home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23429
  0 Brugere, 516 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: godrejyeshwantpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1587 1588 [1589] 1590 1591 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004384 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23820: 16 Apr 2009, 15:06 »

Ang. Farnerud skal han have en ny kontrakt og hvis han koster så meget pr. kamp så skal det ene 0 fjernes i hans løn hvis han får 500.000 Tunge

Han burde ikke engang få til et par nye sko, så elendigt som han var været. Send den mand til Sverige.

Kampen i går gider jeg ikke kommentere, da VK har gjort dette for mig. Hans ord rammer, believe it or not, hovedet på sømmet.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23821: 16 Apr 2009, 18:00 »

Jeg tager i den grad mit citat i mig igen efter at have overvejet farneruds situation nøje. Han er bare spild af penge! min tålmodighed er opbrugt men giver ham alligevel en chance indtil udgangen af april til at bevise sit værd. Han skal væk til sommer hvis ikke han snart SPRUDLER. Det er imo ikke for meget at kræve med den løn og det beløb pr. kamp han spiller!
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23822: 16 Apr 2009, 21:06 »

please laudrup tilbage!!!
Logged

maaahhh-h-h-h

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23823: 17 Apr 2009, 10:22 »

Jeg synes det er ret så uhyggeligt at vi nu har lukket 3 mål ind i 2 kampe i træk. I starten af foråret synes jeg defensiven så nogenlunde ud og vi lukkede ikke særligt mange mål ind, og på denne måde vandt vi ogle point. Jeg siger på ingen måde at jeg synes vi spillede flot fodbold i starten, men der fik vi da i det mindste point, ved at fokusere på det defensive, der tydeligvis er Kent "0-0" Nielsen's største fokuspunkt.

Nu har vi set at defensiven er faldet fuldstændigt fra hinanden i 2 kampe, og specielt kampen mod ÅB, så virkelig skræmmende ud. Alle vores defensive spillere sejlede rundt. Åb kunne nemt have lavet 6-7 mål hvis ikke Stephan var SAS-ligaens bedste keeper Hævet Øjenbryn

Kent Nielsen har altså ikke formået at få defensiven til at fungerer, og jeg tror slet ikke at "offensiv-fodbold" findes i hans fodbold-bog.
Synes bare det begynder at blive klart at KN IKKE er en træner til et tophold crazy

Hvis nu vi byttede træner med FCN, ville de redde en masse point ved at spille 0-0, og derfor redde sig fra nedrykning, og BIF kunne få lov til at spille offensiv fodbold som alle os fans elsker at se Peace
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23824: 17 Apr 2009, 10:37 »

Hvis nu vi byttede træner med FCN, ville de redde en masse point ved at spille 0-0, og derfor redde sig fra nedrykning, og BIF kunne få lov til at spille offensiv fodbold som alle os fans elsker at se Peace

Kunne være for vildt hvis vi fik Wiggo! Daaaaaaaaamn *savle*
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23825: 17 Apr 2009, 10:39 »

Hvis nu vi byttede træner med FCN, ville de redde en masse point ved at spille 0-0, og derfor redde sig fra nedrykning, og BIF kunne få lov til at spille offensiv fodbold som alle os fans elsker at se Peace

Tbh tror jeg, at en trænerduo bestående af en defensiv oriteret (Kent) og en offensiv ville være perfekt.. Af en eller anden grund tror jeg ikke, at det ville hjælpe meget, hvis Wieghorst var i Kent's sko. Ubeslutsom

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-21760651.html

Hvis det kan mindske balladen, at en håndfuld betjente kan sikre god orden, så er det da 'bare' at få dem overtalt til at sende en god håndfuld mand med til away kampene. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23826: 17 Apr 2009, 15:07 »

Truppen mod NordtyskE:

01 Michael Tørnes
16 Stephan Andersen
02 Anders Randrup
03 Max von Schlebrügge
06 Samuel Holmén
07 Kasper Lorentzen
09 Alexander Farnerud
11 Morten Duncan Rasmussen
13 Peter Madsen
15 Jon Jönsson
17 Tobias Mikkelsen
19 Remco van der Schaaf
21 Thomas Rasmussen
22 Ousman Jallow
23 Michael Krohn-Dehli
24 Mikkel Bischoff
26 Mike Jensen
27 Jan Kristiansen
29 Daniel Wass

Dejligt at Remco og JayJay er tilbage, uden tvivl. Gisla har desværre karantæne. Skuffet

Andersen
Randrup - Remco - Schlebrügge - Rasmussen
Jönsson
Holmén - Kristiansen (Skuffet)
Krohn-Delhi
Farnerud (Skuffet) - Jallow

5-0!

