home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  1 Bruger, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1690 1691 [1692] 1693 1694 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4758343 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25365: 01 Jun 2009, 01:21 »

jeg kunne også godt tænke mig at se en statistisk med  de gange hvor stephan andersen har lukket mål ind, for jeg tror at når han først lukker op er han meget meget gavmild.har vi tabt 1-0 osv??

Randers (h) 0-3
AGF (u) 1-2
Rosenborg (h) 1-2
Rosenborg (u) 2-3
PSE (h) 0-1
PSE (u) 0-4
AGF (u) 0-1
FCM (h) 2-4

@ LFC: Godt spot. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #25366: 01 Jun 2009, 01:22 »

Lorte såillere, æprte træner, og lorte ledelse..c Jeg  vil have min passion tilbage Græder

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #25367: 01 Jun 2009, 01:22 »

I de sidste 3 kampe hvor vi har lukket 9 mål ind, har han ihvertfald ikke lavet nogen fejl som kostede målene ihvertfald. Ene og alene pga. forsvaret er faldet sammen.

verdenskrig
Manager

« Svar #25368: 01 Jun 2009, 01:26 »

Det er bare slut chrille.. SLUT.. vores klub er væk.. røv idioter!!!! Kæft man hvorfor lod jeg mig holde med den klub.. ik andet end skuffelser.. Køft man Græder

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #25369: 01 Jun 2009, 02:51 »

Jeg kan da lige fortælle dig hvem det var der ville have at Wass skulle være højreback... Det var en ungdomslandsholdstr æner, der syntes at topscoreren, på Brøndbys Danmarksmester drenge hold, ville være bedre på højre back... Det var ihvertfald hvad Wass fortalte mig, da jeg gik i klasse med ham... Så det er lidt begrænset hvor lang tid han har spillet højrebacken...

Helt korrekt, ifølge hvad han fortalte under mit interview med ham. Da han kom til BIF fra Avarta var han kantspiller, men blev af "Krølle" omskolet til angriber. Her scoret han masser af mål og kom blandt andet ind og afgjorde en kamp mod Køge, hvor de var nede med 1-0, med tre scoringer på en halv time, så BIF vandt med 3-1.

Men en ungdomstræner fra SBU holdet gjorde ham altså til højreback, hvor han så har spillet siden!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager

« Svar #25370: 01 Jun 2009, 02:58 »

Hykleri. Så sidder man og læser at spillet er værre end under krisen, og at passionen er væk. Det er endnu mere kvalmende end at Brøndby smed sølvmedaljerne på hjemmebane.

Det er alt udtalelser fra folk som kun følger klubben når de er med der hvor det er sjovt, og kun i nærheden af hvor de bor. Føj siger jeg bare.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #25371: 01 Jun 2009, 03:12 »

Hykleri. Så sidder man og læser at spillet er værre end under krisen, og at passionen er væk. Det er endnu mere kvalmende end at Brøndby smed sølvmedaljerne på hjemmebane.

Det er alt udtalelser fra folk som kun følger klubben når de er med der hvor det er sjovt, og kun i nærheden af hvor de bor. Føj siger jeg bare.

Du har lige kaldt VK for "plastik-fan"
Altså VK, som har den "indre flamme" for hans elskede Brøndby eller?

Thaurat al Shabab

Cencur
Manager

« Svar #25372: 01 Jun 2009, 03:20 »

Du har lige kaldt VK for "plastik-fan"
Altså VK, som har den "indre flamme" for hans elskede Brøndby eller?

Jeg har aldrig set verdenskrig på et jysk eller fynsk stadion, men det må han selv debattere for?

Jeg har aldrig set ham som en plastik-fan, men som en aktiv fan der er på Brøndby stadion hveranden weekend stortset, men at udtale at passionen er væk er noget fis.

N17
Manager

« Svar #25373: 01 Jun 2009, 03:21 »

Tror nu han mener passionen fra spillerne. Det er den, som han gerne vil se tilbage. Tror ikke at det er hans passion der er væk, men man kunne godt mene, at den er væk fra spillerne af!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Camus
Gæst

« Svar #25374: 01 Jun 2009, 03:27 »

Det er bare slut chrille.. SLUT.. vores klub er væk.. røv idioter!!!! Kæft man hvorfor lod jeg mig holde med den klub.. ik andet end skuffelser.. Køft man Græder
Du har som Brøndby fan kke fået andet end skuffelser? Forkælede idiot... Så sku' du prøve at holde med AGF...

Cencur
Manager

« Svar #25375: 01 Jun 2009, 03:28 »

Tror nu han mener passionen fra spillerne. Det er den, som han gerne vil se tilbage. Tror ikke at det er hans passion der er væk, men man kunne godt mene, at den er væk fra spillerne af!

Det kunne meget vel være, og det var bestemt heller ikke hæftet imod verdenskrig, men imod alle dem der sidder og hyler op over den sæson vi har haft, og så brugte jeg bare et ord fra verdenkrig's indlæg omkring passion. Misforståelser i nattens mørke...

verdenskrig
Manager

« Svar #25376: 01 Jun 2009, 08:06 »

Du har som Brøndby fan kke fået andet end skuffelser? Forkælede idiot... Så sku' du prøve at holde med AGF...

Ja gu er jeg forkælet, forventet og pisse hamrende opsat, og hvor var det skrevet i fuldskab allez allez.. Men alt og alle omkring vores klub modsat jeres, lugter af guld og grønne skove.. Vores hold er så absolut god nok til mindst sølv.. ABSOLUT!!

Men vi har en idiot ude på bænken!! Og så længe vi har det vinder vi intet, og jeg havde ellers tænkt mig jeg vil analysere lidt på det men hva faen hjælper det... Jeg vil i stedet blot konstatere en FED detaljer.. En detalje der måske vil få os på vej igen..

Og så er jeg sku ligeglad hva en AGF fan tænker... Intet kunne faktisk være mere ligegyldigt for mig, for skal vores fans først til at måle vores skuffelser i hvor meget andre klubber vinder og har så havde vi nok hyldet spillerne i går...

KENT NIELSEN  RAUS!!!!! Djævel.. VI VIL HAVE KØHLERT TILBAGE(Fed sang btw)

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25377: 01 Jun 2009, 08:09 »

spot on Smiley

Naturligvis er min ikke væk. Og jeg forlænger da stadig mit sæson kort til næste år, men håber selvsagt bare på at Kent smutter, for jeg tror en gang for alle han har bevist at han ikke er god nok !

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #25378: 01 Jun 2009, 13:07 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1175493.ece

Hold kæft mand hva forventer han  funny crazy.. at vi tager i mod dem med åbne arme og og hylder dem?

Jeg får virkelig grå hår før tid af at have Kent i klubben.. Vammelt!!

Cool

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #25379: 01 Jun 2009, 13:29 »

kent er jo også en god træner og det fatter dumme brøndby fans ikke

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Sider: 1 ... 1690 1691 [1692] 1693 1694 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010