home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23429
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: godrejyeshwantpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1589 1590 [1591] 1592 1593 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004382 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23850: 18 Apr 2009, 10:33 »

Helt enig, men problemet med Laudrup var omvendt ret enkelt = 1 guld på 4 år..

Det er simpelthen totalt uacceptabelt med det hold han minus første sæson havde til rådighed..

Jeg mener specielt at vi i 03/04 og 05/06 spillede guldet direkte i hænderne på fck ved at kvaje os noget så grusomt da det hele skulle afgøres.. Mest i 03/04.. Vi taber b.la til esbjerg hjemme, ob ude, viborg ude, og fck ude, og så formår vi kun at få x i fcn( Mest vanvittige misvisende resultat jeg ever har været vidne til Shockeret ticked off ).. Fck var så som altid piv hamrende heldige i næstsidse kamp hvor den endnu ukendte elrio scorede 2 min før tid mod Aab, og gav dem machbold..

Jeg vil mene at det var Laudrup som fik os helt op hvor Brøndby egentlig bør være, men Laudrup er desværre også en af de markante årsagen til at vi kom i krise.. Mange af de spillere han hentede var stammen under krisen, og var egentlig delvist årsagen til den...

Neej Laudrup var god i et år, men 1 guld på 4 år er simpelthen uacceptabelt crazy!..

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23851: 18 Apr 2009, 10:39 »

Forventer en storsejr i dag men det er kent nielsen så vi spiller nok 6-4-0 og på kontra i dag men hvad fanden:

3-0. Tror vores spil rækker til lidt mere i dag men bliver "kun" 3-0:

MKD
Jallow
Jan K

Vi skal vise mesterskabsklasse i dag ellers tror jeg ikke længere på mesterskabet.

-Sprudler vi ikke i dag vinder vi ikke mesterskabet

- Vinder vi ikke mesterskabet kommer vi ikke i CHL kval

- Kommer vi ikke i CHL kval, kommer vi ikke i CHL og med det nye system er det ekstra nemt. Vi skal ikke tabe det til FalCK

- Kommer vi ikke i CHL får vi ikke 80-100 mio

- Får vi ikke det bliver vi ikke rige

- Bliver vi ikke rige har vi ikke råd til store spillere

- Får vi ikke store spillere bliver vi ikke en stor klub i europa


Og sådan er denne kamp afgørende om det er os, FCK eller OB der får en stor fremtid crazy
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23852: 18 Apr 2009, 10:46 »

Jeg kan i bedste onliner stil kun sige

Gid spillerne/Kent tænkte samme tanke, AB Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23853: 18 Apr 2009, 11:15 »

http://www.onside.dk/node/31141 Hvor er jeg træt af sådan en træner der ikk kan åbne øjnene og se hva det er for noget lorte bold de har leveret indtil videre.... Gi dog en mand som K.lo Chancen feks i dag... Og prøv dog agger ifront ved godt han ikk er udtaget.. men nogle gange manger der altså noget nyt blod på et hold, osse for at vise Farnerud og Krohn dehli de ikk er Urølige Skuffet
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23854: 18 Apr 2009, 11:21 »

-Sprudler vi ikke i dag vinder vi ikke mesterskabet

Så det kommer simpelthen an på spillet, om vi vinder guld eller ej? Det er pointene der tæller, ikke spillet. Ellers havde Liverpool aldrig ligget i toppen. Peace

Desuden har vi Kasi-Jesper i ryggen, og da vi stort set fik alle mand gratis (tak, Bielefeld) har vi også forrige sommers transferbeløb til rådighed. Der udover giver UEFA Cuppen også en sjat penge, så økonomien burde være der til et par ordenlige handler til sommer. Wink

Men ja, vi skal satme vinde i dag, og det med overbevisende cifre, mod så 'lille' en modstander.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23855: 18 Apr 2009, 11:25 »

