home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1702 1703 [1704] 1705 1706 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4751163 gange)
patrick J
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25545: 08 Jun 2009, 15:53 »

Sgu et dejligt brev du har fået sendt af sted, dog tror jeg desværre ikke det har nogen effekt på ham og jeg tror desværre heller ikke han svarer dig Skuffet men godt initiativ Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25546: 08 Jun 2009, 15:55 »

Sgu et dejligt brev du har fået sendt af sted, dog tror jeg desværre ikke det har nogen effekt på ham og jeg tror desværre heller ikke han svarer dig Skuffet men godt initiativ Wink

Ved det.. Regner ikke med svar men så fik han da min mening Tunge

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst

« Svar #25547: 08 Jun 2009, 15:56 »

Hvorfor skal de forsøge at hente Brøndbydrenge hjem? Hvem er værd at hente hjem? Agger, Kalle... Glem det!

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #25548: 08 Jun 2009, 16:00 »

Sværd, kamper eller retov måske

maaahhh-h-h-h

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #25549: 08 Jun 2009, 16:02 »

Ja, det virker meget teenageagtigt det brev. Kunne måske have gået i Manager i et lan save, men ikke direkte til Hermann selv. I ved også godt, at han ikke fyrer Kent Nielsen. Han er ny på Vestegnen og har sine egne holdninger til taktik, formation osv end Tom Køhlert. Men jeg er bestemt enig i, at det var uacceptalbelt at tabe de 3 vigtigste opgør til sidst på sæsonen.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

absalonsen
Gæst

« Svar #25550: 08 Jun 2009, 16:04 »

Sværd, kamper eller retov måske

Nu vil jeg ikke kalde Sværd for Brøndbydreng efter ½ års leje (eller hvor lang tid der nu var). Kamper er i mine øjne ikke en spiller, der kan forbedre os (så skal han have udviklet sig vanvittigt meget i Tyskland).
Retov har der tidligere været snak om, men tvivler sku også på ham.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #25551: 08 Jun 2009, 16:05 »

Det var også bare nogen af dem man kunne hente tilbage. kamper synes jeg vr en mulighed, men han spiller i den forkerte side.

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #25552: 08 Jun 2009, 16:14 »

nu har jeg set de mål hn har scoret på youtube. alle i venstre side..

maaahhh-h-h-h

GudenEricsson
Gæst

« Svar #25553: 08 Jun 2009, 17:46 »

Dem der buher af egne spillere er ikke ægte fans.

Hvorfor ikke om man må spørge?

Zone 43
Manager

« Svar #25554: 08 Jun 2009, 18:12 »

England: Everton FC og Aston Villa FC - Bevares dette er ikke ønskemodstanderen, men vi så danske hold i sidste sæson der i 3 omgange var tæt på at slå Manchester City ud?

Vi vil nok ikke blive kørt over på røv og albuer, hvis vi ender med en af de to modstandere. Odense spillede næsten lige op med Villa i sommers, hvorfor jeg tror, at vi har en mulighed her. Everton frygter jeg en smule, må jeg erkende.

Grækenland: AEK Athen FC - Jeg mener vi vores hold er på niveau med AEK Athen. Grækenlands europæiske hold har set bedre tider, i min optik.

Holland: Amsterdam FC Ajax og SC Heerenveen - Ajax har vi jo spillet mod før, og det var jo ingen kæmpe fiasko - stadig muligheder. Heerenveen er dog ønskemodstanderen af de hollandske hold. Her mener jeg også vi har en chance.

Enig her, og med Zenit.

Italien: SS Lazio - Nu holder jeg selv med Lazio i Italien, men dette hold har også set sine bedre dage. Holdet er stadig på vej "op" til hvor de var engang, da de var i periferien til mesterskaber.

Jeg har ikke det store kendskab til Lazio anno 2009, men jeg vil vudere dem, til at være en modstander a la Everton og Aston Villa.

Portugal: SL Benfica - Dem mener jeg også vi har en chance imod.

Der er til gengæld uenig. Benfica er et klasse hold, især i offensiven med Cardozo, Aimar, Reyes og hvad de nu ellers hedder. Defensiven halter dog lidt, men alt i alt, er Benfica nok den værste modstander vi kan få.

Spanien: Villereal CF og Valencia CF - AaB leverede en pragtkamp mod Villareal, så hvorfor skulle vi ikke kunne gøre det samme. Valencia dræber os.

Valencia er svære at bedømme her og nu, grundet deres økonomiske situtation. Men Villarreal er klassen over os, ganske vidst fik Ålborg et flot resultat mod dem hjemme, men på Madrigal er de overlegne. Det er kun holdene fra øverste hylde, der står med gode kort for point dér.

Tyskland: Werder Bremen og Hertha BSC Berlin - Hvem husker ikke Schalke 04, Straffespark og Karim Zaza?

Vi er statistisk gode mod tyske hold, og jeg vil mene, at vi står med okay kort på hånden.

Men lad os tage den videre, hvis vi når så langt. Kent er jo trods alt træneren. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #25555: 09 Jun 2009, 11:29 »

http://www.sportenkort.dk/nyhed/94092/fodbold/br%f8ndby+vil+k%f8be+dansk

Det er sgu en glædelig udmelding fra hr. Brøndby, set fra en neutral fodbold-tilskuers synspunkt. Man har dælme købt og lejet mange udlændinge (læs: svenskere Wink) de seneste par sæsoner, så nu er det rart, at man går den danske vej Smiley Bare der bliver plads til talenterne som Randrup, Wass og Agger også Smiley

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #25556: 09 Jun 2009, 16:01 »

Det lyder meget fint at hente danskere, hvis disse danskere er Bernburg, Larsen eller Leon A måske Thumbs Up

Sidste sommer hentede vi da også danskere Huh.. Jan K & MKD...

Men der er ingen tvivl om at vi har svenskere nok crazy...

Zone 43
Manager

« Svar #25557: 09 Jun 2009, 17:54 »

Leon A. er næppe realistisk, da han er fast mand nede i Hannover. Bernburg virker oplagt med udtagelsen, ligesom Larsen og/eller Ilsø også kunne være muligheder til offensiven, mens Jesper Jørgensen og Risgård kunne være det til midtbanen.

Hvad Wass angår, så håber jeg da, at han udlejes et år eller to, så kan han få nogen hård på brystet. Han gjorde det godt i sine første kampe, men siden da, er det gået nedad for ham, hvorfor en udlejning til et mindre hold (VSD?) kunne hjælpe ham på rette vej.

EDIT:

Doktoren har åbenbart været i Frankrig, for at se på en ikke dansk spiller. Hvem mon det kan være? Rullende Øjne
http://www.onside.dk/node/34828
« Seneste Redigering: 09 Jun 2009, 20:19 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Iloveme
Ynglingespiller

« Svar #25558: 10 Jun 2009, 00:42 »

Der kommer nok en ny sang på FAXE tribunen næste år..

"Rytmen" er hørt fra nogle japanske fans.. Tror den bliver et hit..
http://www.youtube.com/v/WBTPxDq8FTM

You'll never walk alone (L)

- Liverpool er mit liv

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #25559: 10 Jun 2009, 00:51 »

fed sang

maaahhh-h-h-h

Sider: 1 ... 1702 1703 [1704] 1705 1706 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010