home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1136 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1648 1649 [1650] 1651 1652 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4051720 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24735: 17 Maj 2009, 20:28 »

En ting er sikkert. Jeg FORVENTER at vi henter IHF. 1 angriber der er en klasse for sig! Nu må vi se jeg er vant til modgang hvis man kigger på de hold jeg har været fan af siden jeg var 5. Men jeg bestemte mig i 2005 for at holde fast iet hold selvom jeg bor på østerbro og det hold har kun mødt modgang siden indtil denne sæson - Brøndby. BRØNDBY TIL JEG DØR!
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

bak18
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24736: 17 Maj 2009, 20:30 »

Når nu gulder er væk er det måske tid til at kigge fremad mod det kommende transfervindue. Hvad skal der hentes for det er vidst tydeligt at der skal gøres noget. Jeg mener selv vi skal have en ny DM i stedet for gislason. Han er simpelthen for langsom og der må kunne findes bedre. En ny angriber der kan bombe mener jeg også er nødvendigt. Farnerud er begyndt at score regelmæssigt, men han mangler en makker der kan gøre det samme. Hvad mener i?

Jeg er helt enig. Men mener også der skal sælges ud af de spillere som ikke levere varen. Duncan og Gisla ska bar væk. Men mener også JanK ska vurderes hvorvidt han er den ekstremt høje løn værd. Okay, han har scoret nogle rigtig gode mål, men synes ikke han bringer noget godt til det etablerede spil! Thoughts??
Logged

Forza Brøndby IF - We are with you all the god damn way!

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24737: 17 Maj 2009, 20:31 »

Når nu gulder er væk er det måske tid til at kigge fremad mod det kommende transfervindue. Hvad skal der hentes for det er vidst tydeligt at der skal gøres noget. Jeg mener selv vi skal have en ny DM i stedet for gislason. Han er simpelthen for langsom og der må kunne findes bedre. En ny angriber der kan bombe mener jeg også er nødvendigt. Farnerud er begyndt at score regelmæssigt, men han mangler en makker der kan gøre det samme. Hvad mener i?

Jeg mener at det ikke er væk. Vi skal kæmpe og kæmpe til vores knogler brækkes midtover og til sidste bloddråbe! Husk teksten!: JEG VIL LEVE OG KÆMPE FOR BRØNDBY, DET SKAL VÆRE MIN ÆRESSAG!
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24738: 17 Maj 2009, 20:32 »

Kan de ikke bare fyre kent nielsen , Laudrup skal tilbage ...
Selvom jeg er fck fan vil jeg gerne lige sige noget her..

Fatter virkelig på ingen måde dem som vil have Laudrup tilbage.. For det første vandt han ikke nok med den trup han havde og da han forlod klubben forlod han den i ruiner! Laudrup er i mine øjne en ALT for overvuderet træner og har kun fået træner poster pga sit navn. Se fx Spartak? Disiplinær problemer og en skuffende placering i tabellen.

Til brøndbys hold og kent n:
Jeg mener det var en kæmpe taktisk brøler af kent at han ikke brugte/bruger Jallow fremfor Duncan. Jallow er på alle måder mere farlig i mine øjne end Duncan er. I kampen i dag synes jeg ikke der var meget gejst på holdet og en  tidlig scoríng af fck slår rigtig hårdt.
Det bliver spænende om i kan komme ovenpå efter denne skuffelse, men der skal gå meget galt hvis ikke FCK løfter pokalen d.31 maj
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24739: 17 Maj 2009, 20:33 »

Følgende fra førsteholdet skal væk imo:

- Stefan Gislason
- Jan Kristiansen
- Morten Duncan Rasmussen
(- Kent Nielsen?)

Og så er det nice at vi allerede har hentet en højre- og en venstreback. Det har vi brug for. Så burde vi have et godt forsvar, i hvert fald på papiret. Dog skal et eller andet gøres på træningsbanen, for det så satme ikke god ud i dag, og vi ved jo at MVS plejer være en super spiller. Så skal vi have en kreativ, hurtig, teknisk, fysisk og mentalt stærk wing. Desuden en angriber der også har det, plus er god i hovedstødet.

Men meget skal gøres på træningsbanen. Vi er sgu for ustabile, og der er jo absolut INGEN idé i vores spil!!
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24740: 17 Maj 2009, 20:34 »

.. og så alle dem der skred, da fck scorede til 3-0?? ?? ? WTF?!? Fatter jeg simpelthen ikkr

Ja, hvad har du mod det? På det tidspunkt gad min far og jeg ikke at se på denne sørgelige kamp mere.......
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24741: 17 Maj 2009, 20:36 »

Jeg mener at det ikke er væk. Vi skal kæmpe og kæmpe til vores knogler brækkes midtover og til sidste bloddråbe! Husk teksten!: JEG VIL LEVE OG KÆMPE FOR BRØNDBY, DET SKAL VÆRE MIN ÆRESSAG!

Kan du ikke fortælle det til mange BIF spillere?? For set fra min vinkel er der nogen der ikke ved hvad det betyder!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24742: 17 Maj 2009, 20:39 »

Ak og ve! Fuldt fortjent, at fck hiver en storsejr hjem. Fuldtstændigt ydmygende. Tillykke til fck!
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24743: 17 Maj 2009, 20:40 »

Kan du ikke fortælle det til mange BIF spillere?? For set fra min vinkel er der nogen der ikke ved hvad det betyder!

Jo det kan jeg teknisk set godt da jeg kender et par stykker af dem men gider ikke tage helt ud til brøndby for at forklare sådan noget til nogle jeg ved ikke hvad der ikke kan levere når det gælder Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24744: 17 Maj 2009, 20:44 »

Jo det kan jeg teknisk set godt da jeg kender et par stykker af dem men gider ikke tage helt ud til brøndby for at forklare sådan noget til nogle jeg ved ikke hvad der ikke kan levere når det gælder Skuffet

telefonen er opfundet! Wink crazy
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24745: 17 Maj 2009, 20:46 »

Har ikke deres numre Tunge
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24746: 17 Maj 2009, 20:49 »

Har ikke deres numre Tunge

Så få dem dog! Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24747: 17 Maj 2009, 20:51 »

Jeg takker for en god kamp. I var ikke klare idag og det var jeres forfærdeligste kamp nogensinde. Synes jeres svenskere ikke var klar idag og Farnerud var næsten ikke synlig idag.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24748: 17 Maj 2009, 20:52 »

Nå men tak for det AFC. Dejlig trøst ovenpå 3 forærede mål og et måske tabt mesterskab Kys
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24749: 17 Maj 2009, 20:59 »

Jeg siger bare min mening. I må da være enige.
Logged

Sider: 1 ... 1648 1649 [1650] 1651 1652 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010