Zone: Det behøver ikke være barcelona-spil vi leverer men det skal i hvert fald være bedre end det vi har set indtil nu. Og det skal komme i dag for fck trumler alt over og vi skal passe på de ikke kommer for lang foran. Helst ikke mere end nu. Og vi har Kasi.Jesper ja men hvorfor ikke lige tage de 100 millioner ekstra med fra CHL? Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23856: 18 Apr 2009, 11:26 »

Også ser det ud til at K.lo siger go dag til Tyskland måske :/ http://90min.dk/tysk-klub-har-kig-pa-lorentzen/
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23857: 18 Apr 2009, 11:32 »

I øvrigt tror jeg Kent stiller sådan op i dag:

                                                           SA
                                                  AR-Max-JJ-TR
                                                         Remco
                                                   Samuel-Jan Krise
                                                           MKD
                                                    Jallow-Duncan/Far

             
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23858: 18 Apr 2009, 11:34 »

@ AB: Korrekt, men igen, det er ikke spillet af afgør kampene, det er resultaterne. Om vi stiller med ti mand egen halvdel og vinder 1-0 hver gang, så kommer der stadig tre point på kontoen. Men ja, flot spil, det hører Brøndby til. Uden tvivl. Og selvfølgelig kan man altid bruge et 2-3 cifret millionbeløb. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23859: 18 Apr 2009, 11:37 »

I øvrigt tror jeg Kent stiller sådan op i dag:

                                                           SA
                                                  AR-Max-JJ-TR
                                                         Remco
                                                   Samuel-Jan Krise
                                                           MKD
                                                    Jallow-Duncan/Far

             
Tror du har fat i noget der.... Desværre
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23860: 18 Apr 2009, 11:38 »

Også ser det ud til at K.lo siger go dag til Tyskland måske :/ http://90min.dk/tysk-klub-har-kig-pa-lorentzen/

Det vil imo være monster ærgeligt, at miste ham. Han har et potentiale, som bare venter på at blive indfriet, og forhåbenlig sker det hos os. Men på den anden side kunne et skifte være godt for ham..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23861: 18 Apr 2009, 11:39 »

Helt enig  Thumbs Up

Synes egentlig, at det er noget fis at sige, at Laudrup ikke har bevist noget som helt i sin trænerkarriere. Han fik som sagt Brøndby til at spille drømmefodbold! Jeg kan da huske, at jeg altid holdt med Brøndby, selvom jeg ikke har/havde noget hold i Danmark. Det var vi virkelig Barcelona-fodbold i dansk målestoksforhold!

Der er ingen tvivl om, at vi spillede flot fodbold under Laudrup-æraen, men som verdenskrig påpeger, var facit efter fire sæsoner ét mesterskab. I de tre sidste sæsoner havde han Danmarks absolut stærkeste trup, og set i det lys er ét mesterskab bestemt ikke til at falde på halen over.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23862: 18 Apr 2009, 16:23 »

Startopstillingen:

Far-Duncan
Jan-Holmén-JJ-MKD
TR-Max-MB-AR
SA

Synes det er DIREKTE skandale!

1. Jallow sat ud
2. FArnerud inde
3. JJ på central midt

Så synes jeg den skandale-opstilling jeg havde regnet med som jeg skrev før var bedre!!! ticked off
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23863: 18 Apr 2009, 16:33 »

Glæder mig til at se JJ på den defensive midt Thumbs Up

Er dog lidt skuffet over Jan Kå starter inde
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23864: 18 Apr 2009, 16:33 »

Uenig. Det er næsten den opstilling, jeg har savnet. MKD er ude på kanten, og med JJ og Holmén på midten, er der langt større chance for, at vi vinder kampen om midtbanen. JJ og Holmén er begge to spillere, der formår at sætte sig igennem, og SønderjyskE's teknisk stærke spillere kommer til at få det svært over for dem. Jallow måtte gerne have været inde, men om det skulle have været i stedet for Duncan eller Farnerud ved jeg ikke. Dog kan den angrebskonstallatio n blive ret spændende, med Farnerud der trækker ned og modtager bolden midt på banen og lægger den ud til en af kanterne, som skal prøve at finde Duncan i boksen.
Logged

Sider: 1 ... 1589 1590 [1591] 1592 1593 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010