home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1663 1664 [1665] 1666 1667 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4770044 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24960: 20 Maj 2009, 21:48 »

Spørgsmålet er om vi ikke allerede har hans afløser i Jatta ?

Brøndby har selv sagt, at han er en udviklingsspiller, så det ville undre mig meget, hvis ham bliver fast mand i startopstillingen allerede her til sommer. Jeg tør i hvert fald ikke sætte min lid til en 18-årig gambianer (eller hvor han nu er fra).

verdenskrig
Manager

« Svar #24961: 20 Maj 2009, 22:12 »

Brøndby har selv sagt, at han er en udviklingsspiller, så det ville undre mig meget, hvis ham bliver fast mand i startopstillingen allerede her til sommer. Jeg tør i hvert fald ikke sætte min lid til en 18-årig gambianer (eller hvor han nu er fra).
Hvorfor dog ikke... Hvis han er god nok har alder intet at sige.. Og jo tidligere vi bruger ham desto hurtigere bliver han integreret på holdet Thumbs Up.. Og lærer vores spil at kende..

Kan slet ikke set hvad det kan koste os.. Hvis han kikser en enkelt gang, så har vi trods alt 10 andre spillere Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #24962: 20 Maj 2009, 22:14 »

Hvis han er udviklingsspiller, er det nok et tegn på, at han endnu ikke er god nok.

verdenskrig
Manager

« Svar #24963: 20 Maj 2009, 22:15 »

Men det vil jeg heller ikke mene at spillere som Kahlenberg, Kamper, osv var i starten... Kunsten er jo at have en til to spillere på ens hold som faktisk er udviklingsspillere men som man giver regelmæssig spilletid så de hurtigt udvikler sig til brugbare stamspillere!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #24964: 20 Maj 2009, 22:18 »

Jatta skal nok få sine minutter, men han bliver næppe stamspiller før om to sæsoner tids - når Appiah er skudt af. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #24965: 20 Maj 2009, 22:27 »

Jeg har aldrig helt været tilhænger af at sælge en spiller og så købe ham kort tid efter. Jeg synes klart Retov var en fantastisk spiller, men jeg synes ikke han er løsningen. Bare ud med Gisla i hvert fald...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #24966: 20 Maj 2009, 22:50 »

Hvorfor dog ikke... Hvis han er god nok har alder intet at sige.. Og jo tidligere vi bruger ham desto hurtigere bliver han integreret på holdet Thumbs Up.. Og lærer vores spil at kende..

Kan slet ikke set hvad det kan koste os.. Hvis han kikser en enkelt gang, så har vi trods alt 10 andre spillere Smiley

Rutine! Han har hverken rutine eller erfaring med dansk fodbold. Derfor kan det være en rigtig dum idé at gøre ham til fast mand så hurtigt.

verdenskrig
Manager

« Svar #24967: 20 Maj 2009, 22:52 »

Havde salami, eller femi det da de startede ?

Nogle gage er ungdommeligt gåpåmod lige så meget værd som rutine hvis det stadig er rutinen der præger holdet!

Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #24968: 20 Maj 2009, 22:54 »

Havde salami, eller femi det da de startede ?

Nogle gage er ungdommeligt gåpåmod lige så meget værd som rutine hvis det stadig er rutinen der præger holdet!

Aner det ikke. Følger ikke med hos Midtjylland.

Jeg tør bare ikke sætte min lidt til en 18-årig spiller, der kom til landet for to måneder siden. Så ser jeg heller en spiller udefra, der kender gamet og har prøvet det før.

Zone 43
Manager

« Svar #24969: 20 Maj 2009, 23:08 »

Kan kun erklære mig enig med Absa her.

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-vandt-paa-Agger-scoring

Lad ham nu blive oppe i førsteholdstruppen resten af sæsonen, der er virkelig krummer i den knægt. Ham og Jallow kunne blive en farlig duo i de to sidste kampe..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #24970: 20 Maj 2009, 23:20 »

Aner det ikke. Følger ikke med hos Midtjylland.

Jeg tør bare ikke sætte min lidt til en 18-årig spiller, der kom til landet for to måneder siden. Så ser jeg heller en spiller udefra, der kender gamet og har prøvet det før.

Jeg kan bare ikke se det farlige i det.. Selvom dansk fodbold er anderledes så spilles det stadig med en bold, og den ahr han vist at han kan behandle godt siden at vi ville have ham Smiley..

Ved at spille nogenlunde fast fra starten kan han hurtigere lære at blive taktisk skolet da kent så efter kampene kan give ham konkrette eksempler fra højeste niveau på tv , med hvad han skal ændre Thumbs Up

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #24971: 20 Maj 2009, 23:32 »

Nu er Jatta hentet til som udviklingsspiller, har været til prøvetræning i 2-3 mdr. Han vil formentlig rotere mellem første og andet holdet den første sæson, så kan han få en masse kampe i benene og samtidig lære en del. At smide ham for løverne fra start kan blive dyrt.

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #24972: 20 Maj 2009, 23:50 »

Jeg har det bare sådan at alt er bedre end gisla.. Og jo hurtigere vi bruger ham, og jo hurtigere han får følelsen af at være med på højeste niveau ja jo hurtigere bliver han den profil vi håber på...

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #24973: 20 Maj 2009, 23:59 »

Jeg er stort set enig i det første, der er enkelte jeg mindre vil se istedet for ham. Men så længe han vil få en masse minutter på både første og andet hold, og det er jeg sikker på han vil, så ser jeg intet problem. Vi har Fisse Mike og JayJay, der også kan bruges på den plads, og de må trods alt være foran ham.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #24974: 21 Maj 2009, 15:33 »

Glædeligt at se, at vi ikke er de eneste der har problemer op til søndagens kamp.
http://www.bold.dk/nyt/AGF-sparer-profiler-mod-Broendby

Kampen skal sgu vindes, og det tror jeg vi gør. 0-2 er mit bud, hvilket jeg anser som værende realistisk. Der udover venter der pse en svær kamp i Esbjerg, der gerne har for vane at drille dem. Jeg håber virkelig, at de kan gøre det igen. Så sender jeg sgu en kasse bajer til dem, hvis det ender med sejr til Esbjerg og os. Opstemt

KOM SÅ BRØNDBY!

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1663 1664 [1665] 1666 1667 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010