home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1661 1662 [1663] 1664 1665 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4770095 gange)
Danielsen
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24930: 20 Maj 2009, 14:38 »

okay. Skuffet

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blankesten
Førsteholdsspiller

« Svar #24931: 20 Maj 2009, 16:31 »

Andre herindefra som skal til Aarhus på søndag ? Smiley

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Zone 43
Manager

« Svar #24932: 20 Maj 2009, 16:54 »

Jeg gør, hvis jeg kan lokke nogen mand med.

I øvrigt er jeg helt enig med dig, vk. Hvis klubben og/eller politiet kan få billed af hoolsene og nægte dem adgang til div. stadions, er det i orden. Way bedre end pses plastikkort. Ellers må de mandsopdækkes fra når de rammer stadion. Peace

EDIT:

http://brondby.com/article.asp?aid=51092&id=145 <- Helt enig i den artikel.
« Seneste Redigering: 20 Maj 2009, 16:59 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24933: 20 Maj 2009, 17:37 »

Sad lige og tænkte hvem vi kunne købe til sommer og det ville være super dejligt hvis nogle af de gamle drenge fra laudrup bla kunne hentes hjem Thumbs Up Snakker Retov, kamper, kahlenberg, skoubo, agger, elmander osv. Skal lige nævnes at de tø sidstnævnte nok er urealistiske. Kahlenberg ryger formenlig til schalke. Skoubo til angrebet? Ved ikke helt hvor god han er nu men han var da ok under laudrup. Retov spiller i en bundklub i 2. bundesliga hvor Kamper snart rykker ned.. Ellers har jeg hørt om en super spiller der hedder Alvaro Negredo fra Almeria. Han har scoret 16-17 kasser i La Liga i år hvis han er realistisk kunne han være en super bomber Shockeret

EDIT: Dejlig sang http://www.youtube.com/v/ygUWnASsVx0 Græder kneb lige en lille tåre. Vi giver ikke op i den guldkamp! BRØNDBY TIL JEG DØØØØØR!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

United-styrer
Gæst

« Svar #24934: 20 Maj 2009, 17:40 »

Men Negredo er bestemt ikke realistisk. Folk er altså nødt til at sænke overliggeren lidt.

Skoubo kunne være spændende, og han er vel den eneste fra din liste, der er en reel mulighed - ud over Kamper, men jeg mener ikke, han ville være en væsentlig forstærkning.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24935: 20 Maj 2009, 17:42 »

Retov kunne da være god eller? Kunne bestemt se ham som anfører også og smide gisla af h til Thumbs Up
Har ikke set Kamper spille for Bielefield så ved heller ikke med ham Peace

Zone 43
Manager

« Svar #24936: 20 Maj 2009, 17:45 »

Negredo menes også at vende hjem til Real Madrid til sommer, men han kommer næppe til at optræde hos os. Dét burde være sikkert. Så er chancerne for Gudjohnsen større.

Retov og Rostock har vidst fået gang i sejlene, og han ville kun skifte i tilfælde af nedrykning. Han vil imo heller ikke ind i den rolle, som Gislason har.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

korzika
Gæst

« Svar #24937: 20 Maj 2009, 17:46 »

Hvis Holmen ryger vil Retov være ønsketænkning. En kamper kunne være spændende. Han har ihvertfald mere speed i benene end vores andre kantspillere eks. Jan K.

Men imo. bør vores hoved prioritet være end fysisk stærk spiller, som er en stabil målscorer, som også kan noget med fødderne..
Håber ikk jeg er den eneste, som er træt af Duncan..
« Seneste Redigering: 20 Maj 2009, 17:48 af korzika » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24938: 20 Maj 2009, 17:48 »

Negredo menes også at vende hjem til Real Madrid til sommer, men han kommer næppe til at optræde hos os. Dét burde være sikkert. Så er chancerne for Gudjohnsen større.

Retov og Rostock har vidst fået gang i sejlene, og han ville kun skifte i tilfælde af nedrykning. Han vil imo heller ikke ind i den rolle, som Gislason har.

Han behøver da heller ikke spille den samme plads som ham for at blive anfører? Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24939: 20 Maj 2009, 17:49 »

Hvis Holmen ryger vil Retov være ønsketænkning. En kamper kunne være spændende. Han har ihvertfald mere speed i benene end vores andre kantspillere eks. Jan K.

Men imo. bør vores hoved prioritet være end fysisk stærk spiller, som er en stabil målscorer, som også kan noget med fødderne..
Håber ikk jeg er den eneste, som er træt af Duncan..

Langt fra! Shockeret

Zone 43
Manager

« Svar #24940: 20 Maj 2009, 17:50 »

Han behøver da heller ikke spille den samme plads som ham for at blive anfører? Opstemt

De spiller samme plads, den centrale midtbane, men hvor Gislason er er 'skraldemand', så er Retov en der flytter bolden fremad. Ligesom Holmén.

- Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24941: 20 Maj 2009, 17:52 »

De spiller samme plads, den centrale midtbane, men hvor Gislason er er 'skraldemand', så er Retov en der flytter bolden fremad. Ligesom Holmén.

Nå ok huskede det som om han var off midt.. Men Holmén ryger med stor sandsynlighed også så kunne han måske erstatte ham? Rullende Øjne

Zone 43
Manager

« Svar #24942: 20 Maj 2009, 18:04 »

Det kunne han sagtens, ja. Jeg lever dog i det håb om, at Holmén bliver, så han chancer til en udtagelse, til et evt. VM, forbliver fornuftige.

- Daniel Agger.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #24943: 20 Maj 2009, 18:08 »

Arh i må ikke snakke om Retov! Han var en klassespiller, savner han fandeme!

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24944: 20 Maj 2009, 18:08 »

Håber sgu også han bliver! Skuffet

Sider: 1 ... 1661 1662 [1663] 1664 1665 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010