home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1698 1699 [1700] 1701 1702 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4753958 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25485: 02 Jun 2009, 16:43 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/officielt-din-mor-til-vestegnen
Wink Er den ikke rimeligt udtørret, den joke?

Zone: Jeg fatter ikke, at du konsekvent undgår Bernburg. Han har alle de kvaliteter der skal til og har præsteret i Superligaen igennem længere tid.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 16:44 af -LFC- » Logged

Cencur
Manager

« Svar #25486: 02 Jun 2009, 16:44 »

Men 62 kampe på to år i Bundesligaen, det er da okay. Han har vidst noget skadet i foråret, men ellers har han vidst været fast mand.

Med hvor mange mål til følge? Det skal heller ikke være sådan at en spiller der har haft én skade ikke må komme til Vestegnen, men jeg kan ikke huske hvordan han var som spiller fra tiden i FC Midtjylland, så har ingen anelse om han kunne forstærke os eller ej.

Korrekt, at de har været en del skadet. Men kan de holde sig kampklare 3/4 dele af sæsonen, bliver de farlige for ethvert hold. Bernburg har vidst også haft nogen skader i Nordsjælland.

Uh, vi har før set at de ikke kan holde sig klar til 3/4 af sæsonen... Bernburg har, som verdenkrig skriver, haft et springerknæ, men han sad ikke ude i særlig mange kampe. Skoubo var ude i 1½ år nede i Spanien!

Det har ikke været meget med på landsholdet, hvilket har undret mig en smule alternativerne taget i betragtning. Løvenkrands, Sørensen og Skoubo kunne sagtens være en del af landsholdet, sidstnævnte hvis han kunne holde sig fra skaderne.

Løvenkrands kunne sagtens være reserve på landsholdet, men Sørensen og Skoubo? Næppe...

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-LFC-
Manager

« Svar #25487: 02 Jun 2009, 16:46 »

Sørensen har ikke skyggen af niveauet imo.. Han er høj og kan vel sammenlignes lidt med Borring, men Borring er langt over. Sørensen er egenligt også blevet brugt mere som kant, hvis jeg husker rigtigt, men han har ikke niveauet.

Zone 43
Manager

« Svar #25488: 02 Jun 2009, 16:57 »

Med hvor mange mål til følge? Det skal heller ikke være sådan at en spiller der har haft én skade ikke må komme til Vestegnen, men jeg kan ikke huske hvordan han var som spiller fra tiden i FC Midtjylland, så har ingen anelse om han kunne forstærke os eller ej.

8 stk. 25 i Midtjylland i 102 kampe. Wiki er kilden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_S%C3%B8rensen

Jeg tror sagtens han kunne blive en profil hos os.

Zone: Jeg fatter ikke, at du konsekvent undgår Bernburg. Han har alle de kvaliteter der skal til og har præsteret i Superligaen igennem længere tid.

Som jeg har skrevet et par gange nu, så kunne han sagtens blive en fin breddespiller her og nu og på sigt blive en profil, alt efter hvordan et evt. ophold vil gå.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #25489: 02 Jun 2009, 17:00 »

Ville du ikke have en +20 målscorer? Det virker som om du bare leder efter danskere i udlandet, som ikke har det gjort det store væsen ud af sig, og så skal hjem, være stjerne i 2 sæsoner på Vestegnen og så sælges for +40 millioner til Premier League. Kan ikke se på nogen som helst måde hvor han skulle spille på vores hold, og hvem han skulle kunne slå af?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

-LFC-
Manager

« Svar #25490: 02 Jun 2009, 17:02 »

Som jeg har skrevet et par gange nu, så kunne han sagtens blive en fin breddespiller her og nu og på sigt blive en profil, alt efter hvordan et evt. ophold vil gå.
Skidt målsnit af en angriber imo.

Breddespiller? Det er han sgu for god til. Og for gammel til. Breddespillere i Brøndby kommer sgu ikke på landsholdet.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25491: 02 Jun 2009, 17:17 »

Har tidligere i dag hørt Marc Nygaard har en klausul der siger 9-10 mio. Han kunne da være den +20 målscorer? Han blev topscorer i suppen i randers! kan man score 16 mål i ligaen på trods af nogle skader kan man hvis man har en god sæson sagtens score 20 i Brøndby..

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #25492: 02 Jun 2009, 17:18 »

Troede han havde lavet flere mål end det var tilfældet, så den må jeg tage på min kappe. Jeg holder dog fast i, at han kunne være en vigtig spiller, eller profil om man vil, hos os.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25493: 02 Jun 2009, 17:20 »

Troede han havde lavet flere mål end det var tilfældet, så den må jeg tage på min kappe. Jeg holder dog fast i, at han kunne være en vigtig spiller, eller profil om man vil, hos os.

Nygaard eller Dennis? Huh

BenMusalho
Gæst

« Svar #25494: 02 Jun 2009, 17:22 »

Har tidligere i dag hørt Marc Nygaard har en klausul der siger 9-10 mio. Han kunne da være den +20 målscorer? Han blev topscorer i suppen i randers! kan man score 16 mål i ligaen på trods af nogle skader kan man hvis man har en god sæson sagtens score 20 i Brøndby..
Det tror jeg ikke, for han er vel også boksspilleren, der lever af indlæg - som Søren Larsen og Duncan? Peace

Zone 43
Manager

« Svar #25495: 02 Jun 2009, 17:26 »

Nygaard eller Dennis? Huh

Dennis Sørensen.

- Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25496: 02 Jun 2009, 17:26 »

Det tror jeg ikke, for han er vel også boksspilleren, der lever af indlæg - som Søren Larsen og Duncan? Peace

Synes jeg faktisk ikke. Har flere gange set ham løbe over kanten med bolden og han har god teknik. Han ligner sådan en ja men han kan skal også andet crazy

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25497: 02 Jun 2009, 17:27 »

Dennis Sørensen.
Ok. Skulle bare lige være sikker Thumbs Up

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25498: 02 Jun 2009, 17:30 »

http://onside.dk/node/34424

Fatter skam ikke hvorfor han ikke får chancen? Han er da bedre end Magic imo. og han er slet ikke udtaget til trupperne!?

EDIT: vi har rundet 1700 sider crazy

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #25499: 02 Jun 2009, 17:34 »

Dave er jo klart en bedre spiller end Madsen. Jovist, han scorede ikke meget, men det kan jo have ændret på. Jeg ville gerne se ham og Jallow/Agger. Det ville være en utrolig spændene kombination. Jeg er sikker på, at han ville kunne klare sig i SAS-Ligaen.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Sider: 1 ... 1698 1699 [1700] 1701 1702 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010