home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1405 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1649 1650 [1651] 1652 1653 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4051781 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24750: 17 Maj 2009, 21:01 »

Jeg siger bare min mening. I må da være enige.

Men det er måske hverken tidspunktet eller stedet at skrive det du skrev, AFC

Det er bare at prikke til Brøndby-fans. Dvs. unødvendig provokation
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24751: 17 Maj 2009, 21:02 »

Forfærdeligste kamp nogensinde ved jeg nu ikke.. Alle underpræsterede i dag så det er ikke nok kun at hive farnerud frem Wink Fætter må efter min mening være bedste mand igen Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24752: 17 Maj 2009, 21:03 »

http://www.bold.dk/nyt/Kent-Nielsen-FCK-var-bedst

Ja tak, det kunne enhver idiot da se på stillingen.

Han har virkelig ødelagt det hele. Han passer slet ikke til BIF med hans kedelige og alt for forudsigelige spil. Han kom til BIF på et utroligt tynd grundlag og han skulle være blevet i Horsens og rykket ned med dem. Jeg hader ham ligeså meget som vores latterlige landstræner.

Vi skal af med Duncan, Gislason, Wass og Remco før det ligner noget.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24753: 17 Maj 2009, 21:04 »

Men det er måske hverken tidspunktet eller stedet at skrive det du skrev, AFC

Det er bare at prikke til Brøndby-fans. Dvs. unødvendig provokation
Ja, det må jeg erkende, men ville bare lige sige det. Så undskylder jeg, hvis det var ren provakation, men nogle der ser Fodbold uden Filter? De snakker om Away-kortet. Hvorfor fanden indfører I det ikke endnu? Igen idag lavede de ballade.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24754: 17 Maj 2009, 21:06 »

ja Kent Nielsen har sgu også pisset mig af, hans defensive spillestil passer bare slet ikke til vestegnens drenge.
Vi skal af med Duncan, Gisla, Wass (Jan K) før det ligner noget efter min mening, hvorfor skal vi dog af med Remco?! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24755: 17 Maj 2009, 21:08 »

Der var vel 95% chance for at der ville komme ballade i dag? Man bør sgu da vide det her ville ske ovenpå det der skete for 1 år siden. Dette var forventet men der skal ske noget så er jeg ligeglad hvad..
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24756: 17 Maj 2009, 21:08 »

Ja, det må jeg erkende, men ville bare lige sige det. Så undskylder jeg, hvis det var ren provakation, men nogle der ser Fodbold uden Filter? De snakker om Away-kortet. Hvorfor fanden indfører I det ikke endnu? Igen idag lavede de ballade.

Uden at vide noget om det, så kunne deres ballade idag før kampen måske have noget at gøre med at Brøndby havde fået tildelt færre billetter end de plejer.. men jeg ved det selvfølgelig ikke Wink Jeg har hele tiden været imod away kort, men det ligner snart den eneste løsning.... Skuffet  crazy
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24757: 17 Maj 2009, 21:11 »

Ja, det må jeg erkende, men ville bare lige sige det. Så undskylder jeg, hvis det var ren provakation, men nogle der ser Fodbold uden Filter? De snakker om Away-kortet. Hvorfor fanden indfører I det ikke endnu? Igen idag lavede de ballade.

Fordi en eller flere jubel idioter i PS&E vælger at smide Brøndby fans i 2 grupperinger og ovenikøbet oppe på tribunerne i stedet for lige ved banen........

Putas til arrangører! Sur
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24758: 17 Maj 2009, 21:13 »

Så det giver jer ret til, at lave ballade?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24759: 17 Maj 2009, 21:14 »

Ja, hvad har du mod det? På det tidspunkt gad min far og jeg ikke at se på denne sørgelige kamp mere.......
Jeg mener at det ikke er væk. Vi skal kæmpe og kæmpe til vores knogler brækkes midtover og til sidste bloddråbe! Husk teksten!: JEG VIL LEVE OG KÆMPE FOR BRØNDBY, DET SKAL VÆRE MIN ÆRESSAG!
Kan du ikke fortælle det til mange BIF spillere?? For set fra min vinkel er der nogen der ikke ved hvad det betyder!

Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24760: 17 Maj 2009, 21:15 »

Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24761: 17 Maj 2009, 21:17 »

Ja, det må jeg erkende, men ville bare lige sige det. Så undskylder jeg, hvis det var ren provakation, men nogle der ser Fodbold uden Filter? De snakker om Away-kortet. Hvorfor fanden indfører I det ikke endnu? Igen idag lavede de ballade.
altså nu er det jo ikke os fans der skal indføre det, så synes det er træls du skriver det sådan der.
vi er nok en del der ser det blive indført men som tidligere nævnt skriver du nogle ting på højst sandsynligt det dummeste tidspunkt.
Logged

YNWA <3

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24762: 17 Maj 2009, 21:17 »

Ja, det må jeg erkende, men ville bare lige sige det. Så undskylder jeg, hvis det var ren provakation, men nogle der ser Fodbold uden Filter? De snakker om Away-kortet. Hvorfor fanden indfører I det ikke endnu? Igen idag lavede de ballade.

Du bliver ved med det Awaykort!
Hvorfor vi ikke indfører det? Tror snart alles meninger er blevet hørt, så mange gange det spørgsmål er blevet stillet. Gider personligt ikke skrive min mening igen, da jeg allerede har skrevet den utallige gange.

TT: Skandaløs optræden i dag, FC København spillede godt, ikke fantastisk... De lever i høj grad på vores utilgivelige personlige fejl
« Seneste Redigering: 17 Maj 2009, 21:20 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24763: 17 Maj 2009, 21:19 »

Så det giver jer ret til, at lave ballade?

Nej, på ingen måde, men idioterne kan ikke forvente andet end ballade, når de begår en så eklatant brøler af dimensioner!
Wink

Ja, det kunne jeg også godt lide at vide?

Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24764: 17 Maj 2009, 21:20 »

Whaat? xD
Logged

Sider: 1 ... 1649 1650 [1651] 1652 1653 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010