home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1697 1698 [1699] 1700 1701 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4755302 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25470: 02 Jun 2009, 16:13 »

Har du set Wilhelmsson spillet fodbold Zone? Udover få landskampe, har han aldrig været nogen særlig god spiller. Minder lidt om Rommedahl, bare ikke helt så hurtig. Er lidt fesen, rammer ikke så tit med sine indlæg og sparker heller ikke særlig godt i forhold til f.eks Jan Kristiansen. Han er desuden ret gammel, og har ingen salgsværdi om et par år. At han blev solgt til Saudi-Arabien for 100 millioner er en joke, og en eller anden går og griner hele vejen ned i banken.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #25471: 02 Jun 2009, 16:15 »

Ok joke verdenskrig!

Hold nu op Zone, Søren Larsen ville aldrig fungere ind i vores system, ligemeget hvor mange mål han scorer imod Malta og Albanien. Han er ikke en angriber med spidskompentancer i det system som vi skal praktisere, og nævn en spiller udover Larsen som du mener hæver overliggeren mere end en ung, stærk, målfarlig dansk landsholdsspiller?

Dennis Sørensen, Mads Junker, Morten Skoubo, Peter Løvenkrands (urealistisk?). Hvis det skal være danske navne.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #25472: 02 Jun 2009, 16:18 »

Dennis Sørensen, Mads Junker, Morten Skoubo, Peter Løvenkrands (urealistisk?). Hvis det skal være danske navne.

Ville du ikke have landsholdsspillere?

Zone 43
Manager

« Svar #25473: 02 Jun 2009, 16:21 »

Har du set Wilhelmsson spillet fodbold Zone? Udover få landskampe, har han aldrig været nogen særlig god spiller. Minder lidt om Rommedahl, bare ikke helt så hurtig. Er lidt fesen, rammer ikke så tit med sine indlæg og sparker heller ikke særlig godt i forhold til f.eks Jan Kristiansen. Han er desuden ret gammel, og har ingen salgsværdi om et par år. At han blev solgt til Saudi-Arabien for 100 millioner er en joke, og en eller anden går og griner hele vejen ned i banken.

Jeg har set ham et par landskampe, bl.a. ved EM08. Men hvis han er så dårlig, som du beskriver ham, så er noget overrasket over det CV han har. Smiley

Ville du ikke have landsholdsspillere?

Jo?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #25474: 02 Jun 2009, 16:21 »

Dennis Sørensen har jeg ikke hørt meget til, men de jeg har læst omkring ham har handlet om skader og bænkplads.

Historien om Junker er vel det samme, en masse tid på bænken. Kan ikke huske hans forcer, så der kan jeg ikke sige noget.

At hente Morten Skoubo ville være en vennetjeneste i stil med det vi gjorde Peter Madsen. Skader, skader, skader og målløs i en midterklub i Holland. Han ser ikke ud til at komme op i sit højste niveau igen.

Tror desværre også Peter Løvenkrands er urealistisk, det skal vist en stor pose penge til at hente ham.

Vil du mene at disse spillere har haft større succes og større potientale end Bernburg? Desuden er de heller ikke ligefrem landsholdspillermat eriale?

Edit: Det mente Absalonsen heller ikke Tunge

AFC
Manager

« Svar #25475: 02 Jun 2009, 16:22 »

Det er sgu til grin I poster indlæg med løgne omkring spillere som ryger til Vestegnen. Det er da latterligt. Undskyld mig..

Cencur
Manager

« Svar #25476: 02 Jun 2009, 16:23 »

Jeg har set ham et par landskampe, bl.a. ved EM08. Men hvis han er så dårlig, som du beskriver ham, så er noget overrasket over det CV han har. Smiley

Har ikke sagt at han er dårlig, men hans karriere er kun imponerende, fordi hans agent har været meget dygtig. Han er en ok spiller, som sagtens kunne spille for Brøndby, men med den gage han forlanger og det niveau han har, plus det faktum at han ikke bliver yngre og mindre skadet, er det ikke den investering jeg helst ser.

