nr 1, tør jeg slet ikke tænke på hva han kan ødelægge på en hel sæson hvor hans hold starter uden et forspring, eller uden at være i toppen..

Puha næste sæson bliver ik sjov tror jeg  Ubeslutsom

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25580: 10 Jun 2009, 13:10 »

Læste faktisk på et tidspunkt på Blok4, at der var en, der kendte en person der arbejder i Brøndby. Vedkomne fortalte, at Per B. er rasende på Herman og hele direktionen. Per er jaloux over, at det er Herman H., der har 'genrejst' Brøndby. Hver gang man snakker om, at Brøndby er genrejst, er det jo Herman H. der får æren. Per B. er jaloux over det ikke er ham, der har gjort det.

Indlægget blev dog fjernet kort efter.

Hvorfor overrasker det her mig SLET ikke crazy.. Per B lever i sin egen lille søde osteklokke fra 80'erne, hvor alt stadig var sødt og pænt, og hvor han sad og var dansk fodbolds magtfaktor.. Kære Per indse nu bare at du er UBRUGELIG pt, og du gør mere skade end gavn..

Tror det ville gavne Brøndby hvis Per skred, sådan at vi kunne få noget nytænkning ind på den plads, hvilket ville medføre at folk turde sige hinanden i mod i ledelsen..

Jeg frygter bare at Per's bagtanke med at få AB ind i bestyrelsen var at han så stadig kunne påvirke ledelsens beslutninger gennem AB.. Og så bare det at familien Bjerregaard stadig sidder helt øverst i hierakiet i Brøndby!

Cool

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #25581: 10 Jun 2009, 19:18 »

http://www.onside.dk/node/34887

Kan jeg sige andet end at jeg endnu engang er skuffet over KN.  ticked off

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #25582: 10 Jun 2009, 19:20 »

Lyder lidt uambitiøst når man gerne for alvor vil op i dansk topfodbold igen.

Zone 43
Manager

« Svar #25583: 10 Jun 2009, 19:25 »

Jeg synes det lyder fint nok, vi har allerede hentet tre mand og vi henter sandsynligvis 1-2 mand mere, så er vi oppe på en 4-5 mand, hvor man kan forvente, håber jeg da, at lige så mange mand ryger. I samme interview siger Kent, at han gerne vil arbejde med en trup på 24-26 mand, så det passer meget godt.

Desuden bliver der vel smidt 1-2 talenter op i A-truppen, men vil rotere mellem A- og U-truppen lidt a la Kanstrup.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bimmand
Gæst

« Svar #25584: 10 Jun 2009, 19:31 »

Zone hvem ahr vi mere hentet ud over Mikael Nilsson og Jatta?

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #25585: 10 Jun 2009, 19:32 »

Zone hvem ahr vi mere hentet ud over Mikael Nilsson og Jatta?

Jan Frederiksen.  Cool

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25586: 10 Jun 2009, 19:33 »

Jan Frederiksen Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Bimmand
Gæst

« Svar #25587: 10 Jun 2009, 19:35 »

Når jo ham havde jeg ikke lige tænkt på.

Synes vi skal købe en ny midtbanespiller i steden for evt. Gislasson og Holmen

patrick J
Manager

« Svar #25588: 10 Jun 2009, 19:50 »

Enig, der mener jeg en Sapara kunne være spændende, eller måske Tettey Wink

Min Ønskeliste:
K.Ilsø, Sønderjyske
M.Bernburg, FCN
M.Sapara, Rosenborg
A. Tettey, Rosenborg
(S.Larsen, Toulouse)

Ved godt at ikke alle spillere vil komme, men bare 1-2 kommer Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #25589: 10 Jun 2009, 19:56 »

Er Rosenborg spillerne realistiske? Har overhovedet ikke styr på den norske liga. Smiley

Sider: 1 ... 1704 1705 [1706] 1707 1708 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010