home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 02:56:33 GlitchGleam Omklædning... Elden Ring Secrets Unv...
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1651 1652 [1653] 1654 1655 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4778309 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24780: 17 Maj 2009, 21:41 »

Nej, ellers tak til away kort.

Vi kan nå det endnu.

BRØNDBY TIL JEG DØR!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24781: 17 Maj 2009, 21:42 »

En til med samme tanker som mig!
Velkommen i " BRØNDBY TIL JEG DØR!" Klubben Wink (zone)

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

plutonium
Manager

« Svar #24782: 17 Maj 2009, 21:43 »

PERSONLIGT kan jeg ikke se problemet i AWAY-systemet. Jeg har ikke noget at skjule, og jeg tvivler stærkt på at en kontrollør skulle være interesseret i at tjekke mig ud. Kald det naivt, jeg kalder det andet paranoia.

Ikke at jeg vil gå videre ind i dén diskussion, da det jo kan være ligemeget set fra mit synspunkt som FCK-fan, hvor det jo er en realitet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #24783: 17 Maj 2009, 21:44 »

Og det synes du ikke er forkert? Smiley Lad mig give nogle eksempler:
Der er nogle terrorister fra Danmark, der lige har bombet Sverige. Så løser vi det ved at give alle fra Danmark forbud mod at rejse, for det gør jo folk helt afslappede og slet ikke sure. Bravo!

Jeg er rimeligt sikker på, at hvis terroristerne blev ved med at strømme over grænsen, og Danmark bare så til, uden at gøre noget, ud over måske bare at tage afstand fra det, så skulle Svenskerne nok finde ud af at lukke grænserne  Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #24784: 17 Maj 2009, 21:45 »

Hvorfor findes der ikke en 'klapper' smilie?!?!

Som FCK-fan må jeg sgu tage hatten af. Har det præcis på samme måde! Aldrig give op før det definitivt er umuligt! Self vinder vi (ingen provokation ment, selvom jeg godt er klar over at det fungerer sådan), men jeg forventer da at Brøndby viser sig som professionel klub, og yde 100 % i forsøget på at vinde!

ENIG !!!
- Vi tar guldet til Odense 09' !!!!!

(fornem ironien  Grin)

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #24785: 17 Maj 2009, 21:45 »

Det er på ingen måde min intention at klantre Kent Nielsen for nederlaget, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han bliver ved med at lade Duncan starte inde? 5 min efter Jallow blev skiftet ind havde han allerede været mere synlig end Duncan var i hele kampen! Duncan scorede mange mål i efteråret men han har jo været horribel i foråret, og Jallow har både været skarpere, og langt mere underholdende!

Det er ikke Duncans skyld at vi taber, slet ikke, men jeg savner ordentlige angribere i startopstillingen på vestegnen,,,

Brøndby har været stærke i år, men kampen i dag var jo slet ikke tæt. Brøndby lagde pres på den sidste halve time af kampen, men havde ikke mere end 2 afslutninger eller sådan noget! Det er alt for skidt for en top klub! Alle kan havde en dårlig dag, men på et så højt niveau kan man ikke "tillade" sig at fucke sådan op. Resultatet var på ingen måde ufortjent....

Jeg tror på Brøndby til det sidste, og jeg ved de vil gøre alt for at hente maksimum points i de to sidste kampe! Håbet er der stadig...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #24786: 17 Maj 2009, 21:47 »

ENIG !!!
- Vi tar guldet til Odense 09' !!!!!

(fornem ironien  Grin)

Optimisme er en god ting  funny

(ikke for at køre tråden ud på et sidespor. Jeg måtte bare af med dén kommentar)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #24787: 17 Maj 2009, 21:47 »

En til med samme tanker som mig!
Velkommen i " BRØNDBY TIL JEG DØR!" Klubben Wink (zone)

Jo tak. Wink

Men satans til lorte afslutning på en ellers røvfed dag! Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24788: 17 Maj 2009, 21:48 »

Det snakker vi ikke om mere!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #24789: 17 Maj 2009, 21:49 »

Det er på ingen måde min intention at klantre Kent Nielsen for nederlaget, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han bliver ved med at lade Duncan starte inde? 5 min efter Jallow blev skiftet ind havde han allerede været mere synlig end Duncan var i hele kampen! Duncan scorede mange mål i efteråret men han har jo været horribel i foråret, og Jallow har både været skarpere, og langt mere underholdende!

Det er ikke Duncans skyld at vi taber, slet ikke, men jeg savner ordentlige angribere i startopstillingen på vestegnen,,,

Brøndby har været stærke i år, men kampen i dag var jo slet ikke tæt. Brøndby lagde pres på den sidste halve time af kampen, men havde ikke mere end 2 afslutninger eller sådan noget! Det er alt for skidt for en top klub! Alle kan havde en dårlig dag, men på et så højt niveau kan man ikke "tillade" sig at fucke sådan op. Resultatet var på ingen måde ufortjent....