Cencur
Manager

« Svar #25477: 02 Jun 2009, 16:24 »

Det er sgu til grin I poster indlæg med løgne omkring spillere som ryger til Vestegnen. Det er da latterligt. Undskyld mig..

Søde ven, alt+f4. Det var en vittighed, og hvis du tog alek9000's indlæg, som iøvrigt er aab-fan, seriøst så viser det vist mere om dig end om ham.

absalonsen
Gæst

« Svar #25478: 02 Jun 2009, 16:24 »

Jo?

Dennis Sørensn, Mads Junker og Skoubo? Hvor meget landsholdsspillere er der over det? Så vidt jeg er orienteret, er det lang tid siden, de har været på landsholdet - hvis de overhovedet har været med.

Rolig nu.. Det ødelægger vel ikke din dag? Smiley

AFC
Manager

« Svar #25479: 02 Jun 2009, 16:24 »

Nej Absa, det gør det ikke, men synes sgu det er til grin..

verdenskrig
Manager

« Svar #25480: 02 Jun 2009, 16:26 »

Tag dig sammen AFC funny!!!

Helt seriøst hvis du ikke kan klare lidt fis i gaden, så luk Brøndby tråden ned og lav dine lektier el. det er da det dummeste jeg ahr hørt i dag undskyld jeg siger det...

er du utilfreds så smut!?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #25481: 02 Jun 2009, 16:37 »

Dennis Sørensen har jeg ikke hørt meget til, men de jeg har læst omkring ham har handlet om skader og bænkplads.

Men 62 kampe på to år i Bundesligaen, det er da okay. Han har vidst noget skadet i foråret, men ellers har han vidst været fast mand.

Historien om Junker er vel det samme, en masse tid på bænken. Kan ikke huske hans forcer, så der kan jeg ikke sige noget.

At hente Morten Skoubo ville være en vennetjeneste i stil med det vi gjorde Peter Madsen. Skader, skader, skader og målløs i en midterklub i Holland. Han ser ikke ud til at komme op i sit højste niveau igen.

Korrekt, at de har været en del skadet. Men kan de holde sig kampklare 3/4 dele af sæsonen, bliver de farlige for ethvert hold. Bernburg har vidst også haft nogen skader i Nordsjælland.

Desuden er de heller ikke ligefrem landsholdspillermat eriale?
Dennis Sørensn, Mads Junker og Skoubo? Hvor meget landsholdsspillere er der over det? Så vidt jeg er orienteret, er det lang tid siden, de har været på landsholdet - hvis de overhovedet har været med.

Det har ikke været meget med på landsholdet, hvilket har undret mig en smule alternativerne taget i betragtning. Løvenkrands, Sørensen og Skoubo kunne sagtens være en del af landsholdet, sidstnævnte hvis han kunne holde sig fra skaderne.

Har ikke sagt at han er dårlig, men hans karriere er kun imponerende, fordi hans agent har været meget dygtig. Han er en ok spiller, som sagtens kunne spille for Brøndby, men med den gage han forlanger og det niveau han har, plus det faktum at han ikke bliver yngre og mindre skadet, er det ikke den investering jeg helst ser.

Fair, opfattede dit indlæg sådan. Smiley

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #25482: 02 Jun 2009, 16:39 »

Bernburg har ikke haft nogen, han har haft en.. Springerknæ hvilket man sagtens kan spille fodbold med(gør det selv)

Og på trods af at han har haft den skade har han stadig være kanon for Fcn i denne sæson.. siger det ik også sin egen historie Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #25483: 02 Jun 2009, 16:39 »

Er jokes nu gået hen og blevet ulovlige? AFC, for satan da. Wink
De fleste kunne da se, at det bare var for sjov. Og dem der ikke kunne det fik sig da nok en god griner (inkulsiv mig Opstemt).

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #25484: 02 Jun 2009, 16:42 »

Dvs. det skal være en spiller, der er blevet vejet og fundet for let i udlandet?

Mads Junker ... vorherre på lokum.

Sider: 1 ... 1697 1698 [1699] 1700 1701 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010