home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1688 1689 [1690] 1691 1692 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4755464 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25335: 31 Maj 2009, 23:12 »

Der er også en ny skruktur, i det kommende Europe League.

AHO har lavet en fin artikel.

http://allehaderos.dk/?artid=889

Så træder vi altså ind i 2. runde i stedet Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #25336: 31 Maj 2009, 23:15 »

Forstår som jeg har skrevet før ikke hvem der har fået den idé at Wass skulle spille højre back. Så vidt jeg ved har han været topscorer på diverse ungdomshold. Hvorfor man har rykket ham ned er en gåde. Måske en eller anden træner, der i en våd drøm om Alves har tænkt at sådan en kunne han da skabe.
Han er egentlig OK mand mod mand ved udfordringer, men kikser fuldstændig ved dødbolde, situaioner hvor folk går på kroppen af ham og har til tider placeringsproblemer . En generel manglende koncentration og defensiv dygtighed. Send ham da op som en højre fløjs-backup. Så har i en god undskyldning foor at smide Tobias Mikkelsen af helvedes til plus at han faktisk viser fint offensvit spil.
Han skal da være velkommen tilbage i LB, hvis det står til mig Tunge
Ham og Fredgaard til Lyngby + Ayoub og Schmidt = klassefløje  Opstemt

Men BTT Wink
Enig i, at Wass måske ville komme mere til sin ret på en fløj, men det ved man jo ikke før man har prøvet ham af. Evt. kunne man leje ham ud til en bundklub i SAS Ligaen fx Herfølge, hvor han virkeligt kommer under pres som højre back, og så kunne de måske opfordre ham til rent faktisk at løfte noget, når holdet styrketræner. Han har jo fysik som en 11-årig. Men talentet er der helt klart, bliver bare spændende at se om han bliver til noget.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #25337: 31 Maj 2009, 23:22 »

Med hensyn til Europa bliver det ikke sværere end de sidse par år for Brøndby. Det bliver ca. det ligesom f.eks. sidste år. I bliver unseedet i den sidste runde før gruppespillet. Her kan i være uheldige at møde en af de absolutte tophold og i kan møde et hold af mere europæisk mellemklasse a la Rosenborg sidste år. Den eneste forskel er at pga. flere hold i gruppespillet vil der komme et par lidt svagere hold ind som seedet i sidste runde før gruppespillet. Men det får man self. ikke meget gavn af hvis man trækker Zenit, Roma, Villareal osv.

« Seneste Redigering: 31 Maj 2009, 23:43 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

absalonsen
Gæst

« Svar #25338: 31 Maj 2009, 23:33 »

Med hensyn til Europa bliver det ikke sværere end de sidse par år for Brøndby. Det bliver ca. det ligesom f.eks. sidste år. I bliver unseedet i den sidste runde før gruppespillet. Her kan i være uheldige at møde en af de absolutte tophold og i kan møde et hold af mere europæisk mellemklasse a la Rosenborg sidste år. Den eneste forskel er at pga. flere hold i gruppespillet vil der komme et par lidt svagere hold ind som seedet i sidste runde før gruppespillet. Men det får man self. ikke meget gavn af hvis man trækker Zenit, Roma, Villareal osv.

Og i træder først in i 3.kval runde hvor i er seedet og så bagefter den frygtede 4.runde, hvor i er useedet.

Nej, vi træder ind i anden runde.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/seedel2009.html

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #25339: 31 Maj 2009, 23:42 »

Sorry. Tænkte på jer som sølvvindere, men alt andet lige en runde i skal marchere igennem. Finsk eller litausk er worst case scenario.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2009, 23:45 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #25340: 31 Maj 2009, 23:44 »

Sorry. Tænkte på jer som sølvvindere.
Uhuhuhuuu, sviner...! Grin

-LFC-
Manager

« Svar #25341: 31 Maj 2009, 23:47 »

Bare rolig, Absa. Vi kommer ikke så langt, så længe Kent er træner. Wink

Er lidt i tvivl her.. Vi har Jan K., Farnerud og TR, som kan spille den plads, men TR er ofte skadet og Farnerud er elendig.
Og ligeledes er Jan K.