EDIT:

http://brondby.com/article.asp?aid=50763&id=145
Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Apr 2009, 15:13 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23827: 17 Apr 2009, 15:09 »

http://onside.dk/node/31107 Truppen fuldt forstærket igen Thumbs Up

EDIT: Fødselsdags babyen var hurtigere! Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23828: 17 Apr 2009, 21:39 »

Dejligt at se Remco tilbage. Det lader til, at han åbenbart er en ret vigtig spiller for os. Lidt rystende, at en lejesvend kan betyde så meget. Jeg håber, at han kan spille alle 90 minutter i morgen, for så er jeg ikke i tvivl om, at vi holder målet rent. Mod AaB viste vi, at vi godt kan score tre mål på sølle 90 minutter (selvom to blev scoret af en back), så det ville være lækkert, hvis vi kunne fortsætte med det. Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23829: 17 Apr 2009, 21:50 »

Selvom det måske er nemt at sige nu, sagde jeg fra FCK-kampen, som jeg var inde at se, at Kent ikke er den rette for os. Manden er en dygtigt træner, men han er alt for defensiv og stædig. Uanset spil og chancer ændre han intet. Vi begraver os, og selvom det er blevet forbedret en smule, har Krohn'en nærmest spillet defensiv midtbane. Dette har IMO været det helt afgørende for vores, i mine øjne, ikke alt for gode forår, men forsvaret har også sejlet til tider. Der hvor græsset er lidt grønnere, skal Duncen dog nævnes. I de senste kampe, syntes jeg han har vælret god til at søge dybt i banen og modtage bolden med ryggen til målet. Der mangler han så nogle at give den videre til, foruden at kunne give den videre. Alt i alt har der dog været klart mere negativt end positivt, og hvis ikke Kent snart indser noget skal ændres radiklat, får vi en skuffende forårs sæsson, mens jeg slet ikke tør tænke på næste sæson.

Just my two cents
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23830: 17 Apr 2009, 22:20 »

Glæder mig til at se kampen i morgen(desværre på tv)

Håber saftsusme at spillerne tager det andet ben forrest og handler lidt på egen hånd i det offensive, i stedet for at lytte til vores træner som jo helt åbenlyst har tabt sutten xD..

da Gisla har karantæne foreslår jeg som Zone, at vi stiller med Jon på den plads, eller eventuelt Remco hvis jon ik har luft til det.. Kan ikke se hvem der ellers sku ligge dernede, udover Kanstrup måske Peace

Bortset fra skal vi have en sejr, og gerne 5/6-0 så vi kan hente lidt af fcks målscore Smiley

COME ON VESTEGNEN!!! Djævel Djævel
« Seneste Redigering: 17 Apr 2009, 22:24 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23831: 17 Apr 2009, 22:26 »

5-6 - 0? Tvivler på, det sker, mens I har Kent Nielsen Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23832: 17 Apr 2009, 22:33 »

Ja du har desværre nok ret Skuffet

Men det er hvad jeg kræver... Hvis vi ender med at tabe på målscoren i sidste ende, begår jeg sku mord crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23833: 17 Apr 2009, 22:37 »

5-6 - 0? Tvivler på, det sker, mens I har Kent Nielsen Smiley

Sagde man ikke også det, mens Køhlert var træner?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23834: 17 Apr 2009, 22:39 »

Forskellen er bare at Køhlert ville spille offensivt.. Hans problem var næsten at det i perioder var for offensivt.. Minus når han ind imellem fik sin hjerneblødning med hans latterlige 4-5-1 system til følge crazy

Men under Køhlert kunne man i perioder se den offensive tegning, mens forsvaret haltede.. Hos Kent halter begge dele pt..

Hvorfor åhh kære gud hvorfor hentede vi Kent Nielsen Skuffet
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1587 1588 [1589] 1590 1591 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010