Jeg tror på Brøndby til det sidste, og jeg ved de vil gøre alt for at hente maksimum points i de to sidste kampe! Håbet er der stadig...

ENIG! Nicolaj Agger viste også en rigtig god figur, og viste noget potentiale.

AFC
Manager

« Svar #24790: 17 Maj 2009, 21:50 »

Der er jeg enig. Jeg har sagt det før, måske er jeg skide skør, men Duncan duer ikke til det BIF hold. Godt nok scorer han få mål for tiden, men vi så IGEN at da Jallow kom ind kom der mere speed i BIF og de kom tættere på FCK feltet end de gjorde i første halvleg med Duncan inde. Så med Jallow inde fra start, så ser det bedre ud!

BenMusalho
Gæst

« Svar #24791: 17 Maj 2009, 21:54 »

Ja, indtil Brøndby tager initiativ til at løse problemerne. Kan de ikke styre deres tilskuere, må de jo fratages retten til at have tilskuere med til kampen, simple as that. Det er selvfølgelig beklageligt, at det går ud over det store flertal, som er ganske uskyldige i den sammenhæng. Men det kunne på den anden side også få disse lovlydige fans op af stolene, og få dem til at gå lidt mere aktivt ind i at sikre, at ballademagerne ikke skal blive ved med at ødelægge det for så mange mennesker.

Man kan jo også vende den om, og sige, at så længe idioterne er med, så ødelægger de det jo også for alle dem der er på stadion, og for dem der sidder hjemme og ser kampen, som så bliver ødelagt, fordi den altid skal have sådan et efterspil. Idioterne giver jo i øvrigt også fodboldfans et dårligt ry, selvom det kun er nogle ganske få idioter der laver balladen, er det fair? nej vel.

Det er Brøndby der skal tvinges til at gøre noget ved det her, det er så bare beklageligt, at de mange gode fans bliver taget som gidsler i det, men er de i forvejen ikke det? Så længe Brøndby ikke selv gør noget for at slippe af med bøllerne, så må man jo sikre det på andre måder, og så samtidig gøre det på en måde så Brøndby kan mærke det.
Nu er jeg aldrig de steder, hvor balladen foregår, men der hvor jeg sad i dag, fik jeg omkring 1,5 fadøl ud over mig, og jeg var da sagde det til dem, at det var noget lort.. Det samme gjorde alle andre, der sad ved siden af mig, og der var et par stykker, der blev taget ud, fordi der var en der sagde til en kontrollør, at han skulle holde øje med nogen lidt længere fremme.. Så at vi er passive, kan jeg ikke nikke genkendene til. Det er måske lidt anderledes med vold, men at folk bare er passive tror jeg ikke. Jeg regner da med, at jeg selv vil sige det til folk, hvis jeg ikke synes, det er okay - men nu kan jeg kun tale for mig selv.

At der skal ske noget, er jeg 110% enig i, men det giver absolut ingen mening at fratage andre fans muligheden for at komme på stadion for at støtte holdet. Indfør hellere away-kortet!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #24792: 17 Maj 2009, 21:56 »

Optimisme er en god ting  funny

(ikke for at køre tråden ud på et sidespor. Jeg måtte bare af med dén kommentar)

Jah da.. Men seriøst, så er intet afgjort.. Fck har EFB næste gang.. Ove P skal nok finde på noget taktisk... Bif skal dog til Århus, hvilket heller ikk blir nemt.. Men jeg ser ikk guldkampen som afgjort.. Jeg ser favoritværdigheden skifte hænder, men det er sådan set oss det...
- Under alle omstændigheder, er det flot at gå fra en 8. plads til en meget sikker top 3 plads.. (vil ikk spå om hva i ender).. Ved godt det er fucking nedern at se når ens hold kollapser, og får smæk, og smider det meste væk.. Jeg har sku været der.. Vi tabte 4-0 i Herning i et kæmpe kollaps, og vi var slet ikk tilstede i Haderslev igår..
Men.. Jeg tar sku hatten af for BIF i denne sæson...  Thumbs Up

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #24793: 17 Maj 2009, 22:02 »

Var der nogle der var med til at tage imod spillerbussen tidligere? Peace

Zone 43
Manager

« Svar #24794: 17 Maj 2009, 22:05 »

og vi var slet ikk tilstede i Haderslev igår..

Nu så jeg ikke hele kampen, men i gjorde det da udemærket? Smiley

Var der nogle der var med til at tage imod spillerbussen tidligere? Peace

Jeps. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1651 1652 [1653] 1654 1655 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010