Zone 43
Manager

« Svar #25342: 31 Maj 2009, 23:48 »

Nu vi er inde omkring indkøb, okay måske det ikke store, but still.. Kunne det være realistisk, at hente Chippen til Vestegnen nede fra Mellemøsten, ved ikke præcist det er, han spiller henne.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #25343: 31 Maj 2009, 23:50 »

Nu vi er inde omkring indkøb, okay måske det ikke store, but still.. Kunne det være realistisk, at hente Chippen til Vestegnen nede fra Mellemøsten, ved ikke præcist det er, han spiller henne.
Han kan umuligt være mere inkompetent på fløjen end Jan K. Man kan håbe at I bruger Jan K som erstatning for Holmén, når han smutter og så køber en decideret fløj eller giver enten Mikkelsen eller Lorentzen chancen...

Zone 43
Manager

« Svar #25344: 31 Maj 2009, 23:57 »

Han kan umuligt være mere inkompetent på fløjen end Jan K. Man kan håbe at I bruger Jan K som erstatning for Holmén, når han smutter og så køber en decideret fløj eller giver enten Mikkelsen eller Lorentzen chancen...

Jeg tror Jan K. vil være rigtig god, inde centralt på banen med sin fight og sine langskud, også og så det faktum, at hans indlæg aldrig rammer en medspiller! Jeg håber dog at Holmén først sælges efter VM10, hvilket også kan være en fordel for ham, nu hvor han har kæmpet sig til en plads i startopstillingen på landsholdet, så ville det være dumt for ham, at risikere, at smide den væk nu.

Desværre smutter Lorentzen snart grundet kontrakt udløb Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ben92
Gæst

« Svar #25345: 31 Maj 2009, 23:58 »

Tror det er rimelig urealistisk, da han blev købt der til for omkring 100 mio(mener jeg)., så jeg tror ikke han er billig, plus han sikkert også får en fed løn.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #25346: 01 Jun 2009, 00:01 »

Tror det er rimelig urealistisk, da han blev købt der til for omkring 100 mio(mener jeg)., så jeg tror ikke han er billig, plus han sikkert også får en fed løn.
Nu har jeg ikke selv styr på mine facts, men hvor har du hørt 100 mio henne? Opstemt
En reservespiller fra Bolton koster næppe 100 mio i overgangssum Grin

Zone 43
Manager

« Svar #25347: 01 Jun 2009, 00:03 »

Det har du sgu ret i, Ben92!

"Den 4 augusti 2008 meddelades det att Wilhelmsson köpts av de Saudiarabiska mästarna Al-Hilal för cirka 115 miljoner svenska kronor."

Den svenske krone, skulle dog ikke være stærk. Wink crazy

- Daniel Agger.

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #25348: 01 Jun 2009, 00:04 »

Jeg tror Jan K. vil være rigtig god, inde centralt på banen med sin fight og sine langskud, også og så det faktum, at hans indlæg aldrig rammer en medspiller! Jeg håber dog at Holmén først sælges efter VM10, hvilket også kan være en fordel for ham, nu hvor han har kæmpet sig til en plads i startopstillingen på landsholdet, så ville det være dumt for ham, at risikere, at smide den væk nu.

Desværre smutter Lorentzen snart grundet kontrakt udløb Skuffet
Ja, I know. Men hvis Holmén blev solgt og Lorentzen bliver lovet en plads på førsteholdet, så kunne han vel lokkes til at forlænge.

Imo ville det være en god handel for Brøndby at bytte Holmén lige over med en klassefløj og så sætte Jan K ind på midten. For så dårlig er Jan K jo heller ikke. Han har trods alt været ligatopscorer, udlandsprof og landsholdsspiller. Så lidt må han da kunne, han har bare ikke rigtigt vist det i Brøndby udover et par gode spark, men det kan han jo bedre komme frem til inde centralt.

Ben92
Gæst

« Svar #25349: 01 Jun 2009, 00:05 »

Nu har jeg ikke selv styr på mine facts, men hvor har du hørt 100 mio henne? Opstemt
En reservespiller fra Bolton koster næppe 100 mio i overgangssum Grin
Ved godt det lyder vildt, men mener det der var det omkring 100 svenske millioner. Kan prøve at se om jeg kan finde et link med. Kan godt være det mig der husker helt forkert, men det er jo set før at de kaster rundt med penge dernede.

Sider: 1 ... 1688 1689 [1690] 1691 1692 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010